Han samler krystallerne op og putter dem i sin taske, hvorefter han pludselig fornemmer nogen kigger på ham.
1 2
Oppe ved foden af Vulkanen
Chriq 08.02.2009 14:21
Chriq står oppe ved nordsiden foden af vulkanen, bagved ham kan han se den store horisont, udelukkende af fyrtræer. Foran ham er der en stor løs klippeblok, omtrent 3 kubrik meter. Han bemærker nogen interessante farvestrålende korn i klippen, og lægger sin hånd oppe mod klippen. Hans ansigt bliver pludselig meget koncentreret, og pludselig høre man et kæmpe *KNÆK*, og klippen begynder at slå revner. Chriqs hånd står INDE i klippen, og man kan se at den vibrerere sig med lynets hastighed. En dampende røg kommer op fra det punkt hvor hånden er i klippen, og klippen bliver langsomt rød, så orange, og lige med et bliver den knust i tusind stykker og blæst ind mod bjergvæggen. Chriq smiler for sig selv, og ser hvordan alle klippestykkerne blev slået af de farvestrålende klippekorn.Han samler krystallerne op og putter dem i sin taske, hvorefter han pludselig fornemmer nogen kigger på ham.
Chriq 08.02.2009 21:45
Men så fandt Chriq ud af at det bare var en stor grim katteabe. Han rynkede ved næsen af synet, og ignorerede den. Nu så han oppe mod himlen, det var ved at blive mørkt, og han skulle væk fra denne ø inden det blev helt mørkt. Han skældte sig selv ud over at bruge så meget tid på en enkelt vandretur, med tanken om ikke at kunne nå bordellet. Han tog sin pose med krystallerne i, og traskede mod havnen, væk fra denne ø.Den store grimme katteabe gloede efter Chriq der forsvandt i tågen, den drejde hovedet lidt rundt for at se om den var alene, hvorefter den gav sig til at *CENSUR*....
/Out
Chriq 10.02.2009 20:47
EN DEL TID SENERE:Chriq kom løbende på flugt fra bordelhuset hen imod vulkanen Han havde startet sin magiske evne, som gjorde at han havde kommet hen til vulkanen på ingen tid. "HVORDAN BREMSER MAN DEN HER?" råbte han fortvivlet da han skulle til at standse, med ingen ide om hvordan han nu normalt plejede at bremse. Han skulle lige til at huske hvordan han nu gjorde, da han snublede over en sten, faldt, og fløj hele 7 meter afsted, og landede med et stort "Plask" i søen vest for vulkanens fod, hvor åen ved bordelhuset udsprang fra.
Chriq kunne mærke søens vand, hvilket han til sin store overraskelse var varmt, hovedsageligt på grund af distancen mellem søens bund og magmakammeret i vulkanen.
Han kunne meget svagt høre nogen der løb efter ham, nogen få 100 meter væk, og det undrede ham over at han overhovedet kunne høre fodtrin. Han var begyndt at blive en smule træt, og kiggede op mod den klare himmel, hvorved han kunne beregne at det var midnat. Havnen lå til hans ærgelse, den modsatte vej end hvor han havde løbet hen, men en vulkan med chancen for at blive stegt langsomt ihjel og blive smeltet om til en statue, var da også et meget passende sted at sove, tænkte Chriq med et humoristisk smil.
En smal sti dannede sig af fodspor henne ved den højre side af søen, som Chriq mente kunne føre op til toppen. Han skyndte sig at komme op af søen, og begyndte med vådt tøj og vådt hår at traske op af stien.
Chriq 10.02.2009 21:57
Chriq kunne høre pigen der traskede rundt, nede ved landjorden. Han var begyndt at komme et godt stykke op. Han mente selv han kunne ane at han var omtrent 60 meter oppe nu, og stien han gik op af blev lidt mere stejl. Han så til sin overraskelse, nogen store fodspor, som han mente stammede fra en ko eller en tyr.Han anede ikke hvad han skulle stille op, og blev blot ved med at gå op ad stien, til toppen af vulkanen.
Chriq 10.02.2009 23:14
Chriq sad med ryggen mod bjerget og ventede på at der skulle ske noget. Måske skulle han prøve at få vulkanen til at gå i udbrud? Chriq samlede kræfter, og begyndte at hamre på bjergryggen med de bare næver. Efter 3 timers gentagne banken, opgav han og faldt om af udmattelse og opgivelse, og faldt i en dyb søvn, i en åbning i vulkanens bjergryg.Over ham svævede en lille fugl og vejret var stille, men med en smule vind.
Da han faldt om, opdagede han dog ikke at en tyr havde lagt stor grøn klump gødning, lige der hvor han faldt om. Der var 2-3 fluer omkring det, og Chriq fik det ud over sin trøje, men opdagede det ikke før næste morgen.
Næste morgen vågnede han med et chok da han så den store katteabe sidde og glo tavst på ham.
"Er jeg død? Hm. Hende tøsen har ikke opfattet mig endnu, så må hellere se at stikke af" tænkte Chriq med en undren.
Han tog sine ting, redte håret. Som stadig stod med en fed strithårsfrisure som det plejede, og begyndte at kravle ned fra bjerget, i håb om at nå havnen inden han blev opdaget.
Uden at Chriq bemærkede det, fulgte katteaben efter ham med et nysgerrigt blik i øjnene.
/Out
Anzu 08.05.2009 14:57
Light kommer gående med hænderne i lommerne, men tager den ene hånd op og ømmer sit øre lidt, da hans bror lige har lavet hul i dem. "Man hvor gjorde det ondt, når, sådan er det jo" siger han bare og ser rundt. "hvor jeg nu havnet?" han ser lidt rundt for sigHan sukker så og beslutter sig for at sætte sig i græsset. Han ser op på himlen. og nyder solen der varmer hans hud
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D

