Shak's Rum

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 16.02.2009 09:53
Udenfor ligner det egentligt bare de andre rum... Men der er nu noget... der er ALTID vådt ved trinnet af døren... Det kan måske skyldes, at når man træder ind i rummet er der tre ting i rummet... For det første; en enorm pool, som er bygget i stedet for gulvet. Der er kun gulv en meter fra hver væg, indtil poolen mødes med det. Den anden ting som er i rummet. Frugter, planter og bowler fyldt med fisk af alle mulige arter.. Stillet alle mulige steder i værelset, så det kunne ligne en halv jungel, at komme der ind. Den sidste ting... Et mellem stort vindue, som altid står åbent, idet hans værelse ligger mod havet, så man sagt kan høre det brussene hav.

Shak ligger helt stille under vandet i sin originale fiskede blæksprutte form... Han har smit sit slør på kanten af poolen, mens han ligger stille og... drømmer...
Han har et lille perverst smil om læben igen og nyder bare stilheden rundt om ham; samt tanken om Yang og hendes yndige figur.

Efter en god time under vandet, ved bare at ligge stille... rejser han sig op på kanten og strækker sig i kroppen.. "Nnng.. ah ja.." sukker han og forvandler sig til sin mere menneskelige form; med sløret om livet. Selvom han egentligt ikke har lyst til at have det på, har Samson sagt det nok er bedst for de andre medlemmers skyld... Han gav ham egentligt ret.. De kan ikke klar noget så unikt.. tænker han og for et stort grumt grin om læben før han trædder ud ad døren, med vand plaskende efter sig.

//out
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 16.02.2009 23:16
Shak kommer dumpende ind på sit rum og lod sig falde ned i poolen med et suk og plask ud på væggende..
Han for vendt sig om og lader sig flyde på overfladen af vandet, mens han roligt ændre sig til sin naturlig form.
Sløret blev fjernet og en dyb brummen med bubbler kom fra hans mund, da vandet blev lidt... grumset.. over de tanker og følelser som gik igennem ham lige nu..
"Rick..." sukkede han for sig selv og stirrede tomt op i loftet... Stille lagde han en hånd på sin hals.. Han kunne stadig nænne hendes læber og krop mod hans... hvilket ikke hjalp meget på vandets renlighed...
Han kom med et endnu dybbere suk og lod sig falde til bunds med en enkel bevægelse med 'armene'.

Det tog ham ikke lang tid at falde i søvn, over de vidunderlige tanker... dog også STYGT perverse, som han havde lige nu..

//Sover...

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 09:11
Shak åbner så småt sine øjne i vandet... Sætter sig op og stikker hovedet ud af vandet.. "*Gaaaab*" kommer det hårdt fra ham, mens han udmattet sktrækker sig ud i kroppen, med armene skudt væk fra skulderne.
Han rejser sig fra det halv-grumset vand og går op efter sit slør. (Lev med min perversitet! xD) Han vender sig om og kigger på vandet og sukker lidt... Jeg burde vel få gjort det rent..." siger han og vurdere situationen.
Han går hen til døren og stikker hovedet ud så ind igen. "En af slaverne kunne jo altid gøre det.." forslår han til sig selv og nikker snildt af idéen.
Hans planter skal alligevel også vandes, så det går nok...
Roligt træder han hen til vinduet og nyder en, mild brisse, duften af havet, genspejlet i den skønne udsigt til solens kæmpen, for at komme op over havet.
"Endnu en dag... Hmhm.. forhåbenligt bliver den lige så god som i går.." siger han roligt og tager en dyb forfriskning fra vinduet den salte lugt. - Altså havet... (Ja ja..)

Han vender sig om og går ud ad døren. Ikke lang tid efter kommer der et par stuepiger ind i hans rum, som begynder at rense, vande, fodre.. ja.. Alt hvad der nu er brug for.. Før de forlod rummet igen; fuldstændigt rengjort.

