Ved et væltet træ på et frodigt sted

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.10.2010 13:39
Det kunne tydeligt mærkes, at vinteren var på vej. Dog alligevel, var der lidt solskin der tittede ind mellem træerne, hvilket fik Mørkets Skov til at se knap så dyster ud.
Samson havde benyttet lejligheden i dag, til at tage en tur ud med Brutus, for at lufte ham lidt. Samson var efterhånden ikke særlig glad for at færdes rundt uden ham, han var trods alt alligevel et par ekstra øjne at have med, og det havde han brug for i disse tider.
Samson stod og strøg sin tyr hen over ryggen, hvilket den fandt ganske tilfredsstillende og behageligt. Det var nu rart, også når det var nogen rolige omgivelser, det fik både dyret og Samson til at slappe af.
Han var nu ikke helt frisk dagen i dag, han havde ikke sovet ordentligt i nat. Hvorfor, vidste han ikke. Det havde ikke just været den bedste søvn han havde fået længe, muligvis den værste. Det plejede ikke at være svært for ham at sove.
Vinden tog let fat i træerne og fik deres træer til at visle. Bladene, som endnu sad på træerne. Hvor langt tid de endnu gjorde det, var svært at sige. Mange blade var allerede faldet til jorden, men der var endnu også en hel del der stadig sad fast på træerne.
Det lange sorte hår hang ned langs Samsons ryg. Han var iført sin bandekappe og sine sædvanlige sorte bukser, samt sine sorte støvler med tilhørende sporer. Han havde ikke noget på sin overkrop, skønt det ikke var helt varmt. Men det var nu ingen anden end Samson, så hvad kunne man forvente?
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 13:51
Tom kom gående et stykke væk fra Samson. Der var et dyr der var fløjet ned i hans flaske, og Tom holdte mere øje på flasken end hvor han gik. Desuden holdte han heller ikke øje med andre. Han havde fået slynget et halsterklæde rundt omkring halsen, og han havde fået et par varmere sko på. Tom var meget kulsk, og hadede vinter og dårligt vejr. ,, Satans til møg dyr " gik han og mumlede mens han havde næsten to fingre nede i flasken. Det skete flere gange, at Tom var ved at snuble over en gren eller noget, for han havde næsten hovedet nede i flasken.
Han kiggede for en gang skyld op, og fik øje på noget eller nogen forude, så han skiftede retning og begyndte at gå hen mod personen. Det kunne jo være, at han havde en ny flaske til ham. ,, Arrrg " brummede han surt da han fik øje på at det var en tyr. Tom havde jo aldrig haft et godt forhold til noget dyr, han hadede dem faktisk.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.10.2010 14:00
Brutus havde sænket hovedet og stod og græssede lidt. Det var ikke det mest eftertragtede at spise, kød var nu bedre, om det så var omvandrende kød. Alligevel, skulle det udnyttes at der stadig var noget græs, for til vinter ville der kun være kød og så ville tyren nok få for meget. Varieret kost, var det bedste.
Brutus registrerede en lyd lidt derfra. Tyren havde en bedre hørelse end Samson selv og registrerede den derfor hurtigere. Den løftede hovedet og drejede sit store tykke hovedet langsomt og så med et direkte tungt blik på Tom.
Samson fulgte dens blik, men for at gøre dette, blev han nødt til at træde frem for den forvoksede tyr, så han kunne se. Han så lige hen over tyrens hoved og fik øje på en skikkelse. Han ænsede ikke, at det var Tom, da han endnu var et stykke væk, og der var lidt mørkt der hvor Tom gik.