Nova 08.05.2009 15:06
Der går en rum tid, før der kan høres en hamren mod jorden, fra hove. Det var tyren Brutus som kom i fuld spring. Dog var der ingen rytter på. Brutus løb mellem træerne, og træernes tæthed begyndte at blive mindre og mindre, efterhånden som den nærmede sig vulkanen. Brutus sænkede farten lidt og prustede lidt. Han kunne lugte nogen eller noget. Først fik den øje på et hare hoppe ind bag en busk, men lidt efter fik han øje på Light lidt længere frem, siddende.
Samson kom efter nogen tid frem bag Brutus. Han klappede ham lidt på siden, da Brutus omsider stod stille. Han var blot ude for at gå sig en lille spasertur.
Samson fulgte dens stirren, og hen på Light som sad i græsset. Han så med sine kolde øjne på Light, uden at flytte blikket. Hvorfor fandt tyren denne dreng interessant?
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Anzu 08.05.2009 15:12
Han drejer hovedet og får øje på dem lidt fremme. "hvem der?!" råber han, selvom han godt kan dufte hvem det er. han rejser sig op og trækker sit sværd op af dens skede, bare for at gøre klar til kamp. Han går hen mod dem, og prøver at virke overrasket "jamen dog, se hvad katten har slebt ind, det jo Samson" siger han hånligt.
(glem hans øre og hale)

Nova 08.05.2009 15:16
Samson kniber sit ene øje en smule sammen, mens det andet står hvidt åben, da Light tydeligt prøvede at fornærme ham. *Katten har slæbt ind? TSK!* Samson rynkede en smule på næsen, men rankede dog alligevel sin ryg en anelse og lagde sine arme over kors. Hvorfor skulle han blive fornærmet overfor sådan en grønskolling?
"Sikken en glædelig overraskelse, huh?" Samson hævede sine øjenbryn en smule, mens han så på sværdet som han havde trukket. Et provokerende smil spillede sig henover hans læber. Det morede ham egentlig, at denne knægt prøvede at gøre ham højere end han egentlig var.
"Nå, da da... Og hvordan skal det sværd kunne hjælpe dig?" Samsons mund blev efterladt en smule spørgende åben, mens han betragtede Light. Kort gav han ham elevator blikket, blot for at understrege at den knægt ikke skulle tro at han var noget.
//Nova \\

Anzu 08.05.2009 15:22
"Sværdet var til de svage modstandere far, mens jeg bruger tiger formen fra min mor til at kæmpe rigtigt med, også bruger jeg ellers ilden, hvorfor?" han kastedede sværdet op i luften, så det landede i dens skede. "skal hilse fra min lillesøster Chi, hun sagde du ledte efter dine sønner, så jeg ville opsøge dig, men lader til du fandt mig i stedet" siger han hånligt.
Han går helt hen til ham nu, men rykker sig væk og holder sig for næsen "føj hvor du lugter af blod" siger han utilfreds og ryster på hovedet "selv din tyr lugter som dig, når ja, man siger jo ejer og dyr ligner hinanden" griner han hånligt og vender ryggen til ham. Han lader sig dumpe ned i græsset igen og ligger ned på ryggen.
"Hvad vil du overhovedet med drenge børn?" spørger han så lettere lige glad, men er alligevel også nysgerrig
(glem hans øre og hale)

