Foxys gamle hytte som nu er Zelens

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:11
Hun kommer Roligt gående med Denaro hængende på ryggen.
gaaal han er tung... hvorfor gør jeg entlig det her... han er jo min herre... men.. jeg hader ham jo også... eller hvad ? tænker hun og kommer så ind i hytten, hvorefter hun går over og Ligger Denaro på sofaen.
Hun sætter sig på hug ved ham og kigger på hans hovede og har på fornemmelsen at han vil åbne øjnene på et eller andet tidspungt..
Dog rejser hun sig op og går ud i køkknet hvor hun finder en balje med vand og en klud.
Derefter kommer hun så ind igen og sætter sig igen på hug forand ham og dupper så kluden blidt på hans pande.

Drawings done by lovely friends :)
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 22:16
Denaro ligger bare slapt i sengen.
Hans 3. stadie trækker på hans kræfter, men tilgengæld så er det næsten ligegyldigt hvor meget energi den bruger. Dog så er der altid en grænse, og den blev overskredet.
han ligger nu blot og under tungt ind og ud.
Hans første stadie er dog uden skrammer og viser blot han hurtigt havde skiftet til andet stadie for at undgå skader, så modstanden måtte have været meget hård.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:20
hun betragter ham kort.
jeg kunne let gøre det af med ham... men halskæden... jeg kan vel ikke gøre andet en at hjælpe ham.. og jeg hader ham jo ikke så meget mere.. Kiran er jo den jeg tænker på nu.. tænker hun kort og flytter lidt af hans hår om bag øret.
hun betragter ham så kort igen og vrider så kluden i baljen igen og ligger den så roligt på hans pande.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 22:22
Denaro ligger bare stille og genvinder kræfterne.
Selv om han ikke er ved bevidsthed, kan han fornemme energien vende tilbage og har også en idé om hvad der sker i den virkelige verden.
Han åbner roligt øjnene. Selv om han stadig er svækket, har han stadig energi til at forblive vågen.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:25
hun sidder stadig på knæ ved hans side og kigger så roligt på ham med et svagt falsk smil.
"nå du er vågnet" siger hun kort og tager så kluden væk fra hans pande igen og smider den over i baljen, nu da han er vågen er der ikke brug for den mere..

