Maddie var glad for at han stadig ville hjælpe hende, selvom hun samtidig hadet at hun var nød til at spørger ham, men det var sandt hvad hun sagde, han var den eneste på hele kroen som kende hendes hemmelighed, men han havde også holdt den, han kunne nemt ha afsløret hende der inde, men det gjorde han ikke.
Hun så på ham med et lidt køligere blik da han mente hun gik til angreb igen
"og vis skyld er det Corbin" sagde hun roligt, men ingen tvivl om at hun hentydet til det han havde gjort. Nok var det år siden, men det havde sat sine spor, han viste ikke engang hvor meget hun havde gået igennem siden da, ligeså vel som hun heller ikke kendte til hvad han havde gået igennem efterfølgende.
Hun havde enlig ikke troet hun skulle se ham igen nogensinde, men skæbnen ville det tydeligt anderledes.
Maddie hævede det ene øjenbryn
"jeg er ikke typen der tager hævn, det lader jeg karma om... det troede jeg du ville kunne huske" sagde hun bare køligt inden hun vendte sig om så han kunne hjælpe hende.
Hun ønskede ikke at han rørte det, både fordi hun ikke ville se ham i smerter, men også fordi det ville blive svært at bortforklare inde på kroen at hans hånd pludselig ville være ætset.
Et lille hånligt grin undslap hendes læber
"Det kan nås endnu, natten er stadig ung" sagde hun bare som kommentar over det med at slå ham, selvom hun stadig havde lysten til at slå ham, skubbe til ham, råbe og skrige af ham og fortælle hvad han havde gjort, så holde hun sig helt i ro, tog nogen dybe vejrtrækninger. H
Hun lyttede da han talte om skaden
"det er altid noget" sagde hun roligt.
Maddie vende sig om da han blev færdig og tog den blodige klud så han ikke endte med at komme til skade, hun satte sig på hug igen foran ham, hun vaskede den lidt inden hun vred den op og lå den tilbage i tasken sammen med de andre ting hun havde taget op, og så kort op på ham
"øhm... tak... for hjælpen" sagde hun stille, det var ikke det hun allerhelst ville sige til ham, men hun kunne da være høflig uanset hvem det var.