Nova 08.05.2009 15:28
Samson ser med en smule sammenknebne øjne på light, men åbnede dem dog lettere overrasket, da han åbenbart havde fundet endnu en af hans sønner.Han kløede sig kort i nakken, men lod sin arm falde ned langs siden igen.
Samson kunne ikke lade være med at smile et lille smil, da han åbenbart stadig lugtede af blod.
"Sådan går det, når man ikke kender sin plads..," Sagde Samson kort, og hævede sin hage en smule. Samson gik frem, da Light gik væk. Han standsede lige ved siden af ham, da han lå nede på jorden.
"Søn... rejs dig!" brummede Samson køligt et rum tid efter. Hans meget lyseblå øjne borede sig nærmest ind i Light's.
//Nova \\

Anzu 08.05.2009 15:33
Han ser op på ham, da han står ved siden af ham. "når, overrasket over at have fundet endnu en søn? du har sikkert en masse gående" siger han lige glad. Han knipser med hånden og en ild kugle ryger over hovedet på Samson, så den rammer hans hat, og hatten lander på hovedet af Light. "Tak far, lige hvad jeg manglede" han skubber hatten over sine øjne og slapper af i græsset.
Da han siger han skal rejse sig, bliver han bare liggende. "tving mig" knurre han irritereret
(glem hans øre og hale)

Nova 08.05.2009 15:38
Samson hævede let det ene øjenbryn. Hvad troede han at han var? Samson knyttede sin ene næve, mens han så irriteret ned på Light.Han mærkede hvordan hatten løsrev sig fra hans hoved, og hvordan luften pludselig stod omkring hans hoved.
"Huh?" Samson så ned på sin hat, liggende oven på Lights hoved. Samson kunne mærke hvordan raseriet steg ham til hovedet, og det gjorde det ikke bedre, da han fik sådan et flabet svar.
"TVINGE DIG?!!??" Brølede Samson og hans store overarmes muskler blev spændt så blodårene blev tydelige.
Samsons pupiller blev yderst smalle, og med en hurtig magnetisme bølge, fik han hevet sin hat til sig igen, og satte sig på hovedet af ham.
Samson prøvede at hive Light på benene - også med sin magnetisme evne. Ligesom at blive hevet op i den liggende stilling. Samson slog udefter Light's kind, for at give ham en hård lussing.
//Nova \\

Anzu 08.05.2009 15:43
han ser op på ham da han tager hatten tilbage "når nu.." han når ikke at sige mere før han står ret op foran Samson "fed.." han vakler lidt tilbage, da han mærker lussingen Samson gav ham. "hvorfor f*nden gjorde du det?!" hvæser han højt og truende.Han går så lidt væk igen. "du regnede med jeg måske ville danse rundt om dig og råbe: så mig far, jeg vil gøre lige som du siger" kommer det rasende fra ham. "jeg er ikke min idiot af en lillesøster og du bestemmer ikke et gram over mig!" knurre han rasende af ham.
(glem hans øre og hale)

Nova 08.05.2009 15:57
Samson ser på Light med en tydelig vrede."Tro ikke at du er en SKID! Du opfører dig yderst næsvis overfor mig, og det vil jeg bestemt ikke finde mig i! Du er trodsalt min søn, og det er MIG som har ansvaret for at du bliver opdraget! Det er MIG som skal tage sig af dig! Men så er du bare ubehøvlet, og kender tydeligvis ikke til din plads overhovedet! DERFOR!" Hvæser Samson og langer atter ud efter ham.
"Gu' skal du ej danse omkring mig.. Du vil bare blive flået levende til jorden, specielt hvis du gjorde det nu!" Snerrede Samson, hvis pupiller stadig var smalle.
Hans søn var tydeligt provokerende. Det var på en eller anden måde også godt nok, men han skulle bare ikke være det overfor Samson - sin far! Sådan var Samson ikke overfor sin egen far, da det var ham som skulle tage sig af ham.
//Nova \\

Anzu 08.05.2009 16:03
"Jeg er mere værd end du er! Du gav Anzu ansvaret for min opdagelse og der med slut! Det var dig der gik fra os!" siger han vredt tilbage. Da han slår ud efter ham igen, vælger han at slå en knytnæve mod hans hoved. "når, nu når man er gammel nok vil du gerne kendes ved en?! jeg vil aldrig se dig som MIN far!" hvæser han, og beslutter sig for at flytte sig inden han kommer for tæt på Samson.
"Hvad vil du i det hele taget med mig?!" han står lidt væk fra Samson, bare så han lige nøjagtigt ikke kan nå ham
(glem hans øre og hale)

