Hvorfor var der ingen der sagde hvor farligt livet kan være?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 11.12.2022 21:00
Skyler havde vært ude i skoven det meste af dagen, enlig for at jage, men også fordi hendes ældre søskende var hjemme på besøg med deres familier så der var mange mennesker i huset og Skyler ville gerne væk hjemme fra.

Skyler havde pakket en taske og noget mad inden hun drog af sted ud i skoven, hun havde med til at hun kunne overnatte der ude, det havde hun gjort så mange gange før.

Da mørket begyndte at falde på lykkes det med en del besvær at få tændt et bål, Skyler var bange for ild så det var ikke altid helt nemt og så sikkert sjovt ud på afstand, men det lykkes.
Hun fik noget og spise og sad nu under stjernerne med et tæppe om sig og tæt nok på bålet til hun kunne få varmen, men langt nok væk til hun var på sikkerhedsafstand af det.

Skyler elskede at være i skoven om natten, selvom hendes forældre mente det var farligt, det mente hun nu ikke selv, hun syntes det var hyggeligt.
Hendes telt var slået op og sengen var gjort klar, men hun var ikke træt, hendes bue og pile lå inde i teltet hun skule jo ikke bruge dem, så hun kunne ligeså godt lade dem ligge der inde mens hun sad og nød stjernehimlen og skovens natur.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 11.12.2022 21:14
Skoven var oftere end ikke et fredeligt sted. Efter den gamle lejesoldats erfaringer, var der mere fredeligt i en skov, end der nogensinde blev i storbyens gader hvor alle var ude på at ligge én en kniv for struben, eller landevejene hvor røverne tog på togter. Nej, en skov vidste man sgu hvad var. Her var træer, lorte rødder der spændte ben og aller farligst en vintersur bjørn som ikke ville havde forstyrret sit vinterhi.
Logan gik derfor igennem skoven uden at skænke farer nogen former for tanke. Desuden, var der fanme ikke noget i den her skov mere farlig end ham!

Mørket var begyndt at falde på, og erfaringen fortalte ham at tiden var inde til at slå lejer. Ja, havde det ikke været fordi at han ikke gad at sove uden i naturen, men derimod forsøgte at finde tilbage til mere civiliseret område hvor han kunne tilrøve sig en sengeplads på en stakkels lille kro, nu portene var lukket for natten.
Fejlagtigt, havde han taget det flammende lys fra et bål, som et tegn på at han var nær civilisationen, men stod nu og stirrede på et ensomt bål.

Den bredde mand blinkede knottent og lod sit blik glide lidt længere væk til en ensom skikkelse der sad og kiggeede op i stjernene. Hvorfor fanden sad hun så langt fra bålet? Var mærkeligt nok hans første tanke, til han straks overvejede noget andet. Hvad havde hun af ting han kunne bruge. Han var i forvejen knotten, der var ingen grund til at lege gentleman. Han trådte derfor ud af buskadset med tunge skridt og gik målbevidst hen imod hende. Det kunne også være nogen ville give en lille løsesum for hende. Guderne måtte vide at hans krystaller snart var ved at slippe op! og det huede ikke en mand som Logan.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 11.12.2022 21:26
Skyler sad og kiggede op på stjernerne, da hun hørte en lyd og i stedet så rundt, hun havde nattesyn og så ligeså perfekt om natten som om dagen.

Skyler fik øje på en skikkelse på vej mod sig, hun rejste sig og lod tæppet falde lidt henover den træstub hun før sad på som hun vendte sig mod skikkelsen, stadig uden at komme for tæt på bålet "godaften, kan jeg hjælpe Dem?" spurgte hun roligt og med et smil da han var inde for hørevide, mest fordi hun vidste jo ikke om han var faret vild eller om der var noget andet galt siden han var her ude.

Skyler var nok ret godtroende, hun troede på der fandtes noget godt i alle folk og tænkte derfor aldrig over den fare der kunne være ved at snakke med fremmede folk.
Skyler så roligt på manden som hendes lange blonde hår svingede let i den stille vind og hendes blå øjne så på ham.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 21.12.2022 20:46
Logan stirrede en anelse på pigebarnet, som huendes venlige og rolige tone kom frem. Hun havde tydeligvis absolut ingen anelse om hvilken type der stod foran hende, eller hvilken situation hun sad i.
"Hjælpe? Ja, det tror jeg godt du kan" svarede han med en brummende stemme, uden at havde nogen venlighed i sit blik.

"Hvis du vil være så venlig at aflevere dine værdigenstande, som en dygtig artig pige. Så gør du min dag, meget bedre" og hvis hun ikke havde nok rigdomme, ja så kunne han finde andre metoder at få penge ind på. Han var efterhånden ligeglad med hvordan pengene røg i hans pung.
"Og jeg ville ikke række ud efter de våben der, hvis jeg var dig" tilføjede han uden at fjerne blikket fra hende. Næsten en skam, hun så nu så sød ud. Det skulle hun nok lærer var risikabelt for ens egen sikkerhed at være.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 21.12.2022 21:17
Sky så undrende på manden i nogen sekunder før det gik op for hende hvad han var ude på, hendes værdiggenstande, ja en der ville røve hende, hvorfor ikke.
Sky nåede kun at tænke tanken om at tage sin bue da han sagde at hun ikke skulle række ud efter dem. Sky så på manden og holde bevist afstand til ham, men hun holde sig i nærheden af sin bue og pile "jeg må desværre skuffe Dem Hr. jeg har ingen værdigenstande her" sagde hun roligt, dog var det sandt, hun havde aldrig værdiggenstande med sig når hun var på jagt, det kunne jo blive tabt og den slags.
Hun havde heller ikke krystaller på sig, for hvad skulle hun med dem i skoven, hun så lidt på de dyr hun havde skudt og så tilbage på manden "De kan tage mit bytte, det er nok det mest værdigfulde jeg har" sagde hun roligt, dette var stadig sandt.

Sky bakkede langsomt som manden kom tættere på, hun bakkede over mod sit telt hvor hendes bue og pile lå inde i, men også hvor hendes taske og andre ting lå, ikke at der var ret meget af værdig der inde, men hun ville gerne ha fat i sin bue og pile, men uden at lave hurtige bevægelser og uden at slippe ham af syne, hun så trods alt perfekt selvom der var mørkt.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 21.12.2022 21:23
Logans øjne blev smalle, som han trak en irriteret indånding. Af alt det han kunne møde på sin vej, var det en uden et eneste stykke værdi på sig. Hendes ro, hjalp virkelig heller ikke på hans i forvejen irriterede humør. "Ha, ja selvfølgelig har du ikke det." knurrede han irriteret, og fortsatte med at gå nærmere, og tog længere skridt som hun begyndte at bakke. Hun var rolig, men tilsyneladende ikke helt intelligens forladt.

"Hvor generøst." svarede han tørt. Med en rolig bevægelse greb han fat om sit sværds håndtag, men trak det ikke frem, ikke endnu. Han gad ikke arbejde for meget for det, hvis han kunne nøjes med at få hende til at lystre uden. Han tvivlede. Hun var irriterende rolig i forhold til der stod en gigantisk mand og truede hende. "Jeg sagde, du ikke skulle finde dine våben. Det bliver værst for dig selv" advarede han hende, eller rettere truede han hende. Han var faktisk ret ligeglad med hvad hun valgte, for når hun ikke var bange endnu, måtte han alligevel til at tage hårdere midler i brug.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 21.12.2022 21:30
Sky blev ved med at bakke som manden kom tættere og tættere på, hendes blik faldt på hans hånd på hans sværd, men det flyttede sig hurtigt op på ham igen "så dum er jeg skam ikke... men som jeg sagde jeg har intet af værdi, så De kunne også bare lade mig være og så glemmer vi at dette er sket og jeg siger intet til nogen" sagde hun roligt, nok var hun panisk inden i, men uden på var hun ganske roligt, hun kunne ligeså godt foreslå noget som hun bakkede mod sit telt, hvorfor havde hun sat sig så langt fra sit telt?.

Sky bakkede bare og holde sine hænder oppe så han kunne se hendes hænder, på den måde lavede hun heller ikke nogen pludselige bevægelser som kunne få ham til at reagere.
Sky viste godt at hun kunne blive slået ihjel her, eller det der var værre, men hun forsøgte da at komme ud af det på en rolig og fredelig måde.
Sky overvejede om hun skulle lade vær med at tage sin bue og pile, for hun kunne godt se at han nok kunne nå hurtigere over til hende end hun kunne nå at tage sin bue og pile op.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 28.12.2022 12:50
Nok kunne Logan ikke se i mørke, men bålets lys, trods det stod langt bag dem, var alt han lige nu behøvede for at vide hvor og hvordan han skulle tackle situationen foran sig. Det var ikke det her han normalvis gik op i, men selv en indfangen uden dusør, kunne bringe krystaller ind. Det var bare et spørgsmål om at finde de retmæssige "ejere" af pigebarnet, så de kunne hoste op. Ellers var der altid andre muligheder for at tjene noget ind.

