Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 14:48
Alexander kom gående ind på det grønne areal, vejret var usædvanligt godt, et fantastisk solskinsvejr der virkelig varmede en op, ikke en sky op himlen og dog var der en nedkølende brise der sørgede for at man ikke skulle gå hen og få sig et hedeslag.
Alexander sattesig ned på en bænk, han smilede og kiggede op, han havde bestemt intet imod dage som idag, det eneste det lige skulle være var at han ikke kunne have sin frakke på, som han ellers holdte meget af, men det var ihvertfald til at overleve.
Han var iklædt en kortærmet hvid skjorte og et par sorte bukser hvilket var hans yndlings outfit på varme dage, selvom der desværre ikke var vanvittigt mange steder hvor man kunne have våben, hvilket ofte var et problem, men han forventede jo heller ikke ligefrem at han skulle kæmpe herinde på katadrelets område, han var ikke af deres to men respekterede dem stadigt for det.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 28.10.2010 15:21
Trace lukkede lydløst døren efter sig da han forlod det lille kontor, i lommen havde han et brev, som nok skulle bringe hans økonomi på højkant igen, det var trodsalt ikke billigt at leve, men med dette skulle nok rette op på nogle af problemerne.
Han kastede et par blikke ned af de tomme gange inden han tog et par skridt hen til det åbne vindue og sprang ud. Med en utrolig elegance landede han flere meter længere nede og rettede sig op. Gårdspladsen burde være tom på denne tid, der var jo forelæsning, men alligevel faldt hans blik på en enkelt skikkelse. Alex.
Han gav et højlydt suk fra sig, han huskede udmærket knægten. Fyren havde penge, men manglede enhver form for fornuft. Rigmandsunge.
Med en rolig bevægelse satte Trace i bevægelse, han ønskede ikke at indgå en samtale med knægten og ville helst bare se at komme videre, så med rolige skridt gik han direkte forbi.

Trace var, på trods af vejret, iført den store brune jakke, og på trods af omgivelserne var han også iført samtlige våben der stod ham til rådighed. Han lod dem ikke gå og følte ingen forpligtelser overfor katedralen, han var her trodsalt ikke ligefrem for at bede eller vise sin repekt til guderne. Han respekterede guderne, ingen tvivl om det, men han viede ikke sit liv til det, som mange andre på klosteret gjorde.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 15:27
Alexander kiggede sig omkring og så en han ikke ligefrem havde forventet han skulle møde igen, knægten Trace som han havde mødt ud i sumpen, hvad i alverden lavede han her på helligt jord? han virkede ikke ligefrem som typen der var troende.
Alexander rejste sig op og gik hen foran ham, han smilede en smule til Trace
"Jamen goddag, dig forventede man ikke at møde"
Sagde Alexander og blokeree hans vejr, hvor var det også helt præcist Trace var kommet fra, det så næsten ud som om at han var kommet ud fra et vindue, havde han stjålet fra katedralet? Hun virkede umiddelbart som typen der ville gøre det.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 28.10.2010 17:33
"Ville formodentlig også have været bedst sådan" Bed Trace ham af og lagde demonstrativt sin hånd på den ene daggert. "Men hvad med du flytter dig, særligt når vi tager i betragtning du har glemt dine våben"
Trace vidste udmærket hvor meget udstyr Alex bar på sig, og det var ikke noget at prale af. Trace derimod var lige så udrustet som altid, et utal af skarpslebne våben, de fleste af dem skjult, gjorde ham til en omvandrende våbenhandler, hvis han da ønskede at sælge ud af sine ejendele.
Han stramte grebet om våbenet og løftede det en smule, så man kunne se det blanke metal skinne klart i solen.
"Har ikke just en stor interesse i at efterlade et lig på hellig jord, men i dit tilfælde vil jeg gøre en undtagelse, hvis det da bliver nødvendigt." Han vidste ikke helt hvad det var, men et eller andet i ham fik ham til at hade den fremmede på et niveau der virkede uset i hele den store verden, Trace hidtil havde udforsket. Noget sagde ham blot at den fyr var dårligt nyt, og det ville være fornuftigt at kappe hovedet af ham inden fyren fik lov at mægle så meget som en enkelt stavelse. Man burde træde varsomt.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 17:44
Alexander kiggede lidt mistroisk på ham og sukkede en smule så Trace bestemt ville være i stand til at høre ham, han vidste ikke helt hvorfor det var Trace var så fjendtlig.
