what will happen to night?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 06.12.2022 21:40
Aria var som så mange andre aftner på arbejde på den lille kro, aftenen havde enlig vært ret stille og rolig, men jo senere på aften det blev, jo mere fulde blev folk og jo mere ubehagelige blev de at høre på.

Aria gik rundt i krostuen og tog i mod bestillinger og serverede drinks til folk, da klokken blev omkring 22 om aften væltede det ind med folk og de begyndte at få travlt.

Aria kom gående med en bakke med mjød og øl på ned til et bord af nogen unge fyre som var lidt mere fulde en de burde, Aria satte drinksne på bordet og da hun ville til at gå var der en af drengene der tog fat i hende og træk hende ned på sit skød "hvor meget skal man betale for at få dig med i bestillingen" sagde han med en tydelig beruset stemme, Aria gjorder modstand og fik viklet sig ud af hans arme, hun så vredt på ham "fingrene væk, eller din næse siger knæk" sagde hun sammenbidt, men drengene grinede bare af hende.

Aria gik, men hver gang hun kom i nærheden af dem kom de med tilnærmelser eller prøvede at klaske hende bag i, hun forsøgte at sige det til kromutter, men uden det store held, kromutter mente at det var prisen man måtte betale for at være kropige der.
Aria sukkede og fortsatte sit arbejde rundt til de forskellige border mens hun forsøgte at holde sig lidt på afstand af de drenge, hvilket ikke var nemt da de betalte godt og havde bedst om at det kun var Aria der måtte servere for dem.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Hvordan nogen kunne bruge en hel aften på at drikke et krus øl, var nu blevet ham en reel gåde. Han manglede endnu sin bundsjat, men han kunne ikke helt få sig selv til at tømme kruset. Han var ikke på et vanligt sted for ham, men et afbræk fra virkeligheden var nu meget rar. Det var ikke sådan et privilege han havde for tiden. Hvis nu han havde haft nogen form af tillid til menneskeheden, havde han nok været ekstrem skuffet, men sådan var det ikke, han var blot træt. Alt det sjove var nærmest blevet pakket væk. Selvom dagene trillede afsted som sand i blæsten, så fungeret det ikke helt for ham. 

Blikket skævede om til kropigen som gav en skarp kommentar fra sig, av, måtte han erkende. Sjældent oplevede man kvinder være så standhaftige, men hun vel næppe tillade sig at delegere bøllebank ud til en flok unge mænd, uanset hvor meget de bad om det. Så måske - måske det var det forkerte på den rigtige måde, valgt han at rejse sig. 

De virkede en del yngre end ham, men alligevel ældre end ham. Så han fik slæbt sig selv hen vedsiden af hende, som hun konstant skulle servicere dem; "Jeg ved godt hun ser godt ud, men lad venligst min lillesøster være, med mindre I virkelig gerne ville brække de næser af jeres" med tryk på lillesøster. Han havde intet at miste på det. Han kunne lige så godt tage skraldet hvis nu det var. Han om på hende fra øjenkrogen. Han ville nok ødelægge resten af aften for hende, men man kunne altid ryste krystaller ud af folk. Rent bogstaveligt.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 06.12.2022 22:43
Aria fortsatte sit arbejde og begyndte at glæde sig mere og mere til hun fik fri. Da hun var på vej ned til de unge drenge med et nyt fad så hun en mere der gik der over, skulle hun nu til at servicere en mere.
Aria sukkede lidt, men da hun kom der over hørte hun ham der var kommet der til kalde hende lillesøster, hun skulle lige til at sige noget, men smilede bare skævt i stedet og fangede hurtigt hvad han forsøgte på.

Aria satte drinksne på bordet og så på ham der havde talt til de unge herre "så så kære bror, få mig nu ikke fyret vel" sagde hun roligt og med et smil som viste drengene at det var ikke den del hun var nervøs for inden hun gik videre med sine opgaver.

