Cennets lille blog

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 06.09.2008 22:15
Cennets dagbog ligger ved siden af hendes seng og er tilgængelig hvis man vil læse i den. Derved kan man også, selvfølgelig behøver man ikke, men måske ligge et ligge brev eller en note, ind i dagbogen. Det skriver man selvfølgelig bare her..[/u]

23 Marts
Far slog mig igen idag. Jeg havde dog drukket noget af det der bedøvede mine nerver, så jeg mærkede ikke særlig meget.

25 Marts
Far er blevet meget mistænksom, over at jeg ikke siger det mindste når han slår mig. Jeg plejer jo at skrige.

27 Marts
Far tog mig i at brygge en drik. Han smed mig ud. Jeg har måttet finde et nyt hjem.

28 Marts
Jeg har fundet en forladt hytte. Jeg er igang med at bygge lidt på den. Jeg skal jo have plads til at lave et nyt urte forråd.

15 Februar
Det har snart taget et år nu. Jeg har bygget 5 hylder til ingredienser og har fået bygget en skorsten. Jeg skal til at igang med et sted, hvor jeg kan koge vand.

29 Juli
Det er nu 4 år siden jeg blev smidt ud. Jeg har bygget en seng og lavet et sted til at koge vand. Det er sommer og jeg har tænkt mig at tage en pause. Men jeg skal snart igang med en urtehave. Jeg har allerede fået samlet lidt ind.

1. maj
Jeg er helt færdig nu. Jeg vil finde mig et job, så jeg kan få noget andet mad, end suppe og frugt. Jeg er ved at være meget spinkel, af næsten ikke at have fået noget kød.

23 juni
Jeg har fået et arbejde som køkkenpige. Det er rigtig godt og jeg hjælper jo til med at lave mad!

25 juni
Idag, fik jeg et helt stykke kylling. Det er godt nok lang tid siden jeg har fået kylling!

23 juni.
Der er gået 3 år igen nu.
Jeg blev fyret idag, fordi jeg kom lidt for sent.. Men jeg må vel bare finde et nyt arbejde.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 06.09.2008 22:55
6 September

Jeg mødte en mand idag. Han var meget forvirret, syntes jeg. Jeg ville gerne hjælpe ham, måske give ham en drik der kunne hjælpe ham med at finde svar. Men jeg turde ikke.. Måske hvis jeg møder ham igen, vil jeg give ham en drik.
Men han tur' nok ikke engang drikke den.. Jeg brugte min evne idag. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kunne ikke lide at være så tæt på ham, når han var så tænksom. Jeg følte lidt at han havde brug for lidt plads, til at tænke. Han skulle prøve at meditere.. Det ville måske hjælpe..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 18:18

12 September
Jeg mødte en kvinde på stranden..
Hun fortalte mig at alle havde evner. Jeg troede ikke rigtig på det i starten, men jeg tror at hun mente det..
Mon hun gjorde det..?

13 September

Jeg var ude i skoven idag. Jeg mødte en mand. Han var meget ond og han havde meget skarpe tænder.. Han bed mig i halsen, så jeg smed en bryg efter ham. Han blev ikke ramt af den. Men han skyndte sig væk. Han var dog lige ved at sætte ild til det.

Jeg mødte bagefter en mand. Jeg ved ikke hvad han hedder, men han så ud til at være bekymret for, om jeg klarede mig. Han lånte mig hans stav. Men jeg blev lidt væk fra ham, på vejen hjem. Jeg havde dog ikke kræfter til at lede efter ham. Jeg fik hurtigt spist nogle urter hjemme ved mig, så det hjalp. Jeg har godt nok stadig mandens stav.. Hm..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.12.2008 15:55
20 december

