Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 26.03.2011 04:25
Falcon har fjernet Satira fra hendes have, for at undslippe Cassa's beskyttelse over hans palæ. Hun er helt paf over at han kunne modstå smeterne det måtte have og at det lykkedes ham at fjerne hende fra haven. I det han rammer jorden, sætter hun ild til sig selv. Ilden skader ikk hende, men skader ham, det gør hun for at tvinge ham til slippe hende. "Slip mig så" Råber hun meget højt, mens hun vrider sig for at komme fri. Jo længere tid han hænger ved, jo højere bliver graderne.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 26.03.2011 04:47
han smiler lidt ide hun prøver at slippe fri, han slipper hende dog til sidst og ser blot på hende " jamen dog skal man til at være sur nu, synes ellers vi kom godt ud af det med hinanden, du vil vel ikke komme til skade vil du vel?" smilte han til hende, Falco vidste ikke rigtig hvad denne person var i stand til men en ting var sikkert det var nok ikke en rar ting som hun kunne yde
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 26.03.2011 04:52
Hun vakler et par skridt fra ham og vender sig mod ham, så hun kan se hans ansigt.
"Hvad er det præcist du vil mig." Hun spiller komedie og lyder bange for ham, nærmest på randen til at begynde at græde. Hun ser lidt uskyldig ud og får det alligevel til at se ret sexet ud. Hun står i modvind, så det er tydeligt at se hendes ansigt. Men pga. vinden, må hun oss koncentrre sig om at hendes i forvejen korte kjole ikk blæser op.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 26.03.2011 05:01
Falco smiler til hende men bliver alligevel fanget af den måde hun står og spiller uskyldig på " jamen hvad vil jeg da tja nu er det sådan jeg er vampyr og du så ud til at være et nemt offer, men det er du åbenbart ikke alligevel, men det betyder heller ikke noget for jo mere kamp der er om byttet jo bedre smager det også, og jeg kunne forstille mig at du smager, Mmm Mmm Mmm..." smilte han lidt og så betragtene på hende
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 26.03.2011 05:07
Hun rødmer en smugle, da hun faktisk er klar over at det er en kompliment. Men hun bakker alligevel lidt mere væk fra ham. "Så sig mig i det mindste dit navn, så jeg ved hvem jeg er oppe imod." Det er helt utroligt så pænt som hun tager det, selv om at hun kan mærke at Saint meget gerne vil ud og lege med den lille vampyr. Saint bruger måske Satira's krafter, men pga. at Saint er en dæmon, øges krafterne til over det dobbelte når hun er fremme.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 26.03.2011 05:13
han smiler lidt hvor efter han trækker hætten ned "mit navn er Falco salvator " smilte han lidt og hvis hun kiggede ordenligt på ham vil hun kunne se hans J i ansigtet han så på hende " nå hvad så nu " falco car helt klar til det der måtte ske plus han havde noget hun ikke havde .
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 26.03.2011 05:39
Hun rødmer en smugle da han tæger hætten af og skynder sig at kigge ned i jorden, i håb om at han ikk ser det. Nårrrh, du syntes han ser godt ud. Det kan jeg da godt forstå.. Hop på ham.. Lad være med at bland dig Saint, du skal nok få lavet noget rod i det her. Satira og Saint kan snakke sammen via tankerne og for det meste er det skænderier og som regelt om fyre. Nu skal jeg vise dig hvordan man får hvad man vil ha'. Saint får endelig kontrol over Satira, bevægelserne og hvad der bliver sagt, men ikk udsene. Hvilket passer Saint perfækt den her gang. Kun noget i hendes øjne har forandret sig.. De grønne smukke øjne, har kraftige flammer i sig, som for øjnene til at gløde en smugle. Saint kigger roligt op og begynder roligt at gå over mod Falcon. "Ja, hvad så nu?" Hendes bevægelser er selvsikre og sexet, selv klangen i hendes stemme lyder anderledes. Udover at farven i hendes øjne har ændret sig, er der noget andet som oss ser helt forandret ud. Man kan tydelig se den selsikkerhed hun har omkring sig selv og hendes krop. Da så Saint når helt hen til ham, ligger hun armene om ham og presser sin velformet krop imod ham og kysser ham på mundet. Et kys så utrolig sexet, at han aldrig vil glemme det. Selv om at det virker som om at Saint prøver at hjælpe Satira, er det langt fra meningen. Hun er ude på at ødelægge alt i hendes liv. Køre hende så langt ned, at Saint kan overtage kroppen permenent. Derfor bliver hun ved med at kysse Falcon, hun venter på og se hvad der sker. Saint fåber på at han skupper hende væk og at det kommer til at gå galt der fra, men Satira håber et eller andet sted at han holder om hende. Ikk kun for at undgå balade, men fordi han faktisk ret godt ud.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 12:43
Falc lagde på en eller anden måde mærke til en lille forandring med denne yndige pige men sådan var hun nok når hun var i store fare. Falco ser på hende da hun begynder at komme tæt på ham " jah hvad så nu " når han blot at sige han når hverken at tage handling eller noget som helst inden Saint/Satira presser hendes krop op imod hans kysser ham på munden. Falco havde antaget at denne person var et godt menneske og det hadede Falco, så han skubbede hende med hård kraft over i en mur, sådan at når hun ramte muren vil hun kunne mærke det.
Falco så på hende overraskende " hvad har du gang i " råbte han lidt da der ca var 5 meter imellem dem.
Han vidste ikke hvorfor hun gjord og det var det der gjord at han blev overrasket, selvom falco måske nød det lidt
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.03.2011 13:02
Saint rammer muren hårdt og nærmest glider ned af den og lander i siddene stilling foran den. For Saint betyder det ikk så meget, men Satira er klar over at det kommer til at efterlade et stort og ømt blådt mærke. Saint løfter langsomt hovdet og kigger over på Falcon og begynder så at grine. Det virker slet ikk som om at hun har taget nogen skade af at ramme muren så hårdt.
"Jamen Falcon, jeg troede at du ville lege?" Hun rejser sig op fra jorden og begynder at gå langsom og charmerende hen imod ham, "Men du vil måske hellere danse."For hvert sekund der går forsvinder Satira's flotte hårfarve ind i den nattesorte farve som reprecentere Saints hår. Jo mørkere hendes hår bliver, jo klare bliver de røde flammer i hendes øjne og farven i hendes hud falmer, til hun er meget bleg. Hun ligner sig selv, pånær at farverne på hende seriøst har ændret sig og at hendes aura pludselig er blevet en meget tydelig flamme, som brænder omkring hende. Hun stopper op ikk langt fra ham og smiler til ham og slikker sig om munden.
"Du er ikk det eneste dæmoniske rovdyr her Falcon. Men en skam at dæmoner er stærkere end vampyre." Trods hendes dystre farver og personlighed, ligner hun næsten en engel med det blik hun har i sine øjne og på sine læber.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 13:19
Det går op for Falco at denne person har en indre demon, han smiler lidt " tro mig jeg havde lyst til at lege men nu har jeg bare mere lyst til at dræbe dig," smilte han og forsatte " men hvis du er en dæmon og du er stærker ind mig så burde du jo ikke have ret svært ved at slå mig ihjel ikk? " Falco vidste at denne demon ikke vil kunne slå ham ihjel for han vil altid være et skridt foran hende, men det vidste hun ikke " men du skal ha at du virkelig har charmen til at forfør mig " Falco havde lige fået blod fra satira så han var ovenpå lige nu.
falco så på hende afvente da han ikke vidste hvad hun kunne finde på, men han vil dog vente
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.03.2011 13:35
Hun ser skuffte på ham. "Tror du virkelig selv at jeg er villig til at opgive det her nu?" Hun griner en smugle. "Det er jo føst nu det er ved at være sjovt." Hun slikker sig om munden og går lidt tættere på ham, mens hun holder øjnkontakten. "Jeg forstår nu godt at hun har intresse i dig, selv om hun er et sølle menneske. Du er nu ret cute" Da hun har sagt det, står hun helt foran ham og ser flirtende ind i øjnene på ham. Mens hun står og kigger ham i øjnene, begynder hendes øjne hurtigt at blive grønnere igen og jo tydligere farven bliver, jo mere rødmer hun. Med et dækker hun sit ansigt i hendes hænder og bakker væk fra ham. Satira er så småt ved at få kontrollen igen, men hun er flov, MEGET flov over hvad Saint har udsat hende for. Og spicelt fordi at Falcon til at starte med, troede at det var Satira som kyssede ham og så fordi at Saint lige havde afsløret at hun syntes at han ser sød ud.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 13:55
han ser på hende da hun kommer tætter på ham " hmm mig cute, den var god " det eneste der lige sker oppe i falco hovede er at han bliover forvirret fordi det er som om at der bliver skiftet personlighed hele tiden i mellem to personer, han smiler lidt da hun bliver flov og træder nogle skridt væk fra ham.
Falco ser sit snit og dukker hurtigt op bag hende, hvor han tager fat i håret på hende og trækker hendes hår tilbage sådan hendes hals skulle blive mere synlig, han trækker sine hugtænder frem og slikker sig kort om munden hvor efter han bider hende i den anden side (?).
