Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 19:18
Han rynkede brynene og nikkede hvorefter han lod armen sænke sig lidt. Han kunne mærke hvordan den svage stikkende smerte gled lige så langsomt væk fra den, da han bevægede den op og ned.
Da katten trådte ind af døren hørte han hvordan dens træde porter klaprede imod trægulvet. Hans øjne drejde sig hen imod dette smedige væsen og betragtede den med omhug. Krystalkat? Det var sjældent man så sådan en, specielt i en normal bolig.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 19:22
Hun bemærkede godt Morgoths øjne på katten, men sagde intet. Istedet bredte hun armene mod katten, der ejendommeligt gik hen og gned sig imod hendes fingre med en høj spinden. Et blidt smil gled hen voer Horisonts ansigt, og lyste det helt op. " Hej mis...Hvor har du været henne?" Hun kløede den kærligt bag det ene øre, hvilket den åbenbart synes ekstra meget om, da den viftede med halen.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 19:47
Han rynkede brynene, det var nærmest uvirkeligt? Hvordan havde hun gjort den kat tam.
Han fnøs let og vendte ansigtet væk igen da Horisont begyndte at kærtegne den. Han kunne mærke hvordan varmen nærmest smeltede honingen, dens klistrede hvæske løb ned af hans næseryg, eller hvad der nu var tilbage af den, ned over hans overlæbe.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 19:49
Katten miauvede let, inden den rullede sig sammen på en plet foran pejsen.
Horisont så fra katten op til Morgoth da han fnøs..." Noget galt? Udover honningen?" Spurgte hun roligt.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 19:59
Han trak lidt på ansigtet, det blev nærmest udtryksløst,
"Nej, jeg undre mig bare over hvordan den Krystalkat der, er så tam?"
lød det spørgende fra ham. Han vendte øjnene imod hende.
Endnu engang kom smertende frem i hans arme, han vippede den op og ned indtil smerten gled væk igen.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 20:14
Hun smiler stadig idet hun svarer ham. " Jeg fandt den ude i Mørkets skov, en nat. Jeg forsøgte at finde moderen, men det kunne jeg ikke. Så jeg besluttede mig for at tage den med mig hjem, bare for at give den husly, mad og varme. Det synes den åbenbart om, for den vender altid tilbage til mig." Hun betragter den lettere turkisblå kat som den ligger der og tager varmen til sig. " Men du må da indrømme at den er en smuk skabning..?"
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 20:18
Han nikkede blot, "Opdragning fra fødslen. Det er klart at den bliver tam.."
svarede han lavmældt og rykkede lidt med ansigtet.
Han vendte blikket tilbage imod katten og studerede den, selvfølgelig syntes han den var smuk. Det er Krystalkatte generelt specielt på grund af deres glatte smukke pels og deres intense øjne,
"Jo, det gør jeg gerne."
svarede han og vendte blikket væk.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 20:23
" Den er stadig en unge.." Hun pegede let på krystalkattens pande, hvor en lille bule var let fremtrædene. " Men det varer ikke længe til at den får sin egen krystal..Det bliver spændende at se hvad det bliver for en krystal..Bare det ikke er en der destruerer udseendet helt." Hun så eftertænksomt på katten.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 20:57
Han rystede lidt på hovedet uden at kommentere Horisonts noget så imponoerende tonefald.
Hans arme begyndte at sænke sig automatisk på grund af de ikke havde været afslappe i et stykke tid, han lod ikke til at lægge mærke til det.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 21:08
Hun skævede op på ham, og for op idet hun så hans arme sænke sig. " Pas på med det..et går bare ud over tøjet og din hud..!"