Det er snart jul nu. Jeg har talt lidt på det, og det er vidst om fire - fem dages tid. Jeg glæder mig lidt, selvom jeg ikke tror at jeg får en gave. Hvem skulle give mig en?
Jeg er begyndt at høre stemmer. De bliver ved med at komme og jeg kan ikke få dem til at gå væk. Jeg prøver ikke at tænke på det, men det er svært.
Jeg har mødt et par nye mennesker. Jeg fik givet staven tilbage til Morgan. Det hedder han, ham som hjalp mig. Og så har jeg snakket lidt med en kvinde der hed Morgana. Er det ikke lidt sjovt. De hedder næsten det samme.. Hihi..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 01.01.2009 18:49
1. Januar

Det er et nyt år nu. Der var lidt fest rundt omkring igår. Det var meget hyggeligt, selvom jeg ikke rigtig var med. Jeg blev oppe meget sent også. Det plejer jeg ikke at gøre. Jeg kan huske at det gjorde vi også da jeg boede hjemme, men det har jeg ikke gjort mens jeg har boet alene. Men jeg syntes det kunne være lidt sjovt igår. Så det gjorde jeg. Og der var fyrværkeri på himlen (?) og fest i gaderne. Det var meget sjovt.
Det har også været jul. Jeg holdte julen på kroen. Jeg fik lidt kød og nogle kartofler. Jeg snakkede også lidt med hende der stod og serverede. Det var meget hyggeligt. Hun fortalte mig at imorgen er der fest. Midvinterfest, tror jeg det hed. Og alle er inviteret. Jeg tror gerne jeg vil komme. Det bliver nok meget sjovt.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 04.01.2009 19:03
4. Januar
Jeg har været til bal. Det var rimelig hyggeligt, selvom jeg ikke fik danset. Eller, jo. Lidt med mig selv.. Hihi.. Jeg mødte en mand ved navn Night Crawler, men han sagde at jeg bare skulle kalde ham Nc.. Han ville invitere mig ud og danse, men skulle vidst et eller andet. På vej hjem mødte jeg en anden mand. Han var egentlig meget sød, men han var meget formel. Desuden bare han på en meget sørgelig historie og en eller anden forbadelse. Nej, det hed ikke forbadelse, forbandelse.. Tror jeg. Men hans forældre var vist blevet dræbt eller ihvertfald jaget ud af den landsby de boede i. Det var meget sørgeligt. Den der forbadelse havde gjort at han havde fået sådan et underligt hadfyldt øje og da jeg så ind i det begyndte stemmerne igen. De blev ved og ved og barnet blev dræbt. Det var meget sørgeligt, men så tog Tetrez, det hed han, mig med til kroen hvor jeg drak noget meget stærkt. Jeg tror jeg fik lidt for meget for jeg kan huske en masse ting om det mig og Tetrez snakkede om bagefter, men jeg kan ikke huske hvordan jeg kom de steder hen, vi var. Jeg vågnede op i en seng hjemme hos ham og skyndte mig hjem. Jeg har en forfærdelig hovedpine og skal til at gå hen til kroen. Måske hjælper det, hvis jeg drikker lidt mere af det der jeg fik igår.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 16.01.2009 17:37
16. Januar

Jeg er begyndt at drikke lidt.. Nogle vil måske sige at det er for meget, men jeg syntes ikke det gør så meget. Jeg faldt under vandet, for noget tid siden. Tetrez reddede mig op og så mødte jeg en dreng ved navn Kinzu.. Ellers har jeg ikke.. Nåårh, jo.. Jeg mødte en der hed Murizz. Han var vampyr, men han var meget sød, selvom jeg syntes at han var lidt usikker. Men det kan være det bare var mig.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 22.01.2009 14:14
22. Januar

Jeg har mødt en masse. Tre onde mænd og så en anden mand, som jeg nok ikke ville kalde ond. Bare irriterende hjælpsom.
Først mødte jeg to af de onde. En med lyst hår og en med mørkt hår. Ham med det mørke hår havde en tyr. Der var ham den irriterende også. De to onde sloges og den anden forvandlede sig til et sværd. Der skete en helt masse og det endte med at ham den hjælpsomme blev en slave, fordi at jeg blev fanget.
Dagen efter, igår. Mødte jeg slaven igen + en tredje ond mig der kunne noget med tåge. De sloges og det endte med at jeg blev fanget igen. Typisk..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1