Der er forskellige former for jægere ikke sandt.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 00:32
Skyler havde vært på jagt som så mange gange før, hun tog af sted tideligt om morgenen og tog nok først hjem sent om aften eller om morgen dagen efter, det kom an på hvor godt det gik og hvor koldt det var.

Denne dag begyndte mørket dog langsomt at melde sin ankomst, da Skyler fik med besvær tændt et bål, hun var bange for ild så det var lidt svært men det gik, hun havde lært at gøre det på afstand.
Skyler sad tæt nok på bålet så hun fik varmen, men stadig langt nok fra til hun følte sig sikker.

Skyler lavede noget mad så hun kunne spise, ved hendes side lå en hjort og nogen kaniner, alle var ramt perfekt med pile, hullerne var der stadig, der var et hul i hvert dyr som alle havde ramt præcis så dyrene døde hurtigt og smertefrit, så meget som muligt i hvert fald.

Skyler havde et godt sigte og ramte altid perfekt, med mindre hun blev distrahere eller afbrudt i det. Skyler sad roligt og nød naturens stille lyde som mørket langsomt træk sig mere og mere på, måske skulle hun bare overnatte ude denne gang.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 12.12.2022 01:23
Kain havde taget turen imod Dianthos efter at have stået af nomadeflokken sammen med Kayla Moonstone han brød sig ikke om hvor de skulle hen, nemlig Medanien. Alligevel florrede hans tanker på det første kys hun havde givet ham. Hvordan han havde følt at han havde savlet hele hendes ansigt til fordi han ikke vidste hvad det ville sige at kysse. Ja han vidste da hvordan man kyssede en kind og en hånd, men langt fra en på munden. Det havde egentlig også kommet lidt som en overraskelse da hun havde kysset ham. Så han havde bare følt at han havde savlet en hel del. Det var meget bedre anden gang hvor han havde kysset hende!

Han bevægede sig tættere på Dianthos mure i horisonten og lagde mærke til den lille gyldne flamme lidt længere fremme og han kastede et blik der hen imod. Han havde ikke drukket sin eliksir så ahn kunne se LANGT bedre men han kunne se rigeligt. SElvom det var mørkt! Så han bevægede sig over imod lyset og ca fem minutters gå gang efter stod han bag en kvinde med blond hår og foran et bål. Han stirrede lidt på de døde dyr der lå ved siden af hende og trak lidt på skuldrende.

"Undskyld Frøken, har de noget imod at jeg sætter mig ved Deres bål og får varmen?" spurgte han og kiggede på hende bagfra uden at stille sig hen foran hende. Han håbede da ikke at han forskrækkede hende, det kunne ende galt hvis hun nu sad med en kniv i hånden.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 01:48
Skyler sad og kiggede op på himlen og træernes kroner, mens hun lyttede til naturen. lyden af skridt fik hende til at vende sig kort, hun kunne se perfekt i mørke så hun så godt skikkelsen på vej hen mod hende og blev derfor ikke nervøs da han stod bag hende, eller forskrækket.

Skyler så roligt op på ham med et venlig smil "nej, bestemt ikke, sæt Dem blot" sagde hun roligt og med det venlige smil som hun selv så på bålet som heldigvis var på god afstand til hende, hun hadet at hun havde frygten for ild, men det var sådan det var og hun kunne ikke gøre så meget ved det.

Skyler så på manden der var kommet over til hende "ude på lang rejse?" spurgte hun roligt og smilede stadig roligt, hun smilede næsten altid det var ikke noget nyt for hende, hun så roligt på ham, han virkede meget venlig så hun kunne ikke se noget problem i at hjælpe ham.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 12.12.2022 02:26
Selvom Kayla havde sag at han skulle holde op med at være des havde han kun været dus med Kayla en gang før, og det var den gang de delte det kys. Han var ikke opdraget til at snakke i Du og hun sådan rigtigt. Selvom hans mord og far havde haft en gård, og hans far døde i lysets tjeneste havde ham og han bror altid fået en høflig opdragelse. For som hans mor sagde 'Man ved aldrig hvem I møder på landevejen' det var sådan set rigtige. Selv de adelige havde brug for hjælp hvis deres heste var løbet løbsk eller hvis en vogn sad fast i noget mudder efter en regnvåd dag.

"Mange tak" han bukkede lidt selvom hun ikke kunne se det og bevægede sig hen foran bålet og hen foran hende. Han undrede sig lidt over at hun ikke sad tættere på bålet, men det kune der være årsager til som egentlig ikke kom ham ved. Måske var hun i gang med at snitte en gren til at stikke noget af alt det kød på og stege det hen over bålet. Det krævede jo en hvis afstand ikke sandt?

