Solen bagte over hende, som hun langsomt og ligegyldigt vandrede blandt mængden af handlende folk. Et mildt udtryk af foragt lå i den letnedadvendte mundvig, skønt de grønne øjne ej vidnede om yderligere meninger. Psh.. sikke et vrimmel.
Solformørkelse i nattetimerne
Buskelusker 27.03.2023 21:08
Varmen huede ikke Perditha det mindste. Omend hun havde forestillet sig selv liggende henslægt på et loveseat, med de øvrige slaver viftende hende med palmeblade og af og til lod en drue falde hende til læberne. Så havde hun ikke overvejet hvor meget en dæmon kunne svede under de vinrøde lag af silke, som kjolen udgjorde. Det klæbede ubehageligt til den lånte krop og Perditha kunne ikke andet end at brokke sig mentalt over menneskets behov for overhovedet at have skind med indbyggede porer. Tåbelig opfindelse..Solen bagte over hende, som hun langsomt og ligegyldigt vandrede blandt mængden af handlende folk. Et mildt udtryk af foragt lå i den letnedadvendte mundvig, skønt de grønne øjne ej vidnede om yderligere meninger. Psh.. sikke et vrimmel.
jack 28.03.2023 10:44
jack hadet valgt at tage rejse hen mod det sydlige del Krystalland han vidste ikke hvorfor han var så langt hjemme fra men efter en jagt med trolde og mødet med en kvinde så vidste han der måtte være mere og det hadet vækket hans rejse lyst igen inden han vendte snuden hjem dog vidste jack godt at det måske et land med mange slaver så der for var han på jagt hele tiden han var den eneste man ikke ville slås med når det galte om det hele hans famille hadet været frihedskæmper men han kunne godt begrave det lidt men man skulle heller ikke trykke på de forkerte knapper på ham han var trosalt en ulv
jack stoppet stille op for at købe noget kød han smilte da han tog en bid men det var stræk hvordan kunne de spise det han vifte lidt med hånden for at få varmen til at forsvinde folk grinte rundt omkring ham men han han skyndte sig hen for at finde noget vand og lænte sig op af muren lidt med hånden mod skyggen siden " hvor...dan ....kan de spise det stærke mad " svaret han og puste lidt og tog en tår af noget vand i en spand som lå ved brøn han sukket lidt og lændte sig op af skygge siden han kikket op det vare underlige det var meget varmer her ind det var i en skov om råde men han hadet en formelse af det kunne blive en god aften
jack stoppet stille op for at købe noget kød han smilte da han tog en bid men det var stræk hvordan kunne de spise det han vifte lidt med hånden for at få varmen til at forsvinde folk grinte rundt omkring ham men han han skyndte sig hen for at finde noget vand og lænte sig op af muren lidt med hånden mod skyggen siden " hvor...dan ....kan de spise det stærke mad " svaret han og puste lidt og tog en tår af noget vand i en spand som lå ved brøn han sukket lidt og lændte sig op af skygge siden han kikket op det vare underlige det var meget varmer her ind det var i en skov om råde men han hadet en formelse af det kunne blive en god aften
Buskelusker 28.03.2023 17:29
"De fleste koger vandet, inden de drikker det." Lød hendes stemme roligt. Hun var stoppet op foran et nærmest gispende halvdyr, med tungen mere eller mindre hængende ude. "Man ved aldrig med renligheden, men.." Hun lod blikket glide over ham og tiltede hovedet en anelse på skrå, ".. en i din tilstand, kan nok klare det." Lød det lidt spydigt, som hun hentydede til de tydelige dyretræk. Ulve drak vel af søer, gjorde de ikke?Hun trådte ind under samme skygge og mærkede straks den befriende kølighed der var at finde derunder. Et vagt lettelsens suk gled ud gennem næsen, og blikket gled kortvarigt ud mod menneskemængden, inden det fandt tilbage mod den usædvanligt høje skabning foran hende. "Hvad foretager et halvdyr med så meget... pels, i Rubinien?"
jack 28.03.2023 18:57
jack fik et chok da der var en person der talte til ham han rygge sig lidt hurtige tilbage og så en kvinde der stod og snakket med jack vidste ikke om han kunne lide hedes Asityde men han tænke folk talte vel sådan her " hm...jeg er rejsene så er her kun i en kort periode " svaret han dog blidt han stod klar vis person nu skulle Springe på ham han stolte ikke på folk her
hans blik slappet dog af mens han kikket lidt han kunne dufte det ikke var et menneske og hendes udsende også lidt men han sagde ikke noget han sukket lidt og kikket ned mod spanden han smilte lidt han hadet sørget for at der ikke var noget gift i "jeg har klaret mig i mage år måske din mave ikke kan tåle det som" hans eks var en dæmon før så han kunne godt håndtere det her men han slappet af og stillet sig op af væggen igen og så ned mod kvinden med et stille smil over læben
hans blik slappet dog af mens han kikket lidt han kunne dufte det ikke var et menneske og hendes udsende også lidt men han sagde ikke noget han sukket lidt og kikket ned mod spanden han smilte lidt han hadet sørget for at der ikke var noget gift i "jeg har klaret mig i mage år måske din mave ikke kan tåle det som" hans eks var en dæmon før så han kunne godt håndtere det her men han slappet af og stillet sig op af væggen igen og så ned mod kvinden med et stille smil over læben
Buskelusker 02.04.2023 23:37
Hun skævede til ham og trak vagt på mundvigene. "Det er sandt, halvdyr." Tilstod hun lidt flabet og med et lille suk, "Som regel foretrækker jeg vin." Lød det lidt arrogant, som hun studerede sine negle, inden hun istedet rettede det mod ham med en gnist af interesse. "Jeg har hørt små fugle synge om, at der er en krydderi- og vinhandler, der bringer de bedste flasker til Kazimis palads." Flød ordene med en tydelig invitation indflettet heri. Hun drejede kroppen halvt væk fra ham, som var hun ved at gå, men kastede det grønne blik over skulderen, en opfordrende mine i ansigtet. "Hvad siger du, Ulv? Vil du ikke hellere drikke sød vin, end at kvæles i lunkent brøndvand?"
jack 03.04.2023 11:57
jack kikket lidt efter hinden og studeret hende op og ned hun så godt ud af en Demon at være eller var det bare en krop hun hadet taget. han sukket lidt og smilte skævt han rejste sig op og gik op ved siden af hende " mit navn er Jack Demon " svaret han blidt hans øre vifte lidt frem og tilbage mens han var på udkig efter fare selv om hun virkede oki lige nu vidste han ikke hvad hun kunne finde på at gøre han kendte stede både og for han vidste det var her mange af slavere kom hen også altså dem han hadet befriet i Amazon skoven lige som kvinden for and ham var han også interneret i hende " og jo da kan vi godt finde ud af og det samger sikkert også beder gjorder det også kun fordi jeg smagte noget af jeres mad der var stærkt og brændte næsten min tunge af " svaret han med et stille og rolige grin
ind til videre virkede hun filk godt nok lidt næse lidt op i skyen men det var vel nok kun ind til man lærte hinanden at kende jack hørte murik rundt omkring det var anderes ind der hvor han normalt tog hen stille loveret han med halen blidt og sukket det var længe siden han hadet moret sig og bare kaste sig ud i det men lige her turde han altså ikke gøre det
ind til videre virkede hun filk godt nok lidt næse lidt op i skyen men det var vel nok kun ind til man lærte hinanden at kende jack hørte murik rundt omkring det var anderes ind der hvor han normalt tog hen stille loveret han med halen blidt og sukket det var længe siden han hadet moret sig og bare kaste sig ud i det men lige her turde han altså ikke gøre det
Buskelusker 07.04.2023 17:00
Hun skævede op på den massive skabning ved hendes side. "Lania." Præsenterede hun sig selv som, da halvdyret gjorde. Hun rettede blikket frem igen. Intet i hendes ansigt eller mine afslørede, at navnet ikke var sandt.Der var dog noget i de ord han efterfølgende sagde, der strøg hende mod hårene. Ordet 'jeres' - som om Perditha var en del af den indfødte befolkning. Hun var her på tvang. Et emne hun var ganske sensitiv omkring på nuværende tidspunkt.. Hun bed tænderne lidt sammen og forcerede et vagt smil. "Rubinien kan lide sit peber." Bemærkede hun og lod atter blikket glide over på ham. "Du er fra norden, er du ikke?"
