Han slog en latter op. ”Velsagt. Bestemt velsagt.” Det var ikke en hemmelighed at Chaunce havde et forhold til dyr der var stærkere end hvad den almene person havde. Han var blevet set kommunikere med dyr, men oftest var det blot hans egne tanker han lagde over på dyrene. Han havde så mange tanker at det typisk var nemmere for ham, hvis han fralagde sig ansvaret for ham. På sin vis, var det en måde han kunne beholde en smule forstand. Han havde tanker der virkede fremmede for selv ham, så hvis han kunne pålægge de tanker til dyr gav det ham en følelse af at han ikke var på grænsen til at gå fra forstanden. ”Find Pleasance for mig. Jeg keder mig og hun er den eneste sjove her på fortet.” Ellis gled ned af hans krop og vulpisnogen gled ned ad gangen for at finde tvillingesøsteren.
Chaos 04.03.2023 14:33
Chaunce bevægede sig ned af fortets gange. Hans hænder lå mod hans lænd som han fløjtede en munter tone der gav genlyd i den tomme gang. Om hans liv havde hans vulpisnog Ellis snoet sig og videre op ad hans brystkasse så vulpisnogens hoved kunne ligge mod Chaunces skulder. Han var i et muntert humør. Ikke så meget fordi han var hjemme på besøg. Han havde ikke mange gode minder her, men det var stadig hans hjem og det han allerbedst kendte til. Han bemærkede en ung pige længere fremme. Hun var klædt i klæder der fortalte ham at hun var en tjenestepige. En ny en, måtte det næsten være. Han kunne ikke genkende hende. Som Chaunce bevægede sig nærmere, gjorde pigen store øjne og fik pludselig travlt med at komme ind i et andet rum. ”Hvad tror du der er galt med hende, Ellis?” Ellis brummede og gned sin kind mod Chaunces skulder. Han slog en latter op. ”Velsagt. Bestemt velsagt.” Det var ikke en hemmelighed at Chaunce havde et forhold til dyr der var stærkere end hvad den almene person havde. Han var blevet set kommunikere med dyr, men oftest var det blot hans egne tanker han lagde over på dyrene. Han havde så mange tanker at det typisk var nemmere for ham, hvis han fralagde sig ansvaret for ham. På sin vis, var det en måde han kunne beholde en smule forstand. Han havde tanker der virkede fremmede for selv ham, så hvis han kunne pålægge de tanker til dyr gav det ham en følelse af at han ikke var på grænsen til at gå fra forstanden. ”Find Pleasance for mig. Jeg keder mig og hun er den eneste sjove her på fortet.” Ellis gled ned af hans krop og vulpisnogen gled ned ad gangen for at finde tvillingesøsteren.
Sparks 04.03.2023 15:12
”Urgh!” en bog fløj gennem rummet og landede ved siden af tjenestemanden. ”Jeg burde plukke dine øjenvipper en for en, jeg bad om de groteske historier bind 4-5, det her er 1-2, hvordan kan man være så dum!” ”Men, men deres adelighed, der findes ikke 4-5, det er 3-4 og 5-6” hendes øjne blev store som den tynde, fregnede mand sagde hende imod. Han havde ret selvfølgelig. Der fandtes ikke et bind der hed fra 4-5, medmindre man selvfølgelig kendte til de hemmeligheder, som Pleasances gjorde.
Med en knurrende lyd, gik hun langsomt mod manden. Skuldrene gled langsomt bagud mens hun med hendes lange sorte negle, greb omkring hans kæbe og borede de lange negle ind i hans fine bløde hud. Stod så tæt, at hun kunne se de flotte fregner hen over hans næseryg.
”Du er heldig at jeg kan lide dig Felix” hviskede hun med et skævt smil, der var fuldstændig frarøvet normale menneskelige følelser når de smilte.
Med et hårdt skub, forlod hun Felix som hurtigt forlod lokalet.
Med et suk faldt hun tilbage i stolen. ”Jeg keder mig” råbte hun, og som kaldet gled Ellis ind af døren. ”Oh! Ellis! Er Chaunce her!?” hun var hurtigt ude af døren og løb ned ad gangen.
Med et grin kastede hun armene omkring hans hals og gav ham et stort smil. ”Chaunce! Min redning, hvordan går det broder?” spandt hun, som hun kiggede på ham med kærlighed lysende ud af øjnene.