"Generer manden dig, Brutus? Så værsgo.." Brutus prustede hårdt og begyndte nu at stange ud i luften. Han var henrykt over, at få lov til at angribe nogen. Omsider. Der gik ikke mange øjeblikke, før tyren havde sat sig i bevægelse mod Tom og havde sine horn rettet mod ham for at få ham op mod træet bag ham, så han ville kunne hænge der et øjeblik. Brutus' øjne var som altid helt røde, og tyren, ikke på størrelse som en tyr, men som en endnu større en af slagsen.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 14:09
Tom nåede akkurat lige at se op da tyren eller Brutus kom farende mod ham, han brugte sin elastik evne til at blive højere, så tyren løb igennem hans ben. Men Tom tabte flaske, og så Brutus trampe den i stykker. ,, Ikke rommen, hvorfor altid rommen? " hulkede han og blev sin normale størrelse. Han kiggede surt på tyren, og opdagede noget underligt bekendt ved tyren, ,, brutys? ... Lutus? ... Djævlen? Åååh det ligger lige på tungen. Ja jeg kan godt huske dig tyr, du jagter mig jo altid, " sagde han rettet mod tyren og pegede på ham.
Måske var det ikke så klogt, så Tom stak i løb væk fra tyren, bare sådan for en sikkerheds skyld. Han bliver ved med at kigge tilbage på tyren, men hans retning er direkte mod Samson, selvom han ikke har set ham endnu.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.10.2010 14:24
Brutus løber direkte ind i træet og får stanget det i stedet. Træet knirker, og et par rødder bliver revet op. Det var meget fart på, og tyren var brutal og havde ikke så lidt muskler endda. Brutus sad fast et øjeblik med sine horn, men efter en del besvær med at vride sig fri, fik han sig omsider revet sig fri fra træstammens tag. Den drejede hovedet, trådte et par skridt på stedet og fik vendt bagenden i den modsatte retning, så han så direkte på Tom, som så på den. Prust kom fra den, og den tog skrab i jorden, som om at den gjorde klar til at angribe.
Samson hørte en bekendt stemme, men kunne ikke få identificeret den først, da han mente inde i hovedet, at det ikke kunne være Tom. Tom havde været væk længe, formodentlig drukket sig i hegnet og blevet myrdet et sted i en grøft, selvom Samson ikke havde fundet nogen beviser for det. Landet var stort, og alt kunne så godt som lade sig gøre her.
Samson så på manden som kom løbende mod ham, vel muntert over hvordan han frygtede tyren. Det var et morsomt syn. Han spærrede dog øjnene op, da han var så tæt på ham, og ikke skiftede retning. Det var ikke gået op for ham, at muligheden var, at Tom løb lige ind i Samson. Det resulterede i at Samson blev lagt ned, og Tom røg hen over ham (?).

"Forbistrede knægt, du burde tage og se dig...." Under hele 'overfaldelsen' havde Samson et øjeblik lukket øjnene, i farten for at blive lagt ned, men havde så åbnet dem igen, for at se hvilken bastard der havde været så klodset at han skulle bøde dyrt for det. Magnetismen var tæt på at blive udøvet under hans kommentar, men stoppede lige så snart kommentaren pludselig ophørte, for hvem var det der var der?

"... Tom?" Samson havde knebet sine øjne sammen til små sprækker og så meget mistænksomt på ham. Havde Tom mon en bror?
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 14:33
Tom løb direkte ind i Samson, og fik lagt ham ned og landede oven på hans mave. ,, Hvem kalder du for knægt? " og i det øjeblik gik det op for ham at det var Samson, Samson som han ikke havde set i to år. ,, SAMSE, " brølede han og så stod tårerne bare ud uden lige, han krammede og omfavnede Samson. ,, Samse min Samse " græd den 30 årige Tom. Han havde glemte alt om tyren, det hele drejede sig kun om Samson lige nu. Tom blev endda så ivrig, at han begyndte at spænde Samsons bukser op, eller i hvert fald prøve på det.
Det så ud som om Samson var vokset en smule siden Tom så ham sidst. Han havde også ændret sig lidt, blevet ældre. Tom følte sig pludselig pinligt berørt da det gik op for ham, at han opførte sig som en 17 årig. ,, Ups " sagde han og stoppede med at prøve på at spænde Samsons bukser op, i stedet prøvede han at se uskyldig ud.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.10.2010 14:46
Samson havde svært ved at finde ud af hvordan han skulle reagere. Situationen var yderst underlig. Tom GRÆD jo! Og hvad var nu det? Allerede fikseret på hans bukser. Han var lige så liderlig som altid, det havde da i hvert fald ikke ændret dig. Samson havde udviklet sig en del i løbet af de to år hvor de ikke havde set hinanden, havde Tom virkelig ikke det? Det var svært at se, i så fald. Og hvad havde Tom også foretaget sig i al den tid? Der var mange spørgsmål der vældede op i Samsons hoved på meget kort tid.