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 22:29
Han svarer hende ikke, men løfter blot den ene hånd og betragter den lidt.
"Din hytte?" spørg han så efter lidt tid. Han ser rundt på de forskellige møbler.
"Den er flot." Tilføjer han så lidt efter og sætter sig op i sofaen og kigger rundt.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:37
hun kigger lidt overrasket på ham og kan ikke lige helt tro det han lige sagde...
"øhh.. ja.. det er min hytte og.. ehm.. tak" svare hun og samler sine hænder i sit skød...
noget er helt galt her... han virker... mere venlig.. tænker hun og kigger lidt ned på sine hænder i hendes skød.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 22:40
Denaro ser roligt rundt og slapper lidt af.
noget hud falder af, men ændres til sand og afslørre hans rustning, som langsomt falder af hans krop.
han lægger roligt en hånd på sofaen og sandet samler sig der og danner en lille kugle han putter i lommen.
Han siger ikke mere
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:43
hun kigger så bare på hans hud.. eller sand som falder af ham og ser meget undrende ud..
Dog får hun taget mod til sig, men bider sig kort i læben.
"er... du oka?" spørger hun så roligt, ved jo ikke om han virkelig har forandret sig.. og hvis han stadig er sig selv skal hun helst ikke gøre ham vred jo..
Hun har ikke lige lyst til at kæmpe imod ham og da slet ikke i hendes hytte.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 22:49
"Er bare lidt udmattet." Siger han og ser på hende.
Han lægger sig ned på siden igen og ser op i loftet.
Hun havde selv bragt ham her, så hvis hun ønskede han skulle gå, så måtte hun selv give ham beskeden.
han lukkede roligt øjnene igen.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:52
hun smiler igen et falsk smil og rejser sig så op og tager Baljen op i sine hænder.
"ehm... noget du ønsker ? fx. noget at drikke eller spise?" spørger hun så lidt efter
det her er jo vanvittigt... jeg spurte ham bare ikke om det der... han skal ud af min hytte nu! tænker hun, men gør entlig ikke det hun tænker hun vil gøre.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 22:54
"Nej tak. bare lidt hvile ville være fint" Sagde han og smilte lidt med lukkede øjne.
hans hud stoppede med at kraklere og alt sandet samledes i hans lomme.
hans hud var nu lysere end normalt da sandet oftest dækkede den og fik den til at virke mørkere.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 22:58
hun bliver igen ret overrasket over at han faktisk smilte?
Rystede så på hovedet og gav et lille nik i hovedet..
"oka" svarede hun og gik så ud i køkknet med baljen og hælte vandet fra den og vred kluden.
han... smilte?... oka der er et eller andet galt med ham.. tænker hun forvirret og begynder så stille at ryde op i køkknet så hun ikke forstyre ham.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 23:00
Han ligger stille og hans åndedræt bliver langsomt dybere og dybere. Han genvinder langsomt energien mens hans andre stadier healer endnu hurtigere.
Han føler sig tryk her for ellers havde han spildt energi på at holde sin rustning oppe og beskytte sig selv sådan mens han sov.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 23:03
imens hun ryder op finder hun så en af de store Knive på bordet.
Hun står og kigger lidt på den og alle mulige tanker går igennem hendes hovede.
Skulle hun forsøge at dræbe ham... eller skulle hun ikke..
Men der var jo noget forandre ved ham som gjorde hun ikke følte at hun var vred på ham.
Står så stadig med den store kniv i hånden og køre stille en finger ned af det skarpe blad, hvor hun så får en lang rift ned af fingeren, men det healer jo igen.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 23:05
Denaro ligger blot uvidende i sofaen og falder langsomt hen og bliver mindre opmærksom på hvad der sker omkring ham.
Han kan dog stadig høre hende ude i køkkenet, men undrer sig ikke over lydende stopper.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 23:11
hun stiller sig i døråbningen mellem køkknet og stuen og hendes blik er meget tomt.
Kigger med hendes meget tomme blik over på ham og har stadig den store køkkenkniv i hånden.
Hun aner virkelig ikke hvad der går af hende.. hun vil jo gerne dræbe ham, men hendes tanker er så forvirret.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 23:22
Han ligger blot stille og halvsover. Sofaen er blød og behagelig at ligge på.
Han er glad for ikke at være endt på Helbredshuset. han hader de folk der arbejder der. Deres blik der aflæser en hver gang man træder ind ad døren og deres stemmer bare bare håner ens manglende forsigtighed med kommentarer om alt det man godt ved. Han kan simpelthen ikke klare dem.
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 17.03.2008 23:26
hun lister sig stille hen imod ham og da hun jo ikke har nogle støvler på er hun helt lydløs og meget let på tå.
Da hun så står lige forand ham igen, hæver hun Køkkenkniven og har nu et morderisk blik i øjnene.
han er så hjælpeløs når han sover... det er jo pærre let tænker hun, men mærker så halskæden strammer lidt til.
Hun havde entlig glemt den halskæde og kommer så til sig selv igen.
Træder så lidt tilbage og falder ned på hug med et meget overrasket blik i hovedet.
Stadig har hun kniven i hånden.
jeg.... kan ikke...hvorfor kan jeg ikke?.. tænker hun forvirret.

Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 17.03.2008 23:35
"Glem nu ikek jeg stadig er din herre" Siger Denaro stille og sætter sig op i sofaen.
han begynder at tage sine sko af så han kan lægge benene i sofaen uden at have dårlige manerer.
"Og lad nu være at overveje andre ting..."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9