Hvem har hun mødt som hun hader MEST? xD Det må nok være Samson
Hvad er hendes type af fyre/piger(?) høje eller lave? fede eller tynde? Voldelige eller fredelige? alt sådan noget 8D beskriv. Nok en stille og rolig type, der er til at koste rundt med.
Hvis hun skulle kysse et dyr på dens bagdels hul, hvilket dyr skulle det så være? XD Nok en kat, da det e r et af de eneste dyr hun har set, og hun ville først insistere på at rumpen skulle vaskes
Kan hun andre sprog end Krystaliansk? (som alle i kl snakker xD) Hun kender ikke andre
Hvad kan med garanti få hende til at græde? Tiana: Intet kan få mig til at græde, jeg græder aldrig. Mig: Hvis Hun nu selv var hårdt kvistet, og Aka var kommet slemt til skade, eller ligefrem død, og hun ikke kunne hjælpe hende, eller der ikke var nogen ''gode'' i nærden ville hun nok begynde at græde.
Hvis hun fik valget, hvad ville hun så helst spise? En ostekage med jordbær, eller en flødeskumskage med hinbær? Helt klart flødeskumskagen.
Føler hun sig tiltrukket af muskelbøffefolk? xD Nej slet slet ikke, de er jo sværer at koste rundt med.
Kan hun lide smør? o.o Ja
Hvor mange gange i sit liv har hun været i stor fin kjole? Aldrig, jeg hun ved ikke engang hvordan sådan en ser ud.
Hvad syntes hun om sit eget udseende? Det er perfekt
Har hun bumser? hun er jo teenager xD Tiana: Nej! Mig:Ja
Hvis ja- hvor slemt er det? Tiana: Jeg sagde jo INGEN! Mig: Et par stykker
Hvis nej- hvordan undgår hun dem så? o.o Tiana: Jeg er født bumsefri
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.
*Tegnet af Yang^^*