"Tom! Hvor fanden har du dog været henne!?" Hans stemme var blandet af glæde, men også af skuffelse over, at Tom havde været så meget væk. Han havde jo trods alt troet at han var død. Samson tivlede ikke på, at Tom var glad for at se ham. Samson var også glad for at se Tom, men han havde svært ved at vise det på en ordentlig måde.

"Jeg troede jo at du var faldet i din egen brandert og død!" Samson skulede lidt til sine bukser, og dernæst på Tom. Han kunne godt mærke, at han var opstemt allerede nu, og Toms ivrighed gjorde det ikke meget bedre. Det lignede lidt, at han sagde noget i retning af "fuck det", og begyndte nu at fumle med Toms bukser. Det var som om, at det var deres 'hilsen' efter så lang tid. Meget mærkværdig hilsen, ville nogen måske mene. Nok, var det den måde, som Samson endte med, at kunne vise sine følelser gennem. Glæden blev til lidenskab.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 22:42
Tom ville vendte med at svarer på Samsons spørgsmål til sidst. Han havde heller ikke helt fundet ud af hvad han skulle fortælle folk endnu. Han kunne jo ikke fortælle sandheden, det ville være for pinligt, den kunne vente til senere. Han havde jo egentlig bare været væk fordi det hele blev for meget for ham og fordi at han havde fået af vide hvor hans bror var. Men det var nok ikke grund nok for Samson. ,, Senere " hviskede han til Samsons spørgsmål.
,, Mmh jeg har savnet dig og det her " sagde han med en fræk undertone. Han fik hurtigt pillet Samson af tøjet, og siden Samson nu ikke reagerede hurtigt nok, så fik han selv det sidste tøj af. Han stillede sig på alle fire.

*CENSUR*
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.10.2010 22:57
Samson undrede sig ikke spor ved Toms svar. Hvor var det typisk Tom. Alle oplyningerne gemmes til senere. Men egentlig, så havde Samson det nok også meget godt med dette. Så kunne han lige vænne sig til, at Tom faktisk var kommet tilbage. En tanke, som for ikke ret lang tid siden, var slået helt ud af Samsons hoved. Han var glad, hvis han kiggede ordentlig efter.
Lige nu, temmelig opstemt og gjorde derfor ikke noget som helst modstand. Det var Toms vilje, denne hilsen, og det var også Samsons vilje.
Han brummede lavt, uden helt at vide hvad han skulle sige til, at Tom havde savnet ham og savnet 'det her'.

