[FORTIDSTRÅD] Uforglemmelige øjeblikke

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 02.11.2022 08:44
Vejret var ikke det bedste, det regnede men heldigvis styrtede det ikke ned. Hatten på hovedet rettede Kayla lidt på, og lod blikket glide ned imod bæltet rundt om hendes hofte. Sværdet sad heldigvis deri, og ingen havde prøvet på at stjæle det. Det ville ikke undre hende, hvis nogen kunne finde på det. Et lille bredt smil foldede sig over hendes ansigt, som hun lænede sig lidt ind over bardisken. Prøvede at få øje på krofatter, men hvor i gudernes navn, var han lige henne. Måske han var igang med at hjælpe en eller flere gæster herinde på kroen. Kort skulede Kayla hen imod det nærmeste vindue, og hun stod og nød lyden af regnen, som ramte vinduerne. Hun var sikker på, at det sikkert ville ende med, at styrte ned. Hun tiltede lidt på det ene ben, for at stå lidt mere afslappet, og lod en hånd hvile sig ved hendes hofte.

"Goddag min kære krofatter, skaf mig et stort krus rom!" lød det bestemt i en venlig tone. Kayla tiltede hovedet, og besluttede sig for at sætte sig ned på en stol ved bardisken. Imens hun ventede på, at krofatter ville få kruset klar, tog hun et kig rundt. Det var klart, at der var så mange mennesker herinde. Det regnede udenfor, og var lidt koldt. Ikke så slemt for hende, selvom hun synes hele påklædningen var blevet lidt våd. Måske hun skulle få sig et værelse her på kroen, så hun senere kunne få tørt tøjet. Det klistrede sig lidt til kroppen, og det var tydeligt at mærke. Hun ignorede det dog, og specielt de mange blikke fra nogle af mændene herinde på kroen. Det var klart de kiggede, hvem ville ikke det, når en kvinde havde vådt tøj på. Heldigvis var hendes tøj ikke så gennemsigtigt, så det var altid godt.

Smilet voksede som krofatter kom tilbage til hende, og rakte hende kruset. I en blid bevægelse, greb hun fat rundt om kruset, og drak en stor tår. Hvor elskede hun bare smagen af rom. Det var altid godt, og hun nød det utrolig meget. Kort lukkede hun øjnene, for at nyde den gode rom smag. Tit drak hun det ombord på skibet, og det var aldrig første valg, når hun trådte ind på kroer. Jovist så var det skam det hun helst foretrak, det eller whisky. Men nu kunne hun sidde og nyde den gode smag. Mandskabet vidste hun godt ventede på hende. Men hun var dog også sikker på, at de sikkert var igang med at feste, og fejre den last de havde stjålet"Mhmm..."lød det tilfreds fra hende, som hun drak lidt mere af kruset. Nu var det spændende, hvad dagen ville byde på.

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 02.11.2022 23:22
Som altid efter en vellykket jagt, var den lille gruppe af unge mænd endt på kroen. Her var ret tæt pakket, nok grundet regnen udenfor, men det var lykkedes dem at finde et lille bord ikke så langt fra baren. Snakken gik lystigt, og efterhånden som der røg nogle øl ned, flyttede fokus sig mere og mere over på damer. Det var der som sådan ikke noget nyt i, det interesserede bare ikke rigtig Alf det store. De andre havde stadig travlt med, at han skulle tage at få scoret sig en pige, men Alf var ligeglad. Det var ikke noget, han havde tænkt sig aktivt at opsøge. Et svagt suk og et smil blev ledsaget af en let rysten på hovedet, som endnu en kommentar om hans manglende scoringer blev smidt hans vej.