Drengene der til at startede med ikke troede på at de var søskende, blev meget stille, den unge mand som havde taget på Aria så på den mand som kalde hende for lillesøster "og hvad vil du så gøre ved det hvis jeg ikke lader hende være?" sagde han koldt og rejste sig i håb om at virke mere skræmmende, men han var tydeligt beruset og stod og svejede lidt.

Aria så ned på dem oppe fra baren som hun var ved at skænke drinks op til nogen andre, hun vidste ikke hvem den mand var, men en stor del af hende ville pludselig ønske han faktisk var hendes storebror, så havde hun i det mindste ikke vært alene.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Han lagde forsigtig en hånd på hendes ryg som en forsikring om at han havde den. Men som hun valgte at foresætte med sine arbejdsopgaver som de nu engang var, og han lod hende forsvinde ud af sit synsfelt. 

Basil lod hænderne blive let korslagte, som den ene af de mænd valgte at tage skuddet og rejse sig og opsætte en reel trussel for hvad nu hvis. Mulighederne var mange, utrolig mange. Blikket gled ned af manden som knap kunne stå på sine egne ben. "Er det virkelig en chance du er villig at tage i den tilstand?" det var op til manden at tage egen stilling til dette, ellers skulle han nok komme ned og kysse jorden uden for kroen. Der skulle selvfølgelig ikke være noget spørgsmål omkring dette. 

Men alligevel i sidste ende, skævede han op til kropigen og sikret sig hun bare gjorde hvad hun fandt mest passende at gøre, men hun kunne vel altid tilkøbe sig lidt tid til sig selv og få lidt ro på sjælen. Hun så virkelig ikke ret gammel ud, og mænd var svin - for han var en af disse mænd, men han rørt ikke for ungt kød, aldrig. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 07.12.2022 22:59
Aria mærkede godt hans hånd på sin ryg, og det gav også et ryk i kroppen på hende, men hun sagde ikke noget til det, hun fortsatte blot sit arbejde.

Manden der havde rejst sig skulle til at sige noget, men hans venner bad ham om at lade vær og sætte sig ned, hvilket han endte med at gøre i stedet for.
Vennerne kunne godt se at det ville ende galt for ham.

Aria smilede lidt for sig selv som hun så det ske, hun fortsatte sin runde med at tage af og servere. Aria gik over til ham som havde blandet sig før "skal du ha noget mere at drikke?" sagde hun roligt og ignorerede mændene omkring bordet og fokuserede kun på ham som var kommet der til, hun vidste ikke hvem han var, men hvis mændene troede de var søskende så var det jo fint.
Manden ved bordet så på Aria "hvor meget skal vi af med?" spurgte han roligt, Aria fandt en lille lap papir frem og rakte til ham, de betalte og gik, de skulle i hvert fald ikke være der mere.

Aria så efter dem og smilede lidt inden hun så på ham fra før "tak for hjælpen" sagde hun roligt og så lidt på ham, hun mindes ikke at ha set ham før, men der var også mange gæster på den lille kro.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Der var intet at komme efter, de valgte at trække sig for nu - og nok lidt længere ude i fremtiden. Det var bare en sløset kropsholdning som til sidst fulgte dem til dørs med et træt blik. Hun brød sig dog ind igen og talte til ham. "Sker det tit for dig?" det var ikke nysgerrigheden som rigtig trak i ham, men det var vel en naturlig reaktion at have, når man nu kunne se livet fra en lidt anden synsvinkel. 

Han burde vel også selv se at komme hjem - hjem, måtte han le. Måske han kunne følge hende hjem, det ville vel kun være passende, medmindre hun boede på kroen et sted. "Bor du her i nærheden?" det kunne godt virke lidt underligt at spørge om, men han kunne lige så godt få styr på det hele mens han nu stod her. Skulle han tage stilling til om hun skulle have mere hjælp eller havde behov for andet. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 07.12.2022 23:23
Aria så lidt på ham og nikkede stille "tit ja, som kromutter siger, det ligger til jobbet her" sagde hun roligt og sukkede stille, hun var enlig træt af det, men det var penge og det havde hun brug for.