*censur*
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 21.10.2010 23:14
* CENSUR slut *
Tom som endte til sidst med at være øverst, trillede nu om på ryggen, og sukkede, et glad suk. ,, SKØNT " sagde han og lagde armene om bag hovedet. ,, Ikke helt ringe " sagde han drillende og puffede til Samson. Da Toms krops temperatur faldt et par grader, begyndte han at fryse. ,, Koldt " mumlede han og trak i sit tøj liggende. ,, Nå Samson, min gamle ven " sagde han og lød pludselig gammel. ,, Har hørt rundt omkring, at det skulle gå godt for dig? Kan det virkelig passe? Er jeg gået glip af al det sjove? " spurgte han en anelse nysgerrigt. Tom prøvede at glemme sin pinlige opførsel før. Tom havde ændret sig lidt, han var blevet de år ældre, men når han var liderlig, og ekstremt glad, så faldte han tilbage til sit gamle jeg.
Tom kom til at tænke på Brutus igen, og kiggede skræmt op efter ham.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.10.2010 23:52
Samson trak sine bukser på igen. Kappen havde han stadig på og han kom hurtigt på benene. Der var kviste og blade som sad fast i stoffet, men det blev børstet af, da han trak i kappen for at trække den lidt foran sig, for at få et overblik over hvor meget snavs der var kommet på den. Det handlede om fremtræden nu om dage. Samson skulede til Toms kommentar til, at det 'ikke var ringe'. Han vidste at han lige skulle drille lidt, og egentlig havde han også savnet det. Han puffede let til Toms skulder, som var de brødre (dog rimelig klamt efter deres hilsen, hvis det var tilfældet xD).
Det virkede ganske rigtigt som om, at Tom på nogle minutter var blevet nogen år ældre, hvilket fik Samson til at hæve sine øjenbryn.

"Nuvel.. uanset hvor du har været, så har du vidst hørt rigtigt. Banden er blevet udviddet en anelse, men det er der også brug for nu om dage." Samson skulle til at nævne noget mere, men når nu han tænkte over det, så havde han for noget tid siden, før Tom forsvandt, fundet ud af, at han var blevet til en mørkets kriger. Dette var Samson ganske vidst ikke tilfreds med, og slet ikke nu da han ikke var på særlig god kant med Morgoth.
Samson tænkte over den evne han lige havde genset fra Toms side, hvilket fik ham til at se Tom som en god medspiller, hvis det kunne ske.

"Dog står jeg i et dilemma og mangler en mand, en rigtig mand..." Samson lavede et hovedkast mod Tom, for at hentyde, at det var ham han havde brug for.
Samson skævede lidt mod Brutus og så derefter på Tom, og huskede hurtigt Toms forhold til den tyr.

"Bare rolig.. Han gør dig intet, så længe jeg er her.." Det lød meget beskyttende, men Samson ville også beskytte Tom for unødvendige skader, så meget han nu kunne.

"Men Tom, gamle ven.. Jeg har brug for dig, men det vil kræve, at du forlader din post, som jeg først fandt ud af at du havde, efter du forlod mig." Brummede Samson og blinkede et par gange med øjnene og kiggede et kort stykke tid væk. Dog så han igen tilbage på ham med et fast og beslutsomt blik.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 22.10.2010 11:01
Tom lyttede til Samson, han blev lidt flov over det med at han havde glemt at sige til Samson at han var blevet mørkets kriger, men han viste det ikke. ,, Forlade min post nu hvor det går så godt for Mørkets Lord? Hvad er der sket siden at du vil have mig? Hvad er der lige sket siden jeg har været væk? " sagde Tom en smule uroligt. Han havde ikke haft kontakt med en af de andre mørkets krigere siden han var vendt tilbage, så han vidste ikke rigtig hvad der var sket udover, at de onde var ved at få magten. ,, Hvad skal du egentligt bruge mig til så? Samson du ved jeg ikke gider være din stik-i-rend dreng " sagde han en smule mistroisk.
Tom kom på benene, stadig skulende til Brutus. Han satte sig på det væltede træ. Man er væk i to år og så går det hele agurk tænkte han irriteret. Men han havde tænkt sig at se det hele lidt an først, måske var det ikke så galt som Samson fik det til at lyde. Han smilte til Samson for at skjule sine bekymringer.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 22.10.2010 12:42
Samson fik frembragt nogen rynker hen over næseryggen. En hel del spørgsmål var der nu at svare på, men han kunne ikke jo heller ikke forvente andet. Det var klart at spørgsmålene kom frem for Tom, også når det kom så pludseligt.