Chaos 04.03.2023 15:26
Chaunce begyndte at kunne høre Pleasances stemme i det fjerne. Han vidste allerede at hun formodentligt var i flæsket på en tjenestemand eller pige. Det var ikke noget nyt at det hændte. Ikke at Chaunce kunne male sig selv bedre. Hvis ikke han fik tingene som han ønskede, ville hans vrede vise sig meget voldsommere end Pleasances. Mange så blot tvillingerne som utilregnelige og umulige at have med at gøre. Det var bestemt ikke usandt, men det var også relevant at se på hvorfor de var endt sådan. Han hørte de løbende skridt allerede før han spottede Pleasance komme løbende. Han greb hende uden tøven. Der var ingen tvivl om båndet mellem de søskende var dybere end noget andet. Hun var som en forlængelse af ham selv. Han så på hende med så ømt et blik, man næsten kunne glemme de blikke de fleste andre ville møde. Han var på ingen måde en blid mand. Den eneste person der fik den side at se, var i virkeligheden hans søster. ”Jeg keder mig noget så gevaldigt. Måske vi kan redde hinanden.” Ellis kom glidende og Chaunce gav ham en godbid før dyret tilfreds gled videre ned ad gangen i jagt på et sted at sove. ”Fortæl mig, kære søster, har du nogle planer jeg kan være behjælpelig med i dag?” Han havde flere gang set de eksperimenter Pleasance foretog sig. Mange ville måske finde det frastødende, men for Chaunce var det fascinerende. Så mange kvinder var så kedelige og anstændige. Han fandt det langt mere interessant når kvinder ikke var nervøse for at få beskidte hænder.
Sparks 04.03.2023 15:40
Der gik ikke mange minutter, før at de sorte øjne begyndte at skinne. ”Ved godt hvad jeg synes vi kunne bruge tiden på” hviskede hun med en hæs stemme, hvor hun langsomt lod hendes læber glide tættere mod hans. Men i stedet for at lade deres læber mødes, hakkede hun tænderne sammen og udstødte et overdrevet suk. ”Men ak, familien ville bare skille os ad—Så vi må vel hellere være anstændige” de sidste ord der forlod hende, blev sagt med en næsten barnlig genklang før hun nikkede med hoved, og rullede øjnene. ”Men!” hun drejede rundt om sig selv, så den smukke sorte kjole dansede omkring hendes ben. ”Jeg har dog trods alt et projekt, der måske kunne interessere dig” et lumsk smil erstattede den irriteret grimasse, som hun vendte sig og kiggede mod hendes tvilling. ”Måske endda, en lille gave?” hun krummede ryggen og gik mod ham. Næsten som en kvinde ville gøre, når hun skulle kilde deres barn. Hun sprang dog et lille hop, og tog hans hånd. ”Kom, vi skal ned i kælderen”
Chaos 04.03.2023 15:51
Hvis der var nogen han forstod helt ned til de mindste ansigtstrækninger, så var det Pleasance. Der var ikke nogen han forstod så godt som hende og han vidste det var gengældt. Han behøvede ikke mere end at se hvordan hendes øjne skinnede for at forstå hvad hun i virkeligheden havde lyst til. Det var meget fristende at glemme alt om anstændigheden og overgive sig til hvad de begge havde lyst til, men hun havde fuldkommen ret. De ville blot blive skillet ad, hvis de forsøgte at begå sig i sådan adfærd her på fortet. Det måtte høre til udenfor fortet, væk fra de dømmende blikke af deres familie. ”En anden dag,” lovede han hende. Han betragtede hende som den mørke kjole svævede omkring hende. Så smuk hun så ud når hun blev så begejstret. Han så straks langt mere interesseret ud ved benævnelsen af en gave. Ikke at hendes projekter havde manglende interesse fra ham, men en gave var noget helt andet som vækkede en dyb spænding i ham. Han vidste at hendes gaver aldrig skuffede. ”Du vækker min nysgerrighed,” kommenterede han som hun kom nærmere. Han var stadig så fascineret af Pleasances mimik sammenlignet med andre han havde set rundt omkring. Hun var fuldkommen unik til alle han nogensinde havde mødt. Uden tøven fulgte han hende mod kælderen. ”Giv mig et hint om hvad gaven er. Jeg er så spændt!"