Han rakte hænderne frem imod ilden og nød varmen der kom fra bålet da han hørte hendes ord og han nikkede lidt. "Ja, jeg kommer fra Medaniens grænser efter at have fulgtes med en nomade flok. Men jeg bryder mig ikke om Medanien så jeg vendte snuden hen imod Dianthos. Jeg skal alligevel bruge nogle planter" han hadet at lede efter sine planter selv til sin blå eliksir. DEt krævede for meget arbejde, og da han var varulv kunne han ikke bare få alle planterne selv, da nogen kun kunne plukkes under fuldmåne, og der var han jo ikke lige frem ved sine fulde fem og et vildt dyr der kun havde en ting for øje, og det var mord!
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 02:33
Skyler så roligt på ham da han satte sig, og smilede lidt. Skyler havde intet i mod at hjælpe folk, og han virkede til at ha brug for varmen.
Skyler tog sin taske og fandt et ekstra tæppe frem som hun roligt lå om ham "Det lyder til De har rejst langt, så få endelig varmen" sagde hun roligt som hun lå tæppet over ham, han sad foran hende så det var i sig selv nemt nok.

Skyler så lidt på ham "er De sulten, eller tørstig?" spurgte hun roligt, hun havde ekstra mad og vand, hvis han havde brug for det.

Skyler viste at hendes nysgerrighed stak af og hun var nød til at spørger "må man spørger hvilket planter De leder efter?" spurgte hun roligt, hun var for nysgerrig til at lade vær.

Skyler tog sin tegneblok op og begyndte at sidde og tegne, det var tit sådan hun fik tiden til at gå når hun bare skulle vente.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 13.12.2022 01:16
Kain kiggede nysgerrigt på hende som hun rejste sig op og lagde et tæppe hen over hans kolde ben. DEt var da umådeligt veldigt af hende at tænke sådan på ham. Han ahvde jo også bevæget sig næsten nat og dag og kun tændt bål i nattens muldre mørke når han fandt et sikkert sted at placere et bål og som var lidt gemt. En enkelt gang på hans rejse havde det været fuldmåne og uddyret i ham var dukke op, hvilket blot havde ført ham lidt på afveje. Det var dog anderledes denne aften, hvilket han satte stor pris på! Han lagde armene oven på tæppet og kiggede på hende som hun vendte tilbage til sin plads.

"Hvis De da har lidt ekstra at tilbyde siger jeg da ikke nej." svarede han og smilte til hende. Han kiggede lidt på de døde dyr, hun havde være heldig at finde en hjort og kaniner på denne årstid det var trods alt vinter om end at sneen ikke rigtig havde fundet hele landet endnu. Han smilte dog venligt og pakkede sig lidt ekstra ind i tæppet ved at putte det under sine kolde lår så der ikke fes noget koldt luft ind under tæppet.

Han kiggede lidt på hende og smilte venligt. "Det må De da gerne spørge om. Jeg skal bruge Måneblad og Måneskinsliljer. Men lige de to planter kan kun findes under en fuldmåne, og da jeg ikke selv kan plukke dem under en fuldmåne må jeg købe mig til dem" svarede han og kiggede på hende med et smil. Han var jo varulv, så det nyttede ikke noget at prøve på at plukke dem, for han var alligevel et uddyr når det var fuldmåne.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 02:18
Hun smilede roligt til ham da hun lå tæppet over ham, mens hun holdte en god afstand til bålet. Sky nikkede til det med maden "Det har jeg, vil De ha det varmet?" spurgte hun roligt som hun fandt noget mad i sin taske, men stoppede i sin bevægelse "er der noget De ikke spiser eller drikker?" spurgte hun der efter, bare så hun ikke lavede noget til ham som han ikke spiste.

