Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 17:18
Hun sidder krummet godt sammen ind i et hjørne, hun har trukket sine ben godt
op under sig, ladt armene omkring sine knæ og ladt sin pande der over.. tårene
løber ned af hendes kinder som små piv kommer fra hende, hun er taget her hen
for at skjule sig for alt og alle, hun ønsker ikke at se nogen af dem hun kender
skal se hende.. hendes hår er vådt og det sammen er hendes tøj, eller hvis man
kan kalde det tøj, hendes tøj er revet fra hinanden, så den før lange kjole er nu
kun lang nok til lige at skjule hendes sorte trusser og kun en strop er intakt, så
noget af hendes bh kan også ses..

© HM

~Verónica Lorena Laneeth, nu kendt som Mimiko~
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 17:26
Rex slæbte benene henover jorden. Han var træt, men han var nød til det. Han stoppede op og tog en dyb indånding. Den tunge luft, fra det sene regnvejr, kærtegnede hans lunger. Han nød det. Han stoppede op og så sig omkring. Han var egentlig kun kommet her, for at genfinde Leara. Det var ved ruinerne han havde mødt hende første gang. Så måske...?
Han så sig om og betragtede ruinerne. Han bemærkede en skikkelse i hjørnet. Han hævede et øjnbryn og stirrede stift på skikkelsen. Det var en kvinde. Eller... Han undrede sig over at der på kvindens hoved, imellem hendes lysebrune lokker, stak to ører op. Han gik helt hen til hende og stoppede omkring en meters afstand fra hende. Han stirrede fraværende på hende og placerede hænderne i lommerne.
"Hvorfor sidder De dog dér og græder, frøken?" spurgte han mildt.
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 17:33
Mimiko har ikke engang hørt ham komme, hun er for langt væk i sine tanker, for
hvad skal hun gøre, hun er gravid og hun ved ikke hvad hun skal gøre med barnet
når det kommer.. skal hun dræbe det, beholde og beskytte det.. give det væk ?
hun løfter hurtigt sit hoved og hendes øre ligger sig langt tilbage.. hendes blik
bliver verdt og hendes stemme er kold, som den kommer over hendes
læber.. "Skrid!!" men bag vreden i hendes øjne er en utrolig stor sorg.. men hun
tør ikke stole på at den fremmede ikke også vil skde hende... og så Franke, som
sagde at han elskede hende og nu er han bare forsvundet!? den første hun har
stolet på.. og han har forladt hende.. så er der Samson, men ham har hun heller
ikke set længet.. hun ser væk, faktiskt ind i muren.. hun har dog ikke sad sig nok
op til at man kan se hendes mave, som enlig er ved at blive noget stor..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 17:42
Rex stirrede på hende; vantro. Han lod tungen glide over læberne og stirrede fortvivlet på hende. "Uh... Javel." brummede han og tog et skridt baglæns. Han var i tvivl. Han lod tungen glide over læberne og rømmede sig. "Hvis det skal være på den måde." brummede han og drejede rundt på hælen.
*Magen til uforskammethed*, tænkte han tvært og rystede på hovedet. Han gik nogle skridt væk fra hende, før han vendte sig om igen og stirrede på hende.
"Men teknisk set kan du ikke smide mig væk. Det har du ingen ret til." vrængede han irriteret. Han skævede til hende og lagde armene over kors. Han overvejede hvad der dog kunne få en kvinde til at opføre sig sådan.
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 17:50
Hun knuger sine øjne hårdt sammen.. der er noget i hende, som fortryder e ord
der er kommet over hendes læber, kun få sekundter efter.. da han begynder at gå
overvejer hun om hun bør undskylde? men nej! alle mænd er jo bare ens.. hvorfor
skulle hun nogen sinde stole på nogen igen, hun har ikke brug for dem!? da han
dog vender sig om og siger at hun ikke kan smide ham væk, hun orker ikke at
skændes, slås eller det der linger.. hun har ikke fået ordenligt med mad i lang tid,
at barnet stadig lever er utroligt.. hun støtter sog op af væggen, hvlket gør at
hendes mave, det forrevne tøj og rifterne på hendes ben og arme kommer
ordenligt frem.. hun begynder blot at gå, mens hun endnu støtter sig op af
væggen med den ene hånd.. tåre begynder igen at løbe ned af hendes kinder og
hun ville ønske at hun var død..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 17:58
Rex betragter hende indgående. Han bemærker straks hendes rifter, sår og lign. (Kan man se at hun er gravid? Altså er hun højgravid eller..?)
Han rynker næsen og misser med øjnene.
"Hvad er der dog sket med Dem? Har De det godt?" spurgte han, med et fraværende ansigtsudtryk. Han betragtede hende dog indgående og lod en hånd køre igennem håret.
"De ser en anelse... Forslået ud." brummede han og tog endnu et skridt imod hende. Han rankte hende en hjælpende hånd, hvis hun nu skulle falde eller noget. Man kunne aldrig vide med forslåede kvinder.
Han lod tungen glide over læberne, igen.

