Samson bryder sig slet ikke om den tone Sala kommer med. Det var højest uhørt af hende!
"Du burde tage det der tilbage igen unge dame!" snerrede Samson.
"Hvis du bare VIDSTE, hvor mange folk jeg har slået ihjel, med den der tone, OG startet på at mishandle til de krympede sammen af smerte, så de ønskede at få en hurtig død!"
Gennem Samsons øjne, kunne man ane en ildflamme. Eftersom Samson kunne gå helt op i en stor flamme, så var det en rigtig ildflamme man kunne fornemme i hans pupiller.
"Men hvis du VIRKELIG går og håber på at blive slået ihjel, så sig det da forhelvede nu!" Hvæsede han.
"Men hvis du virkelig ønskede det, så havde jeg nok mere forventet, at du var sprunget udover en klippe, i stedet for at stå her? Eller.. jeg tager måske fejl?" Han hævede det ene øjenbryn en smule.
"For hvis jeg tager fejl, og at du vil have at der er en der skal få
fornøjelsen af det, så kom da bare til mig! Og sig da også gerne, HVILKEN måde du vil dø på! Og hvis du ikke kan komme på idéer, så lad da for Lysets dronnings skyld, lade mig give dig nogle forslag!" Han fnøs lidt.
Lettere irriteret, og for den sags skyld, trådt over tæerne på, den måde Sala sagde tingene på til ham.
Han kunne da ikke selv lide, hvis folk kunne
lide ham, for så fik de en forkert opfattelse af ham! Og så ville han først torturere dem, indtil de fik en anden opfattelse - dette var dog lige på undtagelse af nogle enkelte personer.
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †