På den store rungende gang

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 18:40
En stor og prangende gang. lettere gammeldags at se på. med store fakler hængende på hver side af væggene.

Eclipse så sig omkring inden han betrådte den store gang.
Det var sjældent han var hjemme nu om stunder.
Han havde meget at se til, mente han selv..
og "jobbet" passede på ham.
Nu da Elizeph klart havde givet afslag på Eclipses kærlighed, mente han at han lige så godt kunne smide sit liv ud og sælge sig selv til trækkermiljøet.
Eclipse var blevet meget såret på det tidspunkt hvor Elizeph havde taget fat i begge hans skuldre, og sagt seriøst til ham, at nu skulle han stoppe med det han havde gang i. for det var forkert. en far og en søn kunne ikke være sammen. Det var sådan faderen tænkte.
Eclipse gik ned langs gangen, det gav rumklang, for hvert skridt han tog.

På overkroppen havde han en meget tætsiddene sort, noget der mindede om latex fra vores nutid, agtig trøje på, den havde ingen ærmer og havde halskrage. Den svøbte sig pænt om hans veltrænede overkrop.
Fra underlivet og ned, havde han et par sorte stramme hotpants på.. fra hotpantsnes sider, løb to stropper ned og holdt fast i nogle sorte knæstrømper.. På fødderne havde han små sorte sko, der passede til.
Eclipses hår havde ikke ændret sig, det var blot pjusket og uglet som det plejede. Han smilte ikke, men så dybt seriøs ud i blikket da han betrådte det hårde gulv. han var på vej ind på sit værelse, for at finde nogle ting, og så smutte ud igen. tildels også for at give Ib mad.
Far er vidst ikke på gangen.. tænkte han lettet.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 18:51
Elizeph som har siddet oppe hele natten og det meste af dagen og læst, skrevet ned og den slags, er nu på vej ud for at få sig lidt frisk luft.. Han vil bare lige hen til en af de store vinduer, som han kan åbne.. ikke gå udenfor... for lige i dag har han blot en sort kjortel på med røde kanter, og så et sort mavebælte.. samt en hvid underkjortel inden under, så det meget nedringede V i den sorte kjortel, ikke afslørere hans pænt velholdte overrkop..
Han har et par knæstøvler på, og håret er bare i en løs fletning ned af nakken.
Men lige som han åbner døren ud til gangen, passere Eclipse, og Elizephs ansigt blegner..
Han tager nogle halv løbende skridt ud på gangen, da Eclipse er passeret.. og et vredt, nærmest tordende brøl lyder og giver henlyd i den lange, smukke koridor.
"ECLIPSE?!!!" -rigtig far manér.
"Hvad er det dog du har på?!! Hvor er dit tøj?!" Elizeph kunne have eksploderet som en tillukket kogekeddel med kogende vand og for meget tryk indefra...

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 18:59
Eclipse kiggede ud af et af de store vinduer. ned på græsset, og derefter op på himlen. Da han langsomt begyndte at gå igen..
Stivnede han da han hørte sit fars kald. Han lød jo nærmest som en gal tyr. eller noget i den stil.
"Eh..." Han stod med armene klapset ned på begge sider, og fingrerne lettere akavet bøjede og udstrangte. Hans ben stod også helt lige.
Han vendte sig langsomt om, og skævede mod sin far. Han så vred ud.
Eclipse vidste ikke hvad han skulle svare, eller gøre. Han sukkede så opgivende.
"Hej far." smilte han anstrengt og vinkede, som om alt var helt normalt.
-"Mit tøj? det er.. inde på værelset." han pegede i retningen af værelset.
forfanden da også.. hvorfor dukkede han nu også op..?
Han sukkede tungt. "Så.. vi ses bare ikke?" Han skulle til at tage det næste hurtige skridt.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 19:03
Elizeph lader ikke Eclipse gå.
"Nu stopper du lige en halv! Tror du at du kan gå ud i den mundering?!
Ikke tale om! Hvis du går nogen steder, så går du ind og får ordenligt tøj
på, unge mand! Og det er ikke til diskution!" Elizephs tone er meget fast,
stram og bestemt.
"Hvor havde du tænkt dig du skulle hen af måske? Det er koldt og vådt
udenfor, og jeg gider ikke have dig til at ligge syg." hans rasende blik er
nogenlunde under kontrol igen... Tænk.. ville Eclipse gå ud i den
mundering der?! Alene tanken var til at dø over!
Hvad er det du gør ved dig selv, Eclipse? tænker Elizeph en kende fustreret.

