Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 21.12.2009 22:56
Skumring skridtede roligt fremad på en af skovens utallige stier, hvos træerne gav hende plads, den store hestekrop bevægede sig adræt gennem det tykke lag sne, og lyden af den tunge sne der blev presset sammen under hendes store vægt som kentauer, var til at høre langt væk.
Hele landskabet var krid hvidt, hvor Skumring befandt sig nu var hele det hvide landskab endnu uberørt, og på trods af rigets mørke og de tunge skyer, lyste månen alligevel det hele op, da sneen reflekterede dens smukke skær.
Et øjeblik stoppede Skumring op, og tog en dyb indånding, hun kunne mærke hvordan sneen havde haget sig fast i hendes lange hovskæg, og hvordan frosten havde sat sit i de lange sorte øjenvipper og gjorde dem hvide, men kulden rørte hende ikke, hun var vant til den, og havde kun dækket brysterne til med et brunt klæde, som hun bar af høflighed for menneskene.
Hurtigt strøg hun sig igennem det tykke hvide hår der som altid var viltert og uglet før hun så op mod himlen med en trist mine "Hvornår mon vi får lov at se den skønne sol igen, og den mørke tid fortager sig."
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.12.2009 23:09
Chriq kom langsomt gående ud af den mørke skov. Hvor i alverden havde han havnet der? Efter at havde gået ind i den fordømte mørke skov, havde han ikke lige haft noget lys på sig og havde derfor faret rundt i skoven i flere måneder. Han tørrede det brune snask af sin mund, som han havde fundet ganske smagfuld da han to dage tidligere var blevet ekstrem sulten.

Han var tørstig og sulten. Pludselig så han så et lys længere fremme. Var han mon ved at dø? Chriq havde hørt om det med at se lyset før men havde aldrig oplevet det helt selv.
Han gik længere frem, indtil lyset var stærkere. Hans øjne var sløret efter mørket, og han kunne kun se et omrids af hvad der var foran ham.
Nu så han skikkelsen foran ham. Eller rettere sagt, omridset. Det havde fire ben, og 2 arme. Var det mon en gud? Var Chriq mon død?

Chriq gik længere frem, og knælede over for heste lignende væsen det han betragtede som en gud.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 21.12.2009 23:19
Skumring skævede gennem træerne der havde smidt sine sidste blade, og var nu pyntet med sne i stedet, for Skumring var det let at spotte andre skikkelser, men hendes opmærksomhed var ikke skærpet nu, hendes opmærksomhed var et helt andet sted, indtil hun så skikkelsen komme nærmere, hurtigt vendte hun fronten mod den lille skikkelse, og skulle lige til at åbne munden for at snakke da han knælede ned forean hende, et øjeblik så hun sig forvirret omkring, var det en fælde, for at tillokke hendes opmærksomhed?
hun havde ikke bemærket andre tilstedeværrelser end hendes egen, og så hans, så det kunne det da ikke være. Hun rømmede sig kort og skævede forvirret ned til Chriq, før hun rynkede de hvide bryn i en spørgende mine og rømmede sig "æh, undskyld, hvad laver du?" sagde hun kort og trådte lidt væk fra den endnu knælende skikkelse, hvad i alverden lavede han overhovedet her? Kan kunne da let fryse ihjel, hvis han ikke vat vant til den bidende kulde
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.12.2009 23:26
Jeg kiggede forundret op på gudinden. Måske knælede jeg forkert? Da jeg åbnede øjnene og kiggede op, var mine øjne blevet vant til lyset. Jeg rejste mig forlegent op. Af en eller anden grund blev jeg ikke overrasket over at der i mine øjne stod en stor halv hest der kunne snakke. Det var jo næsten begyndt at blive en hverdagsting.
"er du ikke en..? Erhm... Jeg snublede. Hvad laver De da, ædle halv hest der kan snakke?" spurgte jeg og prøvede at lyde så høflig som muligt. Jeg bed mig dog i tungen da jeg hørte mig selv sige "ædle halv hest", men prøvede at skjule det.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 21.12.2009 23:44
Skumring så undrende ned på mennesket, der lod til at være ganske forvirret. Han lod til at ikke rigtigt kunne finde ud af hvad han selv havde gang i "Jamen dog, det er det mest elegante fald jeg nogensinde har set så!" sagde hun med et varmt smil, og satte den ene hånd i siden, mens hun så ham an. Han lod ikke til at være et ondt eller barskt væsen, dog ville hun vente lidt inden hun begyndte at udspørge ham om ny viden om landets situation, han var et menneske, han måtte da vide hvad der rørte sig uden for skovene.
Hendes tanker blev hurtigt revet væk da hun hørte hans sætning, før hun brød sammen i grin, men stopped hurtigt sig selv og prøvede at se alvorlig ud "Ædle halvhest? Den var ny!" sagde hun og fortsatte med at smile med et varmt blik "Jeg er en af skovens vogtere, jeg befinder mig altid i skovene. Hvad med dig lille menneske?" hun lagde hovedet på sned mod ham og så alvorligt på ham denne gang, hvad mon han lavede her?
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 21.12.2009 23:51
Jeg stirrede på hende. Nu var hun skovens vogter. Var hun så en gudinde eller ej?

Da hun nævnte menneske, mærkede jeg lige efter om min hætte stadig var over mit hovede. Det var den ikke, og denne skabning kunne derfor se direkte i mine farvestrålende øjne. I det samme kom jeg i tanke om at da jeg var ude i skoven mistede jeg min kappe på grund af et møde med nogen ret så aggressive egern.

"Vi er Chriq Ztýrh Ógh A´rh Zaiarah Énhd Alhé Jér-h, og vi er da en af de mest ærede store mennesker som vi kender" sagde jeg høfligt med oprejst ryg.

"Vi har vandret i skovene i dagevis, og mangler proviant og vand".

I det samme var jeg så udmattet at jeg faldt ned i mudderpølen der havde dannet sig foran mig efter en nats regn. Sikke en dejlig seng! Jeg prøvede at rejse mig op.

(FRYST: Flygter til Skagen nu og kommer hjem den 28 December)

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 22.12.2009 00:07
Skumring så undrende ned på ham ned et spørgende udtryk da han nævnte sit navn, og så det der vi han var da kun en, med mindre han havde en med, hun for alvor havde overset.
"Vi?!" sagde hun spørgende og bøjede sig lidt ned mod ham, for bedre at kunne se, hendes store sorte øjne stirrede skæptisk på ham, men til sidst rejste hun så så op "Altså hvad mener du helt præcist?" sagde hun så, og indrømmede ærlig talt at hun ikke vidste havd han mente.
Idet Chriq faldt sammen så hun nervøst på ham og lagde sin store hestekrop ned i sneen, hvor hun derefter tog et solidt tag i hans krop og trak ham op at stå(?) "Er du okay?" spurgte hun omsorgsfuldt
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 16:06
Jeg havde mine øjne lukket af ren udmattelse. Jeg gøs af kulde da jeg kunne mærke hvordan jeg faldt ned i sneen. Det var som om alt omkring mig var tåget, og sløret. Jeg mærkede hvordan jeg blev trukket i armene og kom op at stå, og hvordan mine ben rystede på grund af kulden. Jeg var tørstig, og var sulten som om jeg ikke havde spist i flere dage, hvilket jeg egentlig heller ikke havde.

Måske drømte jeg bare? Da jeg hørte hesten spørge om jeg var okay, åbnede jeg øjnene. Måske var det bare et mareridt? Men det var det vist ikke, fandt jeg ud af.