Sparks 04.03.2023 16:10
På mange måder, da var Pleasance blevet frarøvet en tid som barn, hvilket gjorde hun stadig kunne have mimikken som en. Tankerne? Måske var der alligevel en barns nysgerrighed, som hun betragtede hvad der ville ske, når hun gjorde bestemte ting ved et menneske. Pleasance havde dog hurtigt lært, at nogle dyr skulle hun holde sig fra—men andre, der måtte hun undersøge hvad hun kunne finde inde i. Sommerfugle, edderkopper og fugle var især en ting, som man ville finde i Pleasances kælder.
Pleasance lænede sig mod hans arm, som de gik ned af gangen mod hendes lokaler i undergrunden. ”Så smuk som sneen i nordlandet” hviskede hun, som hun lod læberne glide hen over hans øre. Med et let grin, gav hun slip på hans hånd og begyndte at løbe ned ad gangen. Næsten i et forsøg på, at få ham til at fange hende.
Hendes fødder gav genklang, som de fortsatte ned ad stentrappen til kælderen. Latteren kastede sig mod de kolde vægge, af det ødelagte fort.
Da de endelig nåede enden af hendes hule, åbnede hun døren, og der sad en ung kvinde, arme lænket og hendes sne blonde hår dansede ned over hendes udhulet kinder.
Hun ventede på at Chaunce gik først, så hun kunne lægge hendes hænder på hans ryg. ”Jeg ved hvor ked af du er, at jeg ikke har kunne dele dig med andre, så jeg tænkte—måske var det på tide at finde én, som jeg synes var min bror værdig” hun hviskede sagte og med nysgerrige øjne slangede sig forbi, for at gribe Pandoras kind og løftede den op. Arret hen over hendes øje, den sorte hånd og arm ”er hun ikke smuk” hviskede hun, og lod fingrene glide hen over den askehvide hud.
Chaos 04.03.2023 16:25
På trods af både Chaunce og Pleasance havde haft en lignende opvækst, var det meget forskelligt hvordan det viste sig. Pleasance kastede sig ud i at opleve verden med hendes hænder. Hun undersøgte alt hun kunne, hvordan end hun kunne. Chaunce lærte verden at kende gennem skrift. Han læste så meget at han pludselig forstod verden gennem de skrevne ord. Han påtog sig personlighedstræk og mimik fra karakterer i de skrevne karakterer. Det gav en illusion af han havde en påtaget modenhed. Når det kom til stykket, var han ikke mere moden end hans søster. Hvis han blev presset nok, ville han falde tilbage den unge dreng der blev forskruet af verdenen omkring ham. Han begyndte at overveje meget hvad hun hintede til. Hvad var så smukt som sneen i nordlandet? Han kunne ikke komme på noget. Og før han fik meget tid til at tænke, satte Pleasance i løb og han fulgte straks efter. Selv deres løbende skridt virkede til at være i takt med hinanden, på trods af hun fik et voldsomt forspring. Han fulgte hende ned af trappen til kælderen og satte først farten ned da enden af trappen næsten var nået.
Han var ikke sikker på hvad der ventede ham på den anden side af døren, så han blev overrasket over den smukke kvinde med det hvide hår. Han trådte frem til hende og studerede nysgerrigt kvinden der sad lænket til stolen. ”Er hun værdig?” Hun var bestemt smuk, men han vidste også at det ikke var nok for Pleasance. Det krævede mere end blot en der var flot. ”Meget.” Han trådte endnu et skridt frem og lænede sig frem for at se nærmere på den blege kvinde. Interessen var tydelig i hans blik. Han kunne sagtens se hvorfor hans søster havde udvalgt netop hende som en gave til ham.
Sparks 04.03.2023 16:54
Pleasances øjne skinnede da Chaunce spurgte om hun var værdig.Et let pigefnis forlod hende og nikkede så. ”Hun er lige som os! Se hendes arm” hun løftede armen op, mens en let stønnen kom fra kvinden i stolen, der tydeligvis ikke var ved bevidstheden. Sorte streger flød fra underarmen op til albuen, det mørkeste punkt var håndleddet. Hendes læber var igen tæt ved Chaunces øre ”hun er afhængig af dæmonblod” hviskede hun og endnu et fnis forlod hende, som hun kiggede tilbage med store øjne på nordkvinden. ”Men hun er din, helt din egen! Hvis du vil have hende, ellers skal jeg nok beholde Pandora” hviskede hun, som hun kiggede tilbage mod kvinden, der lige så stille kom til bevistheden.