"Nuvel... Der er sket mange ting. Men du har tydeligvis ikke fuldt op på hvad der sker omkring Mørkets Lord. Gad vide hvad han vil sige til, at du har været væk? Har du tænkt over det? Om ikke andet, så er jeg sikker på at du ville kunne gøre nytte i vores bande. Både for dig selv, men også for os. Der venter en kamp forude. En kamp mod en hvis herre, ved navn Denaro. Det vil være en kamp med to fra banden mod ham... Jeg kender til dine evner, Tom. Jeg behøver dig, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så behøver du også os. Mørkets Lord har mange krigere. Vi andre, kommer hinanden en hel del mere ved, men tag ikke fejl at vi ikke har nogen som helst magt her i landet." Brummede Samson i sit kølige toneleje. Han hævde sine øjenbryn en smule, og lod sit hoved vippe lidt ned mod jorden, så hans øjne kom til at være slået meget op, eftersom han stadig så på Tom.

"Du vil skam ikke blive min "stik-i-rend-dreng", det har jeg mine tjenestefolk til.." Der bredtes et smil på Samsons læber og et par syle spidse tænder blev afsløret i tandrækken.

"Jeg er sikker på, at du selv ville kunne få mere ud af det.. og nå ja, forøvrigt fri adgang til bordelhuset?" Samson smilede et lille lystigt smil. Han gik ud fra, at det var en information som Tom ville kunne benytte sig godt af.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 22.10.2010 14:02
,, Du har jo ret ... et eller andet sted " Tom kunne ikke lide det med, at han havde været væk i så lang tid uden at sige det til Mørkets Lord. ,, Hmm, hvilke fordele har jeg, jeg vil ikke hvis der er fler elemper, du kender mig jo " sagde tænkende. Dette kræver vidst lidt til halsen tænkte han og tog lommelærken frem og tog en slurk. Han havde altid en ekstra på sig. ,, Har du nu også et bordelhus? Hmm det er bare ikke det sammen som at voldtage, men det kan vel gå " mumlede han mest for sig selv. Det var smart nok med et bordel synes Tom, men bare ikke helt spændende nok som at voldtagecen forbi gående pige, men han kunne nu godt nøjes med et bordel en gang i mellem. ,, Tjenestefolk " mumlede han jaloux.
Han sukkede. ,, Hvor stor en part har jeg i denne slåskamp? Kan jeg blive slået ihjel? Hvad skal slåskampen gøre godt for? Skal du selv kæmpe? " spurgte han så.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 22.10.2010 20:08
Samson smilte et selvsikkert smil, da han sagde, at Samson jo havde ret. Samson kendte godt hans tankegang, og han kendte også til hans kujonhed når det gjaldt tyren. Samson så en smule undrende på Tom. Bordelhuset havde været der i løbet af den tid, hvor de faktisk havde set hinanden. Hvor havde han haft sin fokus?

"Bordelhuset har været der i længere tid, end du har været væk, men ja. Bordelhuset ejes af banden og indtægterne går både til selve banden men også til bordelhusets personale. Det er gode indtægter, skal jeg lige love for. Specielt når det er mørke tider." Brummede Samson let hæst, men fast stemme. Samson kunne ikke lade være med at grine lettere muntert, dog kort, da Tom inddirekte sagde, at han nok var mere til voldtægt. Det var længe siden Samson overhovedet havde voldtaget, og måske var det nu også meget godt. Der var andre værdier i det andet.

"Tom.. der er andre værdier at hente udenfor voldtægten.. Men det er klart forskellige værdier der er i hver enkel ting.
Samson kunne godt se, at der skulle en hel del mere information til, end hvad han allerede havde oplyst. Han måtte hellere gøre det let forståeligt for Tom, og give ham en sammenhængende information omkring denne kamp.

