Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 12:59
Bag godset ligger der en stor have, som ligger helt ned til breden af den røde flod. De ligger så tæt op hinanden, at vandet og græsset nærmest glider ud i et. Der er masser af træer og blomster i haven, men fordi at floden er af ren blod, er alting visent og dødt. Midt i haven står et springvand med en direkte kilde til floden og ved siden af den står der en bænk. Oppe på terassen, står et lille bord med to machende stole på hver sin side.

Satira kommer gående oppe fra huset og går ned mod springvandet. Hun går langsomt og virker svækket for kræfter. Hun er endda begyndt at blive bleg i huden. Der er næsten ingen vind, men det er bidende koldt, men kulden er ikk hvad der virker til at gøre hende svag. Da hun endelig når ned til springvandet, falder hun på knæ foran det, sætter munden til det friske røde blod og giver sig til at drikke det. Hun har været på godset i flere uger, uden at komme ud der fra. Selvom hun er en dæmon vampyr, er selv personalet begyndt at bekymre sig for hende.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 13:10
Et andet sted langt der fra er Falco lige blivet færdig med at tømme et af hans mange offre, han slipper pigen og kaster hende til siden, han rejser sig op og kigger ned af sig selv han kunne se hvordan pigensblod var på hans tøj. Falco for lige pludselig færten af Satira, han trækker hætten over hovedet og forsvinder fra.