Aria rystede lidt på hovedet da han spurgte om hun boede i nærheden "ikke rigtig, jeg har et godt stykke hjem" sagde hun roligt og så på ham, han var pludselig meget nysgerrig og hun var ikke helt sikker på hvorfor.

Aria stolede sjældent på folk, og de få hun havde tæt nok på sig og stolede på havde også arbejdet en del for hendes tillid.
Hun stolede ikke blindt på folk, men hun gav for det meste folk en chance, med mindre de spildte den hurtigt selvfølgelig.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Det var der vel noget om. Kromutter havde sikkert stået i samme situation, men det betød jo ikke at de unge piger var trygge eller i sikkerhed. Var der overhovedet nogen sikkerhed at hente fra kromutter eller fatter? 
Men han nikkede et bekræftende nik og skævede lidt til udgangen og havde set hvor mørkt det så ud da de unge gutter var gået ud. 

"Vil du foretræk at gå ruten alene, eller skal jeg følge dig hjem?" hun fik nu muligheden, han vidste godt chancen for et nej var større end et ja, men hvorfor skulle han prøve på noget, når han havde bildt fremmede ind, at hun var hans lillesøster. Nok kunne han virke lidt for direkte, men direkteheden gjorde ham vel også transparent for situationen. "Risikoen for de venter på dig, er nok stor - jeg har selv været i deres alder," ung, dum og ubehagelig så at sige. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 07.12.2022 23:42
Aria blev nærmest helt lamslået da han tilbød at følge hende hjem "øhm, som regl går jeg alene, og jeg går som regl ikke med fremmede, desuden har jeg ikke fri endnu" sagde hun roligt men stadig overrasket, normalt havde hun fulgt folk hjem, men nu var der en der tilbød at følge hende hjem.

Aria nikkede "jeg ved skam at chancen er stor for at de venter på mig, men de skræmmer mig ikke, jeg kan godt slå fra mig" sagde hun roligt og smilede lidt.

Aria var nok ung, men hun var mentalt ældre end fysisk, hun var høj af sin alder, men hun var også hurtig og stærk hvilket folk tit blev overrasket over, men hun havde lært sig selv en del ting efter den fortid hun havde.
Aria så på ham, hun vidste ikke engang hvad han hed, så han var faktisk en fremmede for hende stadigvæk, også selvom han enlig hjalp hende før, men det kunne jo også nemt være et trick til at lokke hende med sig.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Et bekræftende nik blev givet; "Jeg venter med at gå, til du har fri så," det var en udmelding og en klar konstantering. Det ville måske ikke gavne hende meget, men han ture ikke tage chancen for. For selvom hun fortalt, at hun kunne slå fra sig, så var det ikke bare én hun skulle slå sig fri for, men flere - og det ville og kunne have en andet udløb ind hun måske forventet og bad til. 

Uopfordret valgte han at sætte sig igen og lod hænderne falde ned i mellem skødet som han tog et gab til sig. "Jeg hedder forresten Basil," det var en halvhjertet introduktion, men helhjertet kom han næppe ud med. Det var ikke bare hende, men næsten med alle. Men han gjorde nu mere for hende, end så mange andre. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.12.2022 10:58
Aria var stadig overrasket og det hjalp ikke at han konstaterede at han ville vente til hun havde fri "det skal du være velkommen til, der går dog noget tid endnu, noget du vil ha mens du venter?" spurgte hun roligt og så på ham, klar til at kunne hente hvad end han gerne ville ha.

Aria nikkede lidt da han præsenterede sig, hun skulle lige til at svare ham da hun hørte kromutters stemme gennem lokalet "Aria, du har ikke tid til at hyggesnakke" hørte hun kromutters stemme sige, hun kiggede op mod kromutter og nikkede "jeg kommer nu" sagde hun roligt og så på Basil "og Aria er så mig som du nok kan høre" sagde hun roligt og nikkede lidt "du kalder bare hvis du mangler noget, men jeg må tilbage til arbejdet" sagde hun roligt og begyndte roligt at gå tilbage til sit arbejde.

