På stranden

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 18:08
Når man umiddelbart kommer gående, ser man en brun skikkelse, og denne skikkelse tilhører ingen anden end Samson.
Han ligger med lukkede øjne, men tag ikke fejl. Han sover ikke. Han har alle sine sanser, og magiske evner åbne, da han jo hurtigt kan blive angrebet i det åbne.
Han nyder vandets brusen, når vandet skylder ind over land, og den kølige brise der fejer henover ham engang imellem.
Samson havde fået en nybarbering, samt klipning og forlængelse af hår, hos barberen, og det var han tilfreds med.
Allerede var det øverste af håret blevet pjusket.
Det skulle der heller ikke meget til.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 18:21
Længere henne af stranden kommer Sala gående langs strandkanten. Hun elsker simpelthen at være på stranden - der er noget for alle sanserne - det, at lytte til bølgerne, der bruser, at samle en smuk konkylie op, at indånde havvandets salte duft, og det at mærke vandet skylle ind over sine bare fødder, er alt sammen noget, som får hende til at føle sig helt... fri? Ja, nærmest... lykkelig påtrods af den triste, ulykkelige tilværelse, som hun har levet i de sidste år.
Vinden tager til og ugler Salas i forvejen filtrede hår. Dette får hende blot til at smile endnu mere, og hun skubber sit hår om bag skuldrene, så det rigtigt kan bølge bag hende.
Endnu har hun ikke lagt mærke til skikkelsen, der ligger længere fremme, for selvom hendes sanser er vågne, når hun er på stranden, betyder det ikke, at hun lægger mærke til de ting, der sker omkring hende..
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 18:26
Samson mærker nogen komme længere henne.
Men da personen ikke nærmede sig så hastigt endda, gik han ikke ud fra at vedkommende havde et specielt mål at nå.
Kemarano ville sikkert bare have forsvundet ved synet af Samson, og så dukket op lige ved Samsons hoved.
Derfor måtte det nok ikke være ham, medmindre han ikke havde opdaget ham.
Dette fik Samson til at rette sig lidt op, og støtte med begge sine arme, så han sad halvt om halvt oprejst.
Han vendte hovdet mod Sala, og han kunne med det samme sige, at han ikke kendte hende.
Han kunne dog ikke lade være med at smile lidt.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 18:35
Stadigvæk sjasker Sala bare afsted langs kanten i et afslappet tempo - hun stopper dog hurtigt op, da noget spidst rammer hendes fod, og konstaterer hurtigt, at hun har skåret sin fod på en.. kammusling, måske? - og at det styrter ud med blod fra den åbne rift. Hun bider sig i læben og udstøder et kort suk, inden hun sætter sig ned i sandet, for at studere riften nærmere.
Hun stopper to fingre for riften, for at få blodet til at stoppe, og derefter åbner hun sin lærredstaske, i håb om at finde noget forbinding - hun er dog ikke sikker på, om der er noget, men ånder lettet op, da forbindingen stadig er intakt.
Hun ruller nok til at forbinde foden ud, og river så ca. 40 centimeter af rullen, hvorefter hun pakker resten ned i tasken igen. Hun begynder omhyggeligt at forbinde foden, og binder den til sidst sammen, så den sidder godt.
Først efter alt dette, opdager hun personen længere fremme, men da personen ikke ligefrem ser bekendt ud, hilser hun ikke - og da personen heller ikke ser særlig farlig ud, tænker hun ikke så meget over at finde ud af, hvem det er.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 18:42
Samson betragter Sala og ser lettere undrende på hende da hun bøjer sig sådan ned midt i det hele.
Han kunne ikke se hende ordentlig, og kunne derfor hellere ikke konstatere at hun blødte, da der var for meget afstand til at se det.
Han overvejede lidt, om han skulle til at lave lidt sjov med hende, men han vidste ikke hvem hun var, men egentlig kunne det også på en eller anden måde være lige meget?
Hvornår holdt Samson sig væk af den grund? Aldrig..
"Hmmn..," kom det lavt fra ham, inden han satte sig helt op.
Han tog en knytnæve ned i sandet, og pressede den ned mod jorden, og kom på benene.
Han børstede lidt sand af sig, som havde klæbet sig til sine bukser, og hans fugtige ryg.
Da dette var gjort, gik han roligt hen mod Sala, og lagde lidt efter armene over kors.

