Xinyi tømte også sit eget glas og stillede det ved Jovans. Det var ikke som om at hun nød at de blev nødt til at gøre det, men det var ligeså meget at hun ikke nød at skulle bruge sin magi, men ligesom så meget af kulten havde hun fået det ind i hovedet, at det her var for det bedste.
"Jeg får fat i hende," sagde hun med et bestemt nik.
"De var stadig igang med at læsse af da jeg kom herover." Hun kunne i hvert fald ikke være kommet meget længere, og hun så i det mindste ikke ud som om at hun var på vej væk.
Xinyi forlod værelset, og begyndte på samme tur tilbage over til vognen de havde haft med, hvor hun blev peget i retningnen af hvor Elenor var gået hen, og efter en lille stund fandt hun hende.
"Elenor. Den nådige spørger efter dig," sagde Xinyi, hendes tone neutral som hun kiggede på den blonde kvinde, som nu endelig så lidt mere forkert ud i ansigtet.
"Du har sladret igen?" sagde hun lavmælt, som hun trådte nærmere end Xinyi.
"Sladre indikere at det er noget den nådige ikke burde vide. Jeg giver ham information om at du har brudt vores regler. Det er en helt anden sag."
Elenors øjne var lynende, men hun stak næsen lidt i sky og børstede lidt usynligt støv af sit skørt.
"Nu får vi at se om den nådige er enig med dig."
Magen til hovmod kunne Xinyi ikke lade vær med at tænke, men hun begyndte at vise Elenor tilbage til værelset.
Som de stod foran døren bankede Xinyi på døren igen, og det var først da hun hørt Jovans stemme at hun åbnede døren for at lade dem begge to ind.