Sky så lidt på ham "hvorfor kan De ikke hente dem selv under fuldmåne?" spurgte hun lidt undrende, var fuldmånen ikke ligegyldig? hun elskede selv månen, især når den var fuld, hun måtte dog se den fra sit værelsesvindue, hendes forældre ville ikke ha hende ud i skoven når der var fuldmåne, de sagde der var vareulve, men Sky troede bare det var en myte som de sagde for at skræmme hende, men det var deres regel så hun fulgte den alligevel.
Skyler fulgte altid hendes forældres regler, og alle andre regler.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 13.12.2022 02:46
Det var dog vældig pænt af hende sådan at tilbyde mad! Det var han slet ikke så vant til, normalt skulle han jage sin mad selv, og det var ikke fordi han havde helt så stor succes med det som hun tydeligtvis havde taget dyrene taget i betræking der lå ved siden af hende. "Åh gerne, og jeg er ikke sart. Så hvad De end har at tilbyde og det ikke er for meget, kan De give mig hvad De har lyst til" Kain var altid veltalende det havde han lært fra barns ben af, mest af hans far men senere hen af sin mor da hans far døde da han var ganske ung. DEt var faktisk kun over for Seth at han ikke se De og Dem til ham. Der havde lige været en enekelt gang med Kayla at han havde glemt alt om etikette men det var kun fordi hun havde kysset ham, og det varmede ellers hans halv hårde hjerte!

Da hun spurgte om hvorfor han ikke kunne plukke dem lod han en hånd falde om i nakken og kløede sig. Han troede det var åbenlyst. Med mindre hun ikke havde hørt om varulve?! Han forholdte dog et smil på læberne. "Ser de... Jeg er varulv. Jeg bliver et vildt dyr under fuldmåne. Der kan jeg slet ikke styre mine lyster eller tanker. Det er vilddyret i mig der tager over" han var ikke meget for at snakke om det, specielt ikke fordi ham og Seth egentlig var ærkefejender da hans bror var vampyr. Men han hadet vampyrer mere end han hadet at være varulv!
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 02:56
Sky smilede lidt "bestemt ikke, jeg er bare glad for at kunne hjælpe Dem lidt" sagde hun roligt og fandt noget mad frem som hun tog på en ret lang pind så hun kunne holde det ind over bålet uden selv at komme for tæt på bålet.
Hun sad roligt så det kunne varme op i den lille metal beholder det nu lå i.

Sky så på ham med store øjne "så...varulve findes faktisk? jeg troede det var noget mine forældre fandt på for at holde mig ude af skoven når der er fuldmåne.... men De er ikke farlig nu vel?" sagde hun lidt nervøst, men dog stadig roligt. Hun var ikke bange for ham, men hun var da lidt nervøs nu hvor det viste sig at myterne var sande nok.

Skyler så på ham, hun vidste ikke engang hvad han hed, hun så på ham "jeg hedder Skyler forresten, men De kan bare kalde mig Sky, det gør alle andre" sagde hun roligt og smilede lidt til ham. De snakkede jo alligevel så de kunne ligeså godt kende hinandens navne, hvis han ville selvfølgelig.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 13.12.2022 03:14
Kain nikkede lidt til hende og så på hende hvordan hun gjorde mad klar til ham. "Det er vældig pænt af dem, og de har jo haft held med jagten kan jeg se" han pegede lidt på hjorten og kaninerne ved hendes side og smilte fortsat til hende. "Det er mere held end jeg har haft i min levetid" kom det fra ham og små lo en smule.

Kain lyttede til hendes ord og fik et lidt fjernt blik i øjnene da han stirrede ind i det varme bål men lyttede til hendes ord så godt som det var muligt. "De fleste varulve bor faktisk i Medanien men der er varulvejægere på spil der nede af. Varulve er ikke så godt et bekendtskab i Medanien, det er blandt andet en a grunden til at jeg ikke bryder mig om at være der. Men bare rolig Frøken, det var fuldmåne for nogle dage siden. Så der går lige en måned mere inden jeg bliver forvandlet til et vildt dyr igen. Så De kan være ganske rolig ved at være i nærheden af mig" han blinkede nogle gange med øjnene og drejede hovedet hen imod hende og sendte hende et bredt og varmt smil så et smilehul kunne anes.

"Sky, det vil jeg huske. Jeg hedder Kain, men jeg har egentlig ikke rigtig noget kælenavn. Det er kun min storebror der kalder mig Era" kom det fra ham og stirrede venligt på hende. Han havde aldrig rigtig brudt sig om sit efternavn, men det var hans fars efternavn, og han var død i lysets tjeneste da Kain var ganske ung. Det var et efternavn han holdte ved og ALDRIG ville ændre hvis han en dag lagde vampyrjæger rollen på hylden.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 03:32
Sky smilede lidt til ham "det hjælper når man aldrig rammer forbi... men ja lige i dag var jeg ret heldig" sagde hun roligt og smilede, hun sagde det ikke for at prale, men det var nærmest umuligt for hende at ramme forbi, med mindre man tog hendes fokus væk fra det hun var ved.