Synet af kvinden i det let fugtige tøj fik imidlertid ændret de unge mænds fokus, så de nu i stedet gav sig til højlydt at kommentere på hendes situation. Sætninger som ”Gad vide, om det kun er udvendigt, hendes tøj er så vådt?” og ”Jeg kunne da sagtens holde hende varm, mens tøjet tørrede” blev lystigt udvekslet mellem de unge mænd. I første omgang forsøgte Alf at dysse dem lidt ned ved at kigge bestemt på dem, men de var tydeligvis allerede for påvirkede af alkoholen. Han rømmede sig derfor, og sagde i en bestemt tone ”Gutter, helt ærligt, opfør jer lige ordentligt.” Et par af de andre sukkede og rullede øjne af ham, men Alf var ligeglad. Han var ganske vidst ikke den ældste i gruppen, men de andre havde stadig respekt for ham, og kommentarerne om kvinden foran dem døde da også ud med det samme. Selvom kvinden ikke umiddelbart havde reageret på mændenes kommentarer, var Alf ret sikker på at hun måtte have kunne høre dem, og han rejste sig derfor og gik de få skridt op til baren, hvor hun stod.
”Jeg beklager mine venners opførsel, frøken. Må jeg ikke have lov at byde på et glas, som undskyldning?” Alf var godt klar over, at det af nogle kunne betragtes som et forsøg på at komme i snak, og den vej rundt muligvis score hende, men i hans tilfælde var det ikke det, der lå bag ordene. Det var en oprigtig undskyldning, ikke andet. Hvordan hun så tog det, kunne han jo ikke vide. Det måtte tiden vise.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 03.11.2022 11:04
Ordene fra mændene fik hende til at sukke lidt. Det var vel typisk mænd, at komme med sådan en kommentar. Eller det var nok ikke alle mænd, men hun havde hørt de kommentarer og lignende, ret mange gange. Hun forstod dog godt mændene, og kunne ikke undgå at smile lidt skævt over det. De ville nok aldrig finde ud ad, om det kun var udenpå at hun var våd. Men hun gav helt klart regnen skylden. Selvom det ikke var så slemt, så kunne regnen godt få skylden. Kayla vidste ikke ligefrem, om hun havde lyst til at sludre med de her mænd, de var da godt nok klamme allesammen. Hvis hun var tankelæser ville hun slet ikke vide, hvilke tanker de havde. Hovedet tiltede hun, og overvejede om hun gad svare dem, og bruge tid på dem. Mændene var ikke ligefrem hendes kop te, jovist så var de da flotte, ingen tvivl der. Men det var bare ikke lige det hun søgte, og det var ikke engang fordi hun søgte en mand lige nu.

Da hun hørte en stemme, lod hun blikket falde hen på en mand, som uden tvivl var flot. Flottere end de andre mænd, det var sikkert. Hun smillede bredt til ham over ordene. Det var ikke så slemt, selvom hun ikke gad lytte til de mænd i flere timer. Det ville kun gøre hende træt, og kede sig. Hans ord om at gutterne skulle opføre sig ordenligt fik hende til at grine lidt. Hun var da enig i hans ord"Det skal du ikke undskylde for. Det er skam helt iorden, jeg forstår dem godt" hun lod det brede smil vokse, som hendes blik hvilede sig på mandens ansigt. Jovist ham kunne hun sagtens sludre med, han virkede anderledes fra de andre mænd, og det kunne hun godt lide. Så var han jo også tiltrækkende og flot, så det gjorde bestemt ikke noget. Det var jo også lige, hvad der manglede herinde på kroen. Hun nikkede til ordene om han måtte byde hende på et glas. Selvom det ikke gjorde noget, at de mænd havde haft den opførsel, så ville hun da ikke stoppe denne flinke mand, fra at byde hende på noget at drikke.

"Det siger jeg skam ikke nej til, jeg er ikke kræsen. Så du kan sagtens overraske mig, jeg drikker næsten alt" det var sandt, og hun havde en blid stemme, som smilet fortsat sad på hendes ansigt. Hun satte sig lidt mere tilrette på stolen, og krydsede det ene ben over det andet. Sværdet i bæltet kunne hun godt mærke, generede pludselig. Blikket flyttede hun kort ned imod bæltet og flyttede lidt rundt på sværdet, samt bæltet. Nu ville det forhåbentlig ikke genere længere. Ellers måtte hun bare sidde lidt mere tilpas på stolen, end hun gjorde lige nu. De blå øjne fandt vej hen til den flinke og flotte mand. Hun var spændt på hvad hans navn var, og hvad han lavede herinde på kroen. Hun var sikker på, at hun aldrig havde set ham før.

