Er de kommet til skade?! Hjælpen er på vej!

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.09.2022 23:38
Adelynn var endnu engang taget til Tusemørkely hvor hun ikke behøvede at skjule hvem hun var. Hendes røde øjne lyste som bare pokker og kunne ses på langt afstand. Det var ikke så vigtigt hvem hun var eller hvorfor hun var her som hun begik sig hen langs gaderne. Et par enkelte gange kunne hun dufte blod hvilket bare fik hende til at være sulten mere og mere. Dog havde hun ikke mødt nogen på sin vej som var villig til at lade hende drikke. Ja hun kunne da selvfølgelig bruge sin sirene stemme og påvirke dem, men det var ikke nær så sjovt. Dog var det en mulighed hvis hun blev alt for sulten.

Som hun vandrede igennem bybillede og igennem gyderne kunne duften af blod kun blive forstærket. Hun fulgte duften som hun lagde en hånd på sin lille rejsetaske med remedier til en god urte samling. Halskæden hang pænt på hendes hals og hun var villig til at lade et hvert dyr komme i nærheden af hende. Men dette blod var ikke et dyrs, det var et menneskes. Som hun bevægede sig længere ind imod gydernes midtpunkt og i midten af byen så hun nogen på afstand og hun bed sig svagt i læben. Dufen af blod var forstærket og hun var allerede mere sulten end noget andet. "Undskyld, er de kommet noget til" selvom hun var tidligere lord efter sin far havde hun aldrig lagt den fine rolle på hylden endnu. Alligevel af ren nysgerrighed bevægede hun sig tættere på personen og den lækre duft af blod.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.09.2022 00:37
Zaladin tage den beskidte køter af en morder...!
Det havde været et nemt nok job, og betalingen havde været fin - en galning havde fået for vane at myrde folk ved kvælning.
Gamle, unge, kvinder og mænd... det var bare en fiksering på at tage liv.

Så Zane havde påtaget sig opgaven - mest på grund af dusøren - og havde jagtet manden ned.

Resultatet? Tjah... en pose mønter, og et stiksår i venstre skulder.

Han stod i midten af Tusmørkely og bandede mumlende, mens han skiftede den hurtige forbinding han havde lavet.
Ikke noget mesterværk, men nok til at holde, indtil han fandt sig en healer.

Som han stod der og arbejdede, hørte han først Adelynn da hun sagde noget.
Zane vendte sig om, og lod sit lilla blik glide hurtigt over den tilsynelandende unge kvinde. Med de lysende røde øjne.
Og... lilla hår?

"Stiksår," sagde han og sendte hende et skævt smil.
"Jeg håbede på at fange en healer i Tusmørkely. Kender du en?"
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.09.2022 00:46
Hvorfor var blodet så gennemtrængende? Det duftede... Sødt, måske lidt for meget af mand, men ærlig talt så duftede det friskt og det fik hendes mave blot til at rumle lidt mere. Det var dog ikke noget der kunne høres på den afstand hun var på. Da manden som det tydeligvis var sagde det var et stiksår gik hun nærmere og nærmest satte det ene ben foran det andet i lidt hurtigere tempo. "Hvis de leder efter en healer er det ikke i Tusmørkely de finder en." svarede hun og raslede lidt med sin taske så flasker stødte sammen i den. "Jeg kan da god se om jeg kan hjælpe dem" endnu engang raslede hun med tasken.

Jo tættere på hun kom på manden jo mere kunne hun se hvordan han kludrede med forbinding på et sår han ikke engang kunne se. Havde han overhovedet ramt såret med den forbinding han var i gang med?! "Skip hvad de har i hænderne og lad mig se på det" kom det fra hende i et venligt tone og blinkede lidt med sine røde øjne. Hun havde aldrig formået at gemme sine øjne i Tusmørkely, her kunne man være hvem man ville, så at skjule hun var vampyr var ikke en ting hun gjorde her.
Ved afstanden der var imellem dem gik hun en bue rundt om ham for at nå om til hans ryg, hvor efter hun var tæt på at ligge en hånd på hans skulder. "Må jeg?"
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.09.2022 01:05
Røde øjne og lilla hår... dlmon eller vampyr. Det var helt sikkert.
Men det her var Tusmørkely, og her kom alle mulige typer.
Desuden... skulle hun prøve på noget, ville det sikkert være en kamp han kunne vende - og det ville hun komme til at fortryde.

