Izilarna nikkede bekræftende til hvad kvinden sagde, Izil havde selv været ualmindelig tæt på at blive myrdet flere gange, især steder hvor der var høj overvågning eller dets lige, en enkelt gang havde hun stødt ind i et menneske med evnen til at se som en slange, og derved opdagede Izilarna da hendes kropstemperatur var væsentligt højere end temperaturen i hendes omgivelser.
Hun pustede en hvid lok væk fra ansigtet og drak så af sit store krus, inden hun igen vendte de isblå øjne imod Koda
"Den kniv var lovlig indtil den blev stjålet af Kalar Tarek for omkring to år siden!" sagde hun så, og trak på skuldrene, Izilarna havde fulgt mange af den slags genstande igennem tiden, men hun havde for det meste selv undladt at skulle have kløerne i dem, det var ikke hendes arbejde, hendes del bestod i at finde ud af hvor genstanden var, hvem der havde den og hvordan man fik fat i den, mere beskidte hænder skulle hun ikke have hvis hun kunne blive fri for det, selvom hendes evner var oplagt til opgaven.
"Jeg tror jeg har solgt oplysninger om den kniv til 11 personer igennem tiden!" sagde hun så og trak på skuldrene, hvis Koda skulle med i lauget var gjaldt det om at gå på listefødder, og langsomt gøre KOda klar over, at Izilarna ikke selv var på lovens gode side, på den måde ville hun heller ikke jage hende væk.
"Mit navn er Izilarna!" hun rakte hånden frem imod Koda til en venlig hilsen, der var kommet et par ekstra folk til kroen, men de sad bare og var optaget af deres egne samtaler, og udgjorde derfor ikke nogen reel fare
I am the Who, when you call; Who's there!