Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 16:39
Det var skumringstid. Solens sidste stråler badede hovedgaden i et rødligt skær.
Luca missede med øjnene. Han havde bevæget sig ud lang tid før han normalt ville, men han trængte til at slippe lidt væk, og det ville han næppe komme hvis han havde ventet til senere. Han var jo egentlig nattevagt for Lune, men han orkede ikke i dag.... Lune så jo ud til at klarer sig fint alene med George. Den eneste funktion Luca havde var at fjerne mareridtene. Der var ikke meget ved at være den der var der når knægten sov og ellers ikke... George fik trods alt lov til at opleve alt muligt med knægten...
Nå, men nu måtte George så prøve at håndtere drengen om natten. Så kunne han se hvordan det gik for ham!
Luca tog et par aggresive skridt ned af gaden. han havde brug for en distraghering. Noget interessant. Hvad som helst... Hans blik gled forbi en gyde hvor en let påklædt kvinde stod lændt op mod muren på en måde der gjorde sit for at fremhæve hendes former. Da hun fik øje på Luca sendte hun ham et fingerkys og vinkede ham hen med et tillokkende smil. Det var tydeligt at den unge glædes pige ikke havde nogen problemer med sin selvtillid... Luca rystede dog på hovedet og gik videre. Normalt ville han havde hoppet på hende med det samme, men af en eller anden grund havde han ikke specielt meget lyst til den slags lige nu... Lune måtte havde haft en dårlig indflydelse på ham....
Han rystede på hovedet og fortsatte ned af gaden... Hvad fanden var der i vejen med ham?
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 17:05
I samme sekund som Luca var passeret, hørtes et højlydt skrig..
Kvinden var blevet angrebet, lige da Luca ikke have blikket vigende fra hende..
Kazoya var synderen.. Han havde slagtet hende ned med de lange kløer, flået hendes hjerte ud og slugt det i én mundfuld..
Alle hans horn var fremme, de lange kløer var synlige og fuldt udspredte. Hans overkrop var nøgen, og med sorte aftegninger snoende omkring på den blege overflade..
Han var indsmurt i blod, rodet, tjavset hår til midt på øverste del af ryggen..
Efter at have spist en smule af armen, begav han sig væk fra liget og ud på den store hovedgade.. Han havde spottet Luca, og fundet denne interassant.
Han indhentede ham hurtigt, og afspærrede ham vejen.
"Hvorfor så travlt?" lød det med et slesk smil over de smalle læber.. Pupilen i øjnene var smalle, og iris i begge øjne helt sølvkullørte..

-Drik hans blod, og du dør... det er etsende på vampyrer, og giver blodforgiftning hvis det kommer ind i kroppen.

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 17:32
Luca vendte sig hurtigt ved lyden af skrig. Hvad i al-?!
En dæmon vidste sig på gaden, og den ellers så kønne glædes pige var blevet reddet til stumper.
Luca havde efterhånden set lidt af hvert i sit lange liv, så det var mere en følelse af væmmelse, end frygt der greb ham. Han forstod sig ikke på dæmoner der åd mennesker. Han havde aldrig selv haft smag for menneske kød... nu spiste han jo generalt også sjællendt fast føde... Drømme var mere end nok for ham - specielt nu hvor han kunne trække fra Lunes stærke drømme.
Luca vendte sig og skulle til at gå. Han havde ikke lyst til at rodde sig ud i nogen problemer.
Desværre havde den anden dæmon åbenbart lyst til det. Han modstod lysten til at rulle med øjnene... for fanden da...
"Jeg har ikke travlt - jeg går ganske roligt," Svarede han tilbage, halv irriteret. Den anden lod til at have en masse råstyrke i sig... Noget som Luca ikke havde meget af. Han havde dog ikke tænkt sig at lade sig kue af en tilsyneladende langt yngre dæmon. Aldrig i livet...
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 17:47
Kazoya lo lavt.. latteren kom helt nede fra midten af maven, og virkede undertrykket.
"Sarkasme er ikke et ord som eksistere i Deres mentale ordbog, er det vel?" lød det så moret..
Han blokerede vejen for Luca.
"Så.. lille princesse, fortæl mig noget spændende.." lød det så.. hans krop, som før bevægede sig lidt som en ulv på to ben, rankede sig nu op..
Et sted under alt blodet, hornene og det dyriske udtryk, befandt der sig en ungt udseendet, ganske køn mand.
Tænderne i hans mund var spidse, og lange.. nærmest som en vampyrs, men det var ikke hun hjørnetænderne i overmunden, der var lange og spidse.. også dem i undermunden..
De lange kløer af sortmetal, reflekterede solens sidste, svage stråler. Men reflektionen var pletvis grundet blodet..