Uanset hvad, så havde han ingen rigtig grund til at sige nej til hende, selvom hun nu befandt sig bagved ham.
Et farligt sted, men igen, han var ikke nervøs ved den her kvinde.

"Gerne," sagde han,
"Og hvis du skal have en betaling, må du nævne den."

Han slap forbindingen, og lod hende kigge og gøre hvad der nu engang skulle til. Rejsekappen blev taget af, og slynget over den anden skulder.
"Det er ikke dybt, men ganske irriterende..."
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.09.2022 01:15
Som han tillod hende at røre lagde hun en hånd på hans skulder. Det var dog lidt svært at se grundet kappen men den blev hurtigt svunget over den anden skulder, så hun bedre kunne komme til. Hun lod hånden gå på opdagelse på hans skulder ude omkring såret og hun lod de røde øjne vurdere skaderne. "Lad de ikke bekymre dig med det. Lad mig bedømme skaderne" kom det venligt fra hende og trådte et skridt tættere på ham.

Det var helt sikkert det forkerte sted at komme til skade, men hun kunne da heale lidt. Ja ja det var gamle opskrifter men de virkede! Eller i hvert fald på dyr, og et menneskes anatomi var vel ikke helt så anderledes var den? "Lad mig se" kom det fra hende og lod en hånd gå hen over såret for at mærke om det blot var en skramme eller der var stukket dybt. Men umiddelbart var det ikke dybt af hvad hun kunne bedømme. "Det ser ud til de har været heldig. Der er ikke en sene der er skåret over" kom det fra hende og suttede på sin finger som hun havde fået blod på. Den søde smag af blod fyldte hendes mund og fik tænderne til at gå i vand, men hun ville ikke bide ham.

Hun gravede ned i sin taske og tog en flaske frem men det var den forkerte. Så hun lod hånden dykke ned i tasken igen så flaskerne klirrede imod hinanden. "Dette kommer nok til at gøre lidt ondt" svarede hun og fandt endelig den rigtige flaske efter at have dykket ned i tasken to gange mere. Hun åbnede flasken og lod et par fingre dykke ned i flaskens åbning og tog salven. Straks lod hun en finger glide hen over såret og ned i hullet for at gøre kål på bakterier og andre sager der skulle være i såret. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.09.2022 01:48
Naturligvis, naturligvis... hvis tøsen var en eller anden form for healer, vidste hun selvfølgelig mere om tingene end han selv gjorde.
Hans viden var basal. Kun det nødvendige, og selvom han godt kunne have klaret det her self, ville det aldrig være lige så effektivt.
Og med fare for at det ville gå galt.

"Godt," sagde han til hendes ord om at det ikke var så slemt.
Havde røvhullet ramt en sene, ville det have været langt værre.
"Hold dig ikke tilbage. Smerte er ikke noget fremmed for mig." 

Han smilede skævt, og tog blot en enkelt, langsom indånding da væsken ramte såret.
"...jeg vdste ikke at vi var tæt nok til den slags sjov." jokede han, vel vidende at han muligvis ville pisse hende af med sådanne ord.
Men hey... hvor intet vover...
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.09.2022 02:11
Som hun smurte salven på fik det også blot blodet til at pible lidt mere frem og glide ned af ham. Hvilket hun blot samlede op med den anden finger på den anden hånd. Blot for at putte den i munden og smage lidt mere på ham. Det var så fristende at smage lidt mere på ham. Men det ville hun ikke, for hvad skulle der komme ud af det? Det ville gå mere galt end noget andet. Så nej hellere holde sig lidt i skindet.

Efter at have puttet salven i såret i et godt tykt lag lagde hun hovedet lidt på skrå og vurderede det. Hun havde dækket hullet med salven i håb om at det kunne hjælpe ham. Nu var hun ikke menneske kender eller deres anatomi men dette her måtte gå an. Det var jo naturlige midler og der var intet giftigt i det. Ellers kunne hun jo ikke bruge det på dyr!

