Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 27.12.2022 22:51
Serafina havde taget sig noget af en rejse fra hovedstaden, hun havde selvfølgelig snakket med sin mand om denne rejse hun ville tag for at skaffe nogen flere urter til sit lager.
Hun var dog på jagt efter nogen sjældne urter som ikke kunne findes i hovedstaden og hun var derfor taget til Tusmørkedalen for at hente dem.

Da mørket var faldet på måtte Serafina indrømme at hun var faret vild, hun var komme til Tusmørkely, hun var falde på nogen brosten og havde slået et lille hul i hovedet, ikke noget hun ikke selv kunne fikse når hun fandt et sted for natten, men det blødte dog en del alligevel.

Serafina så rundt i gaderne da hun så en skikkelse, hun bevægede sig over i mod skikkelsen "undskyld, De kunne vel ikke fortælle mig hvor jeg er, jeg tror jeg er faret vil?" sagde hun roligt til personen som hun nærmede sig, hun viste ikke hvor hun var eller hvilket miljø hun befandt sig i, men hun håbede at personen kunne hjælpe hende så hun kunne få ordnet sin blodige pande.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.12.2022 10:20
Quenyeve var i gang med at male midt i en gyde, da der blev snakket til hende. Det var dog ikke opmærksomheden der fangede hendes sanser. Hun sniffede ind og kunne lugte blod. Hun mærkede hvordan det gik helt ind i næseborene og hun vrikkede med næsen, som hun lod hugtænderne dukke frem. Hun hvæsede.

Der gik ikke mange sekunder før hun var helt ovre ved den blødende og slikkede hende i hovedbunden som smagsprøve. Blodet var sødt, behageligt. Det var virkelig en smagsoplevelse, så hun søgte ned mod skulderen og gjorde klar til at sætte tænderne i hende, hun kunne ikke styre det.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 29.12.2022 15:24
Serafine hørte en hvæsen og så undrende omkring sig, hun fik et chok da personen som før havde stået på afstand pludselig stod foran hende.
Da kvinden slikkede på hendes blødende pande fik Serafina et chok og forsøgte at træde tilbage og væk fra kvinden.

Serafina var ikke i tvivl, hvæsen, slikkede hende i panden og nu søgte ned mod hendes skulder, hun stod overfor en vampyr, hun kendte godt til dem, hun havde læst en del om dem.
Serafina forsøgte at flytte sig fra personen "hvad laver De?" sagde hun hurtigt som hun forsøgte at træde væk fra personen.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 02.01.2023 10:22
Quenyeve gik interesseret efter hende med intense øjne og et hjerte der bankede hurtigt. Hun smagte godt og hun ville gerne have bare en lille bid. Det kom dog bag på hende at der blev snakket til hende og det fik hende ud af hendes trance for en stund, hvor hun bare stod og stirrede på Serafina med et interesseret blik.

"Blod... Smager godt... Må have!" Hun gik over og kælede hende lidt på skulderen, hun kunne mærke hvordan hun bare måtte smage igen, men nu vidste hun ikke om det ville blive en jagt eller hvad det ville blive, hun vidste bare hun virkelig gerne ville smage.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 02.01.2023 16:01
Serafina begyndte at blive bange og slog kvindens hænder væk fra sig "rør mig ikke" sagde hun bestemt, hun lå sin hånd på sin pande for at heale sit sår, blodet stoppede med at løbe så meget, men der var stadig hul da hun ikke kunne fokusere ordenligt på sin evne samtidig med hun bakkede væk fra kvinden. 

Serafina vidste ikke om det overhovedet var nok at stoppe blodet, selvom der stadig var lidt og nu var der også blod på hendes hånd, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun så panisk omkring for at finde noget hun kunne holde kvinden på afstand med.
Hun tog en gren fra jorden og holde den mod kvinden som var det et sværd, ikke at hun vidste hvordan man kæmpede, men hun forsøgte da "lad mig være" sagde hun højt og bestemt, mest i håb om at nogen ville høre hende og hjælpe, men hvem skulle hjælpe hende her.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 04.01.2023 19:59
Det hjalp lidt at hullet blev mindre og hun stoppede lidt, men som mere blod pumpede ud af panden, slikkede Quenyeve sig om munden og så intimiderende på såret. Blodet var det eneste hun kunne tænke på og hun kunne ikke styre sig, hvorfor hun fortsatte efter hende, instinktivt efter at få fat i hendes blod.

Hendes indre satte imod og hun begyndte at kæmpe med sig selv, til sidst bakkede hun drastisk og nærmest skreg. "Få det blod væk nu eller jeg bider!" Hun havde så svært med at kæmpe imod, men hun ville heller ikke såre nogen, hun kunne bare ikke rigtigt lade være. Blodet var hendes levevej og hun havde ikke lært at styre sig selv i de maks fire år hun havde været vampyr.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 05.01.2023 00:57
Da kvinden fortsatte efter hende blev hun ved med at bakke, men da kvinden bakkede væk og skreg om at få blodet væk, tog Serafina en dyb indånding så hun kunne fokusere.

Hun lå sin hånd på såret i sin pande og såret healede, hun tog sit lommertørklæde og tørte blodet væk fra sin pande og hånd, hun så på kvinden mens hun lå lommetørklædet væk "det er væk" sagde hun hurtigt, hun håbede at det virkede for hun ville helst ikke bides, og hun vidste godt at hun bestemt ikke kunne løbe fra en vampyr.

Serafina så på kvinden "er De okay frøken?" spurgte hun roligt, men holdte stadig sin afstand til kvinden, hun ville helt ikke for tæt på da hun stadig var nervøs for hvad der kunne ske, men samtidig ville hun også være sikker på at kvinden var okay. 
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 08.01.2023 20:27
Roligt hev Quenyeve efter vejret og nikkede nærmest angrende, som pulsen begyndte at ligge sig og hun slappede mere af i kroppen, det var virkelig det hun havde brug for, at hun kunne slappe mere af og ikke hungrede efter blodet. Det var rart det kom væk. Hun holdt godt fast i det der lige var i nærheden og borede nærmest hænderne i det træ hun nu havde fat i.

"Jeg... tror jeg slapper mere af," stønnede hun let ud i frustration. Det var en ubehagelig situation, men hun kunne ikke gøre andet end at slappe af, hun var nødt til at slappe af.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 08.01.2023 22:22
Serafina nikkede roligt og stod stadig på afstand "jeg beklager, havde jeg vist De havde det sådan, så havde jeg ikke nærmet mig Dem" sagde hun roligt, men undskyldende. Serafina kunne ikke vide på den afstand at kvinden var vampyr, men det fandt hun da ud af ret hurtigt, men der så ud til at tingene var faldet til ro igen.

Serafina så lidt rundt, hun var stadig faret vild, men forhåbentlig kunne kvinden her hjælpe hende på rette vej, hun var dog nysgerrig på hvad kvinden lavede ude i mørket på denne tid helt alene, men det gav måske sig selv med vampyrer, men hun var ikke sikker.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 15.01.2023 11:45
Det var ikke fordi der var noget galt i det kvinden havde gjort og Quenyeve prøvede egentligt bare at smile for sig som hun sagde det. Hun nikkede let og kunne snildt acceptere at det var sådan det var. Hun gik smilende tilbage mod sit malergrej og så vurderende på sit lærred. "Det er okay, jeg kan bare ikke styre mig, slet ikke når jeg er i mit kreative hjørne."

Hun tog paletten op og begyndte at male videre, det hun malede var en inspiration af sin blodrus. Hun malede et hjerte der pumpede blod, det var så følelsesladet af hendes egne følelser og havde man en smule forstand på kunst, så ville man nok sagtens kunne se det.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 21.01.2023 17:54
Serafina nærmede sig roligt som kvinden gik tilbage til hvor hun før havde stået "De er kunstner?" spurgte hun roligt og facineret, Serafina var selv glad for kunst og meget kunst interesseret.
Hun gik roligt over mod hende for at ville se hvad hun malede, hvis hun måtte selvfølgelig.

Serafina havde rimelig god forstand på kunst og viste en del omkring det. Hun ville ikke generer kvinden, men nu var hun nysgerrig og hvis kvinden ikke havde noget i mod det så ville hun hellere end gerne se hvad hun malede.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.01.2023 01:08
"Kunstner for evigt og altid," mumlede Quenyeve let og lavede endnu et strøg, inden malerpenslen blev placeret mellem hugtænderne, mens hun vurderede sit eget mesterværk. Det var virkelig smukt at se hvordan det så ud og hun var ret stolt af det hun var i gang med at lave, hvorfor hun stolt satte endnu et strøg med penslen.