Grønne øjne, som de nyeste bøgeblade, kiggede forskrækket rundt. Det var ikke første gang, at kvinden vågnede op, det kunne Pleasance fortælle. Nej, men det var også tydeligt, at hver gang ønskede nordkvinden hun ikke ville vågne op igen. I de grønne øjne, var dråber af rag, som hun vendte blikket mod den ny ankommende. ”Vand” bad Pandora: Pleasance havde fået hende til at stoppe med at tigge om at blive sluppet fri. Hun var helt klar, til bare at blive en dukke for hendes bror. ”Gå, gå, hent hende noget vand” Pleasance, prikkede til den askehvide hud, gennem de huller der var i tøjet. ”Du bliver en fin lille fugl for min bror, hans nyeste dyr” hviskede hun og det var tydeligt at se at Pandora ikke længere havde kræfter tilbage for at protesterer.
Chaos 04.03.2023 17:12
Chaunce lagde hovedet på skrå og rørte forsigtigt ved de store streger på hendes arm. Hvor interessant. Han drejede langsomt hovedet mod hans søster da hun nævnte et endnu mere interessant faktum. Åh, sådan en fin lille skabning der var blevet involveret i kræfter hun ikke forstod. Han lænede sig tættere på nordkvinden og kunne høre en svag vejrtrækning fra hende. Hun var ikke ved bevidsthed, men hun var heller ikke død. Godt. Han lød hans fingre føre over kvindens ansigt og mærkede hvor rar hendes hud føltes mod hans følsomme fingerspidser. ”Pandora,” gentog han. Hun var helt sikkert en han ønskede at beholde. ”Du ved jeg deler alle mine gaver med dig.” Han lænede sig frem og placerede blidt sine læber mod kvindens pande. Han trådte et skridt tilbage for blot at betragte hende. Hun var så fin, specielt når hun sov. Han var udmærket klar over hvilke reaktioner der var at vente når hun åbnede sine øjne. Han mistede helt pusten ved synet af de smukkeste grønne øjne. Han gik hen for at hente noget at drikke til Pandora. Han var ikke væk længe. Han kom tilbage og lagde forsigtigt koppen med vand mod hendes læber. ”Jeg skal nok passe godt på dig.” Med en blid hånd guidede han hendes hoved tilbage så hun kunne drikke vandet. Da han var færdig rakte han glasset frem mod Pleasance. ”Hun er perfekt,” fortalte han sin søster. Med hans frie hånd strøg han Pandora over håret. ”Helt perfekt.”
Sparks 04.03.2023 17:28
Pandora lagde hoved tilbage og betragtede Chaunce med en nysgerrighed. ”Hun er blevet bedøvet, så du kunne kigge på hende, uden hun skulle tæmmes” hørte hun Pleasance hviske mod den andens øre. ”Jeg ved jo, hvor meget du holder af, selv at få dem knyttet til dig” de mørke øjne, som stadig gav Pandora mareridt, kiggede mod hende, og et smil der sendte kuldegysninger gennem kroppen.
Hendes blik rettede sig tilbage mod manden, der fortalte hende, han nok skulle passe godt på hende. Han lignede en ulv, en af dem Pandora havde jagtet for at få deres pels.
Det værste ved det hele, på trods af hvor forfærdelig situationen var: så var den bløde følelse af en hånd, som gled hen over hendes hår. Den var velkommen, den var behøvet. Så mange dage, uger? Måske måneder, hvor hun havde forladt hendes landsby i håb om at finde dæmonblod. Pandora havde håbet på en ny start, da hendes barndomsven havde fundet hende. Men drømmen, som alt andet var brast og hun var tilbage i de dårlige vaner.
Pandora lod derefter hoved glide mod Chaunces hånd, for at mærke varmen mod hendes udhulet og kolde kind.