//Out

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.03.2009 21:31
Shak ligger stille i vandet, med for en gangs skyld, tomme tanker, mens han er i sin naturlige form. (Blæksprutte-menneske... ting..)
Hans øjne er lukket og hænderne bag hovedet, så han ser ud til at være meget afslappet, med sit klæde smit på kanten af poolen.
Det bobbler svagt fra hans 'mund', da han sidder og trutter lidt for at få tiden til at gå en smule.
Han er afslappet... men af en eller anden grund kan han ikke falde i søvn. Og det går ham egentligt på en del, da han elsker at sove.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.03.2009 21:52
Døren smækker op, og Yang skynder sig ind, og smækker den i igen, med bankende hjerte.
Dog kan man ikke se at det er hende, da hun er klædt simple klæder, har en brækket arm, og har klippet håret kort.
Hun lytter lidt ved døren, før skridtene udenfor fortager sig, og sukker, finden hun vender sig om. Hun ser lidt rundt i værelset, før hun opdager blæksprutte-tingen, i poolen. hun gisper, og spærrer øjnene op som et forskræmt smådyr, før hun hurtigt krabber sig vej hen i det fjerneste hjørne...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.03.2009 22:00
Shak ligger først lidt og åbner sine øjne. Han sukker lidt, som ikke kan høres under vandt, mens han kradser sig lidt på en fine på ryggen.
Han rejser sig småt op og popper hovedet op fra vandet.. "Det var på tide du kom... det er to tim-... Hej du er ikke stuepigen.." siger han og har først fået øje på Yang nu.
Han tilter hovedet lidt, mens hans ansigts tentakler flabre lidt rundt i vandet af sig selv.
Med en enkel bevægelse, flyder han stille over mod Yang og kigger på hende. Da nærmest hele rummet er en stor pool, er der kun to meter fra ham og hende. Der lader til kun lige at være en meter fra hver væg, til poolen, hele vejen rundt. En meter længere ved væggen med døren, da der står et bord med planter og fiske bowls på. Hele rummet er fyldt med planter. Både stående og hængende..
"Hvem er du...?" spørg han nysgerrigt..

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.03.2009 22:07
Hun rømmer sig et par gange, og ranker så ryggen. okay- den var ikke ude på at dræbe hende.

"Mit navn er... Traust! ja øh... Traust. Jeg arbejdede i stalden før, men da jeg kom til skade med min arm, endte jeg her, som rengøringshjælp." Siger hun, med den dybeste stemme hun kan. det lyder ikke helt overbevisende, men hun beder til, at væsenet ikke lægger mærke til det.
den raske hånd famler sig vej hen imod en plante, som hun griber, og holder, parat til kamp.

"Ogøøh... hvem er DU så?"
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.03.2009 22:21
Shak trækker lidt på sine skuldre og skubber sig ud på midten af poolen igen, mens han kigger mod Yang. Han falder åbenbart for den.
"Shak... Hmm.. Godt.. så kom i gang. Planterne har brug for at blive vandet" siger han og smiler lidt til hende.
Poolen er klar, bortset fra blade fra planterne over den, spredt ud hist og her på vandets overflade.
Hans udseende... Helt mutant agtigt. Fingrende er klør, som er dobbelt så lange som normalt. Hans ben er fuldstændigt skiftet ud med en slags hajhale... og så har han en underlig formet overkrop, som virker aerodynamisk på hver en mulig vinkel, selvom den er fyldt med muskler. Six-pack... Overarme. Skuldre som er breddere end de fleste og så hans hoved. Et eller andet sted passer det godt sammen... Et andet sted gør det ikke. Men et monster er han i hvert fald.

//frys

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 20.03.2009 23:43
Hun går helt i chok, da han nævner sit navn. Ikke ham, ikke nu, ikke her! tænker hun, med en nervøs rysten på hænderne. Kanden, hun holder med sin raske arm, skvulper over, og en stor del f vandet lander på gulvet.
Følelsen af at skulle besvime, bliver stærkere og stærkere. Yang tager sig til hovedet, lige inden hendes ben ekser under hende, og hun havner på knæ, med ryggen til shak.
Hendes ben, der før var dækket af de solide bukser, bliver nu blottet for shaks blik. Smidige, lange ben. Ben som slet ikke hørte en mand til, og da slet ikke en mand, der arbejder i en stald..
Yangs syge arm bliver slået imod væggen, da hun falder, og hun gisper højt. Smerten skyder op igennem hendes arm, helt op i hendes hoved, hvor hendes øjne fyldes med tårer. En stærk mand ville helt sikkert skjule tårerne, men smerten fylder for meget, og hun begynder lige så stille at hulke...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 19:41
Shak hæver et øjenbryn over alt det som sker for Yang, da han holdt øje med hende. Det hele virkede dybt forvirrende for ham, at manden foran ham pludseligt gik i knæ og begyndte at tude som en anden kvinde. (Sjovt nok...)
Han ser dog først benne da han vender for at svømme hen mod Yang, for at se hvad der egentligt var så galt, at det kunne få en til at græde...
"Hm.." kommer det bare kort fra ham, mens han allerede har armene på kanten og kigger op på Yang..

