SexSexSex The Number Of The Beast

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 26.02.2011 20:52
Fordi Nolan kunne havde han forvandlet sig til en kæmpe så han lettere kunne krydse ørknen og komme til oasen. Nu var han her altså. Lige så paranoid som altid satte han sig i skyggen under den største palme han kunne finde tæt på søen. Fordi han var lige omkring 4 meter høj følte han at palmen var lidt lille. Så han brugte sine evner til at gøre sig mindre og normal. Så nu sad der en mand under en tæt palme fordi den var blevet overvandet. Det var rart. Det følte han. Han følte ikke meget. Den Nolan som nu sad der og ventede og overvejede sit næste træk. Og fordi at kun han vidste hvordan der så ud ville han nyde dette syn. Og vandfaldet der ikke skummede vandet fordi det var for rent. Han var paranoid og glad. Sikke en dejlig tid

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 26.02.2011 21:06
Kamei havde været igang med at flyvesvæve henover ørkenen, vingerne flappede, og de blå øjne var store i interesse. Det var længe siden at han havde været i ørkenen, så at gense den smukke oase var bestemt rart. Han fik øje på manden, der sad under palmen, og vendte vingerne lidt så han kunne lande bedre. Stadig i sin menneskeform, og nysgerrigheden overfor andre var stadig lige lidt for stor. Han landede dog et par meter væk, uden nødvendigvis at ende med snuden i jorden - det havde han prøvet så mange gange før - og så nysgerrigt på manden. Han så ud til at slappe af og det var jo altid rart.

"Goddag, Sir." sagde han så med lidt flappen med de store plysede ører, løvehalen svingede fra side til side, og i nysgerrighed stod han og trippede i sandet og bare så lidt på ham. Det var længe siden at han havde mødt folk. Eller talte særligt meget med andre beboere i Krystallandet.

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 26.02.2011 21:26
Nolan fik et shock da noget dumpede ned ved siden af ham og rullede væk fra den. Og den snakkede til ham. Eller talte som det vel er. Nolan studerede denne skabning og prøvede at placere det i en kasse inde i hovedet. Men forvirringen tog kun til da der ikke var nogen kasse der passede. Så Nolan ignorerede det og prøvede at svare høfligt igen. Vær hilset smilte han og rejste sig op. Stadig med en studering af skabningen. Hvad er du for en? spurgte han så fordi der var ikke meget andet der kunne besvare spørgsmålet.

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 26.02.2011 23:33
Kamei så lidt på manden, det havde nok heller ikke været helt så smart at ankomme som han ankom, men altså. Han synes selv han havde været okay stille. Han kunne nu godt forstå den andens forvirring, da der vidst ikke var andre af Kamei's race i Krystallandet.

"Tjoh. Jeg er ikke herfra." Sagde han og skiftede vægten på de potelignende fødder inden han rettede sig op lidt bedre, og tog fat i løvehalen hvor han pillede lidt ved det plyssede hår i spidsen, "Jeg er en.. eh.... Ved du hvad, det' meget nemmere bare at vise dig det."

Han skiftede form så, til noget... der mest lignede en sær blanding af en chokolade brun løve, men istedet for løvehovede og hals var denne blevet længere, og med noget der lignede et rådyr hovede. Eller gedehovede. Noget i den retning. Hornene, og vingerne var de samme, blot vingerne var store nok til at kunne ... supporte det godt 300 kg tunge dyr.

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 26.02.2011 23:58
Nolan trådte et skridt tilbage efter væsnet ændrede sig til et andet væsen som mindede om det første væsen men mere dyr. Så bare for at være sikker ændrede han sin vægt så han kunne modstå et angreb fra dette dyr. Du er altså en transmorph? En der kan ændre sig til dyr? spurgte han fordi at det han lige havde set bekræftede det jo ikke. Klaphatten til Nolan. Så han nikkede bare fordi klaphatten på hans hoved fik ham til at forstå. Jeg er lidt lige sådan.

Nolan begyndte at vokse lidt. Bare 10 centimeter og ændrede sin hårfarve til rød. Og med lidt træning kan jeg også ligne dig. grinte Nolan og rakte sin hånd hen til dyret som han håbede ville ændre sig til menneske. Nolan er mit navn.

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 27.02.2011 04:24
Kamei så lidt på manden og satte hovedet på skrå, og kunne ikke lade være med at få store øjne da manden begyndte at ændre sig sådan. Det havde han dog alligevel aldrig oplevet før. Jovist havde han set formskiftere, men ikke på den der måde aldrig. Han vippede med ørerne, og smilede lidt, da han skiftede til den mere menneskelige form igen.