"Jamen Trace dog, du undervurderer mig, Jeg har da min kårde med, og til forskel fra dig så er mine evner et våben i sig selv"
Sagde Alexander og smilede til ham, han havde faktisk overvejet om han skulle købe et våben eller to mere af Trace, Alexander var trodsalt fuldt ud klar over at Trace nærmest var et omvandrende arsenal når det kom til diverse større og små våben.
"Trace dog, hvorfor så fjendtlig? Det er da ikke just måden man behandler en potentiel kunde på er det?"
Spurgte Alexander, han kiggede lidt igen på Trace, der var noget over Trace som gav Alexander en smule kuldegysninger, han kunne se på Trace's kropssprog at han faktisk var klar til at angribe Alexander, men af en eller anden grund elskede han bare at provokere Trace en smule.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 28.10.2010 18:51
Trace rystede kort på hovedet af ham, han havde stadig ikke flyttet sig.
"Jeg har ikke flere våben jeg vil sælge, hvis det er hvad du tænker på" Sagde Trace roligt og hævede blikket. Trace var ikke synderlig høj, men alligevel lignede han en der så ned på Alex. "De våben jeg bærer nu har jeg af praktiske årsager, hver og en."
De to sværd var glimrende i et indledende angreb, men hans teknikker tillod ham ikke at bruge tid på at flå et sværd ud af en fjendes krop, før kampen var over, derfor bar han to ekstra daggerts på indersiden, som også var mulige at få igennem de mindre bevogtede sikkerhedsafsnit. Så havde han sine kasteknive til afstand og under ærmerne var hans surprise attack skjult for ethvert syn. Muligvis selv Alex.
"Men hvis der ikke er andet du vil, så er jeg en travl mand." Tilføjede Trace og lagde hans frie hånd på det andet sværd. Alex skulle formodentlig stå i fuld kampstilling for at undvige et angreb på denne afstand, og selv i den position ville det være svært for ham. Trace hørte trodsalt til en af verdens hurtigste krystalianere, og med sin evne blev han formodentlig det hurtigste væsen.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 19:01
Alexanders øje blev helt vidt, det var jo ikke ligefrem fordi han havde et valg eftersom Trace rimelig tydeligt viste at han var klar til at angribe ham, Alexander burde egentlig tage affære, det var jo trodsalt en del af hans arbejde at sørge for at folk ikke blev dræbt på må og få, og det var desuden også ulovligt at true en mørkets kriger, selvom han selvom han kun var igang med oplæring som en.
"Trace du står vel ikke og truer mig midt på højlys dag?
Spurgte Alexander og lagde sin hånd ned på sin kårde, han kiggde hårdt på trace men formåede stadigvæk at bibeholde et smil på sin læbe, han vidste ikke helt hvor han havde Trace.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 29.10.2010 16:03
"Jeg truer aldrig" Sagde Trace med en stemme, der var klar til at bide struben over på Alex "Jeg advarer."
Trace løftede den højre hånd en smule og klinge nr. 2 kom til syne for at vise han ikke blot stod med tomme trusler. Hans våben var skarpslebne og kunne med lethed skære dybt ind i kødet på ethvert offer.
Alex havde også lagt hånden på sit våben, hvilket tydede på fyren var klar til at forsvare sig. Blot trist for ham at han aldrig ville nå at se angrebet komme. Trace trak på smilebåndet. Hans tillid til sit tempo var uovertruffent, han vidste at med et eneste spring var han i stand til at paralysere ethvert mål han blev udsat for. At skære ledbånd over var trodsalt en del af hans opvækst og han vidste udmærket hvordan man gjorde ofret ude af stand til at bruge sine ben resten af sit liv. Kom det dog til kamp mod denne Alex, var han formodentlig nød til at skære struben over, viden om hans angreb og hans personlighed var trodsalt dyre informationer at lade flyde frit omkring. Faktisk vidste fyren allerede nok til at Trace havde god grund til at kappe ham over. Død mand sladrer ikke, som man siger.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 31.10.2010 19:36
Alexander's afmærkninger lyste en smule op, og indenfor et par sekunder var hans venstre arm dækket af en rødlig substans som lynhurtigt størknede sig, det lignede armen fra en gotisk udseende rustning, og havde igennem tiden været til stor nytte for Alexander, ingen klinge Alexander endnu havde set havde så meget som været i stand til at skabe en ridse i den.