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 03.11.2022 21:19
Hendes ord fik ham til at se undrende på hende. 
”Generer det dig slet ikke? Jeg mener, nok er du en ganske attraktiv kvinde, men den slags kommentarer er da stadig ikke i orden at fyre afsted. Ikke i mine øjne, i al fald. Det er respektløst.” 
Ordene blev ledsaget af et venligt smil, som han lod blikket vandre ud over baren, inden han igen rettede sin opmærksomhed mod hende. Hun var virkelig en smuk kvinde, det måtte han give gutterne ret i, men det berettigede dem stadig ikke til at fyre den slags af.

Til hans held tog hun imod hans tilbud, og med et smil nikkede han blidt af hendes svar, inden han henvendte sig til manden bag baren og bestilte to glas mjød. Efter at have langet det nødvendige antal krystaller over disken og taget imod de to glas, rakte han hende det ene og sagde smilende ”Jeg må vel hellere præsentere mig ordentligt, så. Mit navn er Alf. Alf Eiksøn.”
Han afventede hendes svar, inden han fortsatte med at tale. ”Hvad bringer dig så her til byen, hvis jeg må spørge?” Selvom Alf mødte mange nye mennesker, var det at starte en samtale altid noget, han fandt uvant og akavet. Det var som regel nemmere at holde den gående når isen først var brudt, men det at finde på noget at lægge ud med, var altid lidt sært.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 04.11.2022 12:11
Mandens ord om at hun var en attraktiv kvinde, fik det brede smil på hendes ansigt til, at vokse. Hun klagede bestemt ikke over komplimenten. Hvorfor skulle hun også det når det kom fra, en ganske nydelig mand. Det kunne godt genere andre kvinder, men lige med Kayla, der var det nærmest bare mest irriterende at høre på de mænd, frem for at det generede hende. Hun ville dog gerne give ham ret i hans ord. Den slags kommentarer var ikke ligefrem noget, man skulle give til en kvinde. Måske mændene heller ikke respekterede kvinder, eller bare hende. Det vidste hun ikke, men holdte sit blik på manden med et det brede smil"Måske de ikke respekterer alle kvinder.. Eller også er det bare mig, som de ikke respektere" nævnte hun med et glimt i øjet.

Som han tydeligt tjekkede hende ud, kunne hun ikke undgå at smile lidt større. Det var noget hun var vant til, så hun klagede ikke. Hun vidste skam også godt, at hun var smuk. Det var bare tit ikke noget hun gik så meget op i, som alle andre kvinder gjorde. Der var nok også nogle kvinder, som ikke gik op i det. Kayla var en af dem, men når mændene kommenterede hendes udseende, og mente at hun var smuk, tog hun glædeligt imod komplimenterne, og det gjorde hende glad, at andre fandt hende smuk. Kort fulgte hun manden med øjnene, og ventede ganske tålmodigt på at han ville komme tilbage til hende med glassene. Da han så endelig kom hen til hende, tog hun høfligt imod glasset, og da han præsenterede sig sendte hun ham et skævt smil.

"Hyggeligt at møde dig Alf, jeg hedder Kayla Morrow, men du kan altid bare kalde mig Kayla" medmindre han var kreativ, og fandt på et kælenavn til hende. Det ville bestemt ikke gøre noget. Hans navn sagde hende heller ikke noget, men det var flot. Det passede meget godt til ham, som hun ikke kunne undgå at nyde synet af hans ansigt, og kort gav ham et elevatorblik. Ja han var bestemt en tiltrækkende og flot mand. Spørgsmålet fik hende først til at drikke en stor tår af sit glas, som hun bagefter nød den gode smag. Hun tiltede hovedet, og krydsede det ene ben over det andet, og rettede sig en lille smule på stolen. Bare for at sidde lidt bedre"Intet specielt.. Jeg trængte til en pause fra havet, og at sejle" hun svarede med en venlig og blid stemme. Hun holdte rundt om sit glas, og kunne mærke nysgerrigheden efter, at vide hvad han lavede her i byen, og herinde på kroen. Hun havde virkelig trængt til en pause, det var dejligt og skønt at sejle på havet, og nyde pirat livet. Men lige nu havde hun bare haft brug for en pause"Hvad med dig, hvad bringer dig her til byen og ind på den her kro" hun holdte blikket på ham, før hun valgte at drikke en tår af sit glas igen.