Efter at have taget penslen i hånden igen og rusen var faldet helt ned, så hun smilende på Serafina og vurderede om hun ville være god nok at spørge, men valgte at hun måtte være det. "Hvad synes du? Er det for meget? Tror du der er salg i det? Skal jeg droppe det?" Selvkritikken kom frem i hende, skulle hun måske droppe det? Var det der hun alligevel var med det hele?

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 27.01.2023 18:22
Serafina nikker lidt over det hun sagde med kunstner for evigt og altid, hun forstod hende godt, kunst var fantastisk.
Hun ville dog ikke forstyrre hende, så hun lod bare kvinden male og stod roligt og så hendes proces, det var enlig rigtig godt og Serafina tog sig selv i at blive meget facineret af det som kvinden malede.

Serafina så på kvinden da hun spurgte "hmm lad mig se" sagde hun roligt og så lidt nærmere på det, Serafina var ret godt til kunst da det var en af hendes mange hobbyer.
Hun nærstuderede det lidt og smilede roligt "Det er ikke for meget, det er utrolig smukt, og meget inspirerende... hjertet som pumper blod... lad mig gætte på De tager inspiration fra Deres egne følelser og tanker?" sagde hun roligt og så lidt spørgende på hende, hun var ikke sikker på om det var det, men det var sådan det så ud derfra hvor hun stod.

Serafina kunne godt li kunst og hun kunne godt li at enten købe eller sælge kunst, hun nikkede lidt "jeg er sikker på De sagtens ville kunne sælge Deres værker, uden tvivl" sagde hun roligt og hun mente det tydeligt uden tvivl.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.01.2023 20:00
Det var tilfredsstillende, at lade en anden se på ens kunstværker og hun fandt roen i der var en der faktisk kunne lide hendes kunstværker. Hun havde hidtil ikke delt sine værker særligt meget, hun ville gerne, men det var super svært at håndtere det hele og hun vidste ikke hvordan hun skulle tackle, at nogen skulle se hendes værker sådan for real. Alligevel gav det hende ro i maven, at der stod en som faktisk kunne forstå hvad det var hun tegnede.

Et let nik kom fra hende, som hun satte fokus på Serafina og så på hende med rolige øjne, noget hun ellers meget sjældent kunne befinde sig i. "Det er godt spottet, det er min blodrus, kan man vel sige." Hun smilede let, som hun så rødmende på kvinden, hun havde jo ret let fundet ud af hvad hun var, men at hun var så rolig omkring det hele lettede hende gevaldigt.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 28.01.2023 12:21
Serafina var meget kunst interesseret og hun kunne godt genkende en god kunstner når hun så en.
Hun så stadig på maleriet selvom hun tydeligt kunne mærke kvindens blik på sig, mens hun nær studerede billedet som kvinden havde malet.

Hun nikkede roligt "Det giver et godt indblik i hvordan det kan være at være som Dem, det er meget inspirende" sagde hun roligt og flyttede blikket fra maleriet og over på kvinden "har De overvejet at sælge, eller starte et galleri? jeg tror De ville kunne klare Dem utrolig godt" sagde hun roligt og så lidt spørgende på kvinden.
Serafina var ret sikker på at hun sagtens ville kunne starte et rigtig godt galleri op hvis hun ville og hun kunne sikkert starte en rigtig god indkomst på det.

Nok vidste Serafina hvad kvinden var, men bare fordi man var en vampyr, eller anden race så skulle man da stadig ha lov til at leve sit liv som man selv ønskede det og ikke lade andre stoppe dem i det de gerne ville. Derfor ville Serafina også gerne hjælpe denne kvinde hvis hun kunne.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 17:09
Det gav et sug i maven og hun bed sig i læben med hugtanden, for ikke at hvæse voldsomt af kvinden. Hjertet pumpede hurtigt og lysten til at angribe gik amok. Det var ikke fordi hun inderst inde gerne ville angribe, men alle sanserne gik amok og hun havde lyst til at bide fra sig. Hun havde virkelig ikke lyst til folk blandede sig i hendes kunst, men bidet i læben holdt hende tilbage og forpinte hende selv smerte i stedet.

