Slettet Bruger 19.06.2009 21:36
Lugter hun virkelig ? O: Narj, hun lugter ikke spor. Hun er parfumeret hvad det angår :D
Hvis hun har haft 20.000 års beskyttelse... hvad pokker har hun så lavet de resterende 1.498 - almindelige leveår...? Oohoo.. Har også skrevet en kæmpe smørre i hendes profilskema. Det kan være at jeg en dag skriver yderligere på den, men det er ikke lige fordi jeg har den store overskud til det. xD
Hun var jo først et almindelig menneske! Så der gik lidt over 40 år i menneskeskikkelsen, inden hun blev dæmon.
Men hun har for det første ligget i koma i mange år, eftersom hun har fået sten og alt muligt nedover sig. Hun har haft travlt med at bygge et slot, da hun kunne få alle de rigdomme hun ønskede sig, fra sin datter som havde evnen til at kunne skabe guld og hvad der nu ellers var værdifuldt. Ellers har hun levet et langt liv på dette slot, hvor der gik mange tusinde år. Så har der været diverse angreb mod dette slot, da der var flere der gerne ville have fat i hendes pige som havde denne evne.
Hun har kæmpet diverse krige, hvis hun ikke har kunnet blive fri, hun har undgået at skulle blive ejet af nogen herre, selvom det har været ved at ske flere gange... Der er jo mange ting, og min fantasi strækker sig ikke så langt med hende endnu xD
Kunne hun egentligt godt tænke sig at være skolelærer? 8D Hun virker så klog.
Nej, det ville hun nok ikke have tålmodighed til xD