Aria vidste godt at hun ikke bare kunne gå og snakke med folk, hun havde et arbejde at tage sig af og det kom i første række, i hvert fald til hun havde fri.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

En hånd blev løftet som et afslag til noget at drikke, han var okay. Ellers skulle han nok sælg opsøge en anden at få hjælp af. Men i sekundet han fik præsenteret sig selv, hørt han kromutters sprøde røst af en stemme som afsløret hendes navn. "Aria," gentog hen overvejende og nikkede lidt summende på det, i takt med at hun også lige valgte at bekræfte hendes navn hvis nu han ikke hørte efter. 

Basil fik sat sig til rette ved en bar stol oppe ved disken. I den tid han alligevel skulle vente, kunne han lige så godt gøre sig selv den tjeneste, og bede om at sæt kort, hvilket han fik til låns. Det var altid godt med lidt tidsfordriv som ikke krævede interaktion med så mange andre mennesker. Men bare ham selv og hans tanker. Noget som han nød noget så forfærdeligt meget. Men den fornøjelse oplevede han bare ikke så meget af for tiden, så når han kunne, så greb han chancen. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 10:44
Aria fortsatte sit arbejde, både i krostuen men også med ting der skulle sendes op på værelserne til gæsterne der oppe. Aria hadet at skulle oven på med bestillinger, man vidste aldrig hvem der ville åbne døren der oppe, men det skulle jo gøres.

Aria fortsatte sit arbejde indtil omkring klokken 3 om natten, hun regnede ikke med at Basil stadig var der, hun ville ikke blive overrasket hvis han var gået hjem, det var trods alt sent.

Aria gik ud bagved for at hente sine ting og sige godnat til Kromutter, inden hun gik ind i krostuen for at se om Basil stadig var der eller om han var gået.

Aria syntes stadig det var underligt at der var en der ville følge hende hjem, men det var vel meget sødt.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Klokken havde startet med at snegle sig frem, men som han forsvandt ind i sin egen lille boble, var tiden som forsvundet bag ham, at han måtte prikkes til for at få kontakt til. Kortene blev returneret, hvor han valgte at placere sig ved udgangen og ventede på Aria. Utroligt at hun kunne arbejde så længe i den alder, men det var jo ikke nyt, det var mere normalt end hvad man kunne forvente vel. 

"Klar?" spurgte han stille, som hun kom til syne i krostuen igen. Basil havde fået trukket en jakke om sine skuldre. Den var brun og let fodret inden i af en uld art. Vejret havde lagt sig som en kølig brise, frosten slog gerne ind. Men han ville ikke helt blande sig i, om hun havde nok tøj på for turen hjem. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 20:51
Aria fik et mindre chok da hun så at Basil stadig var der, hun nikkede roligt da han spurgte om hun var klar. Aria fik sagt farvel til kromutter og gik roligt mod døren.

Aria havde bestemt ikke tøj på til vejret, hun havde kun sit normale tøj på og en slidt læderjakke over sig, men ikke alle havde råd til varmt tøj og Aria var en af dem, hun måtte priotere mad og husly højest og det var begrænset hvor meget hun tjente, især fordi hun var så ung og kromutter mente at hun jo til hver en tid kunne finde på at komme og sige op fordi hun var en bette unge, Aria var ikke enig, men der var ikke meget at stille op med det.

Aria så på Basil som hun åbnede krodøren for at gå ud i kulden, og der var godt nok koldt, hun tog sin læderjakke godt omkring sig og regnede med at Basil fulgte med som hun selv begyndte at gå, hun skulle bare holde sig i gang så skulle det nok gå.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Troligt fulgte han tro, men han indså samtidig, at vejret havde valgt at ligge sig som en tung og kølig klud omkring landskabet og efterlod små hvide snefnug fra himlen. Deres åndedragt var tydeligt i kulden og han lod hænderne forsvinde i bukselommerne og skævede til hende, som han tavs gik ved siden af hende. Hun måtte fryse, det ville han hvert fald havde gjort hvis hans kke havde mere tøj på end det - hvorfor han nok gjorde som han gjorde. 

Stille fik han trukket sin jakke af sig og rakt hende den: "Tag den på," måske det kunne være sagt pænere, men det var ligemeget nu. Han insisterede med blikket, hvorfor han ikke forventet et afslag. Nok havde han kun noget der mindede om en kortærmede trøje på, var det okay. Jo ældre man var, jo bedre kunne man omstille sig og sin kropstemperatur. En af nyrernes fantastiske funktion. 

"Hvorfor lader du dem egentlig gøre det," spurgt han lidt bredt. Hvorfor lod hun mænd og drenge komme med til nærmelse, hvorfor lod hun dem vise at de havde en form af magt over for hende. 

Hun var jo så ung.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 21:08
Aria virkede ikke til at fryse, hun så undrende på ham da han rakte hende sin jakke, hun smilede roligt og lavede en afvisning med hånden "det er ikke nødvendigt, ellers tak" sagde hun roligt, nok havde hun ikke meget tøj på, men hun frøs heller aldrig, det lå til hende, hun var imun overfor kulde, ligesom nogen var imune overfor ild.

Aria så på ham "hvad mener du?" spurgte hun lidt undrende, Aria var ikke helt med på hvad han mente, mange så Aria som en forsvarsløs lille pige, det folk ikke vidste var at Aria var overraskende stærk, hurtig og udholdende af sin alder at være, samtidig var hun også ældre mentalt end hun var fysisk, det havde hendes fortid sørget for.

Aria så lige frem for sig for at se hvor de gik, hun var glad for hun havde en god balance så glat som der var lige nu, Aria elskede sne og is, men det gav meget mening hvis man kendte hende og hendes evner.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Trods for en smule forvirring, tog han hendes afslag til sig, selvom han helst ikke havde gjort dette. Måske hun gemt på noget mere, end bare at være ung og måske et let offer. Det var svært at sige. Han vidste intet. Men han tog den halvhjertet på igen, lod den hænge åben. Mærke kulden på nært hold. 

"Dominere som om de har gjort dig en tjeneste," men imod sætning til Aria, var Basil ingen mester på is, han ville nok skøjt lidt hvis han var uopmærksom hvor han trådte. Hvilket nok ville henne en gang eller mange, for han plejet ikke engang at være ude på denne tid .. der plejede han at gøre (jeg mener selvfølgelig: lave) andre ting. 

Med et blik vendt på hende, så han hvor i element hun egentlig virkede til at være. Kunne man missunde hende det. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 21:21
Aria så lidt på ham og så lidt væk igen "normalt gør jeg ikke, på arbejde er det svært at stille noget op, hvis jeg svare igen eller slår fra mig så får jeg ballade, så der er ikke meget at gøre" sagde hun stille og så lidt rundt.

Aria så på ham som han skøjtede lidt på isen, hun kunne ikke lade vær med at grine en smule og hjalp ham nok også en gang imellem med at finde fodfæste "du er ikke van til glat underlag vel?" sagde hun roligt og så lidt på ham.

Aria havde ingen problemer med at gå på is, tværtimod kunne hun danse rundt på det hvis hun ville, men det virkede ikke helt til at Basil havde det på samme måde.
Basil Argyris

Basil Argyris

Junker (adelig)

Kaotisk Neutral

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 178 cm

Det var der vel noget om; "Har du nogensinde oplevet at det fulgte dig i din fritid?" - spurgt du ham, havde han nok selv været en værre en i den alder, og nok fulgt de flotte piger. Ah, tænk det var hvad 15 år siden? Tænk han var vokset med opgaven. 

Glatisen kom ham i forkøbet, og han forsøgte lidt at fange fatningen igen som fødderne fløj i alle retninger, men han fangede den. "Nej, normalt flyver jeg få centimeter over jorden for at slippe for det," selvfølgelig var han vingeløs lige nu og her, men skulle hun være nysgerrig, måtte hun jo spørge. Et emne han var stolt af. "Det er et af dine elementer, ikke?" menensker kunne være så simple. Ild, jord, luft eller vand(heraf is), det var et af de ting man havde det bedst med. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1