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 19:47
Yang vender sig om, ved lyden af den lette plasken, og spærrer øjnene op, da hun ser at Shak aka monsteret, nu er næsten lige foran hende. hun mærker hans lettere mistroiskhed, og skynder sig at tørre tårerne væk. hun rømmer sig kort, og får manet sig på benene.
hun griber kanden med vand, og fortsætter derefter sin vanding af blomsterne, uden at møde shaks blik. hun frygter for, at hvis han ser hende i øjnene, vil han genkende hende...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 20:45
Shak kradser sig lidt på den modsatte arm og følger let Yang. "Godt.. Godt" svare han lidt og skubber sig tilbage ud i vandet, med et hævet øjenbryn og et blik følgende Yangs ben, da der var noget over dem, efter han havde set dem.
"Hvordan endte en stald dreng som hushjælp..." spørg han nysgerrig, da det var sjællendt set her omkring.
Mest af alt spørg, han for at teste Yang, da der var noget upassende over 'hans' tilstedeværelse, som gjorder Shak urolig.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 21:05
Hun stivner kort, da han taler igen, men fortsætter så sin vanding, lettere humpende.

"jo, jeg har familie i... Medanien. og de gamle er afhængige af at jeg tjener penge. Så imens min arm heler, er jeg nødt til at arbejde som rengørings... hvorfor ser du sådan på mig?" siger hun, da hun opdager Shaks mistroiske, lettere urolige blik.
Han ved det! okay Yang, tag dig sammen.. måske ved han ikke noget, måske er det bare dit hoved, der spiller dig et puds!
Hun samler et par blade op fra poolen, imens hun stadig undgår hans blik, så godt hun nu kan.

okay, træk vejret normalt. NORMALT! tænker hun, da hendes vejrtrækning bliver en smule mere hurtig og febrilsk. Hun smider de våde blade i en kurv, lidt væk, og åbner vinduet, så den friske havluft strømmer ind i værelset. Hun ser spørgende på shak, for at se hans reaktion på dette, men stadig uden at møde hans blik...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 21:24
Shak sænker lidt sine øjenbryn igen og kigger op i loftet, mens han svømmer svagt rundt i cirkler, med en vippende hale.
"Fordi det er sjællendt jeg har set en slave dreng, for ikke mindst at du arbejder som rengøring, med en skadet arm.. Hm.. Vel ikke mit problem. Bare gør dit arbejde ordenligt, så er jeg tilfreds." siger han og bukker tilbage i kroppen, i det han store hale rejser sig op fra vandets top og ender med at falde ned med et ordenligts plask af vand, mod Yang. (?)

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 21:34
Hun fnyser let, og himler med øjnene (med ryggen til ham) da hun hører hans ord.
"Hey, min familie skal overle... IIIH!" Da vandet rammer hende, hviner hun højt, og springer væk fra poolen, over i et hjørne.
så koldt... tænker hun, og skutter sig. pludselig er brisen fra vinduet ikke så rar mere, nu hvor hendes tøj næsten er gennemblødt. hendes læredsskjorte klæber til hendes hud, og hun tænker ikke på at løsne den, da hun jo ikke helt har vænnet sig til disse rober. Men hvad hun ikke tænker over, er at hendes bryster nu kan anes inde bag skjorten, hvor den før var skjult, pga. skjortens løse facon.

