Det enorme badeværelse på 4 etage.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 15:16
Her er der smukt, stilrent, men samtidig meget dystert. Der er flere forskellige kar, samt en form for brugsere, der får vand tilført fra aquadukter der løber udenfor...

Elizeph kommer roligt gående ud.. han føler sig sløv og døsig, og trænger bare til et bad for lisom at vågne efter flere dages søvn.
Han lukker døren i, går hen bag en foldevæg, hvor han klæder sig af og lader tøjet hænges hen over den smukke, gotisk stilrene foldevæg..
Med lige så sløve skridt som da han kom ind, træder han ind bag et af de smukke silkeforhæng i sort, ind i en af brugsekabinerne, hvor han med sløv bevægelse tænder for vandet, som lunt falder ned over hans hoved med det smukke sorte hår, ned over hans blege hud.
Han står med fronten mod brugserens væg, hvor han mærker vandet slå mod hans ansigt, da han vender dette op.. lukker øjnene med et tungt suk...

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 15:20
I samme nu kom Eclipse gående hen ad gangen. han trængte egentlig også til et bad.. men så hørte han noget.. en brugser var tændt.
far.. er du i bad? han tog stille ned i håndtaget og trådte ind i det store rum, med en masse kar.. osv. Eclipse bed sig lidt i underlæben, og stod der lidt.. nød varmen. hvorfor var der altid varmest ude på badeværelser? ..
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 15:22
Elizeph hører ikke døren gå...
Han lader blot hænderne løbe løst igennem noget af det lange sorte hår, og sukker atter lydløst..
Det er som om han ikke behøver at tænke på noget ligenu... Og det er en rar følelse.. selv dæmoner har brug for at slappe af..

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 15:27
Eclipse kom med et djævelsk, men lydløst grin. Elizeph skulle nødig høre ham. så trådte han tættere på badet. mon der var en nem måde at lure på ham? fra lang afstand? eller tæt.. eller helt tæt. Eclipse kunne også lige så godt springe ind i badet og omfavne sin far, men han skulle nødig dø af chok. Eclipse trak på smile båndet, og gik lidt tættere på. det eneste man kunne gør var et trække forhænget lidt til side..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 15:33
Elizeph hører indtil videre ikke sin søn nærme sig. Men havde han hørt det, kunne Eclipse godt forberede sig på at helvede slap løs.. Elizeph har nemt til at blive vred for tiden, også selv om det normalt ikke er sådan.
Han skruger temperaturen lidt mere over mod det varme, ser med tunge øjne lidt ned af, men lukker dem så igen.. uvidende om Eclipse og hans grimme grumme planer

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 15:37
Eclipse kommer med det lydløse grin igen.. han træder nærmere og.. trækker lidt ud i forhænget, sådan så han lige kan se med ét øje..
...... han var ganske rød om kinderne. så.. stor.. (jeg kunne ikke lade være XD)

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 15:44
(Hahah xD... typisk dig, hentai-chan xD)

Elizeph bemærker i første omgang ikke Eclipse.. men dog går der ikke længe, inden han fornemmer den yngres blik, og hans egne øjne spærres op på vid gab, lige i retningen af hans søn.
Der går knapt et sekund, før Elizeph med et ryk trækker fat i forhænget, trækker det ind mod sig selv så han gemmer sig bag med udråbet; "KAN DU SÅ KOMME UD!!" rasende højt

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 15:47
Eclipse for et ordentligt chok, og blinker ihærdigt med øjnene før han springer tilbage i det hans far trækker forhænget til sig, "Woah~"
Han snubler over sin egen fod og falder på røven, og ser hen mod bruseren, med et skævt smil. "Hej far." han vinker som en lille genert pige hen mod ham.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 15:50
Elizeph står gemt bag forhænget, med kun halvdelen af ansigtet uden for skjulet.
Hans kinder er let rødlige.. sikke et chok.
"Hvad i djævelens navn bestiller du her knægt?!!" hvæser han vredt og fæstner et arrigt blik ned på sin søn..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 15:54
"Ehehe.."
Eclipse trak lidt ud i halskragen med sin finger og smilte stadig skævt.
"Jeg tænkte bare.. at jeg måske lige ville i bad.. og så hørte jeg der var nogle herude, og så gik jeg ud og kiggede." han smilte stort.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 15:57
"Hvad fanden tænker du på knægt?!" snerrer Elizeph.
"Når der er nogen, skal du nok IKKe gå herud!" Elizeph ser arrigt på sin søn.. Du milde... sikke et roderi..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 15:59
"Rolig rolig.. " Eclipse smilte skævt.
"dengang, hos min plejefamilie, der gik jeg da altid i bad med Niklurian, altså, min plejefar," Eclipse nikkede let, og så på sin far, der var da intet galt i at gå i bad med sine forældre vel?

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 16:05
"... Dengang var du også meget lille!" fastholder Elizeph i fortsat arrig tone.
"Og se så at komme ud!!" Elizeph er stadig halvt om halvt i chok

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 19.12.2007 16:07
"nej? .. jeg var vidst.. omkring de 14-15 år," Eclipse smilte lidt igen, og nikkede så til Elizeph, "okay okay.." han rejste sig op, og sendte et luft kys til Elizeph, "undskyld forstyrrelsen.." han vendte sig om, og gik ud.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.12.2007 16:09
Elizeph skæver efter Eclipse.
".... Han... skal simpelthen opdrages!!" Elizeph gyser, og da Eclipse er ude, træder han ud bag foldevægen, tørrer vandet af sig med et håndklæde, klæder sig på og forsvinder så selv ud derfra

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 17:19
Jeg traskede ud på badeværelset og smed det våde tøj på midten af gulvet.. smilte bare stille.. det ville have været rart hvis Elizeph kom med.. jeg fnøs.. og så ned ad mig selv.. fik et chokket blik.. "jeg havde glemt følgerne.. stakkels mig.. den er næsten væk.." jeg klaskede en hånd i panden og gik ind i badet.. tændte for det varme vand..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 17:26
Jeg fik vasket mig let.. og den kolde fornemmelse var langsomt forsvundet.. nu var jeg bare varm.. jeg lænede mig lidt op ad væggen.. og lod vandet ramme min mave..
"Elizeph.. jeg elsker dig ~" sang jeg lavt inde i badet.. strak mig så og gik ud af badet.. fandt et håndklæde frem og tørrede mig, tørrede håret og bandt så bare håndklædet rundt om mit underliv.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 17:30
Elizeph skubber døren ud til badeværelset op..
Han har en bylt af fint silke i den ene hånd.. hvori der ligger noget tøj til Eclipse...
Han siger ikke noget.. går bare ind og hen til en af de borde hvor håndvaske er i og den slags..
Han åbner bylten og fisker en fin skjorte ud.. i Eclipse-børnestørelse.. bukser, strømper, underbukser og en form for undertrøje -det er jo koldt på den her årstid.. en fin lille jakke også.. og sko..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 17:34
"Heeeij far.." jeg vinkede og smilte stort..
så så bare på ham da han fandt tøjet frem..
ikke amaya tøj?.. pyyyh..!
jeg gik hen til ham, "er det det jeg skal have på..?" spurgte jeg nysgerrigt med et lille smil.. havde forsat håndklædet om mig.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 17:37
"Ja.. det var det eneste jeg kunne skaffe med så kort varsel.." siger han med et let nik.
"Håber bare det så passer dig..
Han rækker undertøjet ned til Eclipse..
"Ellers.. så må jeg finde noget andet.." han rynker næsen

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10