Hans øje hvilede på Trace, og hvert eneste muskel i hans krop var spændt, Alexander vidste at han kun lige akkurat ville være i stand til at undgå Trace's angreb, dog ikke fuldstændigt, nej han ville kunne undgå et fatalt angreb, men han vidste også at det var det eneste han behøvede, Trace's angreb var godt, og stærkt uden tvivl men Alexander vidste at han ikke kunne bruge det flere gange efter hinanden, og det værst tænkelige man kunne gøre overfor Alexander var at blive stående på et sted, hans evne var trodsalt ikke en man bare kunne blokere, nej den krævede at man fuldstændig undveg den.
"Trace jeg forstår ikke hvorfor de behøver være så aggresiv, jeg kunne bestemt godt bruge en mand med deres egenskaber, jeg siger ikke at de skulle arbejde direkte for mig, det regner jeg nemlig ikke med er noget for dem, men jeg kunne blive en rigtig god kunde for dem, og som de har opdaget har jeg pengepungen i orden"
Sagde Alexander og et stort smil sprang frem på hans læber, han afventede Trace's reaktion og var konstant klar til et angreb.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 31.10.2010 19:55
"Jeg arbejder for hvem end der betaler, så skal du bruge noget så sig til nu." Snerrede Trace og trak begge klinger ud af deres holdere. Han behøvede ikke engang ramme for at slå en person omkuld. Selve tempoet i sig selv ville danne en trykbølge der kunne løfte selv store modstandere fra jorden og sende dem flere meter gennem luften. I denne tid ville de være forsvarsløse imod et opfølgende angreb. Trace havde trodsalt en teknik han ikke havde set blive blokkeret endnu, men den efterlod både arme og ben i sårbar tilstand.
Med blikket overvejede han roligt hvilket punkt han skulle snuppe. Halsen var et overvurderet valg, et hug i nyrerne var meget mere værd og leveren krævede blot en almindeligt slag for at få den ødelagt, en koncentreret trykbølge kunne skade den om nødvendigt. Derudover kunne han punktere fyrens lungere med en kastekniv eller være nådig og blot skære fyrens skulder så armen blev ødelagt. Det ville sikkert destruere fyrens kampvilje og så var det en let sejr.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 31.10.2010 20:04
Alexander kiggede mistroisk på Trace, og fnyste af ham, han trak selv hurtigt kården ud af sin skede og stod med den klar, han stirrede Trace direkte i øjnene og viste derved at han selv var klar til at blive angrebet, Trace var uden tvivl vandt til smerte, men mon dog at han var vandt til den slags Alexander var berygtet for at påføre.
"De forventer vel ikke jeg skal handle med en mand der trækker sine våben? Hvis de lægger våbene tilbage i deres hylstrer vil jeg med glæde tilbyde dem et arbejde, hvis de ikke kan erkende de betingelser så ser jeg ingen grund til at vi fortsætter vores samtale"
Sagde Alexander og tog et skridt til siden således at Trace udmærket ville være i stand til at bevæge sig væk fra Alexander han afventede spændt Trace's reaktion, og strammede derpå grebet på sin klinge, han havde ikke tænkt sig at blive taget ved overraskelse, og i hans var der en klump antistof som han havde arbejdet på de sidste par sekunder, den var lille og præcist samme farve som Alexanders arm, ikke større end en marmor kugle faktisk, men det var tæt sammenpresset antistof, blot en nødforanstaltning hvis Trace skulle have lyst til at angribe.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 31.10.2010 20:11
"Sjovt. Mener ikke jeg havde givet tegn til at ønske en samtale på noget tidspunkt." Sagde Trace trodsigt og smilte for sig selv da Alex trådte til side.
Han rettede sig roligt op og begyndte at gå nærmere, han fulgte en lige linie der ville føre tæt for Alex, så tæt de næste ville røre hinanden.
"Men får du brug for min støtte sig send mig en besked, bare husk at prisen er for viderekommende."
Trace tvivlede stærkt på at fyren ville anvende Traces tjenester, specielt fordi at Trace med sikkerhed ville tage overpris for enhver opgave fra Alex side.
Han havde set den lille kugle Alex havde samlet. Hans evne var trodsalt ikke ligesom almindelige sanser der kun bemærkede det man var koncentreret om, nej den bemærkede alt. Han bemærkede tempoet græsset groede med med en sådan opmærksomhed at det var svært at forestille sig hvordan hjernen kunne klare presset af de mange signaler, men ikke destro mindre så gjorde den det, og uden problemer endda.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 31.10.2010 20:24
Alexander sukkede, og da det lod til at Trace ikke havde tænkt sig at angribe sugede han sit antistof ind igen, han gad ikke spilde mere tid på det.