Som hun slap læben, kom der en let væsen fra hende, som hun så brændende på Serafina med et blodtørstigt blik og en hvæsen kom frem. "Jeg er glad for du ser mine kvaliteter, men ingen vil handle med en vampyr." Egentligt vidste hun slet ikke om folk ville have det på den måde, men det var hun fast besluttet på var de reelle fakta. Faktum måtte være, at det rent faktisk var sådan folk tænkte, hvem ville købe fra en vampyr og hvad skulle hun gøre godt for?

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 28.01.2023 17:46
Serafina kunne godt se at hun havde sagt noget som ramte en nerve og tog et enkelt skridt væk fra kvinden for at komme lidt på afstand "beklager hvis jeg sagde noget forkert til Dem" sagde hun roligt og så på kvinden mens hun lod hende falde lidt til ro igen. 

Serafina så på hende da hun talte igen "jo, det vil jeg" sagde hun ret hurtigt, og ærligt. Hun ville elske at handle med kvinden, og hun elskede den kunst som kvinden lavede, men hvis hun ikke var interesseret så var det også helt okay, så måtte Serafina jo bare lade vær, men hun ville gerne.
Serafina var sikker på at hun kunne hjælpe kvinden, men kun hvis kvinden selv ville hjælpes med hendes kunst.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 20:06
Ganske irriteret skulle hun til at hvæse af Serafina og begynde hele talen om hvad hun bildte sig ind og hvorfor hun ville udsætte Quenyeve for det hun havde gang i, men det hele stoppede, som hun sagde hun rent faktisk ville købe hendes værker. Så i stedet for at hvæse og gå amok, så hun forvirret og fortabt ud, som blikket studerede Serafina.

"Det ville du?" Hun så helt forvirret ud. "Jeg troede ellers menneskene så os som afskum." Hun fnøs let, hun havde ikke turde konfrontere hele hendes familie og alt deromkring. For hun kendte ikke nogen der syntes det ville være okay

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 28.01.2023 23:54
Serafina så på hende og kunne godt se at hun nok snart fik et møgfald af den anden verden, men i stedet så kvinden bare forvirret på hende.
Serafina nikkede lidt "Det er der mange mennesker der gør... jeg er dog af den holdning at jeg syntes alle racer fortjener en chance for at leve det liv de gerne vil leve uden at blive dømt for det... så ja, jeg vil gerne købe af Dem... jeg vil endda også gerne hjælpe Dem med at få solgt nogen flere malerier, hvis De selvfølgelig er interesseret, jeg ville aldrig tvinge Dem til det... men hvis De vil, så vil jeg gerne hjælpe Dem alt det jeg kan" sagde hun roligt, og hun talte tydeligt sandt, hun havde pengene og omgangskredsen til at kunne hjælpe hende, hvis hun ville selvfølgelig.
Serafina ville aldrig tvinge hende til det, men hun håbede da at kvinden ville tage i mod tilbuddet om hjælp, så hun kunne tjene krystaller, men så hun også kunne modbevise de mennesker som mente at vampyre ikke skulle handle o.s.v, Serafina var bestemt ikke som alle andre mennesker.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.01.2023 13:40
Det var som om Quenyeve spidsede ører, jo mere denne Serafina snakkede, var det virkelig noget hun kunne hjælpe med og var det sandt alt dette kvinden hun sagde? Hun ville gerne skabe en forretning for en som Q? En der virkelig bare gerne ville ud i verden og vise sin kunst, det var hvad Q havde set sig selv som, og her stod der faktisk en og rakte hånden ud. Kunne hun tage imod det? Hun var ikke ligefrem særligt rig og havde ikke midlerne til at starte det op, men jovist troede hun på sin egen kunst, den havde hun arbejdet på siden hun blev født, den var der ikke noget at komme efter, det var virkelig en lykkelig følelse hun havde når det kom til det.

Hun tog en dyb indånding, inden hun så smilende på Serafina, så smilende at hun endda blottede sine hugtænder. "Vil du virkelig hjælpe med det? Jeg er ikke ligefrem lavet af krystaller, men jeg kan måske betale dig i nogle malerier?" Hun var bestemt ikke fornem i sproget og kunne heller ikke gøre noget for at gøre det godt for denne Serafina, men hvis hun kunne betale i malerier, så havde hun allerede nok til en hel udstilling.

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9