”Se, hun kan allerede lide dig” spandt den mørkhåret kvinde, og lænede sig frem. ”Hvis du ikke behager min bror, så vil jeg glæde mig til at se, hvordan blodet har påvirket dig inden i” Pandora kiggede op, som Pleasance bevægede hoved frem og betragtede hende med hendes grønne svømmende øjne.
Chaos 04.03.2023 17:40
Det var prissat at Pandora var rolig grundet bedøvelsen. På den måde, kunne han tilbringe tid med hende uden at være bekymret for at hun ville reagere voldsomt på hans tilstedeværelse. ”Hun skal nok blive knyttet snart.” Hvor hans søster var meget interesseret i at studere andres indre, at se hvordan kroppen reagerede på forskellige ting, foretrak Chaunce hans eksperimenter i levende live. Han foretrak at se hvordan forskellige adfærd og behandling påvirkede en person. Og denne kvinde, Pandora, var uden tvivl en han ønskede at udforske nærmere. Han førte hånden ned til hendes kind og kærtegnede hende med blide strøg. Pleasance havde ret. Pandora var allerede begyndt at knytte sig, lod det til. ”Jeg kan lide hende. Lad os ikke skræmme hende unødvendigt.” Han lænede sig frem så han var på øjenhøjde med den blonde kvinde. ”Du skal ikke være bange. Bare lyt til mig og der sker dig ikke noget.” Han opførte sig blot som han ville, når han skulle tæmme et nyt dyr. Han forsøgte at virke som et sikkert sted, som en person dyret ikke behøvede at frygte. ”Er du sulten, Pandora?” Det var ganske fint at Pleasance havde skræmt Pandora. Nu kunne han komme ind og virke som en hun kunne stole på, en der ønskede hende det godt. Og det gjorde han, så længe hun gav ham hvad han ønskede.
Sparks 04.03.2023 17:58
Langsomt begyndte bedøvelsen, at få Pandoras krop til at summe i stedet.Blikket flakkede frem og tilbage mellem Pleasance og Chaunce, hvis navn hun endnu ikke havde fået endnu. Men trods for, at nordkvinden ikke troede på ham, valgte hun blot at nikke og give ham hendes fulde opmærksomhed.
Pleasance spandt fornøjet. ”Så synes jeg, du skal tage hende med, bare at se dig med hende, lod mig inspirere til et projekt!” sagde den slanke adelskvinde med et stort smil der formede sig over hendes læber. Pandora kiggede tilbage mod Chaunce og nikkede langsomt. ”Sulten” var det eneste ord der undslap hende, selvom der var noget hun higede mere efter: blod. Og selvom hverken Pleasance eller Chaunce var dæmoner: var der stadig en duft over Chaunce der fik hende til at læne sig tættere på, hvormed hendes øjne betragtede ham sultent.
Pleasance var nu forsvundet, efter hun havde placeret et kys mod broderes øreflip.
Dette efterlod Pandora alene med Chaunce. ”Hvad hedder du?” spurgte Pandora så, mens hun hæv i lænkerne i håb om, at han ville slippe hende fri fra dem.
Chaos 04.03.2023 18:23
Chaunce lod kort blikket flyde mod hans søster da hun gjorde an til at gå, men naturligvis ikke uden at vise omsorg først. ”God fornøjelse.” Hans blik rettede sig igen mod Pandora, nu havde hun hans fulde opmærksomhed. Hvilket i virkeligheden nok ikke var det bedste at have. ”For mad eller for blod?” Han fik sit svar da hun lænede sig frem og hendes blik blev sultent. Jamen det kunne de nemt fikse. Godt nok var han ikke født med dæmonisk blod, men der var stor chance for hun alligevel ville kunne få noget ud af det. ”Chaunce,” fortalte han mens han rakte hånden ned for at tage en lille kniv fra en lomme på siden af hans bukseben. ”Gad vide hvad du vil synes om mit blod.” Han holdt en hånd frem mod hende og stak kniven ned midt i håndfladen. Blodet piblede frem omkring knivens spids. Han fjernede da kniven og holdt hånden frem mod hende, så hun ville kunne dufte blodet. Han var nysgerrig på hendes reaktion. Hvis hun længtes efter hans blod, ville han gerne dele det med hende. Det var hvad hendes behov var, og det første han skulle gøre var at dække hendes behov. Så kunne de for alvor begynde at skabe et bånd.
