Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Spørgsmål til Reegina? Svarer hurtigst muligt :3

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 19.06.2009 20:20
Lugter hun virkelig ? O:
Det er ikke for at være nice, men...

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.06.2009 20:29
Hvis hun har haft 20.000 års beskyttelse... hvad pokker har hun så lavet de resterende 1.498 - almindelige leveår...?
x)

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 19.06.2009 20:42
Kunne hun egentligt godt tænke sig at være skolelærer? 8D Hun virker så klog.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Lugter hun virkelig ? O: Narj, hun lugter ikke spor. Hun er parfumeret hvad det angår :D

Hvis hun har haft 20.000 års beskyttelse... hvad pokker har hun så lavet de resterende 1.498 - almindelige leveår...? Oohoo.. Har også skrevet en kæmpe smørre i hendes profilskema. Det kan være at jeg en dag skriver yderligere på den, men det er ikke lige fordi jeg har den store overskud til det. xD
Hun var jo først et almindelig menneske! Så der gik lidt over 40 år i menneskeskikkelsen, inden hun blev dæmon.
Men hun har for det første ligget i koma i mange år, eftersom hun har fået sten og alt muligt nedover sig. Hun har haft travlt med at bygge et slot, da hun kunne få alle de rigdomme hun ønskede sig, fra sin datter som havde evnen til at kunne skabe guld og hvad der nu ellers var værdifuldt. Ellers har hun levet et langt liv på dette slot, hvor der gik mange tusinde år. Så har der været diverse angreb mod dette slot, da der var flere der gerne ville have fat i hendes pige som havde denne evne.
Hun har kæmpet diverse krige, hvis hun ikke har kunnet blive fri, hun har undgået at skulle blive ejet af nogen herre, selvom det har været ved at ske flere gange... Der er jo mange ting, og min fantasi strækker sig ikke så langt med hende endnu xD

Kunne hun egentligt godt tænke sig at være skolelærer? 8D Hun virker så klog.
Nej, det ville hun nok ikke have tålmodighed til xD

Ramu Xen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 230 cm

hvorfor kalder du leguan tingen Lupi xD?
Why can't you just fall down on a knife, about sixty times and die?

Billede fundet på photobucket.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

hvorfor kalder du leguan tingen Lupi xD? Lol xD Kort sagt, fordi det var det første der faldt mig ind, og spørg mig ikke hvordan for det er ikke et just normalt navn! Ö

Ramu Xen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 230 cm

Der er Luppi fra bleach OWO oooh<3

og Novapoo...hvorfor kan jeg altid se når det er dig der skal pwne mine profiler?

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 19.06.2009 21:50
#Mars
Fordi jeg skriver med grøøøøn ~ <3
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Oo Har ikke læst bleach xD SÅ HÆNG MIG IKKE OP FOR DET! xD

Novapoo? >_>" Grrrwr! Fordi.. jeg er online som Samson, og som er den eneste admin godkender ting, som er online lige nu? xD

Ramu Xen

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 230 cm

NOPE xD jeg kan kende det på om jeg bliver godkendt eller ej, fordi mine to andre profiler Magdaléna og Prividyenya slap jeg igennem med, med andet info omkring personlighed: Nej. Og jeg kan se, at når du glor mine profiler igennem får jeg bare:

Profilen er ikke godkendt!
#"Andet omkring personlighed": Skriv lidt mere om hans personlighed, så man udefra kan se, hvordan han er som person. Naiv? imødekommende?

smidt i hovedet....xD og dette er TOTAL nyt for mig, da du gjorde det med Ramu var jeg liek "wtf?...det har jeg sgu da aldrig set før o__O"

TILBAGE TIL EMNET...

Hvad er Reegina dog for et navn? xD

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hahaha xD Kan egentlig godt være at jeg har godkendt nogen af dine andre, men så har jeg måske alligevel tænkt at det var fint nok (:

Hvad er Reegina dog for et navn? xD Det er sådan set ikke hendes RIGTIGE navn, men det som hun bliver kaldt, da hun er en dæmon :3 Men det er endnu et mystisk navn, som jeg fik frem i mit hoved (spørg ikke hvad der er inde i det, det er et meeeget skræmmende sted!)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 19.06.2009 22:29
Hahaha xD Kan egentlig godt være at jeg har godkendt nogen af dine andre, men så har jeg måske alligevel tænkt at det var fint nok (: 

Hvad er Reegina dog for et navn? xD Det er sådan set ikke hendes RIGTIGE navn, men det som hun bliver kaldt, da hun er en dæmon :3 Men det er endnu et mystisk navn, som jeg fik frem i mit hoved (spørg ikke hvad der er inde i det, det er et meeeget skræmmende sted!)

Løgne. Det er den kvindelige form af "Rex". And it's true!

Hvad synes hun egentlig om Voo ?

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1