Samsons meget svage lyseblå øjne, nær hvide, vendte sig mod Illya hvis ord han blot frydede sig over. Hvordan han kunne vide hvordan Tess ikke kunne holde ham fast?
*Dumme pigebarn* tænkte Samson som så skulede lidt til Tara bagefter, da han så hvordan hun gjorde mod Tesseract. Han kunne ikke være mere tilfreds med Taras tilstedeværelse.
Han vendte sig igen mod Illya, og forventede at hun gerne ville have et svar på hendes tidligere spørgsmål.
"Jeg VED at han ikke kan holde fast. Hvorfor tror du, at der ikke er kommet nogen efter mig noget før? Det er jo ikke ligefrem fordi at jeg er pletfri? Det formoder jeg at du ved, kææære frøken." Det sidste blev sagt meget fremprovokerende og nedtalende. Nok var hun en byvagt, men hun var også en kvinde. Dog måtte kvinden også kunne noget, men spørgsmålet var bare om man fik byvagterne til at føle frygt, for det er først der, hvor de rigtig skal passe på at det ikke går hen og ender galt.
"Jeg besidder evner som ingen andre jeg er stødt på før." Sagde den bredskuldrede, overdrevne pumpede kulørte mand.
Da Tesseract lå på jorden, kunne Samson slet ikke lade være med at sparke ud efter hans bryst mens han lå ende på alle fire. Et brutalt spark kom fra Samson og styrede direkte mod byvagtens bryst, og afslørede allerede her ingen nåde. Byvagten var kommet efter ham, og han skulle få ren besked, at det ikke var muligt, medmindre at de var kommet mange flere. De glemte nemlig en ting. Det var jo her han holdt til, så hvad havde han regnet med? Han og medlemmerne fra RT boede på dette sted og herskede godt over stedet. Der var ingen barmhjertighed at spore.
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †