Kære Rhoslyn,
Jeg forstår uden tvivl din fortvivlelse der hvor du står lige nu. Jeg er ikke en person, som sætter spørgsmålstegn ved hvordan du lever dit liv eller hvor du vil finde bebrejdelse, for de valg du tager.
Jeg forstår godt hvorfor denne tvivl som du har fået i din krop, forvirrer dig og sætter følelse og spørgsmålstegn ved de valg du tager nu og igennem dit liv har taget.
Du er hele dit liv blevet taget godt af folk, som har troen tæt på deres sjæl og fået at vide at det er vejen frem, og det er det for nogen og andre lærer dem selv at kende og så må de træffe et valg om de kan følge den vej, som altid har lagt for deres fødder, eller om de skal tage en anden rute.
Du skal ikke lade dig kue af sådanne ord, for du kan opnå hvad end dit hjerte begær, også at være hustru for en mand.
Jeg skal være ærlig når jeg skriver at jeg aldrig har forstået tankegangen, om at man, på trods af at have viet sig til en gud, ikke kan give sig selv til en person hvis det er det man ønsker.
Rhoslyn, du er kommet til et sted i dit liv hvor mange ting vil ændre sig og du vil tage valg som vil være svære, men du vil finde det rette svar i dig selv, og ikke hos en gud.
Alt vel
Isaiah