Et uventet brev

Rasmus III af Arys

Rasmus III af Arys

Lysets Kriger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 177 cm

Sunny 15.07.2023 13:30
Svennings Gård, Zircon
Mester Frederik Ludvik

10. juli

Min gode ven,

De undrer Dem måske hvorfor jeg skriver til Dem. Jeg beklager at jeg ikke har skrevet til Dem før siden mit vidunderlige besøg hos Dem i forrige vinter. De var en fantastisk vært, og det har ikke været på den grund at De ikke har hørt fra mig. Jeg har været optaget af nogle studier den sidste tid.
Jeg fik aldrig fortalt Dem at de olier jeg købte af Dem, har gjort sin nytte i templet og Priorinden er meget tilfreds. Jeg ved at der i øjeblikket er ved at blive undersøgt om man kunne lave en handelsaftale mellem Dem og templet for rituelle olier, men der er endnu ikke taget en beslutning på det punkt. Muligheden er hvert fald åben, og jeg er sikker på at De kunne presse Dem lidt på, for at beslutningen ville blive taget hurtigere.
Desværre ser mine muligheder til at rejse til Zircon i den nærmere fremtid meget minimale. Der er nogle sager jeg skal tage mig af i Dianthos, og det giver mig megen lidt mulighed for at tage syd på. Men hvis De skulle finde Dem i Dianthos en dag, så håber jeg at De vil komme forbi templet.

Jeg håber at alt går Dem vel på Svennings Gård, og at årene har behandlet Dem godt.

Må Isari velsigne Dem og Deres nærmeste,

Deres ven,
Prins Rasmus Christian Nicholas III af Arys
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Handler med og fremstiller olier (til madlavning og til kroppen)

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 20.07.2023 08:25
 Frederik havde ikke forventet at høre fra Arys prisen igen. Selvom hans besøg var gået godt, var det også blevet lidt mærkeligt til sidst. De var blevet lidt mærkeligt til sidst.. Han var dog glad for at se det ikke havde skræmt Rasmus væk, og det glædede Frederik lidt at han havde hørt fra prinsen. 

21. juli

Prins Rasmus

Det gælder mig at høre fra Dem, og olierne er faldet i god jord. Jeg nød deres besøg, og De skal være velkommen til at komme igen en anden gang, hvis det skulle være.

En handelsaftale kan sagtens arrangeres, jeg skal blot vise hvad i skal havde, hvormeget og hvor ofte de skal leveres. Det kunne være jeg skulle sende Priorinden et brev.

Det hænder at jeg befinder mig inde for hovedstadens murer. Måske jeg kommet forbi templet i et af mine besøg. 

Frederik Ludvik Hanson 

Et skævt smil smilede på læberne. Nu kunne Viktor af Alryss ikke sige han var Frederiks eneste ven! Det mørkeblå blik hang lidt ved prisens underskrift på brevet inden han gik i gang med at sende sit svar af sted. 
Rasmus III af Arys

Rasmus III af Arys

Lysets Kriger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 177 cm

Sunny 01.08.2023 17:44
26. Juli

Kære Frederik,

Det glæder mig også at høre fra Dem igen. Hvis De skulle komme forbi Lysets Tempel og jeg ikke er der til at tage imod Dem, kan De altid efterlade en besked hos Priorinde Agatha. Hun er en strengt udseende kvinde, men ganske venlig når man er høflig.

Jeg kommer til at stå med en masse ledig tid i den nærmeste fremtid, så jeg håber at De kommer til Dianthos. Så vil jeg gerne invitere Dem ud at spise, hvis De er interesseret.

Deres ven,
Prins Rasmus af Arys

Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Handler med og fremstiller olier (til madlavning og til kroppen)

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 13.08.2023 09:04
2. August 

Prins Rasmus 

Strengt udseende dame? Sådan en har jeg stødt på i Zircon. Sikke en oplevelse.. Den dame virkede ikke just venlig. Men skulle jeg komme forbi og ikke kunne finde dig, skal jeg nok finde Priorinden.

Jeg er sikker på jeg kommer til Dianthos inde for den nærmeste fremtid, der er uden tvivl noget forretning der bringer mig til byen. Så jeg vil de frem til en middag. 

Frederik Ludvik Hanson

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1