"Det der kommer til at foregå er, at jeg skal vælge to bandemedlemmer til en kamp. Denne kamp er mod en mand der behersker en sand-evne. Han er dygtig til at bruge denne evne, jeg ved ikke hvad han ellers har, men jeg tror at det er dén evne, som I skal fokusere mest på. Når jeg siger 'I', så mener jeg jo, at I som sagt skal være to. Ham manden, der behersker sandevnen, hedder Denaro. Han er dygtig, og jeg kigger meget efter, hvilke personer der mangles i banden, og han er en af dem, ligesom du er. Du vil ikke blive slået ihjel, det sørger jeg for. Jeg kommer desværre ikke selv til at være med i kampen, da Denaro vil have et bevis for, at bandemedlemmer kan samarbejde. Jeg ved at det nok bliver en svær udfordring, hvis du kommer ind, men du skal nok få lov til at møde ham du så skulle kæmpe sammen med, noget før. Det er vigtigt at I kommer til at snakke sammen inden da, udveksler evner, og måske træner sammen. Jeg ville gerne selv have kæmpet, men det er jeg blevet forbudt. Men det bliver en mod to. Han synes at det var retfærdigt, da kampen vil komme til at foregå i Ørkenen og at det er midt i hans element og derfor kunne ham og hans sand blive set som to personer på den side." Samson synes selv at han havde uddybet sig klart nok nu. Alle informationerne skulle gerne hænge sammen på en sådan måde, at det var let forståeligt for selv den dummeste i Krystallandet.
Brutus bevægede sig væk fra dem. Skoven var grønnere mellem træerne, så det var der den måtte gå hen, for at den ikke skulle få alt for meget kød. Varieret kost, var det bedste.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 24.10.2010 21:17
,, Har det? Det må nok være hukommelsen, sådan er det vel at blive gammel, " sagde han med et trist smil på læben. Tom havde det ikke altid lige nemt ved at blive gammel, han var jo altid ældre end alle andre som han omgåes med. Tom var ligeglad med pengene, han havde 'fået' nogle af sin bror, som ville række til et langt stykke tid. Bordelhuset sagde ham stadig ikke rigtig noget, det vare bare ikke dem samme når pigerne gerne ville. Man kunne ikke se deres vrede, triste eller bange ansigt når man var færdig. Pulsen steg heller ikke lige så meget når frivilligt gjorde det man bad dem om.
Tom lyttede skeptisk til det Samson sagde. ,, Samson for pokker, jeg kan ikke stille noget op mod ham sandfyren. Mine evne til at suge energi er alt for langsom, der går jo ca. en halv time hvis jeg ikke kan røre ved ham, og det hjælper jo ikke hvis han bliver til sand. Og min elastik evne er heller ikke til den store hjælp kære ven, for han kan vel gøre sådan at jeg ikke får fast grund under fødderne. Du ved jo, at mine evner er ubruglige når det kommner til den slags slåskampe. Så skal ham den anden virkelig have en god evne, som fx at kunne fryse sandfyren til is, eller flyve, eller hynotisere, eller have en evne hvor han kan holde ham stille i ca et kvarter så jeg kan suge hans energi. " Tom ville gerne have at Samson havde ret, men han kendte jo selv sine evner. ,, Desuden Samson, jeg skal have noget til gengæld, jeg føler mig som en soldat i din mini hær, og hvis jeg absolut skal være det, så kræver det lidt betaling " sagde han med et bredt smil på læben. For en gangs skyld havde Tom tænkt sig om, hvis det havde været for nogle år siden havde han bare sprunget ud i det uden at få noget igen.

// Er lige kommet hjem fra Norge, derfor tog det lidt tid med at svare :)
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 24.10.2010 21:32
Samsons udtryk blev med det samme forvandlet til et vredt udtryk.