-Drik hans blod, og du dør... det er etsende på vampyrer, og giver blodforgiftning hvis det kommer ind i kroppen.

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 18:06
Luca kunne ikke modstå trangen til at rulle med øjnene. Sikke en højrøvet...
Hans tanke gang blev afbrudt af den andens ord og han kom ufrivilligt til at snerre. Prinsesse?!!!
Hvad fanden skulle det betyde?! Han lavede en grimasse og svarede koldt:
"Jeg kan fortælle dig at du har fat i det forkerte køn hvis du leder efter en prinsesse."
Normalt kom hans pis ikke så hurtigt i kog, men denne unge dæmon var bare en anelse for irriterende. Men nu kom Luca jo gerneralt ikke rigtig godt ud af det med andre dæmoner for tiden....
Det eneste possitive punkt ved den anden var da at han trods alt havde en hvis skønhed over sig...
En skam at den var blevet sat sammen med så forfærdelig en personlighed.
Hans øjne faldt på den andens klører... Sort metal... Det skulle han ihvertfald ikke nyde noget af... Han vurderede sin muligheder. Der var stadig en smule sollys tilbage. Han var ikek sikker på hvor hurtig han var lige nu... Det var bedre at vendte på at det blev mørkt. Han måtte bare holde sig gående med snak imellem tiden.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 18:25
Kazoya lo moret, og en smule nedladende..
"Ser man det.. De er oven i købet nuttet.. Som en rigtig lille prinsesse.." han begav sig tættere på, så han stod helt tæt op foran den anden.. han lod blikket undersøge den anden.. Han var høj... Ganske smuk..
"Men lad os nu komme til sagen, prinsesse..." begyndte han så, trådte lidt væk igen..
"fortæl mig noget interassant, hvis De ikke ønsker at Deres smukke hud skal blive skamferet.." langsomt løftede han hånden, så de ca 1 meter lange klør skinnede let for den højere, blondes øjne..
Ja.. Kazoya var efter de flestes mening meget irriterende og nærgående.. Og modbydelig, voldelig... men køn ! det stod han meget ved..

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 18:36
Luca havde mest af alt lyst til at slå sin knytnæve i hovedet på den anden. Tanken om at få ar på sin smukke hud var forfærdelig, og et stærkt had begyndte at forme sig over for den anden. Han kendte ham knap nok, men hans attityde, og truslen var rigeligt grund for Luca til at gøre ham til en dødsfjende.
Hadet lyste også tydeligt ud af ham.
"Hvad med det her; Jedg bryder mig ikke om at blive sammenlignet med en snottet lille menneskepige der har boet hele sit liv i et palads, hvor alle bliver tvunget til at bukke og skrabbe for hende - ikke pga hendes visdom, udseende elelr charme - nej fordi hun er født til det. Forkælet møgunge," De sidste ord kunne lige så godt være møntet på landets prinsesser, som den fremmede dæmon. Han var træt af den anden. Han var værre end George. Heldigvis var det næsten helt mørkt nu...
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 20:59
Kazoya lo let igen..
"De er underholdende.." lød det så.. Han trådte nærmere igen, stod så tæt, at han kunne dufte til den andens hals..
"Incubus.." mumlede han så for sig selv, og et bredt smil viste sig over de smalle, blege læber.
"Spændende.. Jeg har altid gerne villet se det sande ansigt på en Incubus.." yderligere nogle skridt, trådte han tilbage..
"Lad os slå en handel af, prinsesse.. Jeg skåner Deres hud, hvis De viser mig Deres sande ydre.. Jeg har altid gerne ville se sådan en satan..." lød det med et let skingert, moret grin.. Hans fødder placerede sig et stykke fra hinanden.. bare tæer med sorte negle, der var ca 3 centimeter ud over tæernes spids.
Hans arme var stilt i kamp position..