Falco vil kun se denne demon dø, for det vil gør falco til en stærk vampyr.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.03.2011 14:04
Satira når ikk at reagere, da hun føler sig som i en trance og Falcon kan derfor frit bide hende. Måske fik han en chance, men ikk længe. I det at han sætte tænderne i hende, træder Saint igennen øjeblikkeligt og hun er rasende. Hendes blod koger bogstaveligt og vil give Falcon smerter, hvis han tager mere af hendes blod i øjeblikket. Hendes aura eksplodere ud i flammer, næsten som at se en vulkan gå i udbrud. Flammerne vil skade ham så meget, at han vil søge væk fra hende og med det samme det sker. Dukker hun op bag ham, hurtigere end end han ville kunne reagere på at hun overhovdet var væk. Hun hamre sin hånd ind i rykken på ham, med så enorm styrke at han ville ryge længere tilbage end han sendte hende. Han har virkelig gjort det, han har vækket alle de dæmoniske krafter som viler i Satira's ellers så uskyldige krop.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 14:33
ide han mærker varmen som føres igennem hendes blod trækker han tænderne og ser på hende men hun var der ikke og ide hun dukker op bag ham og hammre ham i ryggen sådan han flyver 6-8 meter tilbage, ida han lander rejser han sig op med et smil på læben " jamen dog nu ligner det noget, men lige en ting det næste træk du tager bliver afgørende " smiler han selvsikkert og slikker sig om munden, han tager hans kappe af og smider den til siden, hvor efter han tager hans bluse af, sådan man kunne se hans muskuløse krop, Falco så på hende " så for at gør det letter for dig " han smilte stadigvæk
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.03.2011 15:17
Hun rejser sig flirtende op og kan ikk lade være med at smile frækt og udfordrende. Hun står kort og ser på ham, da han tager sit tøj af. Hun slikker sig om munden, mens hun leger med sit tøj. "Ja, nu ligner det noget." Langsomt og flirtende begynder hun selv at tage sit tøj af og kaster det ud til siden. Det mindre vægt fra tøjet, vil forbedre hendes bevægelser. Hun ender med at stå i hendes undertøj, ikk langt fra Falco.
(Hihi, du ved hvordan det ser ud. ;P) "For at gøre det lettere for mig?" Griner hun og begynder atter at gå hen mod ham. "Vis mig hvad du kan, dukkedreng." Hendes selvsikre stil har en hvis charme over sig.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 15:50
((aner ikke hvordan det ser ud))

Falco havde dog ikke lige regnet med hun også vil tag hendes tøj af, han slikker sig kort om munden " sikke mange steder hvor der endnu ikke er blivet bidt i " smiler han imens han slikker sig igen om munden.
Falco vil heller ind gerne angribe hende men nu var det sådan at sidst han gjord det var det ikke til hans fordel " hvad med du visser hvad du kan lille demon " væsede han og alsluttede det med et smil på læben
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.03.2011 16:09
(Jooo det gør du.. Hvad nu hvis jeg siger billede link. ;P)

Hun gaber provokerende og begynder at gå hen mod sit tøj.
"Du er kedelig." Hun kigger kort på ham, hen over skulderen og går så videre mod sit tøj. "Jeg troede du ville danse, ikk lege kongens efterfølger." Hun stopper op helt over ved sit tøj. "Men det kan måske være at dukkedrengen, tænder mere på den labre menneskepige's krop?" Hun smiler skummelt og ser langsom ud som Satira igen, men de ild røde øjne og det selvsikre smil, er der ikk noget at tage fejl af, det er stadig Saint han er oppe imod. Saint står og kigger på Falco i Satira's skikkelse og begynder på en fræk måde at lege med hendes undertøj, som hun gjorde med sit tøj, før hun tog det af.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 16:17
(( nej ;) ))

Falco var ikke dum han vidste hun behersker ild evnen og hvis der var noget han hader så var det ild " jamen dog du tror du kan forfør mig, men du tager fejl det kian du ikke, jeg kan forfør dig men ikke omvendt" noget af det falco sagde var rigtigt men noget var også forkert, falco stod blot og afventede hendes næste træk.
Falco lagde godt mærke til at satiras krop kom frem og selvom en hver anden vil have sprunget på hende, så gjord falco det ikke han slikkede sig blot om munden.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.03.2011 16:41
WARNING! EMNET KAN BLIVE STØDENE FOR NOGEN, FORTSÆTTELSE PÅ EGEN ANSVAR!

Hun løfter det ene øjnbryn og står stille, mens han fortæller at hun ikk kan forføre ham. ALLE kvinder kan forføre en mand, hvis bare de ved hvordan og er der noget Saint har forstand på, så er det mænds lyster. Hun griner lidt af ham, men ikk hånende, mere som en sød pige, som om at det faktisk more hende rigtigt. Hun ryster lidt på hovdet mens hun smiler og pludseligt dukker hun op foran ham, med armene om hans nakke og med hendes røde læber fast placeret på hans. Hun har bevæget sig så hurtigt, at hun har nået at få tøjet af og placeret hans hænder om hende. Den ved hendes læn og den anden på hendes bryst. Disse små detajler burde gøre at han rødmer over at hun pludselig står der og at han bliver tændt over deres pludselige stilling og kys.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 28.03.2011 16:59
denne gang smilte falco " tsk du kan ikke forføre mig " ide hun dukker op foran ham og placere hans hænder på hende, tager han fat i hende " det var utroligt med dig " han holder godt om hende og i fuld fart kaster han hende igennem en kæmpe sten som er ved siden af muren, den styrke han brugte var nok til at kaste hende igennem stenen, jo mere han fik nærkontakt med hende jo mere blev hans hjerte optøet.
hans tæner er helt fremme nu og han er oppe at kører nu. han står afvente og ser hvad hun nu gør, han går ud fra der ikke bliver nogen kamp fra hendes side så han går hen for at tag sit tøj på igen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat