Mester Frederik Ludvik
Min gode ven,
De undrer Dem måske hvorfor jeg skriver til Dem. Jeg beklager at jeg ikke har skrevet til Dem før siden mit vidunderlige besøg hos Dem i forrige vinter. De var en fantastisk vært, og det har ikke været på den grund at De ikke har hørt fra mig. Jeg har været optaget af nogle studier den sidste tid.
Jeg fik aldrig fortalt Dem at de olier jeg købte af Dem, har gjort sin nytte i templet og Priorinden er meget tilfreds. Jeg ved at der i øjeblikket er ved at blive undersøgt om man kunne lave en handelsaftale mellem Dem og templet for rituelle olier, men der er endnu ikke taget en beslutning på det punkt. Muligheden er hvert fald åben, og jeg er sikker på at De kunne presse Dem lidt på, for at beslutningen ville blive taget hurtigere.
Desværre ser mine muligheder til at rejse til Zircon i den nærmere fremtid meget minimale. Der er nogle sager jeg skal tage mig af i Dianthos, og det giver mig megen lidt mulighed for at tage syd på. Men hvis De skulle finde Dem i Dianthos en dag, så håber jeg at De vil komme forbi templet.
Jeg håber at alt går Dem vel på Svennings Gård, og at årene har behandlet Dem godt.
Må Isari velsigne Dem og Deres nærmeste,
Deres ven,
Prins Rasmus Christian Nicholas III af Arys