Spørg præsten Sharlen! ^^
Cassa 13.05.2009 21:15
Stil spørgsmål! *beordre* BD Magdaléna 13.05.2009 21:36
Hvad er hans forhold til spøgelser/phasmaer 8DD? *kig på Prividyenya Shyenshina under profiler og læs om racen vis det skal være xD*
Photobucket ftw? Har dog selv smidt effekter på xD
Cassa 13.05.2009 22:34
nu har jeg læst det om racen.. xD og jeg tror han er en smule skræmt over dem.. eftersom han ikke ved om han vil betegne dem som værende undervæsner eller himmelvæsner (onde/gode) xDMen han er ikke fordomsfuld.. og eftersom han aldrig har mødt en, så har han vist ikke så meget holdning til det XD
Magdaléna 14.05.2009 17:14
>:3 nu skal du have nogle useriøse spørgsmål XD 1. Vis nu at han skulle have en skildpadde, hvad skulle den så hedde?
2. Vis han levede i nutiden, hvad ville han så syntes om sms sprog/internet sprog. (.héj lavr duuh<'3 ++??+)
3. I'm a dinosaur so like RAWR and stuff...
4. Hvordan ville han reagere, vis en random og lallet person ligepludselig overfaldte ham og skreg at han lignede hans/hendes ynglings ost!?
5. Vil du have mig til at holde op med at skrive dumme spørgsmål xD?
Floating as a ghost through events, forever unnoticed.

Doll af Chess >:3
Base: http://chaossoda.deviantart.com

Doll af Chess >:3
Base: http://chaossoda.deviantart.com
Cassa 16.05.2009 16:58
XDD useriøse spørgsmål kræver useriøse svar !! XD1. Vis nu at han skulle have en skildpadde, hvad skulle den så hedde? KrosØ
2. Vis han levede i nutiden, hvad ville han så syntes om sms sprog/internet sprog. (.héj lavr duuh<'3 ++??+) Han ville hade det og ikke fatte en brik af hvorfor man sku skrive sådan XDD
3. I'm a dinosaur so like RAWR and stuff... Han elsker hvide, ristede bønner..?XD
4. Hvordan ville han reagere, vis en random og lallet person ligepludselig overfaldte ham og skreg at han lignede hans/hendes ynglings ost!? Han ville starte en djævleuddrivelse på personen xDD
5. Vil du have mig til at holde op med at skrive dumme spørgsmål xD? XDD vil hellere have seriøse spørgsmål XDD det er nemmere at svare på OwO
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1