"Sjov siger de? Hvis de finder dette morsomt så er de i hvert fald ikke særlig bekymret for skade" svarede hun med et lille smil. Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede ham ind i ryggen og lod blikket glide ned på halspulsåren inden hun gravede ned i sin taske. Hun fandt en forbinding frem og begyndte at vikle den rundt om skulderen under armen og så rundt på den måde. "Hvis de lader salven sidde i såret i en uges tid så skulle såret lige så stille gerne hele. Men jeg er ikke healer så hvem ved. De skal også huske at vaske forbindingen" svarede hun og vendte sig om imod ham da hun havde bundet færdig så de stod ansigt til ansigt. Nu kunne hun oprigtigt sætte et ansigt på ham.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.09.2022 02:26
Hun arbejdede effektivt og hurtigt nok, og lagde i sidste ende en forbinding langt bedre, end han selv kunne.
Især når såret var sådan et sted.
Ikke healer...? Tjah, så havde hun da i hvert fald alligevel nogle evner indenfor området alligevel.

Han smilede skævt af hendes comeback.
Havde hun misforstået, eller blev han bare lige lukket ned i et øjeblik?
Sjovt, under alle omstændigheder.

Plus, hun havde ikke stukket ham ned for bemærkningen, hvilket altid var et plus!

"En uge... okay."

Som hun kom over og stod ansigt til ansigt med ham, blev det mere tydeligt hvor køn hun faktisk var.
Skønhed syntes meget naturligt i Krystallandet, men det var nu alligevel ikke noget man kunne få for meget af.

Zane selv var heller ikke værst, hvis han selv skulle sige det.
Han var høj, havde en krop som en agil kriger, med markerede muskler.
Hans langet, hvide hår hang løst ned ad rygge,, og hans mystiske, let lysende lilla øjne var måske det mest unikke af hans træk.

"Så... hvad ønsker du som betaling?"
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.09.2022 21:36
Lynn var ikke så hurtig til at opretholde en healing for mennesker for som dyr. Dog kunne det ikke være meget svære på dyr end på mennesker. Det var jo mere eller mindre det samme, mennesker gik bare på to ben frem for dyr på fire. Ingen problem hun skulle nok klare sig godt uanset hvad.

"Kan de finde ud af det? Ellers må de komme til Safirien hvor jeg bor så jeg kan holde øje med deres sår" svarede hun og kiggede alvorligt på ham, en ganske nydelig mand. Men langt yngre end hende selv. Med mindre han var dæmon med de øjne. Nå ja det kunne sådan set også være lige meget, han skulle også have lov til at være her som så mange andre. Dette var jo tusmrørkely, alle var velkommen her.

"Hvad med deres navn og en drink? Bare sådan fordi jeg netop har rodet i deres sår" svarede hun og suttede lidt ekstra på den finger hun netop havde tørt blod af hans krop med. Det smagte... Himmelsk. Mand, en anderledes smag end et menneskes. Så spørgsmålet var... Hvad var han så?
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 06.09.2022 22:05
At invitere ham til hendes hjem, uanset om hun var klar over at han var mørkelver eller ej... var modigt.
Hun var køn. Virkelig køn. Og så ikke stærk ud.
Men... på den anden side, kunne hun være voldsomt farlig, på trods af det bløde ydre.
Man skulle ikke altid bedømme på udseendet.

Zane smilede skævt ad hendes forslag.
"Måske skulle vi starte med navne og en drink," sagde han.

"Mit navn er Zane. Og jeg takker for din hjælp."
Havde det været en anden situation, kunne hun have været i fare.
Sådan var han jo.

"Hvilken slags drink skulle det være?"
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.09.2022 22:38
Nok havde Adelynn ikke over meget styrke, men hun kunne da sagtens forsvare sig selv hvis det skulle. Hun skulle bare aktivere sin sirene stemme og så var han i hendes vold. Med mindre han havde en utrolig holdbar mental styrke, men den brugte hun jo kun når hun skulle spise. Det var sjældent den blev brugt til andet

"Zane siger de. Mit navn er Adelynn" svarede hun og kiggede på ham. Ganske nydelig mand hvis hun selv skulle sige det. Det var helt klart sådan et mandfolk hun ville lede efter i tusmørkely for at få blod. Dog var det ikke derfor hun var her. Nej hun kunne sagtens have haft bidt ham da hun havde chancen, om end at hendes mave rumlede en smule. Dog ville hun hellere hjælpe en nydelig ung mand og så bide i det sure æble. Hun kunne altid finde et offer når hun gik her fra.