( Jeg er nok nød til at gå i frys i en times tid, om lidt... )
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 18:04
Hun stopper op da hun er ved at falde, dog når hun at læne sig nok op af
væggen.. "...jeg... har det.. fint..." kommer det fra hende, men tårnde begynder
bot at løbe endnu stærkere ned af hendes kinder.. "bare gå! i er alle ens, siger en
ting.. og så...." hun bider sig i underlæben og hader sig selv for det her, at der er
en der ser hende græde, at hun lader nogen se hnde svag.. hun åbnr sine
sammen knugede øjne igen og ser hen på ham.. hun prøver at se kold ud, men..
det lykkes hende faktiskt ikke, hun ser mere ked af det og skræmt ud..

(er okay, håber bare du kommer på igen..
og ja, hun er højgravid, er noget tid siden hun blev voldtaget..)

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 18:11
Rex betragtede hende indgående. Hvad var der dog med hende? Han blev en anelse provokeret af hendes opførsel. Hvorfor var hun sådan?
"Beskylder De mig nu for at være på én bestemt måde, uden at De overhovedet kender mig? Hvordan kan De sige sådan noget? Har De da ingen manerer?" brummede han muggent og drejede om på hælen. Irriterende tøs. Han stoppede op igen. Han så sig over skulderen og betragtede hende. Hun så træt ud. Måske endda syg?
Han vendte sig igen om og betragtede hende indgående.
"De burde gå på hospitalet. En gravid kvinde, i en sådan tilstand, burde ikke vandre sådan rundt. Alene. Tag hjem til Deres mand." vrængede han irriteret. Selvom han inderst inde havde lyst til at gå sin vej og lade hende være, så interesserede hun ham en anelse. Han havde aldrig set et halvdyr, kun læst om dem. Besynderlige skabninger. Det var de.

( Jaja. Tror jeg logger af nu, så kommer jeg på igen om en times tid. :) Håber du kan vente *dances* )
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 18:24
Hun skal til at råbe at han ikke skal besteme over hende, men da han siger det
med at tag hjem til sin mand.. hun ser ned i jorden og hun knuger sine øjne hårdt
sammen.. "..jeg... har ikke... nogen.. mand..." kommer det utrolig stille fra hende..
hun bider sig stille i underlæben og denne gang gør det at hendes skabe
hjørnetænder kommer frem.. men skræmmende ser hun ikke ud, langt fra.. for
første gang i mange månedr ser hun mere forskræmt ud end vred.. Hvorfor
skulle der også lige komme en, hvorfor kan de ikke bare lade mig dø.. ingen vil jo
savne mig alligevel.. jeg skulle aldrig havde ladet mig få følelser for nogen i dette
land! hvorfor var jeg så dum at lade dem komme når mig!?

(kan jeg nok godt)