Sky kunne godt se det ikke var noget han havde lyst til at snakke så meget om så hun nikkede roligt og smilede til ham "så er jeg mere rolig" sagde hun roligt og med et smil på læben, hun havde enlig vært rolig hele tiden. Sky tog metalbøtten til sig og kiggede lidt til maden og nikkede roligt som hun hælde maden over i en anden beholder som han kunne spise af og tog noget bestik og rakte ham maden "værsgo, så er der mad" sagde hun roligt da hun rakte maden til ham der nu var dejlig varmt, det var noget sammenkogt med nogen grønsager og noget kød som hun før havde haft fanget og flænset, hun var ikke dårlig til at lave mad, men hun var ikke kok, men det kunne da spises. Sky tog en flaske op af sin taske og stalte den over til ham så han også kunne få noget at drikke, det var dog bare vand, hvor hun havde tilføjet nogen søde bær, så vandet fik en lidt sød smag.

Sky smilede lidt "Kain er da også et pænt navn, stærkt navn" sagde hun roligt og smilede til ham "men hvor kommer Era fra?" spurgte hun roligt og pakkede sig lidt ind i sin kappe, hun kunne godt vente med at vaske tingene op til han var færdig med at spise. 
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 13.12.2022 03:48
Kain var ærlig talt dybt imponeret over hendes jagt. Han havde aldrig været så heldig før. Nogen gange gik hans ulten i seng fordi jagten bare ikke var med ham. Han havde aldrig været helt så dygtig til jagt som Gregeraous. Det var lidt der han havde haltet i sin træning. Mest fordi at KAin ville have at det hele skulle lykkes første gang! "Det kan selvfølgelig have noget at sige. JEg må sige at heldet virkelig har været med Dem denne vinter, og så tæt på Dianthos." svarede han og kiggede på hende med et smil. Han puttede hænderne ind under toppen af tæppet mens Sky lavede maden færdig.

Han var faktisk ganske rolig, og det var da også blevet bedre med tiden da han fandt muligheder i at være varulv takket være Gregeraous og hans eliksir til at få Kains evne til at udfolde sig til fuldt potentiale. Der var stadig nogle ting Gregeraous  holdte hemmeligt for omverden til han fandt den rigtige til at overtage efter ham. Kain håbede lidt på at det ville blive ham, men han vidste at det krævede meget mere træning om end at han faktisk havde været en af de bedste elever til kamptræning. ]"De kan være ganske rolig i mit nærvær, og det er ikke lige frem fordi De er vampyr. Ellers havde mit sværd sladret" svarede han og drejede hovedet ldit for at kigge på sværdskæftet som gnistrede en smule nede i skeden. Han kunne se lynene der kom fra sværdet, og det kunne Sky også hvis hun kiggede ordentligt efter. Det var jo et magisk sværd.
"Det dufter henrivende!" kom det fra ham og tog imod maden som hun rakte ham. Han satte sig ned på sin plads og kiggede på maden, det så nu meget godt ud. Hun måtte være klog i et køkken!

Han skulle lige til at tage en bid af maden da Sky nævnte hans navn. "Tja det er min Fader der har fundet på navnet. Desværre døde han i Lysets tjeneste da jeg var ganske ung." han tog fat i gaflen og stak i en grøntsage inden han puttede den i munde og tyggede lidt på det. Godt krydret, ikke for stærk og perfekt kogt! "Era kommer egentlig fra mit efternavn Erathus. Men jeg ser ikke min broder så tit, ca en gang om året" svarede han og pustede lidt på maden som han tog lidt mere at spise.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 04:01
Sky så på dyrene ved sin side og nikkede lidt inden hun så på Kain igen "ja det har jeg, dog er de ikke skudt her, jeg var på vej tilbage da mørket faldt på" sagde hun roligt og smilede lidt "så det var bedre at slå lejer for natten" sagde hun roligt.

Sky smilede lidt og så mod hans sværd "nej, jeg er ikke vampyr, bare ganske almindeligt menneske" sagde hun roligt og smilede til ham, hun var nu ganske rolig i hans nærvær, han virkede som en rigtig venlig person og hun havde intet i mod selvskabet.

Sky smilede til hans kommentar til hendes mad. hun så på ham "det gør mig ondt med Deres fader" sagde hun stille, selv havde hun begge sine forældre og sine søskende, så hun kendte det ikke, men det gjorder hende ondt alligevel på hans vegne "hvor mange søskende har De?" spurgte hun roligt, selv havde hun en del, men hun var blevet nysgerrig på ham nu, så hun snakkede nok mere om ham end hun snakkede om sig selv.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 13.12.2022 07:21
Hvis ikke de var skudt her hvor var de så skudt henne? Og hvor var hestevognen til at transportere en helt hjort? Var hun bare bum stærk at hun kunne have det på ryggen? Eller havde hun trukket det hele vejen? "Det må jeg nok sige, og de har fået dyrene helt her til. Det må ikke have været nemt" han smilte lidt til hende og kiggede op af landevejen hvor Dianthos lå. Der var stadig nogle dages rejse i langsomt tempo, heldigvis regnede han ikke med at skulle bruge sin eliksir til at aktivere sin evne helt.

"Det er det jeg mener Frøken Sky, det ville mit sværd have fortalt mig. For at være helt ærlig hvis De havde været vampyr havde vi stået og kæmpet om hvem der døde først" han kiggede på hende og smilte sit faste rolige smil. Han nød ikke at slå ihjel, men alle vampyrer havde et blodgen som skulle dø. De havde slået hans mor ihjel og omvendt hans bror til at være vampyr, sådan nogle undermålere skulle ikke leve, og de fik som regel hans sværd at føle, og deres sjæle blev lagt ind i sværdet takke være hans anden evne.

Han trak lidt på skuldrende. Det var så mange år siden, og han kunne dårligt huske sin far. Det var jo ikke fordi han havde et billede af sin far. Alt hvad hans mor nogen sinde havde ejet var brændt ned med gården takket være de forbistrede vampyrer der havde omvendt Seth til at blive en af dem, ved at suge livskræften ud af ham!
"Jeg har kun min broder. Men vi har en... Forståelse for hinanden, om end at jeg vil slå hans bolig i stykker og slå vampyren ihjel der har omvendt ham!" han sagde det lidt i vrede og han kiggede på hende med en halvt knyttet hånd rundt om gaflen. Han holdte hårdere på den end han egentlig skulle, men han kunne bare ikke fordrage vampyrer!
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 08:26
Sky grinede lidt "det var det heller ikke, men det gik, nu mangler jeg bare det sidste stykke i morgen" sagde hun roligt og smilede til ham. Sky ville overnatte her og så tage det sidste stykke i morgen så hun kunne komme hjem det ville ikke gøre så meget at komme hjem i varmen, men hun skulle også hjem inden dyrene blev dårlige, heldigvis hjalp det kolde vejr på det.

Sky nikkede lidt "jeg er ret sikker på jeg havde vært død... jeg er så dårlig i nærkamp, jeg dur kun med min bue og mine pile" sagde hun roligt og grinede lidt. Det var rigtig nok, med hendes bue og pile ramte hun alt plet med mindre hun blev distraheret, men gav man hende et sværd i hånden så var hun fortabt.

Sky nikkede og så godt hvordan han humør ændrede sig "måske skal vi finde et bedre samtale emne, før De ødelægger min gaffel" sagde hun roligt og smilede lidt mere beroligende til ham, hun var ikke ude på at gøre ham vred, men hun kunne jo ikke vide at det var sådan han havde det når man spurgte ind til hans søskende, eller hans bror da han kun havde en. Sky viste ikke hvordan det var kun at ha en bror, hun havde en hel del søskende selv, så det var lidt underligt at tænke på.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 15.12.2022 01:31
Han kiggede på hende og nikkede lidt inden han tog lidt mere af maden og proppede i munden. Han yggede færdig og pakkede sig lidt bedre ind i tæppet efterfølgende. "Jeg kan måske være behjælpelig, hvis De ønsker det" det måtte være tungt at bærer det dyr på ryggen. Hun virkede til at have muskler siden hun havde slæbt det så langt, men nu havde hun ikke sagt hvor hun havde slæbt det fra. Det kunne dog også være lige meget faktisk.

Et kort grin kom fra ham som han var ved at tage noget mere mad i munden men måtte opgive. "Det er nu heller ikke meningen at en dame skal kunne slås i en nærkamp. Jeg ser mange kvinder kæmpe med sværd, men at De ville vælge en bue og en pil ville en Fyrste se som en god ting til sine soldater" kom det fra ham og kiggede på hende. Forhåbentlig kunne hun se fordelen. Problemet var så bare hvis hun ikke ville slå ihjel. Det kunne være et større problem, men bue og pil var god til afstands kamp.

"Åh undskyld!" kom det fra ham og begyndte at tælle til 10 inde i sig selv for at finde roen. Han kunne ikke fordrage at være vred, men tanken om vampyrerne der havde slået hans mor ihjel og havde omvendt hans bror var bare et ømt emne han sjældent talte om.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 01:49
Sky så på ham og nikkede lidt "gerne... men overnatter De her ude i nat?" spurgte hun roligt, hun regnede jo med at overnatte i skoven og så gå af sted om morgen så hun kunne få slappet af, ikke fordi hun så ligeså godt i mørke som i lys, men hun ville også gerne slappe af så hun ikke kørte sig selv træt.

Sky grinede lidt "kan godt se det har sine fordele, jeg har det i hvert fald bedst med bue og pile" sagde hun roligt, hun kunne sagtens se fordelene i afstandsvåben, hun havde det i hvert fald bedst på afstand.

Sky smilede "det er okay, ingen skade sket" sagde hun roligt og smilede til ham, der var ikke sket noget, men hvis hun kunne få ro på ham så ville det jo være fint.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 15.12.2022 02:11
Han trak lidt på skuldrende og kiggede på hende. "Det kan jeg vel lige så godt. Markedet åbner ikke før i morgen tidlig alligevel, og det er jo ikke engang sikkert jeg kan få Måneblade og Måneskinsliljer" han kiggede lidt på maden og så op på Sky, han var vant til at bo under stjernehimlen og de kolde nætter. Det var sjældent at han overnattede på en kro, med mindre han havde et job i byerne i flere dage i ræk, hvis han skulle følge op på en ledetråd eller et rygte.

"Sådan er der nogen der har det Frøken eller er de en Frue?" det kunne da godt være hun var gift, så han måtte hellere bruge de rigtige ord som han havde fortalt så mange gange af sin mor. Hellere spørge ind til kvindens ægtemand end at antage noget. Han vidste jo heller ikke hvor gammel Sky var, men man spurgte altså ikke om en kvindes alder,nej, nej den gik ikke!

Han lagde gaflen fra sig ned i det der skulle være en tallerken mens han talte til 10 på ny. Han havde nogen gange svært ved at falde ned fra sin hidsighed. Måske det var derfor han ikke var sin mesters lærling og efterfølger til det hans mester havde gang i. Kain var god til kamptræning og han havde udvist et stort potentiale, men når det kom til at håndtere sin vrede var han bare et ynkeligt lille barn på fem år der ikke fik sin vilje i en slik butik.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 02:39
Sky smilede lidt "jeg ville ikke ha noget i mod selvskabet" sagde hun roligt og smilede til ham. Sky regnede med at bygge noget ly i tilfælde af sne, men om hun skulle lave det til hende eller til to gjorder ikke hende noget, hun kunne nemt og hurtigt få noget sammen.

Sky kunne ikke lade vær med at grine lidt "hellere frøken, jeg er ikke gift" sagde hun roligt og smilede til ham "Er De?" spurgte hun roligt, nu hvor han vidst hun ikke var gift, var hun nysgerrig for om han var.

Sky lod ham falde til ro og så lidt rundt i stedet, Sky rejste sig og gik over til nogen træer som hun begyndte at lave til ly, hun lavede det stort nok til to, og ryddede det for sne, hun havde tæpper og den slags, og bålet varmede også lidt der inde, men så kunne de i det mindste være i ly hvis det skulle sne eller regne.
Kain Asmodeus Erathus

Kain Asmodeus Erathus

Vampyr jæger

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 195 cm

Fnuggie 16.01.2023 17:29
"Åh jamen så kan jeg da ikke benægte Dem et selvskab" kom det fra ham og smilte lidt inden han begyndte at spise lidt videre af sin mad. Det smagte jo fremragende det hun havde fået lave. Normalt fangede han selv maden og spiste, men det var sjældent at han havde succes når han nu var på landevejen så meget som han var.

"Ved gud nej om jeg er gift. Det kan jeg slet ikke have med at gøre. Jeg lever mit liv på landevejen Frøken, så at have en kone eller en mand er helt ude der hvor jeg ikke kan tænke tanken" der var selvfølgelig Kayla Moonstone somhan gerne ville gøre til sin pige, men det krævede at de så hinanden og det var trods alt månedsvis siden det var sket sidst. Desuden vidste han heller ikke helt om hun kunne lide ham. De var i hvert fald blevet tættere i løbet af de fem års tid de havde skrevet sammen og set hinanden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 6