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 04.11.2022 13:53
Hendes kommentar om hans venner fik ham til et le en smule opgivende. De var egentlig ikke så slemme, de havde det bare med at blive lettere ubehøvlede overfor kvinder, når de drak. Akurra havde haft ret i sit brok over dem dengang, og det var ikke ligefrem blevet bedre med årene. Med tiden var det da også blevet mere og mere til, at Alf primært kun hang ud med dem i forbindelse med, at de tog på jagt. Deres holdninger og adfærd lå efterhånden et godt stykke fra, hvad han selv fandt anstændigt og passende. Med et lille suk rev han sig ud af sin tankerække, og svarede hende. ”De plejer ikke at være så slemme, det er mest når de drikker sig fulde.” Ordene blev ledsaget af et tørt grin.

Som hun præsenterede sig nikkede han blot, og sendte hende endnu et venligt smil. Kayla, det var et yndigt navn. Det passede godt til hende. Hun var virkelig smuk, det lange, bølgende røde hår og de hav-blå øjne stjal virkelig hans opmærksomhed. Han kunne ikke undgå at smile, som hun også tjekkede ham ud. Interesseret lyttede han, mens hun svarede på hans spørgsmål. Så hun sejlede, ja det kunne han vel egentlig have sagt sig selv ud fra hendes påklædning, men det var langt fra hver dag han mødte den slags mennesker.
Hendes spørgsmål fik ham til at le en smule, og skæve over mod gruppen af mænd, han havde siddet iblandt for lidt siden. ”Du mener, ud over at prøve at holde styr på den flok der?” Han grinede igen, og lod kort en hånd glide gennem håret, inden han så på hende igen. ”Vi plejer at tage herind og fejre, når vi har haft en vellykket jagt. De andre har det bare med at blive ret… Hæmningsløse, som du kunne høre før.” Et skævt smil trak op i hans mundvige, som ordene forlod hans læber.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 04.11.2022 19:41
Hans ord fik hende til at grine lidt. Sådan var det tit, at mænd ikke var så slemme, før de fik noget at drikke, og drak sig fulde. Kayla havde skam mødt rigtig mange mænd, som havde drukket alt for meget. Det var til tider meget morsomt, at se hvordan de opførte sig, og alle de gange hvor de mænd hun havde mødt, troede at de kunne synge. Det lød tit så forfærdeligt, men hun måtte give dem for at prøve, og have selvtillid med det. Hun drak en stor tår af sit glas, som hun lod øjnene hvile sig på ham kort. Tænk at hun skulle være så heldig, at støde ind i så flot og tiltrækkende mand herinde. Det måtte jo være hendes heldige dag, for hun synes ikke det skete så tit. Kvinderne var også ganske flotte, men hun var bare ikke lige i humør til, at hygge sig med en kvinde, eller to.

"Kan du holde styr på flokken. De virker da ret vilde og fuld af liv" hun grinede lidt, som hun tiltede hovedet og kort betragtede de fulde mænd ved bordet. Gad vide, hvordan de ville opføre sig overfor hende, og nogle af de andre kvinder herinde. Det var som om Kayla var lidt spændt på, at finde ud af det. På den anden side, så ønskede hun også, at lære denne nydelige mand ved hendes side, bedre at kende. Man skulle jo udnytte det, når der endelig var lækkert mandfolk på kroer. Hun var så tit ude at sejle, at hun slet ikke gav sig lov til at nyde synet af lækre mænd. Men nu var chancen kommet, og det virkede da også på ham som at han nød synet af hende. 

Kayla lyttede til ham som han fortalte, at de plejede at tage herind. Det var nu også en glimrende kro, og den var meget hyggelig. Hun havde selv været her nogle gange. Hver gang havde været spændende, og ganske hyggelig. Krofatter havde også altid ydet god service, så der var aldrig noget at klage over. Hun lod blikket hvile sig på Alf, for hun ville ikke lige kigge væk. Han havde jo stjålet hendes nysgerrighed og opmærksomhed, og desuden ville hun også hellere snakke med ham lige nu, end de andre mænd herinde"Jager i så meget, eller er det blot engang imellem" spurgte hun nysgerrigt, som hun førte sit glas op til munden. Hun drak en stor tår, og nød endnu engang den gode smag

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 06.11.2022 00:50
Hendes ord om de andre mænd fik Alf til at le. ”Tjah, det er ikke altid lige let, men de plejer da at respektere når jeg siger noget til dem.” Endnu en gang lod ham blikket vandre over mod den livlige flok. Snakken så ud til at gå lystigt blandt de unge mænd, der stadig ikke ligefrem så ud til at lide under hans fravær. Det passede ham egentlig ganske fint, som regel tog han alligevel mest af alt med på kroen for at undgå deres spørgsmål og kommentarer om, at han var kedelig. Blikket blev atter trukket tilbage på hende, som han endnu en gang nød synet foran ham. Alf fornemmede at hun også tog sig god tid til at nyde synet af ham, og selvom det var uvant for ham, nød han alligevel opmærksomheden. Selvom han ikke ligefrem var typen til at rende og score en masse damer på stribe, så var det da altid rart at vide, at man var attraktiv.

Glasset blev ført til munden, og en slurk af det kølige, søde mjød gled tilfredsstillende gennem halsen, inden han endnu en gang rettede sin opmærksomhed mod hende. ”Vi er afsted omtrent hver anden måned, måske lidt oftere hvis der er behov for det. Det kommer meget an på, hvor meget vi kommer hjem med.” Endnu en gang førte han glasset til munden, og lod den forfriskende mjød stille hans tørst. ”Så du sejler, det lyder spændende. Det har jeg altid godt kunne tænke mig at prøve. Hvordan er livet på havet?” Interesseret så han på hende, og afventede hendes svar.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 07.11.2022 10:57
Selv kunne Kayla ikke undgå at drikke lidt mere af sit glas. Hun nød også den rolige musik som der var herinde. Når der endelig var musik herinde, skulle man bestemt nyde det. Hvor var det altid dejligt, og hyggeligt at bare sidde på en kro og nyde en god drink. Hvor havde hun savnet det. På det seneste havde hun været alt for meget ude, at sejle. Så nu kunne hun faktisk tillade sig, at nyde en god drink, og noget godt selskab selvfølgelig. Hun fik sat sit glas ned på bordet, og løftede en hånd op til hatten på hovedet. Måske hun slet ikke behøvede, at have den på hovedet. Men det var nok bare en typisk hende ting, og det var vel også klassisk hende. Så vidste alle hun mødte også, at hun var pirat"Det lyder ganske hyggeligt faktisk. Jeg kan godt forestille mig, at i sommetider kommer hjem med meget" hun smillede skævt, som hun strøg en finger hen over glassets kant.

Ja Kayla kunne skam godt forestille sig, hvordan det ville være at jage. Men endnu mere kunne hun lige nu ikke undgå, at forestille sig denne nydelige mand jage. Var det mon også uden trøje på sommetider? eller var de fuldt påklædt. Det var måske de lidt mere uartige tanker som dukkede op hos Kayla. Det var svært når han var en pæn mand, og så trænet ud. Man kunne da ikke andet end, at kigge og forestille sig ting. Hun gav et bekræftende nik til ham, da han nævnte hun sejlede. Hun havde gjort det i mange år, og var vild med det. Der var intet bedre end, at sejle rundt på havet, og nyde den friske luft. Udover det var det skam også herligt, at møde en masse nye steder, og møde en masse nye mennesker. Der kom også altid en masse herlige oplevelser ud af, at sejle rundt. Det skete kun sommetider, at hun blev nødt til at møde nogle fjender, og forhandle med dem. Men det kom an på dagen, for alle dage var forskellige. Nogle dage kunne hun møde mange fjender, og lave mange forhandlinger, og andre gange var der ikke nær så meget.

