Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 30.08.2007 21:46
Ja, nu har jeg aldrig oplevet at have nogle chars som folk interesserede sig sådan for.. Menøøh.. spørg hvis der er noget? ^^
Jeg svarer hurtigt 8D
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.

Mark Stør West

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 182 cm

Yin 14.02.2009 16:09
Bare så du er advaret jeg har INGEN fantasi... Så her kommer mine fantasiløse spørgsmål:

1. Hvad syntes hun om Mark?
TARDAR! Det var da fantasiløst ikke?!

2. Hvis hun en dag vågnede op og der var ingen stemmer i hendes hoved, altså hun kunne ikke hører andres tanker mere, hvordan ville hun så reagere?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 16.02.2009 23:05
Nu forlanger jeg også at du spørger mig, efter at jeg har spurgt dig. Jeg elsker at få spørgsmål. :3 <3

I al den tid (du) Vanessa ikke har været aktiv i krystallandet, hvad er der da sket?

• Hvis hun nogensinde blev stillet foran Morgoth, hvad ville så være det væreste ved synet af ham? Og hvad ville være det bedste?

• Hvad ville hun gøre, hvis hun en dag blev sat foran et tændt tv. Hvad ville hendes reaktion være, hvad ville hun gøre?

Dette er direkte syge spørgsmål. Men det skal da også opnåes. ;b
signature by jodeeeart

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 04.03.2011 09:11
1. Hvad syntes hun om Mark?
Jeg tror sgu ikke hun kan huske ham mere. Jeg kan i hvert fald ikke xD

2. Hvis hun en dag vågnede op og der var ingen stemmer i hendes hoved, altså hun kunne ikke høre andres tanker mere, hvordan ville hun så reagere?
Hun ville nok blive pænt forvirret først, og til en vis grad føle sig socialt handicappet, fordi hun ikke ville have samme indsigt i andres sind (literally speaking!) - Jeg tror egentlig hun ville få en mindre depression , fordi det, selvom hun finder det irriterende, nu engang er en del af hende.

I al den tid (du) Vanessa ikke har været aktiv i Krystallandet, hvad er der da sket?
Vanessas eneste nulevende plejebror hentede hende til sit hjemland, efter at have modtaget et brev fra hende, hvori hun beskrev, hvor trist og ensom hun var. Vanessa blev taget ind i han og hans kones hjem, og her boede hun i to år. Til Vanessas (og svigerindens) forfærdelse, begyndte plejebroderen at udvikle stærke følelser for hende, og Vanessa valgte at tage tilbage til Krystallandet.

Hvis hun nogensinde blev stillet foran Morgoth, hvad ville så være det væreste ved synet af ham? Og hvad ville være det bedste?
Vanessa tænker ikke så meget over hvordan folk ser ud. Umiddelbart ville det værste være hans utroligt voldsomme, gustne tanker. Det bedste ville nok være at være tæt på en relativt betydningsfuld person, you know? Men ud over det ville hun sgu nok være pænt bange, det øjeblik hun kom frem til hvem han egentlig er xD

Hvad ville hun gøre, hvis hun en dag blev sat foran et tændt tv. Hvad ville hendes reaktion være, hvad ville hun gøre?
Jeg har en teori om, at de tankesignaler Vanessa modtager fra andre mennesker forstyrres af elektronik. Så umiddelbart ville hun nok være sådan lidt forvirret over ikke at kunne høre folks tanker. Dernæst ville hun nok bare sidde og stirre ind i fjernsynet i et forsøg på at regne ud, hvordan det fungerer xD
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.
Handark Estler

Handark Estler

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Rebecca 06.03.2011 00:25