"Det beklager mig at høre Trace, jeg ville ellers være villig til at betale rimelig rundhåndet, det er heller ikke en helt lille mission, men det er nok også for stor en mundfuld for dig"
Sagde han som et sidste forsøg til at overtale Trace, hvis der var noget han hurtigt havde fundet ud af omkring ham var det at han havde æren i behold, noget Alexander bestemt respekterede, men det var også noget Alexander kendte alt for godt til at man kunne udnytte, Alexander selv ville måske endda nogle gange selv være faldet for den her.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 31.10.2010 20:41
Det irriterende Trace inderligt at høre Alex ord, han hadede at lade en udfordring slippe forbi, men kendte udmærket tricket.
"Betaler du så arbejder jeg, tvivl ikke på det." Sagde Trace roligt "Du kan finde en mellemmand i kroen hver torsdag. Han sidder ved hjørnebordet og bærer en grå kappe. Giv ham informationerne og så bringer han dem videre til mig."
Trace var ikke stoppet op, men gik roligt videre, direkte mod den store mur der omkredsede gårdspladsen. Det var dog ikke til at se om han ville klatre over ellet blot gå langs med muren, men tog man et godt blik på muren var det svært at se hvordan man skulle kunne klatre op af den. Den var for stejl og havde ingen udspring at holde fast i.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 31.10.2010 20:46
Alexander kiggede mistroisk ham, han var sikker på at det havde været tæt på, men det havde ikke virket, et sidste forsøg var alt hvad han gad bruge, det var ikke en yderst nødvendighed, men at få Trace til at klare arbejdet ville gøre det en del lettere.
"Trace, denne slags opgave er ikke en jeg vil igennem en mellemmand med, enten bliver du her og vi taler forretning eller også finder jeg en anden som kan klare det, det er vel også en del lettere at sige nej til for svære opgaver igennem en mellemmand? så behøver de ikke se kunden i øjnene og fortælle ham at de ikke kan klare det"
Dette ville være Alexanders sidste forsøg og han var på grænsen til at råbe det til Trace, han stod blot og kiggede på Trace gå sin vej til nok en af de bedst betalende arbejde han ville se i en evighed.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 31.10.2010 21:02
En smule modvilligt stoppede Trace sine skridt. Der var 4 meter tilbage til Drai, en meter mere og han havde været blind.
"Tal jeg lytter" Sagde Trace roligt og stod afventende. Han vendte sig dog ikke om, for han ville først se om missionen overhovedet var noget værd før han accepterede den. Var den blot en traditionel ville han lade fyren finde en anden spion til opgaven.
Han havde stadig sine våben i hænderne og havde ligeledes ikke i sinde at fjerne dem før han var på den anden side af muren, hvor sikkerheden var en del større end på katedralen. Han havde dog heller ikke meget tid, han var nød til at være væk fra området før samlingen sluttede og det ville blive fyldt op med øjenvidner på hans tilstedeværelse. Dette havde været en af grundene til ikke at tage kampen op imod Alex.

//Deviantart

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 31.10.2010 21:14
Alexander smilede til Trace selvom han vidste at Trace ikke kunne se det, fantastisk tænkte han. Alexander rømmede sig en smule og gjorde klar til at fortælle om missionen.
"Jo ser de, jeg regner med de kender til Samson og hans klan? ser de jeg har et lille udestående med ham og specielt en af hans håndlangere, der er dog noget særdeles mærkelig over det, navnet på vedkommende er Torlay, men det mærkelige var at selvom de lod til at hun var en rimelig vigtig håndlanger for Samson, så var han i chok over hendes udseende, jeg har brug for at de finder ud af præcis hvor de begge 2 befinder sig, og alt information de kan finde om kvinden til at starte med, og hvis de kunne bringe mig pigen, så ville der være en yderst gavmild bonus til dem"
sagde Alexander og afventede Trace's svar.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 31.10.2010 21:22
"RT? information om to personer og en kidnapning?" spurgte Trace og kastede et roligt blik over skulderen. "Ikke noget usædvanligt, hvor opstår problemet?"
Trace hævedet et tydeligt øjenbryn. Ja han kunne skam også godt spille overlegen hvis det skulle være, ingen tvivl om det. Kidnapningen ville formodentlig være den sværeste del. RT var trodsalt sat sammen af stærke krigere, men at give hende en sprøjte mens hun sover ville hurtigt fixe dette. Så længe hun da ikke var for stor til at bære rundt på... I så fald måtte han have faldt i en slæber for at få det klaret, men den slags kunne hurtigt blive dyrt... Måske skulle han hive fat i Kathy?

//Deviantart

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1