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 21:16
Han rynkede brynene og trak med et irritabelt ansigtsudtryk armen længere op igen. Han vendte blikket imod Horisont,
"Hvor længe sagde du det skulle sidde?"
spurgte han og lavede et bekvemt blik. Han var bestemt ikke tålmodig, ikke når det gjaldt ham selv i hvert fald.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 21:16
"en halv time.." Svarer hun ham roligt, på trods af hans auras store modvilje.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 21.11.2007 21:18
Han vippede frem og tilbage med fødderne, nærmest febrilsk,
"Er der ikke snart gået den halve time?"
lød det hurtigt efter, han snerrede nærmest. Hvor han hadede honnig, lige nu følte han sig nærmest som en sukkerstang.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 21.11.2007 22:19
" om ikke særligt lang tid..." Svarede hun med sit stille smil. Hvor var han dog utålmodig, men det var jo egentligt forstået.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 22.11.2007 21:56
Han vendte et irriteret ansigtsudtryk han var nærmest ved at være panisk. Den forbandede sukker søde stank drog op i hans næsebor, eller hvad det nu var? - og fik hans øjne til at løbe i vand af ubehag.
Han lod øjnene glide frem og tilbage imod Horisont, katten og ildens varme flammer,
"Må jeg ikke godt vaske det af? jeg er ved at blive sindsyg!"
lød det med en hævet stemme fra ham, han kunne simpelhent ikke beherske sig, jamen det var nærmest pirrende for ham. Det var en anden side af Morgoth, han kunne bare ikke tage den lugt. Han blev nærmest et lille barn der ikke fik vilje.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 25.11.2007 21:10
Hun så med et tålmodigt smil op på ham. " Kære lille Morgoth... Du er ikke ved at blive sindssyg... Jeg ahr hørt rygter om at du ER sindssyg.." svarede hun næsvist igen, inden hun rejste sig op og gik ind i et tilskydende rum, hvor lyden af vand lidt efter kunne høres.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 25.11.2007 21:20
Han rynkede brynene ved starten af hendes sætning, og undervejs blev det nærmest mere og mere betuttet. Da han hørte det sidste forandrede det sig fuldstændig, til en hadfuldt ansigtsudtryk. Det var jo ikke ligefrem en kompliment, at beskylde ham for at være sindsyg. Det var han jo ikke! Han var ganske normal, udover hans klaus men.. Det undlades!
Underligt nok siger han hende ikke imod, han ville ellers have rejst sig og hastigt havde gået efter hende hvorefter han brølede tordende af hende. Men nej, ikke denne gang.
Han lader nu alligevel armende dumpe ned i sofaen som bliver smurt kraftigt ind i honning, ikke at det skader ham mere møblet. Det var straffen, en sølle en endda.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 25.11.2007 21:26
Lidt efter kom hun ud igen, for at gå ind i sit soveværelse, og hente en masse håndklæder, og en vaskebørste, og noget der kunne minde om en svamp. Hun går ind på badeværelset med det igen, og stillede det frem til ham, mens vandets blide boblen stadig hørtes.
Derefter gik hun ind i stuen til Morgoth. Hendes bryn rynkedes ved synet af honningen in sofaen.. Det ville tage evigheder at få det af!
Hun pegede hen mod badeværelset. " Du kan gå ind og vaske det af nu.. Vandet er varmt, der er sæbe, børste og klude til rådighed.." Sagde hun myndigt, mens hendes grønne øjen så alt andet end glade på ham.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 25.11.2007 21:30
Et sukker sødt smil bredte sig over hans læber og han klappede hænderne hårdt på armlændende som 'hjælp' til at rejse sig,
"Tak min kære."
lød det sakastisk fra ham hvorefter han langsomt trippede ud til badeværelset, døren blev hamret i efter ham. Han vendte blikket rundt i det lille lokale, han rynkede brynene sammen ved udseendet. Han var van til noget meget størrer og mere.. ja behageligt. Han lagde hænderne omkring bukserne og trak dem ned samtidig med underdelene. Han vandrede nøgen hen til badekaret og lod sig dyppe ned i det.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 25.11.2007 21:41
Hori så vredt efter ham, inden hun knurrende, marcherede ud i køkkenet, for at finde noget der kunne nå at redde sofaen helt fra honningmærker.
Hun fandt en skureklud, og tog resten af vandet der stadig var i gryden efter vaskningen af Morgoths krop.
Knurrende begyndte hun at skure på sofaen hvor honningen sad klistret og nærmest gjorde nar af hendes forsøg på at agere husmor.. Håber ikke det svin har vækket Rubio..!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1