Sparks 04.03.2023 18:36
Spyt begyndte at samle sig i hendes mund, da det gik op for hende, at han ville give hende hvad hun ønskede.Pandora burde vide bedre, hun burde vide så meget bedre. Men da blodets duft bredte sig i luften, lukkede hun øjnene og tog en dyb indånding.
Duften fra blodet kom tættere på, og hendes øjne spærrede op. Ville han give hende det, bare sådan? Hjertet bankede stødt mod hendes brystkasse, men da hun ikke kunne bruge hendes hænder, bevægede hun sig langsomt fremad og lod tungen glide hen over hans hånd. Et nydelsessuk forlod hende og hun prøvede at komme tættere på at få mere. I sådan en grad, at hendes tænder greb omkring hans hånd for at få mere blod.
Chaos 04.03.2023 18:48
Han lagde hovedet på skrå da hun virkede meget desperat for at få fat i blodet. I dette øjeblik, var hun ikke anderledes end et dyr. Han fjernede kniven fra hans håndflade da han mærkede hendes tunge mod hans hånd og lod hendes tænder gribe fat i hans hånd. Hun var fuldkommen desperat efter det. Han fandt det yderst interessant at hans blod havde den påvirkning på hende. Han lagde en hånd mod hendes hals, blot for at sørge for hendes hoved blev holdt stille. Han løftede derefter den blødende hånd og lod blodet dryppe ned på hans læber. Han elskede virkelig at se hvad der udfoldede sig foran ham. Pleasance forstod virkelig at udvælge dem. Pandora var præcis hvad han havde ledt efter. En han faktisk havde en chance for at tæmme, fordi han på en fast basis kunne give hende hvad hun havde brug for. Det måtte være bedre for hende end at rende rundt og få det fra andre og sikkert på måder der var knap så anstændige for en ung kvinde som hende. Han lænede sig frem mod hende. ”Der er mere hvor der kommer fra. Hvis du bliver her hos mig, kan du få lige så meget af det som du ønsker.” Med de ord flyttede han hånden væk, så der ikke længere ville dryppe blod ned mod hende.
Sparks 04.03.2023 19:01
Først var hun ikke med på at lade ham holde hendes hals på den måde.En let irriteret knurren, der kunne sammenlignes med en af ulvene fra norden. Men som blodet begyndte at dryppe ned over hendes læber, lod hun tungen glide hen over dem. Ikke en dråbe blev spildt.
Men lige så hurtigt som hun havde fået det hun ønskede, lige så hurtig blev det taget fra hende igen. Knurren blev til klynkene lyde, og hendes tunge gled hen over hendes læber.
”Hvad skal jeg gøre for det?” hendes stemme var hæs, hun var sulten og ikke kun efter blod. Hun var tørstig, ikke kun efter vand.
Hele kroppen higede efter kærtegn: efter nærvær.
”Må jeg ikke komme ud herfra? Jeg kan ikke mærke mine ben længere” måske var det farligt at bede om så meget, men for nu, vidste hun ikke hvad han ellers ville have fra hende. På et tidspunkt ville hun være fri, hun ville kæmpe for det: for nu, var han hendes bedste løsning på ikke at rådne op i en celle.
Chaos 04.03.2023 19:09
Det fascinerede ham at hun lavede lyde der mindede om et dyr. Han blev blot mere og mere interesseret i hende. Og i sidste ende var det virkelig det bedste. Det øjeblik han mistede interessen, fik Pleasance lov at gøre med hende hvad hun ville, og så ville hun ikke være i live ret længe, så meget vidste han. Han var ikke klar på at lade hende komme ud af rummet endnu. Han var nødt til at vide hun ikke ville forsøge at stikke af før det ville ske. ”Bare gør som jeg siger.” Han gik hen til døren og sikrede sig at den var låst. Han var villig til at give hende lidt frihed, men ikke så meget som hun ønskede. ”Du kan ikke komme ud af rummet endnu.” Han gik alligevel hen og frigjorde hende fra lænkerne. Så meget frihed kunne han give hende for nu. Medmindre hun forsøgte at stikke af, i hvert fald. Han trådte tilbage til hendes front og tog fat i hendes ene hånd så hun havde en støtte hvis hun ville op og stå. ”Jeg lover dig du kan komme ud en dag, så længe du lytter til mig. Jeg er her ikke for at gøre dig ondt.” Det var ikke løgn i hans tanker, men det var selvfølgelig skadeligt mentalt at blive holdt fanget på sådan en vis.
