Sasuchi ser overrasket over mod døren da den åbner sig. Han smiler stort og bredt da han ser Naíshca, hans kone og hans lille datter Ambriel i døråbningen.
Da Ambriel slipper Naíshca's hånd og løber mod ham, så sætter han sig ned på hug. Han holder stadig Raphael på den ene arm, hvor imens han omfavner hans lille datter med den anden arm.
Han snuser roligt til Ambriels hår mens han trykker hende ind til sig. ,, Hej min lille prinsesse! " Siger han varmt og kærligt til Ambriel.
Hun smiler stort til ham og rækker armene omkring hans hals. Han krammer hende derefter ingen.
Han ser op og kigger kærligt på hans kone, som har slæbt alle taskerne med herhen. ,, Hej min dejlige dronning. " Siger han med en varm latter og løfter Ambriel op i den ene arm, mens han har Raphael i den anden arm.
,, Godt du kunne komme så hurtigt, jeg har en overraskelse. Men før det.. Naíshca. " Han kigger bestemt på Naíshca og kigger derefter på Raphael i hans favn.
,, Jeg skal lige snakke med dig senere, okay? " Han smiler skævt, men undskyldende, mens han hentyder til *uden Ambriel er her*.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.