Da han omsider var kommet hen til hende, så han måske en smule nedværdigende på hende, hvorefter han skulede ned til hendes fod.
"Lettere.. klodset?" Han smilede kort, og så atter på hende.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 18:52
Hun stryger let hen over forbindingen og blodet, som der hurtigt er blødt igennem - så fik hun ikke stoppet blødningen helt. Sala sukker lidt og ser op, og bemærker hurtigt at den - høje! - skikkelse er på vej hen mod hende.
Hvad vil hun..? Eller... Han? Hvad er det? tænker hun en smule undrende og lægger hovedet på skrå, for at bedømme det. Da personen kommer tættere på hende, konstaterer hun dog, at det er fuldvoksen mand - med langt hår. Lidt ligesom Kyoshiro...
Åh.. Hun ryster lidt på hovedet ved tanken og lader et lille smil glide op til den kæmpe Samson, som taler til hende, inden hun ser ned igen.
"Måske lidt.." svarer hun ham en smule hæst og bider sig lidt i læben. Hun ser udover havet igen - en anelse længselsfuldt..
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 18:58
Samson betragter hende i noget tid. Der var stilhed et øjeblik.
"Hmn.," kom det fra ham, som en slags tone, der ikke modsagde hende, men blot gav hende ret.
"Hvem er du så? " spurgte Samson koldt, med et hårdt gennemtrængende og bidende blik, der nærmest borede sig gennem Salas øjne.
*Jeg har aldrig set hende, og måske er hun en der er blevet sendt?* tanken faldt Samson, at det godt kunne lade sig gøre.
Men omvendt var der jo mange han aldrig havde set før i dette land.
Det var ligegyldigt. Måske hendes navn sagde ham noget.
Samson tager sig ikke noget af, at hun ser væk, det får ham ikke engang til at følge hendes blik, han står bare der og ser ned på hende. Også selvom han er højere, giver han et indtryk på, at han føler sig mere 'værd' end andre, og nedgøre dem derfor, men uden ord - hvilket også godt kan være temmelig irriterende.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 19:08
Et øjeblik bliver Sala en smule overrasket over fjendtligheden, som den fremmede udviser overfor hende, men hun trækker så en smule på skuldrene - jovist, sådan er nogle mennesker - hun skal ikke blande sig i deres fremtoning, de er ikke til at redde - det er forsent.
"Sala." svarer hun ham så blot og giver ham et kort nik, som nok skal forståes som "... og hvad med dig?". Hun gider ikke tage sig af hans kolde, afvisende fremtoning, hun er efterhånden vant til, at de nye mennesker, hun møder er sådan - hun ville nærmere blive overrasket over at møde en venligsindet, lallegladt menneske.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 19:13
Samson smiler lidt over, at han ikke kendte nogen Sala, eller havde hørt om en.
Desuden, så havde hun ikke set specielt søgende ud. Hun var derfor nok bare en af de tilfældigt forbigående mennesker.
"Javel ja.. Mit navn er Samson..," sagde han dog en smule mere venligt en ellers, men det var ikke meget.
Han vendte hovedet lidt væk, udover vandet.
De grå skyer hang nu på himlen, og skyggede derfor for solen. Det var blevet en smule mere køligt, og en enkelt dråbe ramte Samsons skulder.
Dette fik ham til at kigge op på skyerne, som pludselig var kommet frem. Før havde det skinnet, og Samson havde ligget og solet sig! De var kommet hurtigt, men det blæste jo også lidt, og det fik jo også skyerne til at bevæge sig hurtigere.
Han så tilbage, ned på Sala.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 19:17
"Okay," svarer hun ham blot - hun lyder ikke så interesseret i ham, hendes blik er stadig vendt ud mod havet. Hun ser dog op i himlen, da flere dråber strejfer hendes bare skulder - og hurtigt rejser hun sig op og afslører et kort øjeblik et kort stykke af hendes maveskind.
Hun ryster et øjeblik på hovedet og ser igen på den over 20 centimeter højere person end hende..
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 19:23
Samson havde egentlig ikke gjort nogen ondt i noget tid. Hvilket han fandt som en fejl fra sin egen side af.
Måske det bare skulle gå udover Sala?
Men på den anden side. Han kunne ikke finde sin aggressive del frem i sig lige nu. Sala irriterede ham jo ikke ligefrem!
Han smilede lidt, hvilket nok ville komme lidt bag på Sala.
Der var nogle tanker der kredsede rundt inde i hans hoved nu, og det morede ham nu lidt.
Sala stod jo bare der, 'åben' overfor diverse ting, som Samson når som helst kunne gøre mod hende.
Det morede ham nu lidt.

//frys... jeg skal også spise xD
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 19:51
Sala lægger ikke rigtigt mærke til at Samson smiler - ja, hun ligner ikke engang en, der har bemærket hans tilstedeværelse, selvom de præsenterede sig selv for hinanden for et kort øjeblik siden.
Når en person bare sådan forsvinder, hvor forsvinder personen så hen? På landet, hvor alt er frodigt og blomsterne året rundt står i fuldt flor - eller i hvert fald næsten i fuldt flor, eller op i Krystalbjergene, hvor jeg aldrig har været? Folk siger, at i bjergene kan man næsten røre ved skyerne, og jeg hørte engang en i kroen fortælle om, hvordan han på et tidspunkt strejfede en sky, som nærmest føltes som vand! Den var i hvert fald fugtig, sagde han. Måske forsvinder folk til det der sted udenfor Krystallandet, som Cassa kommer fra... It.. Italiun, eller sådan noget. Jeg har aldrig hørt om det, men det lyder spændende bare sådan at komme.. UDENFOR Krystallandet?
Men alt lyder spændende for tiden. Der sker jo intet i mit liv, måske bortset fra, når jeg møder Kyoshiro og bliver slået ned. Og jeg tror også, at jeg savner Topaz. Er han mon forsvundet?

Hele den lange tankestrøm gør hende forvirret, og hun lægger kort en hånd mod sit hoved, inden hun ryster på det.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 20:08
Samson betragter Sala, som om hun ikke var 'tilstede'. Hun så ud til at være et helt andet sted en her, i den situation hun stod i lige nu.
Det fik ham til at slå ud efter hendes kind, som en slags lussing.
*Hun holder ikke øjnene åbne! Det er en fejl fra hendes side! Hun kender mig ikke, og så er hun ikke bare den mindste smule på vagt, og er slet ikke i nærheden af denne strand! *
Samson skærer en grimasse, men grimassen går hen og bliver alvorlig igen.

((undskyld.. ikke så langt, men skal ligesom se, om lussingen rammer xD))
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 20:29
Hendes opmærksomhed bliver straks vakt til live igen, da en lussing rammer hendes kind. Sala misser med øjnene og ser undrende på Samson - hvad skulle det dog til for? Hun havde da ikke gjort noget? Årh..
"Hvorfor gjorde du det?" spørger hun en smule undrende og træder et par skridt tilbage, så hun står med det bølgende vand om hendes bare ankler.
"Det er da utroligt, så fjendtlig du er, Samson..." siger hun og kan ikke lade være med at himle kort med øjnene - han er nok en af de typer, der bare slås for at slås.

(det er okay? xD)
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 20:44
"Du er slet ikke opmærksom på dine omgivelser, hvilket der hurtigt kan bringe dig i fare..," brummede Samson og fnøs lidt.
"Jeg kunne sådan set stikke en kniv i dig, uden du så meget som tænkte over det! Det er da utroligt nok, at du stadig er i live!" snerrede han og rystede let på hovedet.
"Måske.." Samson smilte kort, og vendte sig rundt, men gik ikke. Han holdt øje med Sala i øjenkrogen.
Det var da utroligt at den tøs i det hele taget var i live! Hvis hun gik rundt sådan der hver dag, så måtte hun have vanvittig mange skader.. Udover dem hun lavede på sig selv, af samme grund - at være uopmærksom.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 20:57
"Du kan sådan set være ligeglad? Du ved da heller ikke, om jeg måske går og håber på, at blive slået ned én dag og måske håber jeg også på, at personen går så langt, som at slå mig ihjel? Hvorfor vælger du overhovedet at bemærke det?" svarer hun ham igen. Det er lang tid siden, hun har sagt sådan nogle lange sætninger til fremmede personer.
Hun ryster på hovedet af ham, og holder en smule øje med ham, fordi hun venter på hans tilbagesvar - hun slipper nok ikke godt fra, at have sagt sådan.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 21:05
Samson bryder sig slet ikke om den tone Sala kommer med. Det var højest uhørt af hende!
"Du burde tage det der tilbage igen unge dame!" snerrede Samson.
"Hvis du bare VIDSTE, hvor mange folk jeg har slået ihjel, med den der tone, OG startet på at mishandle til de krympede sammen af smerte, så de ønskede at få en hurtig død!"
Gennem Samsons øjne, kunne man ane en ildflamme. Eftersom Samson kunne gå helt op i en stor flamme, så var det en rigtig ildflamme man kunne fornemme i hans pupiller.
"Men hvis du VIRKELIG går og håber på at blive slået ihjel, så sig det da forhelvede nu!" Hvæsede han.
"Men hvis du virkelig ønskede det, så havde jeg nok mere forventet, at du var sprunget udover en klippe, i stedet for at stå her? Eller.. jeg tager måske fejl?" Han hævede det ene øjenbryn en smule.
"For hvis jeg tager fejl, og at du vil have at der er en der skal få fornøjelsen af det, så kom da bare til mig! Og sig da også gerne, HVILKEN måde du vil dø på! Og hvis du ikke kan komme på idéer, så lad da for Lysets dronnings skyld, lade mig give dig nogle forslag!" Han fnøs lidt.
Lettere irriteret, og for den sags skyld, trådt over tæerne på, den måde Sala sagde tingene på til ham.
Han kunne da ikke selv lide, hvis folk kunne lide ham, for så fik de en forkert opfattelse af ham! Og så ville han først torturere dem, indtil de fik en anden opfattelse - dette var dog lige på undtagelse af nogle enkelte personer.
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 21:15
"Og du slår folk ihjel og mishandler dem, fordi..?" spørger hun først med et lettere hævet øjenbryn - hun ved ikke rigtigt, hvad der sker for hende, for hun plejer da at have lidt respekt for onde mennesker; dog var der et eller andet ved Samson, der irriterede hende så meget, at hun ikke engang havde lyst til at respektere ham og være bange for ham.
Hun ser i hans øjne og ryster på hovedet - han minder hende alt for meget om Kyo. Lige om lidt bryder han sikkert i flammer.. tænker hun og kan ikke lade være med at smile svagt - uvidende om, at Samson jo sagtens kan brænde.
"Der udover sagde jeg "hvis"... Jeg ønsker tilfældigvis ikke at begå selvmord, det er kun for svage personer - men hey, man kunne jo også godt dække selvmordet, ved at gå til den nærmeste psykopatiske, sadistiske person, man kendte, og provokere dem tilstrækkeligt nok til, at de slog en ihjel.. Hmm, ja, det lyder som en god idé.." siger hun og kan ikke lade være med at smile en smule provokerende til Samson - hun kan ikke rigtigt tage ham alvorligt, selvom hun godt ved, at hun burde det.
// Sala
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.07.2008 21:22
Samson knyttede en næve, men pludselig blev hans ansigtsudtryk rimelig.. mærkelig normalt? Han brød ud i latter, og kneb sine øjne sammen mens han grinte.
Omsider da han stoppede, så han igen på Sala.

"Lad mig fortælle dig det kort og kontant!" Sagde han og lagde sine øjenbryn helt ned, så hans øjne så lettere onde ud, men alligevel havde han et smil på læben.

"Der er bare nogen ting, som der ikke skal svares på!" Han gik lidt forbi det spørgsmål, om hvorfor han slog folk ihjel.
Han var jo egentlig en psykopat, der havde taget skade oppe i hjernen, og som nogle gange ((*host* xD )) viste sig på en lidt brutal måde.

"Det er ikke altid, at det er den fysiske smerte der gør mest ondt!" Sagde han og smilte stort.

"Det er netop den psykiske del der slår meget hårdt, hvis det kommer for vidt!"
//Nova \\

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 13.07.2008 21:31
"Du skal ikke belære mig om psykisk smerte..." mumler Sala og bliver et kort øjeblik fjern - men hun kommer dog hurtigt tilbage til virkeligheden igen, da hun kommer i tanke om, hvad Samson først sagde om, at være opmærksom. Hun skulle vise ham, at hun kunne være opmærksom!
Hun ryster dog på hovedet af ham.
"Indrøm det nu bare; Hvis du en dag kedede dig tilstrækkeligt nok - eller ikke engang tilstrækkeligt, bare en lille smule, måske? - Og hvis der så gik, hvad der for dig så ud som en forsvarsløs, kvinde forbi - måske ligesom jeg - ville du finde det grund nok til først at angribe hende og høre hende skrige, for derefter at flå tøjet af hende og voldtage hende. Når du så havde gjort det "arbejde", ville du efterlade hende uden hendes tøj, der hvor du fandt hende, og hver gang, du så hende igen, ville du køre både fysisk og psykisk terror på hende.." siger hun hurtigt og måske endda også lidt aggressivt - hun kender mange mænd, der er sådan - rigtig mange endda - og måske kan man også godt se på hende, at det er noget, hun selv har oplevet før.
// Sala
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1