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 20:12
Rex betragtede hende med et tåget blik. Han rynkede næsen og brummede noget uforståeligt. Han rømmede sig før han gentog sig selv: "Det var da trist." Han var egentlig ligeglad. Det der interesserede ham mest, var at hun var et halvdyr. Han betragtede hende. Hun var tydeligvis gravid. Mon hendes barn også ville være... Halvdyr?
Han bed sig i tungen og rømmede sig en anelse. "Hvad laver en kvinde som De så, her i en gammel ruin, gravid, skadet og helt alene? Har De ingen der kan tage sig af Dem?" mumlede han og hævede et øjnbryn. Hun så en smule fortabt ud. Stakkels kvinde. Stakkels, sure, vrede kvinde. Tavshed. Han var usikker på om han skulle have medynk med hende, eller om han blot skulle være irriteret på hende, med hensigt på hendes opførsel. Han betragtede hende og overvejede om han skulle hjælpe hende. Hun så så fortabt og skrøbelig ud.
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 20:53
Hendes øre ligger sig endnu mere ned da han taler videre om det, normalt ville
hun bare forsvinde, men en del af hende, føler vl en glæde ved at der er en der
spørg hende om det... "...han forsvandt bare... han.. sagde han elskede mig..
men.... men det var første.... efter den.. fremede..... v.. vol......" hun kan ikke få
ordet over sine læber og tåre begynder igen at trille ned af hendes kinder, ednu
hurtigere end før og det ender med at hun er russet ned af væggen og sidder på
jorden.. hun liger armene omkring sin mave og er begyndt at ryste, forskramt..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 21:04
Han betragtede hende og fik pludselig ondt af hende. Han tog et skridt imod hende og rakte en hånd ud imod hende. "S...Såså.." mumlede han forvirret. Hvad gjorde man når en kvinde var så trist?
"Han kommer sikkert tilbage snart. Før De ved det. Han sidder sikkert og tænker på Dem, lige i dette øjeblik." mumlede han roligt og forsikrende. Han var ikke helt sikker på om det ville hjælpe. "Jeg er sikker på at der er en god forklaring at han forsvandt." mumlede han. Måske var han død. Den tanke holdt dog for sig selv. Han lod tungen glide henover læberne, igen. Han betragtede hende indgående.
"Og hvis han forlod Dem..." han holdt en kunstpause og forsøgte at smile opmundrende, "Så skal De ikke straffe Dem selv, blot fordi han var et fjols, nogensinde at forlade Dem." Han overvejede om det var til at forstå. Og om det ville trøste hende. Han var ikke så vant til at skulle trøste kvinder, men nu fik han da vel forhåbentlig lært det.
Han overvejede lidt hvad han skulle gøre. Han var kommet for at finde Leara; skulle han forsætte sin søgen, eller skulle han hjælpe denne kvinde...?
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 21:10
Mimiko har stadig tåre løbende ned af sine kinder, men åbner meget stille sine
øjne og ser op på ham.. det er tydeligt at hun tøver meget, men forsigtigt rækker
hun sin hånd op og tag blidt imod hans.. "..jeg.. tror ikke han.. kommer tilbage...
han......" hun snøfter, men kommer op af stå, med den hjælp han giver hende, hun
slipper dog igen hans hånd og ser ned i jorden, mens hun ligger armene omkring
sin mave.. hun ønsker ikke dette barn, men hun ønskede jo s heller ikke at blive
voldtaget eller efterladt.. "...jeg...... undskyld..... det før det..... jeg....." hun lukker
igen sine øjne og tårende begynder igen at løbe stærkt ned af hendes kinder..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 21:19
Han betragtede hende og knugede sin hånd da hun slap den. Han rømmede sig og anede ikke helt hvad han skulle sige. Han var tavs i nogle sekunder før han igen begyndte at tale igen.
Han tager endnu et skridt tæt på ham. "Så glem ham." mumlede han og strøj blidt en tåre væk fra hendes kind. Han tog sin jakke af og rakte den til hende. "Hér tag den på. De bilver jo kold." mumlede han og smilte opmundrende. "De skal ikke straffe Dem selv. De må komme videre i livet. Intet er så slemt, at det ikke er godt for noget." sagde han opmundrende og fjernede sin hånd fra hendes kind. Han var ikke sikker på om han kunne berolige hende. Han ville gerne. Hun virkede så fortabt og skrøbelig. Stakkels arme kvinde. Han smilte opmundrende til hende. "De skal ikke tage det så skidt." mumlede han og smilte skævt. "Alt skal nok gå. De vil se."
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 21:27
Mimiko står lidt og ser på jakken han rækker hende, hans ord gør enlig ondt..
tanke om aldrig at at skulle se Frank igen, hun kan ikke li det, langt fra.. hun
bider sig i underlæben og før hun selv ved af det, så er hun tråt helt tæt ind til
Rex, har slået sine arme om hans liv og gemmer sit ansigt ind mod hans hals
som hun begynder at græde igen.. hun ryster over hele kroppen og er faktisk
bange.. hun har aldrig været så bange i hele sit liv, eller det hun kan huske af sit
liv.. for der er jo meget af det som hun ikke kan huske..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 21:42
Han bliver en smule forfjamsket da hun pludselig krammer sig ind til ham. Han lægger armene om hende efter en smule forvirring. Derefter lægger han sin jakke over hendes skuldre. Derefter lader han sine hænder glide beroligende op og ned af hendes ryg.
"Rolig nu." hvisker han stille og bider sig i læben. Han følte sig temmelig malplaceret. Han rynkede næsen og duftede til hendes hår. Han undrede sig over hvordan han kunne være kommet i sådan en situartion. Det var besynderligt.
Han aede til hende. "Bare glem ham. Han fortjener Dem da ikke, hvis han tror at han kan klare sig uden Dem." mumlede han og aede hende blidt på ryggen. Han rømmede sig og følte sig temmelig forvirret. Han havde vidst aldrig holdt om en kvinde før.

