Azia
Glædespige, tyv, charmør.
Det var ikke meget de nåede at nyde det nye glas mjød som blev placeret foran dem, eller hende, inden deres fokus blev rettet mod manden, som havde virket ivrig efter at få en nat med Azia, men dårligt nok kunne stå oprejst på grund af alkoholen i hans blod, og dermed var Azia ret sikker på at han ikke ville kunne udføre den akt, som han egentligt så inderligt ønskede. Hvis han ikke kunne holde sig på benene, hvordan skulle han så kunne bevæge hofterne i takt?
De to kvinder fik båret denne hjælpeløse mand ind på et af værelserne, og fik ham smidt i sengen. Orkede hun virkelig at skulle igennem dette? Han havde jo virkelig ikke nogen mulighed for at fuldføre dette, han var dårligt nok vågen.
"Tak" Lød det grinende fra Azia, som hun ønskede hende held og lykke med manden, som lå og så ikke særligt attraktiv ud i sengen,
"Og tak for hjælpen med at få ham op" Hun kiggede nu smilende over på Aria,
"Jeg håber at jeg kan nå at fange dig, inden du går hjem" Hun ville gerne have en samtale kørende med Aria, hun virkede som en interessant person, som måske bare lige skulle hjælpes med at åbne lidt op.
Azia var sikker på at hun ikke skulle bruge langt tid med denne mand, for efter at han nu var blevet lagt ned, var hun sikker på at han ville falde i søvn, og så kunne han betale for værelset den efterfølgende dag.
Azia fulgte smilende Aria som hun gik ud af døren, så kunne hun koncentrer sig om manden og det han ønskede. I mellem tiden, som Azia fulgte Aria ud af døren, havde manden formået at sætte sig op i sengen og var begyndt at tage sig tøj af. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, normalt var folk ikke så sanseløse.
"Ville det ikke være bedre, hvis De overvejede dette og gik i seng?" Hun kiggede på manden som brummede, som han sad der og kæmpede med sine bukser. Hun kunne dårligt nok få et svar ud af ham.
"Jeg tror ikke De er i stand til det her, så jeg tro..." Mere nåede hun ikke at sige før at manden fik smidt bukserne, og var uden benklæder, men samtidig havde han trukket en lille kniv og dette var ved at ved at udvikle sig til noget, som hun ikke havde regnet med - blot for sex.
"Hey! Lig den der!" Råbte hun nærmest, og gjorde sig højlydt.