Det var endnu engang blevet tid, til at holde til ved Tar Alsarif havn ikke en af de største, mest overdådige eller underholdende havne, men her var byvagter ikke noget man gik så meget op i? eller var det overhovedet noget Kaptajnen tog sig af? Selvom der da hang en fin dusør over hovedet, men det gjorde der vel på alle søfolk? Det var weekenden hvilket betød at der ville være musik og glade dage inde på Den Røde Dames kro, Sharmila som ejede kroen en ganske flot lidt maskulin kvinde, der ikke var bange for at smide folk ud, ja det var i sandhed et dejligt sted på nær det med våben ej måtte komme ind.
En højlydt stemme skar igennem luften udenfor kroen " Jeg SKAL da have mine våben med mig! Kan du garantere for jeg for dem alle igen?" en høj kvinde med flotte former, og iført en hvid kjole der afslørede mere ende den dækkede, stod truende lænede imod den stakkels dørmand, som var ved at tage imod de imponerende mange våben, hun havde formået at bære på sin krop. Han endte med at måtte hente en kasse så hendes våben ikke blev blandet med andres! Ellers var han sikker på at skulle stå her og høre på hende hele dagen!
Vashti fnøs koldt af ham, som hun daskede hårdt til hans skulder " jeg tæller efter når jeg kommer ud" lød det truende hen over skulderen før hun trådte indenfor. Et skævt smil gled over læben som hun fik øje på kromutter, den eneste kvinde hun ikke havde kunne score og som hun havde en smule respekt for, ikke for meget for Vashti var jo den bedste i hendes verden! Det måtte alle da forstå?
Hun kunne dog ikke dy sig for lige at give den rødkjolet balle et klap som hun passerede, på vej op imod baren for ROM skulle der til! Tøven ikke med at synke ned på en barstol " To glas Rom jeg har ikke hele dagen, skynd dig lidt" vrissede hun af bartenderen, som ikke turde andet end at lave hendes ordre med det vånds.....
Derefter lod hun sig snurre rundt, så hun kunne lade de ravfarve øjne glide over stedet, for at se om der skulle være nogle spændende folk at lege lidt med? eller måske stjæle lidt fra? Hendes tunge gled legende over underlæben, imens hun betragtede alle. Det første romglas rakte hun om efter, før det hurtigt blev slynget i løgnhalsen for at sætte det tomme glas bag sig igen. Hun lod sine hænder rette lidt på kjolen så kavalergangen blev endnu mere synlig.