Nova 08.05.2009 16:12
Samson kunne ikke lade være med at grine lavt for sig selv, da Light tydeligvis var helt galt på den. Mere værd? Det havde han kun latter til overs for!"... Burde du ikke nævne Anzu som mor istedet for? I stedet for at kalde hende ved fornavn?" Spurgte Samson køligt, men dog med et lille smil på læben.
"Hør, Anzu har den pligt at forsørge jer, indtil I bliver ældre, og kan klare nogen ting selv. Derefter så skal faderen ud med drengene, og lære lidt omkring nogen ting her i livet, samt nogen teknikker. Om du ser mig som din far eller ej, er jeg totalt ligeglad med.. Alligevel, kaldte du mig far for lidt siden..," Han hævede sine øjenbryn let, mens han betragtede Light nogen tid.
"Det jeg vil med dig, er ligesom med mine andre sønner.. Gøre min pligt..," Samson drejede omkring og kappen svejede en smule omkring ham. Brutus begyndte at bevæge sig overmod Samson, og Samson begyndte at gå overmod ham.
Dog stoppede Samson op, og så sig over skulderen og hen på Light.
"Hvis det ikke er gået op for dig, så er jeg ikke en familie mand, men nærmere.. forretningsmand, som gør hvad jeg vil, og se hvor jeg er havnet?" Samson spredte sine arme ud til siden, for ligesom at kendetegne, at man skulle tage et blik på ham.
Bandens symbol i guld var tydelig på den sorte kappe, og mønterne på den gjorde den mere magtfuld at se på.
//Nova \\

Anzu 08.05.2009 16:21
"Du har alligevel voldtaget så mange kvinder, så hvis jeg bare sagde mor, ville du ikke vide hvem det var" siger han utilfreds. Han går hen til ham. "du er ingenting, hører du!" hvæser han. "Selv mor er mere værd end du er! Hun tog sig da de mindste af os efter du skred!" Han viser tænder og de blevet en del skarbe. "jeg burde få halsen over på dig"
"Ja, jeg kaldte dig far, for helt ærligt, vi ligner heldigvis ikke hinanden, jeg er meget kønnere end du er" griner han bare. "Du ligner mere en der lige er kommet ud af en kasse" griner han bare videre for at gøre nar af Samson.
Han ser på ham da han går hen mod tyren "dejligt, du har taget frokost med" siger han hånligt og går hen mod tyren. "må jeg tage en bid af den?" griner han videre
da vil vise ham hvad han er blevet til, falder Light om af grin. "blevet til? skulle du forstille en stor mand, eller en der roder i skrald for at finde mad?" griner han og får ligefrem tårer i øjnene af grin. "hold op, du ender med at tage livet af mig"
(glem hans øre og hale)

Nova 08.05.2009 16:29
"Jeg kan udemærket godt genkende Anzu, og det kunne endda være at jeg skulle til at smutte forbi hende.. Eftersom hun nu er på fri fod igen..," Samson smilte roligt, og vendte sig nu omkring.Samsons øjne var lige blevet en smule bredere, men blev nu smalle igen, da Light så ud til at true ham? Brutus vendte hovedet og så på Light. Det var som om at han forstod Light bemærkning, og den skrabede hårdt i jorden og prustede tydeligt ud i luften. Den stangede let ud i luften, som en slags advarsel, men Samson ville simpelthen ikke finde sig i det. Han tøvede ikke et sekund, men fór frem, og prøvede at slynge Light op mod en træstamme lidt derfra, med sin magnetisme evne. Han fulgte selv efter i et løbende tempo, hvis Light blev slynget op mod stammen.
"Skal jeg gøre det hurtigt, eller langsomt, når nu jeg er så godt i gang med at tage livet af dig?" Hvæsede Samson vredt, mens han stirrede ind i hans øjne.
//Nova \\

Anzu 08.05.2009 16:33
Light stoppede med et med at grine og rejste sig op "hold dig fra mor! hun er blevet gift, også kan hun alligevel ikke få børn mere" siger han roligt. Han ser hen mod tyren. "hva så bøf? et hurtigt knæk i nakken også står du på menuen" griner han bare.Han kan pludselig mærke at han bliver tvunget op af et træ. Han prøver at gøre sig fri fra sin fars evne, men kan ikke. Han ser på Samson der kommer hen mod ham. "Når, kan faren ikke opdage sønnen?" spørger han bare hånligt.
Han bliver så lidt nervøs da han stirre ham i øjnene. "vi kan også bare sige jeg prøver at opføre mig pænt hvis du holder dig væk fra mor?" griner han dumt nu.
(glem hans øre og hale)

1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet