Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 19:42
Sasuchi kommer roligt gående med Raphael i favnen, han venter på Naíshca, som han havde sendt bud efter.
Han ville have at familien flyttede ind på paladset, fordi han ville sørge for at de var i sikkerhed.
,, Hmmm... " Sasuchi pakker Raphael bedre ind i tæppet, han mangler stadig at finde noget andet tøj til Raphael end blot dette tæppe.
Jeg håber bare, at Naíshca kommer snart..
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 19:47
Naíshca skubber den store dør op til gangen, med et lettere målløst udtryk. Hun tager igen Ambriel i hånden, hvorefter hun træder indenfor døren, og lader varmen strømme hende i møde. Kort lukker hun øjnene og nyder det. Hun havde jo længe været vant til, at der var koldt i hytten, men dette overgik hendes forventninger. Et stort smil bredtes på hendes læber, da hun opdagede Sas længere henne af gangen. Ambriel, som var vokset betydeligt, vinkede ivrigt til sin far, før hun hastigt slap Naí's hånd, og løb hen imod ham med det mørke hår dansende omkring hende. Ak ja, det føltes som igår, at Ambriel stadig lå på sofaen og sov som spæd. Roligt fulgte Naíshca efter hende med et svagt smil, men undlod at sige noget. Hun havde jo alle taskerne med tøj og ting i hendes hænder, og hun troede godt, at hun kunne gætte hvad dette gik ud på.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 20:02
Sasuchi ser overrasket over mod døren da den åbner sig. Han smiler stort og bredt da han ser Naíshca, hans kone og hans lille datter Ambriel i døråbningen.
Da Ambriel slipper Naíshca's hånd og løber mod ham, så sætter han sig ned på hug. Han holder stadig Raphael på den ene arm, hvor imens han omfavner hans lille datter med den anden arm.
Han snuser roligt til Ambriels hår mens han trykker hende ind til sig. ,, Hej min lille prinsesse! " Siger han varmt og kærligt til Ambriel.
Hun smiler stort til ham og rækker armene omkring hans hals. Han krammer hende derefter ingen.
Han ser op og kigger kærligt på hans kone, som har slæbt alle taskerne med herhen. ,, Hej min dejlige dronning. " Siger han med en varm latter og løfter Ambriel op i den ene arm, mens han har Raphael i den anden arm.

,, Godt du kunne komme så hurtigt, jeg har en overraskelse. Men før det.. Naíshca. " Han kigger bestemt på Naíshca og kigger derefter på Raphael i hans favn.
,, Jeg skal lige snakke med dig senere, okay? " Han smiler skævt, men undskyldende, mens han hentyder til *uden Ambriel er her*.
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 20:08
Naíshca lægger let hovedet på skrå, mens hun står og betragter ham. Søger efter forandringer. Men hun finder ingen, hvilket får hende til at smile lidt. Da hun så bemærker drengen i hans favn, stopper hun op, et stykke fra ham. Den første tanke kører hastigt igennem hendes hovede, før hun let bider sig i læben. Havde han fået et barn med en anden? Det forvirrede hende, at se ham stå med to børn, da de kun havde fået et. Langsomt gik hun hen til ham, og lagde armene omkring hans nakke. ,,Holder du en børnehave?" Hviskede hun, med et drillende smil, mens hun prøvede så vidt som muligt, at skyde den anden tanke fra sig. Hun aede ham kærligt over håret, idet hun så ind i hans øjne. Hvor havde hun dog bare savnet ham! Langsomt trykkede hun sig ind til ham, mens hun nød duften af ham igen. Selvom børnene var til stede, trykkede hun hendes læber imod hans, i et længselsfuldt, men lidenskabeligt kys.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 20:23
Sasuchi ser Naíshca's reaktion ved at hun stopper lige foran ham, han ved hvad hun føler. Men Raphael er ikke hans, han kan bare ikke sige det mens Ambriel er her.
,, Måske lidt.. Men jeg forklarer senere. Okay? " Han smiler svagt, men skævt. Han kan dufte Naíshca, han har savnet hende så frygteligt meget. Han har haft alt for meget at se til, fordi der har været et angreb på Lysets dronning. Derfor gik han turer om aftenen, sørgede for ro og orden.
Sasuchi ser roligt og kærligt Naíshca direkte i øjnene. Og da hun kysser ham intenst, kysser han blot igen. Ambriel omfavner blot Sasuchi imens hendes mor nærmest kaster sig om hendes far. XD
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 20:27
Naíshca lukker øjnene, mens hun nyder det fuldt ud. Hun har virkelig savnet det her, og det får hende da også blot til, at trykke sig helt tæt ind til ham. Hun lægger en hånd på hans kind, mens den anden bliver placeret på hans skulder. Hun holder kysset, før hun lader hånden på hans kind glide ned på hans skulder, og derefter stopper hun kysset. Hun bider sig en smule nervøst i læben. Hun har ingen anelse om, hvorfor hun er nervøs i Sas´ selvskab, men måske er det fordi, at det er så længe siden, at hun sidst så ham? Hun sender Ambriel et undskyldende smil for kysset, mens hun tilfredst sukker og ser på Sas. Hun nikker langsomt, før hun aer Ambriel over håret og skæver til den lille dreng.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 20:32
Sasuchi smiler stille da Naíshca giver roligt slip på kysset. Han havde savnet de læber mod hans. Længselsfuldt ser han ind i hendes øjne før hun ser ned på Ambriel.
Ambriel giver endelig slip på hans hals. Han sætter hende derfor ned på jorden igen, og tager hendes hånd. ,, Mor elsker far meget højt! Far elsker mor meget højt! " Siger Ambriel meget højt, men med en lille pige accent.
Sasuchi rødmer meget, men hun har ret. Han smiler kærligt til Ambriel og kysser hende på kinden.
,, Og tro mig, vi elsker også dig Ambriel. " Siger han med den varme, bløde og kærlige stemme.
Han ser igen på Naíshca og sender hende et undskyldende blik. Derfor rykker han tæt på Naíshca, helt hen til hendes ører.
,, Det er Lulai's søn. Undskyld, men vi er nødt til at tale under fire øjne senere... " Hvisker han så lavt for at Ambriel ikke kan høre det.
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 20:38
Naíshca smilte varmt til Ambriel, idet hun tog hende op på armen, og kyssede hende på kinden. ,,Ja, det gør vi." Fortsatte hun på det Sas sagde, med et lille smil. Da Sas nærmede sig hendes øre, satte hun Ambriel ned for at lytte opmærksomt. Hendes gode hørelse gjorde det ikke svært for hende, at høre havd han sagde, overhovedet ikke. Kort så hun på drengen med et skævt smil, og derefter så på Sas. ,,Oh.." Lød det stille fra hende, men tydeligt kunne der spores et strejf af overraskelse i hendes stemme. Hun undrede sig over hvorfor Lulai havde ladet Sas 'få' hendes søn, men på den anden side kom det heller ikke bag på hende. Det var jo heller ikke fordi, at Lulai var forfærdelig voksen, og hun havde jo hørt om, at Samson havde voldtaget hende.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 20:41
Sasuchi smilte lidt skævt, men sorgen kunne ses i hans blik. Han havde det jo stadig ikke ehlt godt med, at hans søster havde fået en søn. Men så længe, at han kunne hjælpe hende og endda redde hans nevø, så havde han det okay.
,, Mhmm, men min overraskelse er til jer: Vi skal fra nu af bo her på paladset! " Siger han med et varmt smil og kommer med sin varme latter.
Han kysser roligt Naíshca på kinden og står lidt og ser på dem, venter på en reaktion.
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 20:44
Naíshca bed sig kort i læben, mens hun betragtede sønnen. Dog fik hun ikke meget tid til det, da hun målløs så på Sas, efter det han sagde. ,,Det.. Jamen, her er jo så.. Fint!" Udbrød hun hastigt, og sendte ham et kærligt blik. Det var ikke fordi hun ikke gerne ville bo her, for det ville hun, men hun følte sig fattig her. Alle var så fine i tøjet, hvilket Naíshca ikke var. Ikke i forhold til dem, ihvertfald. Hun havde altid haft det her tøj.. Slidt og gammelt, var det. For ikke at få Sas til at tro, at hun ikke ville leve her, sendte hun ham straks et lykkeligt smil, hvorefter hendes grønne øjne svandt ned på Ambriel. Hun var ligeså overrasket, det var ikke svært at se.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 20:50
Sasuchi smiler kort, han ved at Naíshca har næsten altid boet ude i skoven. Men nu synes han at der skulle ske forandring.
,, Jeg er glad for, at i er gerne vil.. Jeg gør det ikke blot fordi her er fint, Naíshca. Her er sikkerheden i top. Ingen kan komme ind uden, at vagterne er der straks. Desuden, så har vi Dronningens beskyttelse. Du er stadig mærket af Spike, her er både du og Ambriel i sikkerhed - dag og nat. " Han ser kærligt ned på hans lille datter, som smiler over hele ansigtet. Hun griner lille pige agtigt og hopper kort mens hun tager mere fat i Naíshcas hånd.
,, Mor, mor, mor! Bo her? Skal vi!? " Siger hun ivrigt og glad. Sasuchi smiler kærligt til Naíshca og ligger roligt hovedet på skrå.
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 20:55
Naíshca lukker øjnene, en smule træt. ,,Jeg håber sikkerheden er i top. Jeg klarer ikke flere møder med Spike, Sas. Det endte næsten med, at han slog mig ihjel, og dig også.." Mumler hun stille, før hun ser ned på Ambriel. Naíshca snakkede lavt, da hun ikke ville risikere, at hun hørte det og dermed blev bange for at gå ud. Nu når hun tænkte over det, havde hun stadig mærket i panden fra Spike. Så han altid kunne finde hende, og jage frygt i hendes børns liv.. Bare at tænke på det, gjorde hende bange og bekymret. Hvad hvis han allerede stod gemt, et eller andet sted i paladset? Hun bider sig nervøst i læben, og sender derefter Sas et bekymret blik.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 21:07
Sasuchi smiler skævt, men svagt til Naíshca.. Medlidende, han ved godt at Naíshca blev udsat for, at hun måtte se på Sasuchi halvvejs død, før de endelig fik forstærkning.
,, Sikkerheden er 110% Naíshca, du bør ikke være bekymret. " Han tager varmt om hende og smiler for at berolige hende.
,, Men lad os finde vores værelse, så vi kan få pakket alt vores tøj ud, og ting. Denne vej! " Siger han roligt, han kendte denne gang ret godt til at kunne finde deres rum.
Profil - klik!

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 13.07.2008 21:13
Naíshca sender ham et kort taknemlig smil, før hun tager Ambriel i hånden, og giver den et lille klem. ,,Glæder du dig til at se hvor du skal bo?" Spørger hun datteren, med et stort smil, da tanken om Spike hurtigt forsvandt igen. Hun griber fat omkring taskerne, og smiler derefter skævt, da de næsten fylder hele hendes favn. Hun følger bare med Sas, mens hendes tanker drejer sig om hvordan rummene egentligt ser ud. Hun forventede ikke, at de var så fine, men alligevel.. Hvis det var til betydningsfulde personer, burde de så ikke være rimelig fine? På en måde følte hun det flovt, at en så fattig rævepige flyttede ind med sin, tydeligvis, rigere kæreste på selveste paladset, hos dronningen selv.
Naíshca Sia Niakaro
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 13.07.2008 21:16
Sasuchi går langt ned af gangen, mens hans venter på Naíshca og Ambriel kommer med. Han vil nødtigt have at de bliver væk på paladset før, at han har vist dem rundt. ,, Ambriel, jeg skal nok vise dig rundt på paladset. Vi har endda en stald med heste. " Siger han med en varm og blid stemme.
Da han kommer til døren stopper han op og åbner... (Forsættes i vores værelses emne.)
Profil - klik!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9