Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Lestat 05.08.2026 18:19
Det var for en gang skyld ikke en stormene aften, men en af de mildere. Selvom at solen sjælden strålede i dalen var det stadig lunt. De fleste folk gik rundt i let tøj for tiden.

Achuta Trixter havde været ude på jagt tidligt på aftenen. Han havde fundet sig en uvidende mand der gik fordrukkent fra kroen og tydeligvis på vej hjem. Det var mange år siden han sidste havde taget livet af en han drak af, da det oftest bragte en masse ballade med sig. Han gik roligt gennem de mørke gader i Tusmørkely da han hørte lyden fra bordellet. Han havde aldrig selv været der inde, men havde da hørt sit om stedet.

Han besluttede sig for at besøge stedet, nu han havde tiden og pengene til det. Han gik stille op til døren, åbnede den og blev straks mødt af de samme lyde han havde kunnet høre på afstand, dog meget tydeligere og mere klart. Lyset blændede ham kort, for lygtetænderen havde endnu ikke været rundt i byen og tænde gadelygterne. Han trådte indenfor og så sig lidt omkring. Der var alligevel rigeligt med gæster kunne han både se, høre og lugte.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 29 år

Højde / 168 cm

Jinx 05.08.2026 18:37
Hvor var det rart at der ikke blæste utrolig meget, fordi det ville bare gøre at hendes hår kunne flagre over det hele. Måske også skygge hendes syn, så hun ikke ville kunne se noget som helst. Vejret var lunt, hvilket fik et stort smil frem på Faiths ansigt. Hun havde intet imod kulde, men det var bare bedre med lidt varme. På denne her dag, havde hun ingen særlige planer. Men hun havde nogle idéer i hovedet. Det havde hun ofte. 

Hendes skridt var rolige, som hun gik gennem Tusmørkelys mørke gader. Hvornår havde hun sidst været her, det huskede hun ikke. Men det var nok efterhånden meget lang tid siden, og pludselig hørte hun også noget i nærheden. Hendes sanser og reflekser blev øget, og var på vagt. Det var klart at hun var opmærksom, hun var jo halvt kat. Øjnene gled rundt i omgivelserne, før de faldt på bordellet. Hun huskede tydeligt, at have været derinde før, og det var altid så hyggeligt. Hun lod tungen glide hen over hendes læber, bare for at fugte dem en smule

Hun tøvede ikke med at træde indenfor på bordellet. Blev mødt af mange mennesker, og et par stykker spurgte hende også, hvorfor hun ikke arbejdede idag. Hun lod smilet vokse, som hun rettede en smule på det lange hår. Hun havde heldigvis en fridag, så hun kunne gøre, præcis hvad hun havde lyst til. Men før hun overhovedet nåede, at gøre eller sige noget hørte hun nogen snakke om, at man jo fik mange penge ud, ad at arbejde på bordellet. Straks blev Faith interesseret. Hun kunne godt lide penge. Måske det ikke ville skade nogen, hvis hun valgte at tage en vagt her på kroen. Hun gik lidt til siden, men bumpede så pludselig ind i nogen"Hovsa" fløj det ud ad hendes mund, før hun kunne se hvem hun var stødt ind i
Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Lestat 05.08.2026 21:38
Trixter der stod lidt indenfor døren var ved at suge alle indtrykkene til sig, mærkede pludselig et mindre puf. Han vendte sig roligt om da der jo ikke var sket ham noget. Her fik an øje på en ganske nydelig ung kvinde. "Hvor nydeligt at møde dem." sagde han stille til hende, mens han kort bukkede for at hilse på hende. Hun virkede dog en anelse forvirret, som om hun ikke helt vidste hvor hun var, selvom at han kunne dufte på hende at det ikke var første gang hun havde været her.

Han rakte sin hånd frem til hende, "Kom, lad mig byde på noget at drikke." sagde han smilene uden at vise tænder. Det var langt de fleste der løb skrigende væk når de så dem. Hans blik nærstuderede hende et kort stund, ikke noget man normalt ville bemærke, men eftersom de stod lidt tæt, ville hun sikker se det. Selv var han i en blodrød skjorte og mørke bukser, hans skulderlange røde hår. Han kunne ikke rigtig mærke om det var varmt eller koldt mere, men lod mærke til hvordan andre gik klædt. Gik de i varmt tøj gjorde han også, gik de i tøj til varmere vejr, gjorde han også. Det var på denne måde han bedst havde kunne undgå at blive opdaget på.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 29 år

Højde / 168 cm

Jinx 05.08.2026 21:54
"Det er også hyggeligt at møde dem, jeg beklager at jeg lige bumpede ind i dig" det gjorde hende slet ikke noget, især ikke når denne person var meget flot. Hun havde overhovedet ikke regnet med, at denne mand ville bukke sig for hende, men det var meget sødt af ham. Smilet voksede som hun overvejede om hun burde neje til ham. Han virkede ikke bekendt i hendes øjne, så hun havde sikkert ikke set ham før, eller været sammen med ham før.

Hun tog imod hånden imens hun gav et nik med hovedet. Det undrede hende dog hvorfor manden ikke viste tænderne, men hun havde ikke lige tænkt sig, at spørge. Ville det ikke også være en smule uhøfligt, hvis hun skulle spørge om det. Hun fik rettet en lille smule på sit hår, imens hendes øjne hvilede sig på manden. Hun var meget klar til at få sig en drink. Især nu hvor hun også var meget tørstig, så det var godt, at han havde nævnt at de skulle få sig noget at drikke

Efter at hendes blik var rettet på manden, valgte hun kort at kigge lidt rundt. Der plejede tit at være mange mennesker inde på bordeller"Hvis ikke det gør noget, vil jeg gerne vide deres navn" hun brugte en høflig stemme og tone, selvom hun ikke vidste hvorfor. Hun ville da også gerne vide, hvad denne mand her hed. Han virkede mystisk på en måde, hun godt kunne lide. Der var et eller andet ved ham, som gjorde hende meget nysgerrig. 
Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Lestat 05.08.2026 22:12
Trixter smilede høfligt til den unge dame foran ham. "Navnet er Achuta Trixter" svarede han hende, " men kald de mig blot Achuta." fortsatte han roligt. Han så dybt mod hendes øjne, "Hvad må jeg så have æren af at kalde dem frøken?" spurgte han hende og ville fører dem frem mod baren, så de kunne få noget at drikke.

Han stillede sig henne ved baren og ventede kort på at kunne blive betjent. "Jeg tænker at vi måske kunne dele en flaske vin eller to?" foreslog han og holdte den ene hånd på baren. Der var stadig mange dufte at tage til sig, samt mange lyde. Han kunne, på grund af hans forbedret hørelse, høre at der skete en masse på de forskellige værelser. På nogle af dem var der den typiske korporlige samvær, mens der på andre værelser var på druk og spisen. Det var tydeligt for ham at der skete lidt af hvert her på bordellet.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 29 år

Højde / 168 cm

Jinx 05.08.2026 23:06
"Achuta Trixter" gentog hun navnet, bare for at prøve at huske på om hun havde hørt det før. Men det mente hun ikke, ellers havde hun da reageret anderledes. Sikkert også hurtigt givet ham et kram, eller bare spurgt ham, hvad han havde lavet siden de sidst så hinanden. Hun spredte mundvigene for at fortælle sit eget navn"Jeg hedder Faith" smilet var stort og det kunne nok ikke blive større end det allerede var. Spørgsmålet om hvad manden måtte kalde hende, fik hende til at lægge hovedet på skrå. Det var et meget godt spørgsmål"Jeg tror ikke at jeg har et kælenavn, men ellers kan du bare kalde mig Faith"

Hun stod ganske roligt og meget afslappet ved baren ved siden af ham. Hans ord om, at de kunne dele en flaske vin, lød ganske fint for hende"Det kan vi sagtens, det synes jeg lyder som en meget god idé" hun lod hendes øjne hvile sig på manden lidt længere end, hvad der var planen. Det var jo svært at lade være, når manden var meget flot. Efter nogle ganske få sekunder flyttede Faith alligevel blikket og sit fokus hen på bartenderen. Hun var allerede klar til at drikke en velsmagende vin"Drikker de ofte vin?" hun var nysgerrig, og følte at hun blev nødt til at spørge manden.
Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Lestat 06.08.2026 17:51
Trixter fik kort øjenkontakt med bartenderen, der måtte beklage at der ikke var flere ledige borde at sidde ved. "Jamen dog," sagde han roligt. Han kiggede over på Faith, "Hvad siger de til at vi tager et værelse hvor vi kan nyde vinen i fred?" spurgte han hende roligt og smilede venligt.

Han stod et øjeblik og overvejede hans ord med omhu. "Kun lejlighedsvis vil jeg mene." svarede han til hendes spørgsmål om hans indtagen af vin. Han drak jo for det meste blod, hvilket også var tilstrækkeligt for ham. Men han havde dog ofte været i en beruset tilstand, når han havde drukket af en der selv var fuld nok. Han så igen på bartenderen, "Jeg tror vi tager et værelse for natten." sagde han til ham og smilede høfligt.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 29 år

Højde / 168 cm

Jinx 06.08.2026 18:14
Faith stod meget afslappet med et tydeligt stort smil på ansigtet. Hun var i meget godt humør på denne pragtfulde dag - som hun synes at det var. Bartenderen havde hun kigget lidt på, ikke fordi han var flot eller noget. Men mest fordi han virkede meget flink, og flinke mennesker kunne hun godt lide. Opmærksomheden fra et par af mændene og kvinderne herinde, kunne hun godt lide. Hun kunne nu også generelt godt lide opmærksomhed, så det var helt perfekt. 

"Det lyder som en meget god idé, og jeg glæder mig allerede til at smage den gode vin" der var heller ikke noget bedre end, at drikke noget som smagte utrolig godt. Noget velsmagende, med en god eftersmag. Det gjorde heller ikke noget, at hun havde godt selskab. Hun kendte ikke Achuta, men han virkede meget flink indtil videre. Der var også noget mystisk over ham, som hun ikke helt vidste, hvad var. 

Det var nok også bedst at de tog et værelse for natten, fordi hvor meget vin de ville drikke, vidste hun ikke. Hun lagde hovedet en smule på skrå. Det store smil blev siddende på hendes ansigt, som hun kort skulede til bartenderen"Det er nok også bedst med et værelse, hvor vi kan overnatte natten over" hendes stemme var blid og venlig, som hun endelig lod øjnene finde tilbage til Achuta. 
Achuta Trixter

Achuta Trixter

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 2956 år

Højde / 195 cm

Lestat 06.08.2026 22:02
Trixter lagde nogle farvede mønter på bardisken hvorefter han fik et værelsesnummer af vide. "Værelse 7?" gentog Trixter for at være sikker på at have hørt rigtigt. Bartenderen stille to flasker vin på baren sammen med en skål med frugt. Trixter greb begge flasker i den en hånd og skålen med frugt i den anden og så mod Faith. "Vil du med?" spurgte han hende med et lidt flabet, dog charmerende smil.

Han vendte sig rundt og gik mod trappen der førte ovenpå. Han gik roligt forbi gæsterne uden at tiltrække megen opmærksomhed. Der var dog nogen der sendte ham blikke. Han var vant til det, for han kunne aldrig undgå dem alle.
Han ventede på Faith fulgte med før han gik op af trappen for at finde værelse nummer 7, hvor han roligt ventede på at Faith måske ville åbne døren, da han havde hænderne fulde.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 29 år

Højde / 168 cm

Jinx 07.08.2026 00:01
Lyden af mønterne på bardisken kunne hun tydeligt høre, og da hun hørte værelsesnummeret, var hun allerede klar til at gå mod værelset. Før hun nåede, at gribe fat rundt om den ene flaske, havde Achuta allerede taget dem begge to. I hendes øjne var det en gentleman ting, at gøre. Hun kunne godt lide det, som hun lod hendes blik hvile sig på ham. Hans spørgsmål om hun ville med, fik hende til at nikke bekræftende"Ja det vil jeg gerne" svarede hun i en glad tone med en glad stemme. Hun gav ham så et lille drilsk puf med albuen.

Om det var en god idé at følge med en fremmede mand hen til et privat værelse, vidste hun ikke. Men lige nu virkede manden da meget flink, og charmerende. Så hvorfor ikke bare følge med, og se hvad der ville ske. Hun fulgte med i hans tempo, og da de var gået op ad trappen for at finde værelse nummer 7, kiggede hun på ham"Kommer du ofte herinde på det her bordel" hun var nysgerrig, som hun lod armene hænge løs nedad hendes side. Hun kunne godt se at han også stod med hænderne fulde, og at det ikke ville være nemt at åbne døren med flaskerne i hænderne

"Er du sikker på, at du ikke kan åbne døren" hun drillede lidt med et glimt i øjet. Hendes øjne faldt så på håndtaget, og hun stak nøglen ind i nøglehullet. Døren gik op, og hun trådte roligt indenfor. 
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Xenix, Krystal , jack, Nyxx, Helli , Leviathan
Lige nu: 6 | I dag: 15