Kain var ærlig talt dybt imponeret over hendes jagt. Han havde aldrig været så heldig før. Nogen gange gik hans ulten i seng fordi jagten bare ikke var med ham. Han havde aldrig været helt så dygtig til jagt som Gregeraous. Det var lidt der han havde haltet i sin træning. Mest fordi at KAin ville have at det hele skulle lykkes første gang!
"Det kan selvfølgelig have noget at sige. JEg må sige at heldet virkelig har været med Dem denne vinter, og så tæt på Dianthos." svarede han og kiggede på hende med et smil. Han puttede hænderne ind under toppen af tæppet mens Sky lavede maden færdig.
Han var faktisk ganske rolig, og det var da også blevet bedre med tiden da han fandt muligheder i at være varulv takket være Gregeraous og hans eliksir til at få Kains evne til at udfolde sig til fuldt potentiale. Der var stadig nogle ting Gregeraous holdte hemmeligt for omverden til han fandt den rigtige til at overtage efter ham. Kain håbede lidt på at det ville blive ham, men han vidste at det krævede meget mere træning om end at han faktisk havde været en af de bedste elever til kamptræning.
]"De kan være ganske rolig i mit nærvær, og det er ikke lige frem fordi De er vampyr. Ellers havde mit sværd sladret" svarede han og drejede hovedet ldit for at kigge på sværdskæftet som gnistrede en smule nede i skeden. Han kunne se lynene der kom fra sværdet, og det kunne Sky også hvis hun kiggede ordentligt efter. Det var jo et magisk sværd.
"Det dufter henrivende!" kom det fra ham og tog imod maden som hun rakte ham. Han satte sig ned på sin plads og kiggede på maden, det så nu meget godt ud. Hun måtte være klog i et køkken!
Han skulle lige til at tage en bid af maden da Sky nævnte hans navn.
"Tja det er min Fader der har fundet på navnet. Desværre døde han i Lysets tjeneste da jeg var ganske ung." han tog fat i gaflen og stak i en grøntsage inden han puttede den i munde og tyggede lidt på det. Godt krydret, ikke for stærk og perfekt kogt!
"Era kommer egentlig fra mit efternavn Erathus. Men jeg ser ikke min broder så tit, ca en gang om året" svarede han og pustede lidt på maden som han tog lidt mere at spise.