"Je-jeg.. ku-kunne go-godt bruge for noget vi-ve-vand?" sagde jeg og nøs.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 16:42
Sneen var dybere end tilsyneladende. Pletvis var sneen urørt af både dyr og krystallisianere, eller i det hele taget andre væsener. Træerne stod nøgne og blottede for omverdenen, da alle blade for længst var faldet af. De nøgne kviste stak op mod himlen, som om de længtes efter den varme sol. En der ikke længtes efter solen var Samson. Han var næsten solen selv - eller det kom jo an på hvordan man så på det. Varmen kunne han i hvertfald godt frembringe.
De sorte lange støvler blev boret ned i sneen for hvert skridt der blev taget. Skridtene var ikke små, men derimod meget store og hurtige.
Samsons ansigtisudtryk var tungt at se på, og det havde måske noget med person bag ham at gøre. Zidiac havde fulgt efter ham det meste af dagen, men alligevel havde han ikke sagt noget til det. Måske underligt, men måske alligevel ikke. Når man tænkte sig om var hun jo meget værd for ham, for hun havde nogen evner som han nu var i besiddelse med, så længe han havde hende. Dog skulle han bare lige få hende til at adlyde uden han skulle torturere hende alt for meget.
Det lange sorte hår lå spredt på hans krop. Det meste lå dog ned af ryggen, men nogle enkelte totter stak frem og kærtegnede mod hans bare mave. Han havde kun sin bande kappe på, hvor man bagpå kunne se hvilken 'bandit' han var.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 16:56
Okay.. Hvorfor pokker havde hun overhovedet valgt at følge efter Samson denne forbistrede kolde dag? Egentligt havde hun foretrækket at blive sovende og sove indtil sneen og kulden var væk igen. Men hendes krop var ikke skabt til at gå i hi, og det samme var hendes race heller ikke vant til. Om vinteren plejede de bare at stimle sig sammen i en polstret hule. Men det kunne hun ikke gøre nu. Uheldigvis.
Så af en eller anden grund, måske hendes instinkt, var hun fulgt efter Samson ud på hans vandretur. Det kunne måske også bare være af ren og skær kedsomhed.
På trods af sneens dybe havde hun valgt at beholde sin nogenlune menneskelige skikkelse, men var til gengæld godt klædt ind i tykt pels og varmt tøj. Hun ville nødigt fryse mere end højest nødvendigt.
Hun skuttede sig kort som hun skævede hund og med stadig afsky gloede på Samsons kappe.
Tsk. Hvem havde nogensinde troet at hun ville blive fanget af en bandit? Også endda på sådan en åndssvag måde.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 17:05
Da jeg spurgte om vand, kiggede jeg ned. Sneen! Jeg kunne smelte sneen med hænderne jo. Eftersom sneen var blevet ret så dyb, havde jeg ikke nogen problemer med at filtrere kviste ud af sneen eller lignende.

Jeg tog en håndfuld sne op i hænderne, og gned hænderne så sneen blev til vand. Jeg slikkede mine hænder, som en hund der lige havde fået et stykke kød og som ikke levnet en enkelt bid.

Eftersom jeg drak, følte jeg at jeg rystede mere og mere. Jeg troede det var kulden, lige indtil jeg opdagede at jeg faktisk havde det varmt. Mine evner! Jeg havde ikke brugt dem i lang tid. Jeg brugte lidt af mine evner på at smelte noget mere af sneen, og cirka 4 minutter efter havde jeg smeltet alt sne indenfor en radius af 2 meter rundt omkring mig.

Jeg rejste mig op, og følte jeg havde fået ny energi.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 17:46
Samson så lidt til den ene side, for at skæmte Zidiac i øjenkrogen.

"Nååh.. kan du finde noget værdifuldt heromkring?" brummede Samson, som om han netop bare har gået og ventet på det i al denne tid hvor hun havde fulgt efter ham. Det havde han sikkert også. Det var jo altid rart med nogle ekstra værdier, selvom han allerede væltede sig i dem. Dog vidste han bare ikke altid hvad han ville bruge dem alle sammen til. Han havde ikke altid levet som han gjorde nu, langt fra. De var kommet til ham ved hårdt arbejde og det roste han også sig selv for hvilket næsten kunne ses i hans stolthed.