"Fordømt!" Samson overvejede virkelig, om han selv skulle forvandle sig, for at kæmpe mod denne Denaro, men det var imod reglerne. Man kunne se på ham, at han var ved at blive desperat. Der var ikke meget tid, og han synes egentlig ikke, at der var så mange muligheder for at kunne kæmpe mod sand.
Samson så på Tom med et beslutsomt og dog virkelig mørkbelagt ansigt. Hans mund stod let åben og man var måske i tvivl om han havde lyst til at fare direkte i flæsket på Tom med dette ansigtsudtryk når han var så desperat som han var. Uanset hvad, kunne det ikke være helt dårligt at have Tom med sig, i stedet for "imod sig". Han havde ikke fortalt noget som helst med sit forhold til Morgoth, og det skulle han nok heller ikke lige vide på nuværende tidspunkt. Han skulle nok finde ud af det når tiden var, hvis den overhovedet blev, og hvis det overhovedet var vigtigt, hvilket Samson heller ikke kunne se, hvorfor det skulle være.

"Jeg vil tænke over, om du så skal være med i denne kamp, Tom." Samson lukkede kort sine øjne i. Han tænkte og tænkte. Han måtte nok søge hos en anden. Måske var der lidt muligheder der, selvom han alligevel tvivlede. Han brød sig ikke om det, og måske ville Denaro bare ikke komme med.
Samson sukkede dybt og så atter nogenlunde normal ud, dog dybt alvorlig.

"Dog interesserer dit medlemsskab mig stadig, Tom. Så hvad er det, du ønsker af mig?" Samson drejede sit ansigt en smule til siden, men havde stadig sit blik fæstnet på Tom, og dette fik ham til at se lidt mistroisk ud over for Tom. Hvad havde han udtænkt? For en gangs skyld?

(Det er i orden (: )
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.10.2010 21:54
Tom så undrende til mens Samsons ansigtsudtryk skiftede. Hmm.. Rom ville hjælpe på det der ansigt tænkte han, og tog en lommelærke ud af lommen og åbnede den, og stoppede den i Samsons hånd. ,, Her det vil berolige dig lidt " mumlede han skeptisk for om han nu ville blive angrebet. Toms mundvige pegede en smule op ad, han kunne ikke helt holde et smil tilbage, Samson så på morsom ud.

,, Samson tag det roligt " sagde han og trak vejret dybt. ,, Jeg kan godt kæmpe, men hvis du vil vinde, så kommer det virkelig an på hvilken partner jeg har. Jeg kan jo godt skabe nogle energi-eksplosions-kluger, og jeg har leget lidt med at lave en slags svæveplade som jeg kan bruge. " Tom illustrede ved at forme en lille plade som svævede i luften. Han hoppede op på svævepladen. Tom rørte nu ikke jorden, men svævede i luften, han fløj i en cirkel omkring Samson, men stoppede hurtigt igen. Da han stod på jorden igen, kunne man se at Tom var blevet mere træt. Det krævede meget energi at holde det i gang i længere tid. ,, Men det kræver meget energi, jeg skal nok stjæle energi fra omkring 3 - 4 personer for at kunne holde mig i gang i en time. Og jeg mener stjæle så meget energi at de dør, eller så skal jeg nok bruge to stykker mere, og så kan de nøjes med at besvime og sove i nogle dage, " fortalte Tom og var stolt over, at han havde udviklet sin evne en smule. ,, Så kan jeg også bruge min elastik evne når jeg nu har fast grund " mumlede han tænksomt.

,, Det jeg ønsker er min frihed, jeg vil ikke være bundet af noget. Jeg vil have lov til at trække mig, når det passer mig. " For første gang havde han lavet en god aftale, hvis Samson altså ville gå med til det.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 26.10.2010 12:10
Samson spærrede øjnene en smule op, ligeså snart han så lommelærken. Tom havde ret, det var dét han havde brug for. Han prøvede at smile, men det blev anstrengt og mest et køligt smil. Samson tog et par slurke for at berolige lidt. Han blev på ingen måde fuld af det, mere klar oven i hovedet på nuværende tidspunkt. Han rakte tilsidst lommelærken tilbage til Tom, for mere skulle han altså ikke have, for at forblive klar oven i hovedet. Han måtte forbyde sig selv sprutten, hvis han skulle kunne tage stilling til denne kamp. Det var vigtigt.