"Du må da gerne komme med en tur, hvis du vil. Det er fantastisk at sejle rundt, og vinden i håret, og den friske luft det er fantastisk" fortalte hun kort som hun grinede lidt. Hun løftede glasset op til hendes mund, og kunne godt fornemme kort at der ikke var så meget tilbage i glasset. Måske hun skulle få en drink mere, men hun var også nødt til at tage en svingom med ham, især når musikken var så god og rolig som den var. Medmindre manden slet ikke dansede, men så skulle hun nok lære ham det. Udover at sejle, så elskede Kayla at danse, og bevæge sig til forskellige toner, og musik. Når andre var interesseret i at sejle, og ville vide mere omkring det, kunne hun ikke andet end at smile stort. Hun fik drukket det sidste i sit glas, som hun lod de blå øjne hvile sig på ham"Alle de oplevelser, og omgivelser.. Alting er bare så frit, og fantastisk" nævnte hun så, imens hun kort så drømmende ud. 

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 07.11.2022 21:54
Blikket fulgte hendes bevægelser, som hun rettede på hatten. Den klædte hende virkelig, den stod godt til det røde hår, og resten af hendes påklædning. Kort trak han på skuldrene, inden han svarede hende. 
”Tjoh, det kommer an på mange ting. Men vi får da som regel fanget nok til, at landsbyen klarer sig fint, og ofte også nok til at sælge lidt af.” Et par gange om året kom de som regel hjem med mere, end landsbyen selv kunne nå at bruge, og så tog de ind på markedet og solgte det. Det gav ret godt, især hvis de både havde skind og kød med.

Hendes tilbud fik ham til at lyse op i et smil. 
”Det ville da være spændende! Jeg har aldrig været ombord på et skib før.” En blød latter ledsagede ordene, inden han atter lod glasset finde vej til munden, og tømte det. Livet til søs lød interessant, den frihed at kunne sejle lige hvorhen man ville, havde altid fascineret Alf. Det simple liv hjemme på gården kunne til tider godt blive en smule kedeligt, og han havde før dagdrømt om at sejle ud i verden. Det gik bare ikke, ikke så længe de havde brug for hans hjælp derhjemme, både med gården og de mindre søskende. Han sukkede svagt, inden han lod blikket finde hende igen, og smilende spurgte ”Må jeg byde på et glas endnu, eller er der noget andet, du foretrækker?” Stille afventede han hendes svar, mens han nød synes af hende.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 09.11.2022 14:50
Som Kayla sad og nød den gode smag af drinken i hånden, kunne hun ikke undgå at blive lidt mere interesseret i ham. Hun ville gerne vide lidt mere omkring ham, men det havde de vel også masser af tid til. Personligt havde hun ikke noget som hun skulle nå, for mandskabet havde sikkert travlt med kvinder, og fester og andre ting. De passede godt på skibet, og det havde de altid gjort, så Kayla behøvede ikke at blive bekymret for om der ville ske noget med hendes elskede skib. Hun strøg en finger hen over kanten af sit glas, og lod det brede smil vokse en smule. Før hun svarede ham tillod hun sig, at lytte til den gode musik. Hun skulle helt sikkert tage en svingom med ham, det var ikke lige nu at hun havde planer om det. Lige nu nød hun bare at høre hans stemme, og det han fortalte.

"Det lyder virkelig interessant.. Og så synes jeg bestemt at du skal en tur med ud at sejle. Det kunne være ganske hyggeligt" svarede hun med et skævt smil, og et glimt i øjet. Det ville bestemt ikke gøre hende noget, at have ham med ud at sejle. Så havde hun også lidt lækkert at kigge på. Jovist havde hun da mødt mange andre pirater og mænd på skibet, som besøgende og fjender som også var ganske tiltrækkende. Men denne mand her ville hun da gerne nyde synet af lidt mere"Det bliver en god første gang for dig, at prøve at være på et skib. Der er en masse at se også" nævnte hun med blikket på ham, som hun også løftede sit glas op til munden. Drak en stor tår, før hun lyttede lidt mere til musikken. Nu var der heller ikke mere i hendes glas, for hun var sikker på at hun havde drukket det hele .

Spørgsmålet om han kunne byde hende på et glas mere, eller om der var andet hun fortrak, fik hende til at blinke til ham. Kayla kunne altid godt bruge lidt mere at drikke, og hun skulle ikke klage når han tilbød så elegant, og venligt. Nu var spørgsmålet så bare om han var typen som godt kunne danse, eller bevæge sig til musik. Hun rejste sig op, og valgte at stå foran ham. Hun placerede en hånd ovenpå hans brystkasse, og holdte øjenkontakten med ham"Jeg tænkte faktisk på, om du ville tage en lille svingom, før vi drikker videre" hun havde et glimt i de blå øjne, og fugtede kort de fyldige læber, før hun ville høre hans svar. Hvis han ikke gad, havde hun skam andre muligheder, og idéer. Dog håbede hun på at kunne danse lidt med ham.

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 25.11.2022 16:30
Hendes tilbud om at komme med ud at sejle var bestemt noget, han havde tænkt sig at tage imod. Alf nikkede derfor smilende, som hun talte om at tage ham med på sit skib. "Det vil jeg mægtig gerne, det lyder rigtig spændende! Så længe jeg ikke er væk for længe, så kommer de bare til at mangle mig derhjemme." Endnu en gang blev ordene ledsaget af en latter. Hun var dejligt nem at snakke med, og han fandt sig godt tilpas i hendes selskab, så lige nu havde han ikke travlt med at skulle noget andet.

Hendes blinken blev besvaret med et lidt skævt smil, hvad hun præcis lagde i det vidste han ikke, men han nød da opmærksomheden. Dog fik han en let undrende mine på, som hun rejste sig op. Hvad ville hun nu? Øjeblikket efter blev hans tanke besvaret, som hun spurgte ham om en dans. Normalt var han ikke lige typen til at danse, men han ønskede heller ikke at afvise hendes tilbud. Derfor nikkede han smilende, rejste sig op og tog ud efter hendes hånd. "Det vil jeg da gerne." Hvis hun lod ham tage hendes hånd ville han lede hende mod det sted, hvor der var lidt bedre plads til at danse. Lige her hvor de stod ved baren, stod folk for tæt sammen til, at de ville kunne komme til at bevæge sig ordentligt til musikken.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 01.12.2022 10:21
Det ville nok heller ikke være så godt, hvis han blev væk i for lang tid. Det kunne hun nok heller ikke tillade sig, medmindre han jo altid gerne ville bruge lidt mere tid med hende, og være ude på vandet med hende i længere tid. Men det var ikke til, at vide. Hun accepterede hans beslutning, og det som han gerne ville. Det brede smil voksede lidt, som hun lod de blå øjne hvile sig på ham. Specielt kunne hun faktisk godt lide, at sidde og nyde udsigten til ham. Han var jo også en nydelig mand, og hun kunne sagtens kunne bruge tid med ham, uanset hvad de så ville lave.

"Jeg er meget glad for, at du vil. Det er ikke tit, at jeg møder mænd som er frisk på at danse og gerne vil" hun tog imod hånden, og gik ud på gulvet sammen med ham. Hvis han havde afvist hendes tilbud, ville hun heller ikke have noget imod det. Men hun da glad over, at han gerne ville danse med hende. Øjnene hvilede sig på ham, og da de begge to var kommet ud på gulvet, lagde hun den frie hånd rundt om ham. Den anden hånd hvilede sig i hans, som hun langsomt begyndte at bevæge sig til den herlige musik der var herinde.

Det var virkelig hyggeligt det her, og hun grinede lidt. Ikke noget ondt, men nærmest et varmt og blidt grin. Overraskelsen over, at han var frisk på at danse med hende, havde hun virkelig ikke set komme. Nu stod de begge to og dansede sammen, og det var noget hun godt kunne lide"Jeg er ret sikker på, at du kommer til at elske vandet, og livet på et skib.. Jeg skal nok lade være med at stjæle dig i alt for lang tid" hun drillede ham tydeligvis, som der kom et glimt frem i hendes øjne.