jack 09.04.2023 19:04
jack mærkede godt hvordan hendes sind forandret sig lidt han hadet fanget et punkt han måske kunne bygge lidt videre på men han ville ikke fortælle hende hvad hans arbejde var som sådan i nu for selv om det ikke så ud på ham så kæmpet Jack for slaveren tja de hadet en by hvor man kunne starte på en frisk vis det var men alle måtte skrive under på en lang liste og en fortrylles der gjorder man ikke kunne sige stede og vis man prøvet at komme for nær ville man glemme det og gå en anden ragiten takket været nogle runer der lå hist og her nær byen
jack vendte blikket mod hende og sagde blidt " tja det smagte nu meget godt bare meget stærk" sagde han og prøvet at prikke på sin tunge lidt den føltes stadige Brandt men der gik vel et stykke tid med at få det væk jack vendte blikket igen da hun sagde han kom fra norden han nikket lidt " ja Amazon skoven er mit hjem " svaret han stolt og hiv lidt op i sin taske han blik fulgte Lania. han vidste ikke om hun talte sandt eller hvad hun gjorder ved navnet men han sagde dog sødt " smugt navn " kom det fra jack uden at tænke over det af alle steder han hadet været så var Balzera nok det lidt mærkligese by men det var også en smuk by vis man så bort fra det mørke
jack vendte blikket mod hende og sagde blidt " tja det smagte nu meget godt bare meget stærk" sagde han og prøvet at prikke på sin tunge lidt den føltes stadige Brandt men der gik vel et stykke tid med at få det væk jack vendte blikket igen da hun sagde han kom fra norden han nikket lidt " ja Amazon skoven er mit hjem " svaret han stolt og hiv lidt op i sin taske han blik fulgte Lania. han vidste ikke om hun talte sandt eller hvad hun gjorder ved navnet men han sagde dog sødt " smugt navn " kom det fra jack uden at tænke over det af alle steder han hadet været så var Balzera nok det lidt mærkligese by men det var også en smuk by vis man så bort fra det mørke
Buskelusker 03.05.2023 20:15
Hun nøjedes med at nikke vagt til bekræftelsen på hendes antagelser, men endte alligevel med at spørge; "Så hvad bringer dig til syden?". Et simpelt spørgsmål, som hun egentlig bare lod hænge i luften. jack 03.05.2023 22:39
jack kikket lidt med hævet blik og vidste ikke helt hvorfor hun skulle vide det men han lod bare værd han sukket og trak sin hånd gemmen pælsen " tja trolde angrab bliv redet af en og så kom jeg her til fordi jeg er rejsene nomalt " svaret han blidt og grinte Buskelusker 11.05.2023 23:31
Hun rynkede næsen en smule i afsky, "Trolde angreb?" Lød det spørgende. "Hvor?" Perditha var ikke ven med verdenen og på hendes laveste liste over racer, fandt hun trolde, dværge og mennesker.. 'ufine'. Endnu havde hun ikke mødt nogen der havde bevist hendes snobberi modsat. Hun drejede hovedet og så frem. Den bredere gade spidsede til og Perditha førte dem ad en sidegade, hvor et større pakhus kom til syne. Arbejdende folk vrimlede ind og ud af de åbenslåede porte. Over deres hoveder kunne man se den lagrede vin i tunge egetræstønder, men de var den mindre stak af vinskrin, der havde Perdithas opmærksomhed.
Hun stoppede op.
"Dér." Sagde hun lavt. "Kan du se dem? Skrinene?"
jack 26.05.2023 21:41
jack måtte læne sig lidt for at se hvad hun snakket om det her lindet ikke et sted at kunne få noget af drikke overhovet det måtte være tale om noget andet men dog vidste Jack ikke om det så anderles ud her han så hen på Perdityha og nikket lidt til det hun sagde mens han hadet hætten lidt over hovedet han var ikke sikker på hvordan de to halvdyr her ha ville ikke gøres til slave " hmme ja det kan jeg godt men hvad er der med dem trode vi skulle have noget af drikke ??!" svaret han lidt undersøgen på hende og lidt underen han kikket sig godt rundt om Hjørneren for at sikker sig for det her ikke var en fælde for vis det var så var han altid klar til et baghold Chatboks
IC-chat▽