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 19:09
Eclipse skød en flirtende pose mod Elizeph.
"Hah.." Han lod en hånd køre igennem håret.. og havde den ene hånd ude i siden.
Han brød sig ikke om at blive bestemt over.. og hvorfor skulle Elizeph bestemme det? han var jo bare hans FAR.. så hvad interesse havde han i dét? han kunne jo være ligeglad..
"Jeg skal bare ind og fodre Ib, så er jeg smuttet igen." sagde han køligt.. og bakkede baglæns, stadig med blikket fæstnet på sin far.
-"Hvor jeg har tænkt mig at gå hen?.. Pff." han smilte overlegent.
hvor tror du? jeg troede du havde så meget viden.
"Læs en bog om det far, så finder du måske ud af det.." han fnøs.. og vendte sig om igen, for atter at forsætte sin gang mod værelset. som om han havde tænkt sig at fortælle sin far det. NEJ!

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 19:18
Elizephs blik gløder.. Staven kommer svævende til ham inde fra hans gemakre.
"sådan skal du ikke tale til mig, Eclipse." siger han med en hård stemme.. sådan én af de der slags stemmer, som bare skær igennem marv og ben..
Han lader hånden glide om den magiske stav.. en lav besværgelse, inden han hamrer bunden mod gulvet..
Hele gangen føles som om den ryster, og Eclipses fødder nærmest smelter ned i gulvet... ikke så det gør ondt.. men han kan bare ikke flytte sine fødder..

Elizeph går så hen foran ham.
"Du kom her.. og ville have at jeg skulle acceptere dig som min søn.. Det har jeg gjort.. så opfør dig derefter." siger han skarpt og kommanderende.. Eclipse skal i hvert fald ikke få lov at løbe om hjørner med Elizeph! Ikke tale om!
"Så, nu fortæller du hvad det er du tror du lige har gang i i den mundering.. Du kan ikke vise dig offentlig sådan..." han ryster opgivende på hovedet

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 19:22
Eclipse gik tanketom videre hen mod døren for at gribe fat i den, og for at komme ind på sit værelse. men den bevægelse blev stoppet da faderen bankede stokken mod gulvet.
det rystede lidt i hans krop, og så sad han fast i jorden. det var nu man kunne bruge ham som boksepude, hvis det var sådan noget man kunne lide. Han prøvede forgæves at løfte fødderne.
"Gaah! forbandet!" han prøvede ivrigt at komme fri.