Alf

Alf

Jæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 187 cm

LunaThor 06.12.2022 23:06
Hendes svar undrede ham lidt, og han rynkede øjenbrynene en smule. ”Hvem ville dog sige nej til at danse med en smuk ung kvinde som dig? De må da være godt tossede!” han grinede, og ledte hende ud på gulvet, hvor han blidt trak hende ind foran sig, placerede sin frie hånd forsigtigt på hendes hofte og begyndte at danse til musikken. Det var bestemt ikke tit, han dansede, men det var nu alligevel rart nok. Han var nok ikke den bedste danser i verden, men lidt kunne han da trods alt. Hendes grin smittede, og han lo selv en smule. For første gang i lang tid var det faktisk som om, alle hans bekymringer var glemt et øjeblik, og han nød bare at stå her og danse med hende, lige nu og her.

”Tja, jeg håber du har ret. Jeg har aldrig været ombord på et skib, så jeg håber da ikke jeg bliver søsyg.” Endnu en gang var ordene ledsaget af det dybe grin, inden han snakkede igen. ”Det tror jeg, min familie vil sætte pris på. Så må vi ikke håbe, jeg får alt for meget smag for livet til søs, så de skal undvære mig i længere tid ad gangen” Det drillende glimt hun før havde sendt ham, var nu også at se i hans øjne. Han ville egentlig ikke have noget imod at tage på en længere sejlads, ud og opleve verden, det skulle bare heller ikke være på bekostning af hans forældre og søskende derhjemme. Der fulgte en del forpligtelser med, når man var den ældste i søskende-flokken, så det lå lidt i kortene at han skulle hjælpe til på gården så han kunne overtage den en dag. Om det var her, hans skæbne lå, var Alf dog langt fra sikker på endnu. Det var der forhåbentlig også stadig mange år til, at han skulle tage stilling til. Lige nu, ville han helst gerne bare nyde øjeblikket med denne smukke og fascinerende kvinde.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 09.12.2022 21:17
Kayla kunne slet ikke undgå, at smile lidt over hans ord. Selvom hun godt vidste, at hun var en smuk kvinde, så gjorde det bestemt ikke noget at han gav hende komplimenten. Selv var det ikke tit, at hun fandt mænd som gerne ville danse. Men når hun endelig mødte nogen så skulle det næsten fejres. Smilet voksede lidt, som hun i et øjeblik tillod sig at nyde den gode musik som var herinde. Hendes blik hvilede sig på manden foran sig, og hun kunne sagtens nyde at kigge på ham hele aftenen lang. Men det ville han nok også blive træt af, selvom hun ikke vidste om han ville hade det.

"Det er virkelig en fantastisk oplevelse. Der er meget at se fra et skib, og så er der det smukke vand" nævnte hun med en munter og drømmende stemme. Hun elskede alt ved at være pirat, og sejle rundt. Selv når hun og mandskabet mødte fjender, var Kayla vild med det. Der skete tit et eller andet ude på vandene. Selvom hun dog aldrig havde oplevet at komme alvorligt til skade, imens hun sejlede. Der havde skam været øjeblikke, hvor hun troede at hun ville komme alvorligt til skade, men heldigvis ikke. Hun forstod godt at han nævnte det med at blive søsyg, det var der mange som blev. Kayla grinede lidt over hans ord. Hun ville ikke klage, hvis han ville få smag for vandet og livet på et skib. Selvom det ville være synd for de personer han kendte, som nok ikke kunne savne ham.

Hun begyndte at danse lidt langsomt rundt, som hun sørgede for at hun ikke trådte ham over tæerne. Hun var vant til at danse, men det var ikke tit hun gjorde det. Men nu var muligheden der, og han virkede da til at godt kunne danse, så det klagede hun ikke over. Hendes blik fjernede sig ikke fra ham, og hun nød musikken imens hun godt kunne lide at kigge på ham"Du virker som en meget god danser" drillede hun med et glimt i de blå øjne. Hun vidste slet ikke om, han havde danset med kvinder før. Så tiltrækkende han var, ville det ikke overraske hende, og hun dansede lidt videre rundt med ham. Musikken var god, og passede faktisk meget god til deres dans. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1