Logan slog en grov latter op og så direkte morende på hende. "Så siger du intet til nogen? Hvor sødt at du tænker sådan på mit omdømme" nej, det var ikke en præmie han kunne bruge til noget som helst. Alle vidste i forvejen hvem han var, og før eller siden kom der en efterlysning på hans store skrog.

Som hun holdte sine hænder op, satte hun sig som værende ufarlig, hvilket sådan set behagede Logan fortrinligt. Han rakte ud efter hende, for at gribe fat i hendes trøje og trække hende tættere på, så hun ikke bare sådan lige ville smutte fra ham. Med mindre hun selvfølgelig gav sig til at hoppe og undvige til højre og venstre. Det ville nok bare gøre hans humør endnu værre. "Jeg har andre planer med dig" knurrede han irriteret.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 28.12.2022 15:23
Sky følte sig bestemt ikke tilpas og ville gerne væk. Hun hørte godt hvordan han mente det var sødt at hun tænkte på hans omdømme, det var ikke lige tilfældet hun ville bare gerne væk "De behøver ikke gøre  det her... vil De ikke nok lade vær" bad hun roligt og så på ham mens hun stadig bakkede væk fra ham.

Sky var ved at falde og mistede blikket på ham et kort sekund hvilket resulterede i at hun kunne mærke han greb fat i hende og træk hende hen til sig.
Sky var sikker på hendes hjerte var ved at hoppe ud af brystkassen på hende som hun lå sine hænder over hans og så op på ham "hvad har du tænkt dig?...jeg har ikke gjort dig noget" sagde hun roligt, men hendes stemme begyndte at ryste en smule.
Hun var begyndt at blive bange, og hun forsøgte ihærdigt på at komme fri af hans greb, hun ville bare væk uanset hvad hun måtte efterlade tilbage, hun ville bare væk fra ham og i sikkerhed.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 28.12.2022 16:00
Under bedre tider, havde Logan måske lyttet til hendes ord. Formentlig havde han aldrig nærmet sig hendes lejr, men tiderne var derefter. Desuden havde han ingen skrubler over at skræmme hende, eller udnytte han havde fundet hende, trods det formentlig var sparsomt hvad han fik ud af det.

Hendes øjne var store og bange. Det kunne ikke komme bag på nogen. Den dirrende stemme, trods roen hun fortsat forsøgte at fastholde, var egetnlig ganske beundringsværdig. Hun havde ben i næsen, og enhver der kendte Logan vidste, at han havde en god mængde respekt for den salgs. "Nej, min ven. Det har du ikke. Du var bare en stakkel, det forkerte sted på det forkerte tidspunkt" brummede han koldt og strammede grebet om hendes trøje som hun vred sig og forsøgte at løsne hans fingres greb.

"Når du ingen værdi har på dig, må jeg få krystaller ind på en anden måde. Min pung er nemlig fortsat tom, og det har jeg tænkt mig at gøre noget ved. Hvor bor din familie? Måske har de ikke meget, men noget vil de vel betale for at få deres lille pige hjem" knurrede han irriteret og fastholdte hendes blik med sit eget meget kolde og ikke særligt venlige eller forstående.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 28.12.2022 16:12
Sky forsøgte at forholde sig rolig, mest fordi hvis hun først gik i panik og reagerede så kunne det ende meget værre. Som han mente hun var det forkerte sted på det forkerte tidspunkt, havde Sky ingen svar at komme med, hun viste jo at han enlig havde ret, han havde nok ikke gået direkte mod hende, hun var der bare og var en tilfældighed for ham, så meget viste hun.

Som han spurgte ind til hendes familie var hun ikke længere i tvivl om hvad han var ude efter, også fordi han sagde det. Sky var dog ikke intresseret i at han skulle i nærheden af hendes familie "jeg har ingen familie, jeg er kun mig selv" sagde hun roligt, dog stadig nervøst. Det var løgn, men det behøvede han vel ikke at vide, hvis det virkede så virkede det og med lidt held lod han hende og hendes familie være i fred.

Sky ville ikke at der skulle ske hendes familie noget, så hvis det kunne gå udover hende i stedet for hendes familie så ville det være det værd, uanset hvad han havde tænkt sig at gøre.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 28.12.2022 16:19
At afsløre sine planer, kunne gå to veje, og naivt havde Logan nok håbet på at pigebarnet var tilstrækkelig forskræmt til at hun bare gerne ville hjem. Ja, hvis hun da havde et hjem.
Han blinkede langsomt et par gange, og vurdere om han mente hun løj eller ej. Hun havde budt ham velkommen, som en person der ikke var vant til at forholde sig helt alene i den store stygge verden. Men nuvel, hvis det var det hun ville.

Logan slap taget om sværdets skaft, for i stedet at tage fat om hendes kæbe og dreje den let frem og tilbage, som han undersøgte hende. "Nå. Jamen så er der heller ikke nogen der kommer til at savne dig" konstaterede han og slap hendes kæbe igen. Hånden der holdte hende fast løsnede sig ikke på noget tidspunkt, men lod hende nærmest dingle på tæerne imens han tog beslutninger om hvad han havde tænkt sig at gøre med hende.

Han rakte ud bag sig, for at løsne et sammenrullet reb, som sad i hans bælte. Han havde ikke umildbart tænkt sig at gøre hende ondt. Det var ikke den type han var, som slog uprovokeret mod kvinder. Mænd var lidt noget andet, men ikke kvinder. Med rebet bundet frit og løsnet lagde han det over skulderen, og tog fat i hendes ene arm og begyndte at vridde hende rundt for at få bundet hendes håndled sammen. "Så må du indtjene dig selv på anden vis."
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 28.12.2022 17:01
Som hans hånd fandt frem til hendes kæbe forsøgte hun at bide ham, nok havde han fat i hende, men det forhindrede hende ikke i at prøve sig frem, og derved bide ud efter hans hånd.
Sky var ikke bange af sig, selvom alt inde i hende skreg af skræk.
Hun så vredt på ham "bare fordi jeg ingen familie har, så ved du da ikke om jeg har nogen som kommer til at savne mig" vressede hun lidt af ham, det var måske dumt sagt, men det lød til at hendes familie var i sikkerhed fra ham nu.
Sky viste ikke hvad der ville ske med hende, hun viste bare at hun ikke ville gå med ham helt modvilligt.

Som han tog fat i hendes arm og vred hende rundt kunne hun ikke andet end at følge med, det gjorder ondt, men hun gjorder stadig modstand "jeg skal aldelse ikke tjene noget som helst ind for dig" sagde hun vredt og gjorder alt hun kunne for at han ikke fik fat i den anden hånd, hun forsøgte at slå ud efter ham med sin frie hånd, hun forsøgte at sparke bagud i håb om at hun ramte ham, hun ville bare ha ham til at give slip så hun kunne stikke af.
Sky gjorder alt hvad hun kunne for at ramme ham både med sin frie arm, men også med sine ben, hun kunne trods alt ikke vende sig rundt fordi han havde fat i hendes arm, men hun forsøgte da ihærdigt at gøre modstand med alt hun havde.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 29.12.2022 16:24
Logan knurrede som hun bed ud efter ham. Den lille satan, ikke på vilkår om han ville bryde sig om at have hendes tandsæt til at sætte mærker i hans hånd. Han trak hånden til sig, og slog til hendes kind med sin baghånd. "Du kan lige vove på at bide mig!" men tænder var hun begyndt at vise. På mere end en måde. Så snart muligheden for at tage være til sidst i fred og mag, havde hun for alvor skiftet taktik. Det gjorde alting en del mere besværligt.
"Vil de savne dig nok til at betale din løsesum?" svarede han tørt tilbage, og løftede et øjenbryn som indikerede at det regnede han helt ærligt ikke med.

Han brummede utilfreds, som hun begyndte at vride sig som en ål, for at slippe fri af hans tag. "Stå. Stille!" rebet blev bundet om hånden han allerede havde fat i, og strammet godt til, for at mindske risikoen for at hun skulle smutte fra ham.
Da hendes fod sparkede bagud og ramte hans skinneben med en irriterende styrke, gryntede han utilfreds, løftede sig eget ben og sparkede ind i hendes knæhase for at tvinge hende ned på hug og greb ud efter hendes skulder, hvor hendes frie arm arbejdede alt for voldsomt på at slå ham væk. Han tog hårdt fat, og udviste ingen form for sympati eller ømhed over at det han gjorde uden tvivl gjorde ondt. Det var virkelig ikke hans problem.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 29.12.2022 16:40
Slaget mod hendes kind gjorder ondt, men hun sagde ikke noget, hendes hoved drejede en smule ved slaget, men hun drejede hovedet tilbage så hendes blonde hår svingede tilbage igen "du bestemmer ikke over mig" vræssede hun af ham, den søde måde virkede ikke, så hun måtte gøre noget andet i stedet for.
De venner hun havde, de havde nok ikke krystaller nok til at betale hende fri, og med de ord viste hun godt hvad der var ved at ske, hun var ved at blive kidnappet, og hun viste ikke til hvad, hun svarede ham ikke på hans spørgsmål.

Hun mærkede rebet om den ene hånd, og bare fordi han sagde hun skulle stå stille så hørte hun ikke efter, hun blev ved med at sparke og slå efter ham, hun mærkede at hun ramte ham, men i stedet for at komme fri sparkede han igen så hun røg i knæ, det gjorder ondt, men hun holde smerten inde.
Hun fortsatte med at prøve at slå ham, men uden held, han var tydeligt ligeglad med hvor ondt det gjorder på hende og fik nemt fat i den anden hånd.

Hun vred sig og forsøgte at skrige i håb om at nogen ville høre hende, hun ville gøre alt hun kunne for at slippe væk fra denne mand.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 29.12.2022 17:03
"Bliv du bare ved med at blinde dig selv det ind, snuske" det blev fanme både en lang aften, lang rejse og langt bekendtskab han havde lagt for døren. Og med bekendtskab, var det meget tydeligt at det var hende ville være fjendskab og for ham, ret ligegyldigt. Trods hvad der foregik, og hvor dybt irriterende det end var, kunne han ikke lade være med at gøre sig notis af hvor fyrig hun egentlig var. Det bragte minder tilbage, som ret hurtigt blev aflivet.

Det var uanmindelig besværligt at få bundet hendes hænder sammen om bag på ryggen, og selvom han havde fået sparket hende i knæ, vred hun sig stadig i bedste stil for at slippe ud af hans greb. "Har nogen nogensinde fortalt dig hvor umådelig irriterende du er?!" råbte han for at overdøve hendes skrig og råben. Det skar i ørerne og han gad helt ærligt ikke blive ved med at høre på det skaberig. Det hjalp ikke alligevel! For når det kom til stykket, hvem var herude om natten? Ud over flere dårlige æg, som ham selv.

Logan strammede rebet til og fik det kørt et par gange rundt om hende, for at hun ikke kunne vridde sine hænder fri, og hvis hun gjorde, skulle hun ud af rebets tag om hendes overarme i stedet. Lidt som et nedlagt byttedyr var hun bundet sammen. I hvert fald på overkroppen, da han ikke var nået til de vildsparkende ben endnu, og overvejede om det ikke bare var nemmere at slå hende bevidstløs. Så holdte hun vel også kæft.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 29.12.2022 17:20
Hans ord forhindrede hende ikke i at blive ved med at gøre modstand, det var hårdt uden tvivl, men hun ville ikke give op, tanken om hvad der kunne ske hvis hun gav op var værre end hvad han gjorder fordi hun gjorder modstand.

Skys skrig stoppede, hun viste godt at der nok ikke kom nogen alligevel "nej, for folk plejer ikke at kidnappe mig" vræssede hun og vred sig så godt hun kunne.
Hun forsøgte at sætte sig ned på sin bagdel så hun kunne sparke ud efter ham igen og forsøge at komme væk.
Sky ville ikke stoppe med at gøre modstand, hun ville blive ved og det måtte han bare leve med, for hun ville ikke give sig.

Sky forsøgte at sparke ham, hun vred sig og hun forsøgte at spytte ham i hovedet for at få ham væk fra sig. Sky var ikke van til denne situation, hun ville jo bare gerne slippe fri og glemte at tænke over hvor farligt det enlig kunne blive.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 29.12.2022 17:38
"Jeg begynder at forstå hvorfor!" knurrede han irriteret, men fortsatte sit arbejde med at få hende bundet sammen, så han ikke skulle døje med at hun pludselig stak af fra ham.
Det var friske ideer hun havde sig, og gjorde faktisk bare alting skide besværligt! Som hun begyndte at sparke ud igen og lige toppede den med at spytte ham i ansigtet, var det som om alt den sparsomme tålmodighed forlod ham promte.
Han fnøs og tørrede sig over ansigtet med en fri baghånd, som han derefter brugte til at række ned efter sit svær.

Med et hårdt, men velplaceret slag med skaftet af sværdet mod hendes baghoved, fik han endelig fred for den vridden og umådelig store trang til at slås, som lyset gik ud og hun faldte bevidstløs sammen.
Næste gang, altså hvis han nogensinde tog sig til at kidnappe folk i stedet for bare at slå dem ihjel, ville de blive slået bevidstløs promte!

Derfra var hans arbejde let. Han fik bundet hendes ben sammen, så hun ikke kunne sparke ud efter ham igen når hun vågnede, og fik hende lagt på siden, skulle hun mod forventning give sig til at kaste op over det hårde slag i baghovedet.
Herefter tog han sig vældig god tid med at spise det bytte hun tidligere havde tilbudt ham, gennemgået hendes telt for værdigenstande, inden han satte sig ved ilden for at lade aftenen og natten gå sin gang. Så måtte han se om hun vågnede op og begyndte at gale igen eller om hun havde for ondt i kraniet.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 29.12.2022 18:27
Sky forsøgte ihærdigt at gøre modstand og vride sig for at komme løs. Hun var så fokuseret på at vride sig og gøre modstand at hun ikke opdagede hans slag i hendes baghoved før alting blev mørkt og hun falde til jorden.
Alt virkede så mørkt og fredeligt, hun viste ikke hvorfor, men hun var i et roligt sted selvom der var mørkt, og for første gang nogensinde kunne hun ikke se noget i mørket.

Da hun langsomt kunne åbne sine øjne og se noget igen kunne hun ikke rigtig røre sig, hun ømmede sig som hun langsomt åbnede sig øjne, da hun huskede hvad det var der skete omkring hende.
Hun forsøgte at bevæge sig men det gjorder bare ondt på grund af rebene.
Hun drejede hovedet og så manden igen, hun lå hovedet træt mod jorden, hun var træt og svimmel efter slaget "hvorfor gør du det her?" lød det svagt fra hende, hun var for træt til at gøre modstand, og hun havde slået hovedet nok gange til at vide hvorfor hun havde det dårligt, hjernerystelse.
Sky lå bare på den kolde skovbund og fulgte manden med sine øjne.
Hun havde ikke løjet der var ingen værdigenstande i teltet, der var kun ting til at overleve en nat i skoven og så hendes bue og pile.
Logan Hallow

Logan Hallow

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 43 år

Højde / 195 cm

Hobbit 29.12.2022 19:29
Det havde ligefrem været en dejlig fredelig aften, efter skrigeriet var ophørt. Man satte aldrig ordetlig pris på stilhed, før det endelig indtræf igen! Så det var ganske kærkommen da roen faldte og han faktisk kunne nyde at sidde ved et ildssted.
Men freden varede ikke ved, desværre. En svag puslen advarede ham om, at der skete bevægelse i skovbunden et stykke bag ham. Han havde trods alt ikke ladet hende ligge helt ude i kulden, men sørget for at hun kunne mærke ildens varme. Til trods for hvad der foregik lige nu, var han menneskelig.

Logan sad roligt og rensede sine tænder groft for rester af mad han havde indtaget, og kiggede sig over skulderen som en svag talen forlod hende. Han havde ikke ondt af hende, det var bedst ikke at tænke på den måde overfor sin indtjening. "Fordi jeg mangler penge." svarede han ærligt. Verden var et koldt og frygteligt sted. Det var bedre hun lærte det før end senere.
"Hvor slemt er hovedet?" det var måske underligt, især for hende, at han spurgte, men i sidste ende havde det også effekt på prisen han kunne få for hende. For ikke at tale om, at han meget nødig gad hvis hun kastede op på ham, eller begyndte at besvime til højre og venstre.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4