"Hvad med en kop øl? Eller endnu bedre et glas vin?" spurgte hun og kiggede inderligt på ham. Hun hadet ikke mennesker, og havde aldrig gjort noget forkert, så forhåbentlig var han ikke ude på at slå hende ihjel eller tage hende til fange. Hun havde aldrig drukket nok blod til at slå en ihjel, og hun havde aldrig tilbudt et andet væsen om at blive vampyr. Det var en skæbne hun ikke ønskede for nogen anden. Hun hadet det som pesten.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 16.09.2022 17:22
Hvis Zane havde kendt til hendes sirene-stemme, ville han have holdt sig langt væk.
Måske.
...nok ikke.

Hun virkede jo lidt spændende, ikke? Og køn var hun også!
Og så havde hun jo også lige hjulpet ham, så helt galt kunne det vel ikke være.

'Desværre' gjorde denne gode gerning også, at hun var i sikkerhed fra ham.
Selv Zane, var ikke villig til at gøre en person for træd, som havde hjulpet ham uden at ville have rigtig betaling for det.

"Vin... øl... hvad end du er til, Adelynn." sagde han og gestikulerede over imod landsbyens kro.
"Men jeg garanterer ikke, at jeg lader helt være med at flirte med dig."
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.09.2022 18:14
Hun brugte faktisk kun sin sirene stemme når hun skulle spise hvor det ikke var i Tusmørkely. Dette her var noget andet. Hun havde hjulpet. Maven knurrede en smule men hun tog sig ikke af det. Hun ville ikke spise af en hun netop havde hjulpet fra den visse død. Eller det kunne det blive hvis såret blev betændt, og der ikke var nogen der kiggede ordentligt på det. Det kunne blive voldsomt i længden.

"Hvis jeg helt selv skal vælge så vin, kroens bedste selvfølgelig" svarede hun og smilte til ham. Faktisk håbede hun lidt på kroen havde bedre vin end den plejede, måske noget elvervin? Det var lang tid siden hun havde fået noget af det. Men så igen hun tvivlede når det kom til Tusmørkesly's kro. Den var altid så snusket og ubehagelig. Men det perfekte sted at å et stykke måltid fra en fuld stodder! "Flirte? De vil slet ikke vide hvor gammel jeg er. MEn lidt flirt? Det har jeg ikke prøvet i umådelige tider" hun små grinte lidt og lagde blikke glide lidt frem mod hans gestulerede hånd og hun begyndte så småt at begå sig frem imod kroens gade.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 16.09.2022 21:16
"Kroens bedste vin..." han nikkede lidt, vel vidende at det nok var noget skrammel.
Havde han vidst at han ville løbe ind i en kvinde som havde smag for vin, ville han have taget en elvisk flaske med hjemmefra.
"Så vil jeg anbefale mit hjem, og ikke kroen. Men at tage med en fremmed mand hjem...?" han smilede skævt.
"Farligt, siger de."

Og han var bestemt ikke nogen helgen.
Hans afhængighed af den særprægede, sadistiske lyst som huserede i ham, gjorde sådanne ting umulige.

"Gammel, siger du? En ven, som også er til lidt mere, er lang, langt over tusind år gammel. Og hun ligner en på... nogle og tyve."
Zane rystede kort på hovedet og bevægede sig med hende, over imod kroen.
"Sku ikke hunden på hårende. Uanset alder, ligner du en smuk, ung kvinde."

Alder i Krystallandet var umuligt at finde rundt i.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 17.09.2022 01:34
"Ja altså jeg tvivlerpå den er god et sted som dette" svarede hun og smilte fortsat. For faktisk var hun ikke i tvivl om at det var noget skrammel! Men alt var bedre end ingen ting! Vin var vin, og lidt vin var bedre end slet ikke at få noget, om end at hun kendte denne mand ved fornavn.
Hun lyttede til hans ord og måtte komme med et mindre grin. "Bare rolig jeg kan passe på mig selv" også selvom hun ikke havde spist, hun var bare lidt afkræftet det var det hele.

"Sku ikke en hund mod hårene mener de. Men nej de har ganske ret. Nok ser jeg ung ud, ikke mere end de par tyve hvis jeg husker rigtigt. Det er så mange år siden jeg kan dårligt huske det" det var ikke løgn, hun var langt fra den type der huskede hvornår hun blev denne rædsomme vampyr.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10