( undskyld ventetiden... )
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 21:49
Hun knuger sine øjne hårdt sammen og små piv kommer fra hende, lige som en
kat.. "bliv hos mig!?" kommer det paniskt og pivende fra hende.. hun tænker ike
over at hun ikke kender ham, hun ved kun at hun er banget og at denne person
holder om hende, at han på et plan beskytter hende.. eller sådan er det i hendes
hoved.. et endnu mere paniskt piv kommer fra hende da hun mærker barnet
sparke og det ind mod Rex, så han nok også vil kunne mærke det.. hun får fast i
hans bluse, omme på hans ryg og putter sig tæt ind til ham..

(er okay)

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 22:01
Han stirrede på hende og stivnede da han mærkede hendes mave sparke. Han skælvede voldsomt. Hvad i al verden? Og det hun sagde? Blive.... Hos hende?!
Han bed sig i læben. Hårdt og aede hende forsat ned ad ryggen. "Det... øhm..." han var i tvivl. "Jeg tror ikke at jeg kan..." han holdt hende ind til sig, for at holde hende sikkert. For at beskytte hende fra det hun var så bange for.
"Der sker Dem ikke noget. Jeg kan godt passe på Dem og Deres barn. Men..." han var i tvivl. Kunne han det? Han kunne da ikke bare tage sådan en ukendt kvinde til sig, men nu havde ordene jo forladt hans læber. Han sukkede og smilte skævt. "Jeg kan da i hvert fald hjælpe dig lidt." hviskede han og strøj hende over håret.
"Men så skal De heller ikke være trist mere." påpegede han og sank en klump. "Okay?"
Verónica Laneeth

Verónica Laneeth

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Amaya 07.05.2009 22:15
Mimiko står blot og putter sig ind til ham, mens han taler.. hun høre ikke rigtig
hvad han siger, at han tøver, hun ved bare at hans varme favn får hende til at
føre sig tryk.. men hun høre dog det aller sidste, at han vil hjælpe
hende.. "...virkelig?" kommer det meget stille som hun løfter sig hoved lidt og ser
op på ham.. hendes øjne er utrolig spørgnde og stadig skræmte.. men før hun
tænker over det, så er hendes læbr utrolig blidt trykket ind mod hans kind, før
hun igen gemmer sit hoved ind mod hans hals.. "..tak.." kommer det meget stille..

© HM

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 07.05.2009 22:24
Han føler sig atter malplaceret og overvejede lidt om han skulle skubbe hende fra sig, da hun pludselig kysser ham på kinden. Han stivner og bliver helt varm i ansigtet. Han rødmer henover næsen og tager en hånd op til hvor hendes læber havde rørt ham. Det var...
Han stivnede. "J-Ja selvfølgelig." brummede han. Det gik pludselig op for ham at han havde tilbudt denne kvinde, han ikke kendte, at passe på sig. Han smilte en anelse. Hvorfor skulle det være så besværligt. Han aede forsat hendes ryg og sukkede. "Men De skal nok forberede Dem på at jeg ikke kan tilbyde dem noget... Andet..." mumlede han og sank en klump. Gav det mening? Han klappede hende blidt på ryggen og smilte en anelse af sig selv. Sikke noget han havde fået rodet sig ud i. Det her blev hans største udfordring nogensinde.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4