Eclipse så surt op på sin far da han stillede sig ind foran. hvem troede han lige at han var? hans far.. ja.. men stadigvæk! Eclipse kunne da stadig gøre som han ville..
Eclipse bed sig i underlæben og kiggede stædigt til siden..
"... ja ja.." mumlede han.
Han vidste ikke hvordan han skulle ligge kortene på bordet, og hvordan han så skulle handle derefter.. så han sagde det lige ud.
"Jeg er blevet trækker." sagde han tydeligt og trak derefter på skuldrene, som hvis det var det mest normale nogensinde at blive.
"og lad mig så komme videre." han så ned i jorden, og prøvede at løfte fødderne fra gulvet.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 19:29
Elizephs ører opfanger hver en lyd.. Da der direkte blir slynget ud.. at hans søn... hans SØN!! HANS søn... HANS SØN!!!!! er blevet trækker?!
Hans mund snørres sammen så læberne halvt om halvt forsvinder, og øjnene nærmest blir som punktummer.. det ville i ald fald være den illoustration man ville bruge, hvis han skulle tegnes.. så står han bare fuldkommen stille.. uden at blinke.. lig bleg.. Omkring et kvarters tid.
Så, uden et ord, kolapser hans ben under ham, og den ældre dæmon styrter sammen i en besvimet choktilstand... Eclipses fødder løsnes... om han går eller bliver hos Elizeph, bestemmer Elizeph ikke.. men han ligger bare der, helt slap på det kolde marmorgulv.. staven svævende ved sin side...
han ligger sådan på ryggen, det ene ben næsten helt strakt, det andet bøjet en del mere, mens de så krydser ind over hinanden med knæene... armene bøjet så hænderne ligger med håndfladerne vendt mod loftet oppe ved siden af det fine, blege ansigt, som så smukt er omkranset af sorte hårlokker..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 19:33
Eclipse skævede op på sin far, sådan lettere olmt.. imens han mumlede ting som ; slip mig nu fri far og;.. slap da af.
Da faderen derefter kollapsede på gulvet og bare lå der.. fik Eclipse til at blive og sætte sig ned ved hans side.
"Hmmn.." mumlede han svagt og lod kort en hånd kører over faderens ansigt... han lignede lidt en dukke.
Far forhelved.. tænkte han svagt. Man kan vel sige at Eclipse ikke havde noget ansigts udtryk lige nu.. det var bare neutralt.
Eclipses øjne slap ikke Elizpehs ansigt af syne.
jeg kommer forsent.. tænkte han nervøst.
Han havde allerede fået et blåt mærke på ryggen, efter den første gang hvor han var kommet forsent til en aftale..
køberen blev sur..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 19:45
Elizeph ligger fortsat bare helt stille..
Det at få det a vide.. det chok var simpelthen for stort..
Elizephs største frygt er jo at der sker hans børn noget... Og.. Eclipse... Der er i HØJ grad sket ham noget!!
Elizeph ligger bare helt stille.. Hans hår begynder at lysnes efter nogen stille stunder..det bliver blegere... først mørkegråt.. Det var jo helt sort.. men nu.. først mørkegråt.. så lysere.. lysere og lysere, indtil det bliver helt hvidt..
Brat sætter Elizeph sig op.. hans øjnfarve er også forsvundet.. istedet for grønne øjne, er der sådan en underlig lysegrå, næsten hvid farve, og pupillerne er ligeså blevet grå.. bare en smule mørkere nuance, end regnbuehinden.
"HVAD ER DU?!!" han river fat om Eclipses skuldre, rædselslagent blik i de forandrede øjne.. huden er blegnet til hvid...

Fordi han er dæmon, reagerede hele hans krop på det enorme chok..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 19:49
Eclipse fik et chok da alt farve forsvandt fra Elizeph..
Han gispede højt da Elizpeh kom til live igen..
"Eh??" Han stirrede chokeret på sin far.. der var helt blegt.

"Far.. din farve.. du ligner et genfærd!" påpegede han undrende..
Eclipse syntes at Elizeph overreagerede alt for meget.. han var jo bare trækker! han kom kun lidt til skade..
"Jeg er blevet trækker.." sagde han igen, og hævede øjenbrynet.
er han nu også ved at blive døv..?

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 19:54
Elizeph misser med øjnene.. de hvide øjnvipper forsvinder nærmest op mod den hvide hud..
".. Eclipse... ECLIPSE!!" han rejser sig op, traver frem og tilbage.. lidt rundt om Eclipse.. fuldkommen i chok..
Han kan ikke tænke.. knap nok koncentrere sig om at tale.. bare vandre rundt om Eclipse..
... Eclipse.. Eclipse... trækker?!!!! Eclipse?!! han kunne besvime på stedet endnu engang...
Han tager sig heller ikke af den manglende farve ligenu..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 19:57
"Spis nu brød til.." mumlede han.
Eclipse kløede sig på halsen, og rejste sig derefter.
"Jeg klarer mig far.. du behøver ikke bekymre dig." Han smilte svagt, og så på sin far der nærmest opførte sig som en høne.. eller en hane eller noget i den stil.
"Så.. fald nu til ro.. så får du nok også din farve igen.." han fik kuldegysninger. en hel snehvid Elizeph.
sikke noget..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 19:59
Elizeph griber hårdt fast i Eclipses skuldre.. nærmest brutalt.. med rystende smalle fingre.
"Du ANER ikke hvad det er du GØR!!" halvråber han.. stemme ryster også.. og er blevet underlig tynd i det selv om der er massere af power i den som altid, når han bliver oprevet.
"Du... kan ikke gøre sådan nogle ting!!" hans ansigt stirrer på Eclipses... det må være uhyggeligt at se direkte på det hvide ansigt..
"... Du... kan ikke gøre det!!" han slipper ikke Eclipses skuldre... Helt i chok.. hans søn.. trækker?! den absolut laveste stilling en dæmon kan have...

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 20:02
Eclipse fik en underlig sammenkrølning i maven.. han fik det ubehageligt, og han prøvede hele tiden at flygte fra sin fars ansigt.. og blikket.
Han lukkede øjnene hårdt i.. og prøvede at lukke ørerne også..
på nogle tidspunkter lød det som om at Elizeph var ved at græde..
det gjorde en smule ondt.
"Far!" sagde han højt.
"Det er vel MIT valg?!" han havde forsat øjnene lukket.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 20:09
"DIT valg?!" udbryder han..
"Du kan ikke lade dig synke så lavt?!!!" hans knæ skælver nærmest...
Nu mistede tøjet også sin farve... som en helt hvid skikkelse står han nu...
Hans hænder knuger om Eclipses overarme, oppe ved skuldrende.
".. Det kan du ikke GØRE!" han halvrusker ham.. øjnene søger øjnkontakt..

Eclipse ved ikke hvad det er han gør.. Men dengang forbandelsen som hviler over Elizeph blev lagt, blev der naturligvis smidt en løsning på forbandelsen ind.. på grund af reglerne, SKAL hver forbandelse have mulighed for at blive ophævet, hvis man er inden for dæmonrådet.. Og Eclipses mor, som lagde forbandelsen, lagde ophævelsen i at Elizeph skulle lære at elske hendes 'kød og blod' højere end sit eget.. Hun havde ikke tænkt at denne kærlighed kunne falde til hendes eget afkom, og ikke til hende selv..
Men Eclipse ved ikke, at han i princippet er ved at løfte forbandelsens tunge byrde af Elizephs spinkle, men lidt brede skuldre...

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 20:13
Eclipse åbnede forsigtigt øjnene.. og så nu den helt blege skikkelse.
hvad sker der med ham? tænkte han chokeret..
Han var en smule skræmt nu..
Deres øjne mødte hinandens.
"Far..."
Eclipse mærkede rykkene i sin krop.. og hans pjuskede hår blev puffet frem og tilbage..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 20:17
Hvis Elizeph havde haft sin normale hudfarve, ville hans knoer været blevet helt hvide, så stramt som han holder om Eclipses arme..
"HVORFOR Eclipse!! HVORFOR?!!" råber han med rystende stemme..
hans knæ smelter sammen under ham, og de støder mod gulvet.. Elizephs nakke er bøjet, armene holder dog stadig fast om Eclipses arme... som om det er det eneste der forhindre ham i at synke fuldkommen sammen..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 20:19
Eclipse så vredt på sin far.
"fordi!!!" han skulle lige tænke sig om.. hvad ville være bedst at sige?
Han bed tænderne sammen og vrængede så ud;
"Du er jo ligeglad med hvordan jeg har det!! mine følelser! det hele!!" råbte han højt.
Han rystede nu. "Derfor far.. derfor!!"

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 20:34
Elizeph kommer på benene i en hast, slipper Eclipse mens han bakker.
"Det er jo løgn, Eclipse!" hvæser han.
"Jeg elsker dig, højere end noget andet, fatter du det ikke?!!" hans stemme er hævet, skarp og giver ekko gennem den lange gang.
"HØR EFTER! Fordi jeg BEKYMRE mig for dig! Forstår du det?!!" Hans hænder skælver... tøjet på hans krop er begyndt at hænge underligt i det.. nærmest som om det langsomt begyndte at smelte...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10