Spørg Luchero xD
Luchero 27.01.2008 19:01
*dances*
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 28.01.2008 18:19
Hans ynglings farve:Han han været forelssket i nogle eller er han? hvis ja, så hvem?:
Hvad syntes han og Tsuyu XD:
Luchero 28.01.2008 18:28
Hans ynglings farve: Sort eller blåHan han været forelssket i nogle eller er han? hvis ja, så hvem?: han er ikke forelsket i nogen indtil videre. men man ved aldrig om der kommer en xD
Hvad syntes han og Tsuyu : han synes Tsuyu er flink og rar. han kender ham jo ikk så godt =)

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 28.01.2008 19:54
hvad synes han om Gwion? XDhvad synes han om dyr?
hvorfor er han næsten altid omkring stranden? O.o
kan han lide sang og musik?
det var det ^.^ men jeg kommer frygteligt tilbage >D
Luchero 29.01.2008 07:08
hvad synes han om Gwion? Gwion er jo en skøn dreng xD ej han synes han er flink hvad synes han om dyr? han kan godt lide dyr. men ikk så meget slanger
hvorfor er han næsten altid omkring stranden? han kan godt lide den friske luft som kommer ind fra havet
kan han lide sang og musik? ja =)

Yin 29.01.2008 19:22
Okay, lidt spørgsmål fra mig=)1. Hvad syntes han om Ying?
2. Kan han li kage?
3. Hvad men blomster?
4. Ynglings sted i KL?
5. Største drøm?
6. Største mareridt?
7. Hvem holder han mest af?
8. Hvem hader han mest?
9. Hvis han mødte en lampeånd og fik 3 ønsker hvad ville han så ønske?
10. Hvad syntes han er det største og bedste han kunne gøre?(kan være for sig selv, men også for andre)
11. Hvad ville han have som job hvis han levede i vores verden?
12. Har han en ynglings ting, lykkeamulet eller et eller andet?
13. Kan han lide dyr?
14. Hvad er han ynglings dyr?
15. Hvad ville han gøre hvis han vågnede op, og et spædbarn kravlede på ham?
16. Er han til piger eller drenge?
17. Hvordan skulle hans drømmeprinsesse/prins se ud?
18. Hvad var hans første ord?
19. Første han mødte her i kåel?
20. Hvad tror han stjernerne er?
Så nu skal jeg nok stoppe, men kommer nok tilbage en dag
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Jeg er en uslebet diamant.
Ava er fra Photobucket
Luchero 29.01.2008 19:55
1. Hvad syntes han om Ying? hun er en meget sød pige.2. Kan han li kage? han elsker det
3. Hvad men blomster? han kan godt finde på at give blomster
4. Ynglings sted i KL? stranden
5. Største drøm? få et godt og lykkeligt liv
6. Største mareridt? at dø,
7. Hvem holder han mest af? ingen lige pt. han kender ikke nogen ret godt
8. Hvem hader han mest? Faglin . tror han .
9. Hvis han mødte en lampeånd og fik 3 ønsker hvad ville han så ønske? at hans forældre ville være ved ham, at han mødte en skøn pige og at han ville bære lykkelig
10. Hvad syntes han er det største og bedste han kunne gøre?(kan være for sig selv, men også for andre) At gøre andre glade og passe på dem han holder af. og hans venner
11. Hvad ville han have som job hvis han levede i vores verden? Avisbud xD, ej han ville gerne arbejde med hans hænder
12. Har han en ynglings ting, lykkeamulet eller et eller andet? Han har et billed af ham med hans forældre da han var meget lille
13. Kan han lide dyr? ja. men ikke slanger
14. Hvad er han ynglings dyr? En pander
15. Hvad ville han gøre hvis han vågnede op, og et spædbarn kravlede på ham? Det ville nok give ham et Chok, men han ville tage sig af barnet hvis der ikk var nogen andre
16. Er han til piger eller drenge? Piger
17. Hvordan skulle hans drømmeprinsesse/prins se ud? det kommer an på hvordan hun er.
18. Hvad var hans første ord? Mor
19. Første han mødte her i kåel? Achillius
20. Hvad tror han stjernerne er? han tror det er hans forældre og andre døde som er blevet til stjerner

KraveKage 30.01.2008 15:33
Hej.. spørg også lige Hva vil han gøre hvis achillius kom i tanke om hvem luchero hva?
Luchero 30.01.2008 16:04
[/b]Hva vil han gøre hvis achillius kom i tanke om hvem luchero hva?Han ville nok blive lidt gladere, for det er jo ham som har passet på ham og opfostret ham xD

KraveKage 30.01.2008 18:28
hvis achillius spurgte ham om han vil i træning igen ved achillius hva vil han så sige ? Luchero 30.01.2008 18:29
Han ville nok Takke ja xD
Sunny 31.01.2008 21:30
(Yay XD han hader en af mine bruger mest XD)hvad synes han om hans første møde med Lato? XD
hvordan ville han reagere hvis de mødtes igen men hvor han var i sit mere flinke hjørne? ^^
hvorfor hader han egentlig Faglin? O.o (ved godt han er røv irriterende XD)
Luchero 03.02.2008 17:35
hvad synes han om hans første møde med Lato? Ingen ting. han er ikke bange for ham .hvordan ville han reagere hvis de mødtes igen men hvor han var i sit mere flinke hjørne? ^^ han vil være ligeglad
hvorfor hader han egentlig Faglin? O.o (ved godt han er røv irriterende ) det ved han godt selv. tro mig[/b]

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1