Samsons øjne så atter ligefrem og fik nu øje på en skikkelse i sneen. Han hævede det ene øjenbryn. Den skikkelse så lidt bekendt ud. Ikke meget, men nok til at han kunne huske ham, for denne person havde trods alt generet ham på flere punkter.
Nogle rynker skar hen over hans næseryg. Det hverken skuffede eller glædede ham ved synet af Chriq i dette øjeblik, han fortsatte bare uhindret frem.
Han kunne nu se alt vandet der flød omkring Chriq. Det vand kunne man bestemt godt få noget morsomt ud af. En lille smil skar henover Samsons læber ved sin egen tankegang.
//Nova \\

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 17:54
Jeg lå som en hund, ivrig efter at drikke vandet. Jeg kom i tanke om hvordan det mon egentlig ville se ud for andre at jeg lå i sneen, men siden at jeg lige havde set en levende halv hest, kunne det jeg gjorde nu ikke være så specielt mærkeligt i forhold til hvad jeg ellers havde oplevet.

Pludselig blev jeg helt stille. Jeg kunne høre noget der trampede i sneen. Jeg kiggede op, og længere fremme så jeg et omrids af en skikkelse. Et menneske! Måske en handelsmand som havde en hel vogn af mad? Eller en som kunne føre mig hen til en stor seng i en varm kro?

Jeg sprang op, kom lidt for højt op på grund af mine evner, og løb hen mod skikkelsen.

"Hallo? Jeg er vist faret vild i skoven!" råbte jeg, og var lige ved at løbe ind i skikkelsen. Jeg så op på skikkelsen, og tænkte hvorfor jeg ikke bare havde holdt min mund.

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 18:00
Zidiac skulede tilbage til Samson. " Har du ikke mere end rigeligt 'derhjemme'.?" Kom det spørgene, inden hun dog modvilligt tog sig en scanning af området.
En kort brummen lød fra hende. " Ikke det store. Der ligger nogle få værdifulde sten herfra.. Tror det er Prismesten.. Men de er ikke store nok til at man vil kunne få særligt meget udbytte ud af dem." Kommenterede hun.

Den blålige dæmon skævede rundt og stoppede en smule op i sin vandren da hun fik øje på en anden skikkelse lidt foran Samson. Hun tøvede. Hun var tydeligvis stadig ikke vant til at omgåes andre væsner ordentligt endnu. Det var kun lige akkurat at hun kunne tåle at være sammen med Samson og hans kumpaner. Så hun havde skam stadigvæk sin vagtsomhed og skyhed overfor andre. Hun skævede tøvende fra skikkelsen til Samson, men da Samson bare valgte at gå videre, valgte hun forsigtigt at følge ham, dog lidt mere bag ham end før.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 18:09
Samson fnøs en smule af de usle resultater som Zidiac gav ham. Det var ikke noget at råbe hurra for. Heller ikke værd at få fat i. Måske skulle hun bare tæmmes noget mere?
Han vendte sig om mod hende og tog stod truende med sin ene hånd, men vendte sig hurtigt om da han opfangede en hurtig bevægelse fra Chriq. Som ren refleks havde han allerede 'muret' en slags væg op lige foran sig, så hvis Chriq rørte den ville han blive slynget tilbage. Dog kom han slet ikke så tæt på nok til at røre den. Samson hævede sine øjenbryn og smilede nu et lille syligt smil ved at se hans ansigtsudtryk. Han havde tilsyneladende ikke regnet med at se Samson stående foran sig.

"Og hvem har vi så her!?" brummede Samson stadig med et syligt smil på læben, mens han rettede sig stolt op, samtidig med at han pustede sig en smule op.

"Du har åbenbart endnu ikke lært noget som helst, har du vel?" Samson skulede lidt til vandet og så så tilbage på ham igen.

"Mindsanten.. du har pisset en hel del hva'?" Samson skulede lidt til Zidiac.

"Hvad synes du at han linger?" Samson så atter tilbage på Chriq igen med et lille skadefrot smil.
//Nova \\

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 18:20
Jeg stirrede op mod det smil som fyren med cowboyhatten viste frem.

"Jeg er da Mørkets Lord? Kan du ikke genkende mig?" sagde jeg med en så mørk stemme som overhovedet muligt.
Jeg vidste at jeg var meget dårlig til at lyve. Men måske hoppede han på den? Det håbede jeg naivt at han gjorde.

Mine ben rystede. Og jeg anede ikke om det var af frygt eller på grund af evnerne.

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 18:25
Et lille småtriumferende smil var at se på Zidiacs læber da Samson blev forstyrret i sin truende opførsel.
Hun tiltede istedet hovedet en smule på skrå og betragtede den anden der var. Uden hun helt selv havde lagt mærke til det var hun trådt et halvt skridt tilbage.

" Hvad han ligner?.. I mine øjne ligner han en druknet rotte.. Jeg tror næppe Mørkets Lord, hvem han så end er, vil se sådan ud.. Eller opføre sig sådan.." Hun vidste stadig ikke så meget om Mørkets lord, kun at han tilsyneladene havde meget magt i landet for tiden og vidst efter sigene skulle være frygtet af størstedelen af befolkningen. hun vidste det dog ikke selv. Hun havde aldrig mødt manden eller set tilhængerne af ham i aktion. Men alligevel troede hun ie at han ville se så ussel ud.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 18:35
Samson stod og så blankt på Chriq i nogen tid. Der var helt stille - bortset fra at han kunne høre Zidiacs svar på sit spørgsmål. Men så brød han ud i en latter der tydeligt skar igennem. Han tog sig lidt til maven, men stoppede brat med at grine og bukkede sig nu en smule forover for at se nedværdigende på den lille splejs som stod foran ham.

"Dig? Mørkets Lord? Må jeg lige være fri!! Jeg ved udemærket godt hvem, eller rettere.. HVAD du er! Du er jo tyveknægten! Desuden genkender jeg tydeligt Mørkets Lord når jeg ser ham!" Han himlede lidt med øjnene. Hvad havde stumpen regnet med?

"Men hvorfor er du så glad for at se mig, at du ligefrem løber mig sådan i møde? hmmn?" Samson rettede sig endnu engang op.
Samson skævede lidt til Zidiac.

"Druknet rotte siger du? Sandt.. Han er jo næsten druknet i sit eget pis.. bare se på ham!" Samson smilte et stort syrligt smil så de skarpe hjørnetænder kunne ses.
//Nova \\

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 18:43
Hvorfor er der så mange der pludselig ville se på mig?

"Vi regnede med at De burde besidde viden om at Vi, Mørkets Lord har skiftet form for at kunne gå rundt undercover. Derfor gik Vi Dem i møde. Vi er Mørkets Lord. Husk at der kan være mange andre tyveknægte med forskelligfarvede øjne og sort hår og mærkeligt tøj i denne verden!" sagde jeg overbevisende.

Det var lige før at jeg selv troede på det, eftersom jeg havde oplevet alt fra halv-heste til flyvende punkprinsesser. Så hvorfor skulle dette ikke være muligt?

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 18:59
Af en eller anden grund kunne Zidiac ikke lade være med at smile af Chriq. Hvem han så end var så havde han da lidt humor, i forhold til Samsons temmeligt brutale og sadistiske humor.

Hun skævede til Samson, havde en ide om at han forventede hun kommenterede lidt mere med ham og lo med ham, men hun kunne ikke finde ud af hvad for en kommentar hun ville komme med eller burde komme med for den sags skyld. Altså valgte hun at tie og bare smile en smule.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0