Nova 02.01.2011 19:43
Info om RT
Først, vil jeg lige fortælle hvad banden egentlig går ind for. Gennem tiden er jeg blevet stillet dette spørgsmål, da folk undrede sig. Jeg indså, at jeg ikke havde sagt nok omkring dens gøremål, så her kommer der et kort overblik, samt en uddybende forklaring.
- Selvstændighed
- Respekt opnåelse
- Sammenhold
- Balance
Medlemmerne følger hverken Lysets Dronning eller Mørkets Lord. Det er en slags "neutral magt", som kun har magt fordi banden er i besiddelse af deres sammenhold. Banden er som en slags "balance" i landet, sådan så det hverken bliver for "godt", eller for "ondt" i landet, men sådan så der er nok af både orden og kaos. Medlemmerne der er i banden har enten søgt om tilslutning, eller også har jeg selv opsøgt nogen, som jeg synes kunne gavne bandens spil. Samsons opfattelse af landet, har altid været, at der var for mange der ikke kendte deres plads i samfundet, og at de fleste manglede respekt til fremmede, der uden tvivl kunne gøre dem ondt, eller bare i det hele taget berygtede kriminelle folk - deriblandt Samson. Han mener, at de ikke tager vare på deres eget liv og ikke i værdsætter livet, men sætter det simpelthen på spil ved at fremstå med en provokerende tone, og lægge op til fight. Desuden, bliver evnerne trænet i banden og der kan opstå træning hvor medlemmerne kæmper mod hinanden for at forbedre sine færdigheder.
Banden har tilholdssted (base) i Borgen på Toropolis Isla. Desuden er Bordelhuset også blevet opført, med skarp overvågning fra dem, hvor det overskydende bliver sendt til Samson og går dermed til forbrug til banden.
- Din char skal ikke følge hverken Lysets Dronning, eller mørkets Lord.
- Din char ses helst som over 16 år.
- Din chars færdigheder i "styrke" eller "kamp uden våben" skal helst være 6+. (Om ikke andet bare en af tingene opfyldt på 7+ point)
- Din chars færdigheder i evner (om ikke andet bare den ene) skal være 6+.
Din chars forholdsregler ingame:
- Din char skal kunne acceptere Samson som sin leder.
- Din char skal kunne arbejde sammen med de andre medlemmer uden tøven.
# opstår der stridigheder blandt et par medlemmer, skal de alligevel kunne arbejde sammen under kamp. Så kan de næsten (med begrænsninger) toppes så meget de vil uden for, så længe Samson ikke hører på det.
- Din char skal kunne tage vare for de andre medlemmer, hvis der er brug for det.
- Din char skal informere lederen om ting, der sker på borgen, hvis der er mistanke om indtrængende eller andre ulovligheder.
- Din char skal ikke være en del af andre grupper. Banden vil blive en slags identitet for din char.
- Din char må ikke gå banden bag ryggen. Din char må altså ikke gå ud og informere alle andre, der ikke er med i banden, om hvad banden går pønser på.
Dig som RP'er
- Som rp'er skal du være åben for kreativitet og være klar til at udfolde dig i dine skrivefærdigheder, for at få mest mulig spænding i spillet. Det er ikke et krav at der bliver skrevet hele romaner, men så længe at det er 6+ linjer, og der er nok information i indlægget, er det udemærket.
Du skal forvente, at der bliver taget et kig på din chars profiltekst og forvente, at der vil blive vurderet i forhold til resten af banden.
- Du får automatisk et bandelogo i din chars avatar.
- Vil du have at din char får en "ordentlig" optagelse i banden og vil arrangere optagelsen ingame, henvend dig til mig.
Som medlem får du:
- Mulighed for eget værelse på Borgen på Toropolis Isla.
- Adgang til køkken
- Mulighed for at kunne bære bandetøj (bestående af lang sort kappe til mænd, og en mindre en til kvinder, begge med bandesymbolet på ryggen.)
- Adgang til våben mm.
- Træningsmuligheder
- Og forhåbentlig en hel del flere muligheder for, at din char bliver sat ind i en masse spændende ting, som vil gøre det interessant for dig som spiller, at blive medlem.
Hvis det kan ske, at du ikke føler at du har nogen chars lige pt. der passer ind, men gerne vil have en char alligevel der kommer til at passe ind, kontakt mig over pm, eller skriv i dette emne.

Leder
Samson
Medlemmerne:
Kravenoh
Tara
Shak
Lucia Pascale
Lestat
Shrade
Will
Nichols
Fragor