Sparks 04.03.2023 19:32
Bare gør som jeg siger.Så vidste Pandora godt, hvad klokken havde slået. Chaunce kunne være lige så modbydelig, som Pleasance havde været. Arene på hendes ryg, var mere end rigeligt bevis på dette udsagn. Så, det betød at hun skulle indrette sig, og muligvis også vise sig fra en side der gjorde han ville være interesseret i hende.
Det var nemt at tænke sådan, når man havde været skubbet bagerst i sit hoved. Overtaget af en dæmon, som der pludselig var væk.
Overlevelse, på trods af hun så mange gange, havde tænkt hun skulle ende sit liv. Så hvorfor hang hun fast? Hvad var det der gjorde, hun ønskede at blive på jorden?
”Okay” valgte hun blot og sige, da han fortalte hun ikke kunne komme ud af rummet.
Lænkerne faldt, og Pandora tog hans hånd for at komme op.
Det var ikke en overdrivelse, at hendes ben rystede. Ej hellere var det en overdrivelse, da hun faldt mod hans brystkasse. Men, hun udnyttede situationen. Lagde armene omkring ham og hendes næse fandt mod hans brystkasse. ”Du dufter godt” hviskede hun, som hendes hænder vandrede i håb om at finde den kniv, hun havde set ham bruge tidligere.
Chaos 04.03.2023 19:49
Pleasance havde tendens til at benytte sig af instrumenter af forskellige arter. Chaunce var anderledes på den vis. Ikke at han var imod at bruge dem, men han ville oftere forsøge at få en person til at underlægge sig, få dem til at føle han var deres herre, meget som man ville med dyr. Det var sådan han holdt personer. Det var ikke alle der var egnet til det. Så skulle de knækkes først, og det var ikke altid han gad at bruge sin tid på det. Ikke hvis det virkede som en tabt sagt på forhånd, i hvert fald. Han stod rank, selv da hun faldt imod ham. Han så ned på hende da hun kommenterede på hans duft. Han mærkede godt hendes vandrende hænder. Sandsynligheden for hun gjorde det fordi hun ikke kunne holde hænderne fra ham var rimelig lille. Nej, der var større chance for at hun ledte efter et våben. Hun ville gerne ud derfra og han var den eneste der stod i hendes vej. ”Lad os forstille os det her scenarie. Du får fat i min kniv eller et andet våben. Du skaffer mig ad vejen og kommer ud af kælderen. Du vil være i et fort med folk loyale til min familie. Hvordan vil du komme ud? For ikke at tale om du vil have min søster på nakken. Hvor længe tror du selv du ville overleve?” Han greb fat om hendes skuldre og skubbede hende nok væk til at kunne se på hende. ”Træf det klog valg her, ikke det desperate.”
Sparks 04.03.2023 20:12
Hun trak hænderne tilbage men lod dem hvile mod hans brystkasse, da han skubbede hende væk. Et skævt smil snoede sig hen over hendes læber. ”Der er dog en fejl i dit scenarie” sagde hun med hendes hæse stemme, de bar tydelige præg af der var sket noget hernede, der havde lagt pres på hendes stemmebånd. De grønne mosøjne betragtede indgående hans brune katteøjne.
Pandora lænede sig tætter mod ham igen. Bøjede ryggen, da hans hænder stadig var presset mod hendes skuldre. Hoved snoede sig så hendes næse dansede ved siden af læberne der var beskyttet af masken. Den eneste grund til, at hun bevægede sig så tæt på, til at begynde med.
”Vil du høre fejlen?” spurgte hun og lod atter øjnene fange hans. De sprukne læber, pressede sig mod hinanden. Og da læben lagde sig hen over dem, mærkede hun hvordan det sved grundet de sår der var hen over huden.
Hjertet dundrede i hendes brystkasse. Nej, hun havde ikke tænkt sig at dræbe ham. Hun havde håbet på at gemme den, til det helt rigtige øjeblik så hun kunne forsvare sig. Men aldrig dræbe.
Chatboks
IC-chat▽