Samson skulede til Toms demonstration af den flyvende plade, og var ganske vidst imponeret, da han i al den tid han havde kendt Tom, ikke havde set ham udvikle sine evner på nogen som helst anden måde. Samson smilte lidt, uden helt at vide sig sikker. Måske gav det alligevel lidt håb, og han havde jo nok nogen slaver som han godt måtte tage energien fra, dog uden at de skulle dø. Tom måtte dertil selv finde nogen ofre ude i skoven, eller noget i den dur.
Samson lod Tom tale færdig, før han overhovedet ville give sig til at svare. Han måtte have det hele med, og ikke afbryde på nogen måder i denne sag. Han kunne godt se, at det med energipladen havde krævet meget af Tom, så han kunne godt forstå hans bedømmelse af, hvor mange ofre han skulle have.
Samson rynkede lidt på næsen, da han hørte Toms krav.

"Først og fremmest.. Jeg har slaver jeg kan stille til rådighed for dit energibehov, men de skal dog ikke dø.. Jeg har flere, så du burde nok have en hel del energi derfra....
Fpr det andet, og det vigtigste...Du mener, at du skal have lov til at trække dig ud af banden, hvis det er det du ønsker? Tror du virkelig, at informationer som man får igennem banden bare så nemt skal kunne komme ud, når banden på sin helt egen måde, har sin bindende kontrakt, som lyder, at der ikke må komme noget ud, som foregår inde bag murene? Men hvis du derimod mener, at du skal have lov til at trække dig i kampe, så har du din egen kampteknik, og dit eget omdømme som medlem der står på spil, men som ingen af os andre styre. Alt det, som vi andre kan gøre, er, at hjælpe dig med at forbedre dem. På den måde vil jeg i hvert fald sige, at du bliver bedre stillet som person, som pludselig kan tage bedre ansvar for dig selv og dine handlinger ved hjælp af disse bedre metoder, som du meget gerne skulle lære.."
Brummede Samson. Ind imellem lagde han trykket ekstra meget, for at vise, at han mente det. Specielt det med banden og dens hemmeligheder som ikke bare skulle kunne komme udover hele landet. Det burde Tom da kunne forstå? Kunne han ikke?

Brutus vendte sit store hoved mod Tom og så direkte på ham med et skarpt blik. Samsons opmærksomhed var lige så skarp som tyrens blik var og man mærkede tydeligt presset i denne situation, selv hvis man var tilkommende.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 26.10.2010 16:28
Han tog imod lommelærken. Han kunne ikke forestille sig hvor vigtigt dette var for Samson. Men Tom lod sig ikke bide mærke i Samsons humør lige nu, han havde savnet Samson, og lige nu var ikke en god idé at blive sur. Tom havde brug for Samson lige nu, for det første vidste han ikke lige hvad han skulle stille op med Mørkets Lord, og nu hvor det hele var forandret, så lød Samsons tilbud bedre, og det havde flere fordele.
,, Lyder lækkert " sagde han og mente det med at han kunne få lov, til at suge energien fra Samsons slaver. Men dog spærrede øjnene op. ,, Vil det sige, at du ikke stoler på mig? Har jeg måske fortalt dig noget som mørkets kriger, som kunne svække mit forhold til Mørket? " Han blev en anelse irriteret. Samson opførte sig mærkeligt efter Toms mening. Samson var på ingen måde så lederagtig for nogle år siden. ,, Bedre tage ansvar for mig selv og mine handlinger? Du får mig til at lyde som et stort barn. Jeg er altså ældre end dig! Samson nu strammer du den virkelig. Jeg har altid taget ansvaret for mine handlinger og for mig selv. Men måske er de valg jeg har truffet i gennem årene måske ikke så gennemtænkt. " sagde han og var ved at blive godt sur nu. Han trak sig nogle skridt tilbage og lagde armene overkors.
Tom Boto Bardes

DeviantART
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0