"Hvad skulle det til for? Jeg gør rent på dit værelse, og så sprøjter du vand på mig?" siger hun, lettere fornærmet, og rynker panden..
Den hale... den krop? hvad er han dog for en skabning?!
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 21:45
Shak svømmer hen til kanten, et par meter fra Yang og hiver sig op på land igen, i det hans krop ændre sig på vejen, med rimelig hurtighed.
Han står nøgen og trækker dybt vejret ud af det åbne vindue og sukker, før han vender sig mod Yang.
Læner sig småt op ad muren og sætter sine arme på kryds, mens han ryster sit våde gennemsigtige hår på plads bag hans ryg.
"Du virkede langsom, så jeg tænkte du kunne kvikkes op... Yang.." siger han og smiler lidt for sig selv, mens han holder blikket på hende.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 21:53
Hun holder skærmende en hånd op ved øjnene, da han stiler sig nøgen foran hende. Kunne han ikke tage noget tøj på?! tænker hun, og skærer en let grimasse.
Da han nævner hendes navn, sukker hun, og møder endelig hans blik. hun bider sig i læben, og sender ham et undskyldende blik.
"Undskyld... Du må ikke sige til nogen at jeg er her, vel? hvis Samson finder ud af at jeg er her, slår han mig ihjel!" siger hun, og hæver sin syge arm, som tegn på at det også var ham der havde gjordt det imod hende.
"Jeg tænkte, at hvis jeg forklædte mig som tjenestefolk, ville jeg ikke blive genkendt.. jeg tog vidst... fejl?" hun smiler forsigtigt, og sukker igen.
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 22:14
Shak trækker på skulderne og kradser svagt sin højre kind med de lange negle, som før var kløer.
Han retter sig op igen og nikker. "Jeg skal nok holde det for mig selv." siger han og smiler lidt igen.
"Og vær ikke skuffet over at jeg kendte dig.. Jeg husker de fleste kroppe, hos kvinder.." siger han og sætter sig ved kanten af sin pool, hvor han steg op, for bare at slappe lidt af.
"Så Samson er efter dig, hm?" spørg han lidt og vender blikket mod Yang igen.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 21.03.2009 22:23
Hun griner let af hans ordvalg, og det går op for hende, hvor længe siden det er at hun sidst lo. forsigtigt, med små, lettere humpende skridt, træder hun hen til ham, og sætter sig ved siden af ham. Hendes raske arm støtter på gulvet, mens den syge holdes ved hendes bryst.
"tjaa, han har faktisk forvist mig fra banden... og nu er han efter både mig og min søster. Jeg er bare taknemmelig over at du holder det for dig selv. havde det været det lille kryb, Taylor, var jeg formentlig allerede død" siger hun og lukker øjnene, da en mild brise stryger ind gennem det åbne vindue.
Hun føler sig mærkeligt tryg ved shak, en tryghed hun ikke rigtig har følt i lang lang tid. derofr tillader hun også sig selv at sige de ord, der i næste nu forlader hendes læber;
"Jeg skylder dig en tjeneste" ordene syntes mærkeligt fremmede for hende. aldrig har hun stået i gæld til nogen. ikke før nu...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 21.03.2009 22:41
"Stygt... Det lyder ikke som Samson. Du gjorder noget forkert?" spørg han lettere forbavset over at hun faktisk var blevet smidt ud... Og ikke mindst at hun vender tilbage..
Shak ler kort og nikker igen til Yang, hentydende til at hun er velkommen, med et breddere smil.
Han vender blikket ned på vandet og vipper lidt med fødderne, for kun at skabe bølger i overfladen.
"Det vil jeg huske, når den tid kommer.. Tror du skal tænke mere over hvordan du kommer ud herfra igen, nu da du er gennemblødt..." siger han og for en pludselig træng til at strække ud i kroppen; som dog er forståeligt, efter at han svømmet rundt i lang tid. Armene kommer over hovedet og ryggen bøjer over ens med nakkens blik mod loftet.
Han sukker dybt og lader kort efter armene falde om bag sine sider, for at læne sig bagom, og kigger på Yang igen, for at se hendes reaktion på hans ord om hendes flugt...
"Med mindre du ønsker at blive natten over..." spørg han uskyldigt, uden en reaktion fra hans nøgne krop...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat