Der var et glimt i de lyserøde øjne, og han måtte lige genfinde pusten og vejret, før han ville løbe videre"Deres højhed, vil de venligst stå stille!!" råbte alle tjenestefolkene i munden på hinanden. Et lille smil spredte sig over fyrstesønnens ansigt, som han godt kunne lide, at blive kaldt for højhed. Hans elskede fader, ville sikkert ikke engang tiltale ham det, men det var nu også forståeligt. Kort glippede det i Dain, som han stoppede op endnu engang. Han stod foran en anden bod, en bod som han ikke engang havde set, hvad solgte. Han bed tænderne sammen, som han strøg en hånd igennem håret.
Hvad nu, hvis den kære fader var i nærheden. Hvad hvis han holdte øje, uden at Dain vidste det. Han tog et hastigt kig rundt, og nåede slet ikke at holde øje med tjenestefolkene. Han kunne mærke en hånd på skulderen, og drejede hovedet til siden. Det var en tjenestekvinde, som holdte en skål frem med frugter og en flaske vin. Et hævet øjenbryn kunne ses på den unge fyrstesøns ansigt, og han greb ud efter et æble. Studerede det lidt nærmere, for at sikre sig at det ikke så misfarvet ud, eller andet. Han skulle nødig besvime, eller blive forgiftet"Glimrende... Men jeg er alt for ung til at drikke vin, håbløse kvindemenneske!" råbte han, som han vendte ryggen til kvinden. Sukkede dybt, og kort stod og overvejede om han faktisk skulle drikke lidt af vinen. Hvad kunne hans fader siger, han var her ikke alligevel. Det kække smil foldede sig over ansigtet, og Dain gik lidt væk fra tjenestefolkene. Løftede æblet op til munden, og tog en stor bid af det.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?