"Det er mere at jeg er et dyr der kan tage menneskeskikkelse." Sagde han kækt, og rakte hånden frem til ham, "Og din evne er da godt nok ret imponerende, vil jeg sige." Han forestillede sig den nu rødhårede mand skifte form til ham selv, og tanken fik et smil til at sprede sig over hans læber. Det var da ret fedt et eller andet sted. Væsnet tog mandens hånd og rystede den.

"Mit navn er Kamei, og det er rart at møde dig, Nolan." Sagde han så og løvehalen svajede fra side til side i interesse.

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 27.02.2011 21:54
Kommentaren fra dyret fik Nolan til at smile. Det var godt sagt. Jeg kan også flyve. Men det kræver lidt tid. Han smilte til dyret. Det var mærkeligt hvordan dyret og det dyriske mødtes. I lige måde, Kamei. bukkede Nolan svagt. Hans øjne kiggede på oasen og så hvordan en varm brise skyllede ind over stedet. Hvad bringer dig hertil? sagde Nolan og satte sig op af palmen. Hans form skiftede tilbage til det oprindelige og lod sine øjne hvile. Det var mærkeligt så rolig han følte sig i nærheden af denne skabning. Måske det havde noget at gøre med hans kontakt til naturen. Eller måske var det den måde Kamei var overfor ham? Eller... Måske var kemien bare god. Uanset hvad, gik det godt.

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 12.03.2011 00:21
Han skiftede vægten på sine fødder et par gage, flappede med ørerne, og så bare interesseret på Nolan. Han fik et smil, det kunne da umuligt være helt skidt. "Årh virkelig? Heh, hvor fedt." han havde aldrig forstået helt det der med at bukke, men Nolan fik da et lille buk tilbage, nu skulle man da være høflig. Rimeligt tjept rettede han sig dog op, og halen snoede sig lidt over et af benene.

"Tjoh altså." Begyndte han og gned sig bag det ene af de store ører. "Jeg ville bare ud og .. flyve. Og så var det længe siden at jeg havde været i den her område.." Han gned sig lidt over snuden, "Og så blev jeg nysgerrig." blev der tilføjet. "Hvad med dig selv?"

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 15.03.2011 23:44
Nolan tænkte sig om. Hvorfor befandt han sig egentlig her? Han kunne ikke huske det. Jeg kom vist for at slappe af. smilte Nolan og lod blikket spejde rundt. Faktisk kan jeg ikke huske det. grinte han så og kiggede tilbage til Kamei.
Imens solen bagte på vandet, vinden hev i sandet og palmen svajede blidt følte Nolan at noget var forkert. Kort rynkede han på panden men nænnede ikke at skulle forklare sig til Kamei.
Ansigtet blev igen lagt i nogle folder som afspejlede ro. Er der egentlig andre som dig? Altså enten som kan skifte form eller som er din..... race? spurgte han undrende fordi han ikke selv kendte til dem

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 23.03.2011 18:15
Kamei så lidt på manden og hans hale gik ivrigt fra side til side. Ørerne vippede lidt, "Det er også rart bare at slappe af nogle gange.." sagde han med et lille fnis. Da han så kommenterede at han ikke kunne huske det, kom der et let skuldertræk fra væsnet, der så bare så nysgerrigt på ham, "Jeg glemmer også tit hvorfor jeg er nogle steder. Nogle gange er man der jo bare..!"

Ved Nolan's spørgsmål, satte han bare hovedet lidt på skrå. "Tjoh... Nej... Nogle derhjemme kan godt skifte form, men det er kun meget få af os. Det' noget Gudinden har givet os mulighed for at kunne!" sagde han så, lettere ivrigt, og stolt. "Men her i Krystallandet er jeg den eneste, ja.."

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 12.07.2011 15:38
Hans blik på Kamei blev fjernt da han nævnte Gudinden. Tro... Han kiggede på himlen. Nogle gange har man også bare brug for at glemme hvorfor man er et sted. sagde han svagt. Nolan begyndte at tænke på de steder han havde været igennem tiden. Efter hytten. Nogle steder var fjerne minder og andre var klare som luft. Hvordan kommer du egentlig hjem igen? spurgte Nolan så. Mere viden omkring racen. Og muligvis hvordan man kom der til.

Uro begyndte at røre sig i hans inderste. Hvorfor var uklart men han havde lyst til at stikke af fra virkeligheden og smutte længere væk.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1