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 21:34
Luca lavede en grimase i væmmelse. Som om han nogensinde ville vise den forfærdelige hæslige del af sig selv... Det eneste tidspunkt den skikkelse var synlig var kort tid før han overfaldt et offer.
"Jeg har et andet foreslag; Du bliver her og jeg går min vej i fred," Sagde han. Solen var gået ned. Det ville undre ham meget hvis den anden ville kunne følge med ham i mørket.
Luca stildte sig selv klar i kamp position, skønt han ingen intentioner havde om at kæmpe. Nej, han var klar til at løbe. Fysisk kamp var ikke hans sag. Han ville hellere trække sig tilbage og så vente til tingene var til hans fordel.
Eller håbe på at han aldrig mødte personen igen.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 21:42
Kazoya lo en lav, dyb latter helt nede fra maven af igen..
"Er De bange?" spurgte han så, lod de lange klør bevæge lidt på sig..
Han holdte øjenkontakt med den anden, men lukkede så pludselig øjnene.. i en koncentreret mine der kun varede kort tid, sivede samtlige horn ind i kroppen, samt de lange klør som trak sig ind..
"Er jeg mindre skræmmende nu?" lød det så med et mere varmt blik.. Det ene øje var blåt nu, det andet lyst og sølv..
Med få skridt stod han nu tæt foran den anden igen..
"Eller er jeg stadig uhyggelig, lille prinsesse?"

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 21:54
Luca fnøs. Han havde på intet tidspunkt været bange for den anden dæmon. Bare irriteret, og klar til at løbe. Han var ikke spor i tvivl om at han ville kunne løbe fra den anden...

Han lod dog sin krop slappe lidt mere af da den anden underligt nok afvæbnede sig selv.
"Hold så op med det prinsesse fis," Sagde han. "Mit navn er Luca."

Hans sendte den anden et irriteret blik, men da hans øjne mødtes den anden gled en nysgerrig trækning over Lucas ansigt. To forskellige øjnfarver.... Lige som Lune. Havde han så også mareridt? Hvad var årsagen bag det? Han overvejede lidt om det nu også ville være klogt at spørge ind til det, men til sidst overtog nysgerrigheden:

"De har to forskellige øjnfarver? Hvordan kan det være?"
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 22:23
Luca redede sig selv fra at blive snavet i gulvet af Kazoya, da han stilte et spørgsmål til ham..
han trådte et lille skridt tilbage, og så bare lidt på ham.
Folk bemærkede det ofte, men ingen havde nogensinde spurgt ind til det..
"Fordi jeg engang var et menneske.." han smilte roligt.
"Jeg solgte min sjæl... Gav mit øje væk i bytte for evigt liv og kræfter.." han nikkede lidt, virkede en smule ligeglad med dette..
"Dejligt, ikke?" han strakte sig lidt..

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 22:39
Luca rynkede panden. Den anden havde engang været menneske..?
Lune havde helt sikkert ikke solgt sin sjæl for at blive dæmon... Drengen var stadig menneske... Hvilket betød at mareridtene måtte komme fra det bestemte øje og ikke bare fordi han havde to forskellige øjne. Han så tænktsomt mod horrisonten.

Kort tid efter gik det op for ham at byen var begyndt at rører på sig. Folk havde hørt kvinden skrige og kom løbende for at se hvad der skete. Luca bandede. Han måtte ikke blive blandet ind i dette. Hvis han gjorde ville han ikke længere kunne vise sig i byen og måtte tilbringe al sin tid inden dører - og muligvis ende med at skabe problemer for Lune hvis folk fandt ud af at han holdt dæmoner som tjeneste folk.

"Vi må væk," hvislede han og satte af fra stedet af. Uden at tænke over det bevægede han sig imod Lunes palæ.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 22:45
Kazoya hævede et øjenbryn.
"... Hva? Nå.. ja okay.." lød det så bare med et skuldertræk, inden han sat i rask løb efter Luca.. Han kunne sagtens følge med i dette tempo..
"Hvorfor flygter De? Er De bange for mennesker?" lød det nysgerrigt, da de var nået et stykke væk..
Kazoya forstod sig ikke helt på denne blonde.. men hans person facinerede ham..
De var stoppet ved en gydekant, hvor Kazoyas blik søgte ud over pladsen.. Han var ikke mæt endnu, og overvejede lidt at kværne et barn i farten.. bare til at stille den lille sult..

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.10.2011 22:57
Luca rullede med øjenene. "Selvfølgelig er jeg ikke bange for mennesker: Jeg lever af deres drømme," Sagde han, halv irriteret. "Jeg har bare ikke planer om at forlade byen i den nærmeste fremtid, og jeg orker virkelig ikke at skulle til at slås med en hel by... Desuden skaber det bare problemer for min herre," sagde han, det sidste med en smule ligegyldighed. Lune måtte for hans skyld godt komme i lidt problemer nu. Så kunne George forsøge om han kunne klarer Lune alene. Hans hånd gled ubevidst hen over sit kontrakt mærke på halsen.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 18.10.2011 23:17
Kazoya nikkede lidt.
"Javel ja.." lød det en smule uinterasseret.. Men nu da de stod stille, rettede Kazoya sig op, og med et hårdt ryk pressede han Luca mod muren, og med en lidenskabelig bevægelse lod han deres læber mødes.. Hans hænder trak den anden ind til sig, og holdt ham fast mod muren i et hårdt greb.. Han pressede sit ben ind imellem Lucas knæ, så låret skilte benene..
den ene hånd havde fat i et håndled af Lucas, mens den anden trak fat i hans hår for at vippe hans hoved til side og bide ham i halsen..

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 19.10.2011 00:18
Luca blev fuldstændig overrumplet. Det ene øjeblik besvarede han et spørgsmål - det næste blev han oevrfaldet! Med kys?!
I det at den anden brugte sit ben til at skille Lucas ad gjorde han også sig selv såbar og med alt sin kræft hamrede Luca sit knæ op i den andens kugler.
"Hvad fanden har du gang i?!" Rasede han. Ingen. Ingen! fik lov til at rører ved hans hår på den måde! Tænk at trække i det?! han havde sikkert knækket op til flere hårstrå! Tænk hvis det begyndte at krusse of msitede sin glans???!!!
Hadet fra tidligere skyllede igen ind over ham.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 19.10.2011 00:41
Men sparket fra Luca var ikke nok til at få Kazoya væk.. Han stod helt tæt op ad den højere fyr, så det ville ikke være muligt at få svingkraft nok i sit spark, til at det ville ryste en dæmon..
"De blev uinteressant at høre på.. Så måtte jeg jo bringe liv i Dem.." lød det bare med et flabet smil.
"Desuden.. informationer som den De fik før, er ikke gratis, min lille prinsesse." han blev stående sådan.. Blodet plettede sig over på den andens tøj..
"Men De var interasseret i mine øjne.. Hvorfor? Har De flere spørgsmål? For så skal jeg gerne svare på dem.."

//Kazoya
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 19.10.2011 00:47
Luca fnøs.
"Jeg har ikke brug for at hører noget som helst fra dig hvis det resultere i at jeg 'skylder' dig mere. Jeg var kun ingteresseret fordi jeg kender en anden der også har to forskellige øjne - men det har intet med hinanden at gøre så det er ligegyldigt," sagde han irriteret.
"Og giv så slip," hvæsede han. "Og stop dit prinsesse fis - jeg har fortalt dig mit navn, så styr dig. jeg er en mand!"
Ikke fordi Luca var homofob eller lignene, han brød sig bare ikke om at blive kaldt en prinsesse.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 19.10.2011 00:52
"Nej, De har skam betalt." lød det første svar fra Kazoya.. han nikkede langsomt, med et let slesk smil.
"Men en anden med to forskelligt farvede øjne.. Det kan sagtens være en mutation? Medmindre denne er en dæmon? Det kunne tænkes.." han nikkede ganske langsomt. uden at slippe Luca..
"... Men jeg har glemt Deres navn..." var svaret derpå med et flabet smil.
"Så indtil da, kalder jeg Dem bare prinsesse."

//Kazoya
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1