Falco dukker op få meter bag Satira, han læner sig op af en sjøle som stod få meter fra Satira, han havde et lille smil på læben som altid. " problemer " han vidste at det var dumt at opsøge sine offre men han synes det var sjovt at pine dem
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 13:21
Satira mærker med det samme at Falco dukker op. Langsomt rejser hun sig op og kigger lige ud i luften. Hun forsvinder ud i en sort sky og dukker igen op bag ham, men hendes mund mod hans øre.
"Hvad bestiller du her?"
Hun tager fat i ham, vender ham mod hende i en hurtig bevægelse og skubber ham op mod den søjle han gemmer sig bag. Normalt ville hun være glad for hans vistit, men pga. de oplysninger hun har fået for et par uger siden, er hun rasende. Hendes øjne gløder af raseri og man kan se flammerne bygge sig op. Hun har intet smil på læberne og gør ham derved klar over at han ikk er velkommen.
Satira's blege hud er atter begyndt at få farve, efter at hun har drukket blodet fra spingvandet.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 13:27
ide Satira forsvinder i en sort sky smiler han " også kommer du lige bag mig, smart " siger han inden Satira dukker op bag ham og vender ham om op imod søjlen, han ser på hende med et smil på læben " bestiller hmm tja du ved kigger mig bare rundt " han tager fat om hendes hænder som har fat om ham " du må heller give slip for din egen skyld " Falco så på hendes hud som tog en anden farve, " arhh øko vampyr "
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 13:34
Da Falco siger at hun skal slippe ham, kan hun ikk lade være med at grine, men hånende.
"Ellers hvad Falco? Den har vil været i før og jeg har bevist dig, at du intet kan gøre mod mig."
Hun sætter den ene hånd mod hans hals og klemme, så hendes negle bliver boret ind i halsen af ham. Han ved ikk at hun kender til Maki og hendes graviditet, så hun undre sig over hans pludselige ændring af personlighed over for hende. Alle andre gange de har mødt hinanden har han næsten ikk kunne holde fingerne fra hende og nu opføre han sig som om at det aldrig er sket. Selv om Satira er rasende på ham, er det mere fordi hun er såret. Hun troede at de havde bare lidt sammen, men Maki slog det klart for hende, at selv Satira er bare et redskab i Falco's planer.
Grunden til hendes valg af blod kilde, har intet at gøre med at hun ikk vil angribe andre for blod. Det ligger i at hun har haft mange ting at tænke på siden at hun hørte at han skal være far.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 13:42
Han ser på hende og smiler selvom hun har grebet om ham " muligvis tror du at du er stærker ind mig og ja det er du sikkert også men det blod du for gir dig ikke 100 procnet den rigtig kraft, men det gør det jeg for " han tager fat om hendes håndled og fjerne hendes hånd fra hans hals, dog havde han mærker efter hendes negle.
han studere hendes kropsprog lidt og smiler " du ved noget jeg ikke ved gør du ikke " han kunne fornemme det på hende men hvad det var vidste han ikke.
han træder få skridt væk fra hende og ser på hende imens han lige retter tøjet lidt
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 13:49
Da han fjerner hendes hånd fra sin hals, får han lange dybe mærke fra hendes negle. Hun har mere kendskab til blodfloden's kræfter end han har og tager sig derfor ikk af hvad han siger til hende. Hun undlader oss at fortælle hvad hun ved, men smiler bare skævt til ham. Hun ved at han ikk selv vil have de børn som venter ham, men hun fortæller ikk hvad hendes planer er med dem og Maki. I stedet springer hun til næste emne.
"Fortæl mig Falco. Hvor er det bånd som du så tit har vist vi har?"
Egentligt er hun ligeglad, men hun kan ikk lade være med at spørge, da hun som sagt troede at de havde bare lidt sammen, ud over at han bare er hendes skaber. Satira lader Falco fjerne sig fra hende og træder selv et skridt tilbage.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 13:58
Falco ser undrene på hende " hvad snakker du om, tror ikke det er mig du tænker på der " han ser undrene på hende " sig mig har du lysten til at slå nogen ihjel " han kunne mærke at hun var sur på ham over noget men hvad vidste hun.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 14:04
Satira's øjne brænder fuldt af raseri og hun griber ud efter ham igen.
"Svar på mit spørgsmål Falco! Hvad har ændret sig?"
Hun smækker sine hænder i bryster af ham og holder dem der. Selv om hendes øjne brænder af had, er der et lille glimt af sorg. Hendes "kærlighed" til ham er så stor, at selv om hun hader ham for hvad der er sket, så kan hun ikk lade være med at have de følser som hun har og det gør hende kun mere sårbar.
Hans spørgsmål om at ville slå nogen ihjel er enkelt for hende at svare på, men hun gør det ikk.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 14:15
han smiler " der har aldrig været noget og der vil aldrig blive noget du er og forbliver kun en lille brik i min hær du er eget af mig om du vil det eller aj " han møder hendes hænder da hun skulle til at sætte dem i brystet på ham " rør mig ikke okay, du er en skænsel for din race og for din skaber, måske er jeg ikke sød men prøv at tænkt dig om har du nogensinde hørt om en sød vampyr, tsk "
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 14:33
Hans ord gør hende endnu mere rasende og da han sætter hans hænder mod hendes, vælter hendes sidste sans for fornuft. Det ser nærmest ud som om en sort hinde ligger sig over hendes øjne, da hun pludselig sender en søjle af ild ind mod Falco og sender ham gennem søjlen bag ham (?)
"Du har ret Falco, jeg har aldrig mødt en sød vampyr, kun små manipulerende bæster. Så jeg må heller gøre mine dæmoniske forfædre stolte istedet."
Hun træder hen mod ham, men et lumsk smil som afsløre hendes små spidse hjørnetænder i hver mundvig. Hun går hen og sætter en fod i brystet på ham, da han burde være landet på ryggen.
"Så hvordan piner jeg mest Falco Salvator?"
Siger hun til sig selv og ligger en finger på underlæben.
"Pine dig? Nej... Flå dig til atomer? Nej, heller ikk.. Måske skulle jeg beskytte Maki og tvillingerne, selv om det modsatte er mig mere tiltrængt."
Hun kigger ned på Falco og hendes øjne og smil viser tydeligt at han er tæt på problemer.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 14:43
Falco når lige at smile inden han ser hendes angreb komme han blokkere det med hænderne men vælter ned på ryggen han ser på hende " tsk....pine mig kan du ikke, og heller ikke ved at lade maki og børne overleve maki er en ligesom dig børne dræber nok maki inden fra, men det ved hun ikke endnu" han fjerner hendes fod frem ham og rejser sig hurtigt op " nuvel du vil gerne frigives fra din tjeneste "
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.01.2012 15:01
Hun flytter sig fra ham, vender ryggen til og begynder at gå væk fra ham. Hun er rasende og virkelig såret. Satira's følser er splittet og hun har ikk den fjerneste ide om hvad hun skal gøre. Hun havde vil et eller andet sted håbet at de to skulle være sammen om alting. Men Falco's pludselige ændring af personlighed har gjort noget ved hende.
Hun siger intet til ham og gør intet videre.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 15:05
falco smiler lidt inden han trækker hætten over hovedet og vender sig om og går den anden retning

//out
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 10.01.2012 12:50
I det han går, falder hun ned igen. Hun står med lukkede øjne og nyder stilheden. Men nu er hun mere besluttet på end før, at aflive Falco's ufødte tvillinger. Med et hurtigt ryk, åbner hun øjnene og stirre ud i luften, mens hun smiler skummelt og pludselig forsvinder hun ud i en sort røgsky.

// Out.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1