Ingen forpligtelser…Eller?

Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 19.03.2022 09:44
Den stille regn piblede nærmest ned fra himlen, og skyerne lå lidt gemt bagved lidt tåge. Inde i den mørke, og dystre skov havde Amy vandret lidt rundt. 

Medlem af banden ‘Kragerne’, og hun havde fået opsnuset at der skulle befinde sig, nogle fjender herinde i skoven.

Kort stoppede hun op, og lod de grønne øjne fiksere på en person længere fremme, hun gik tættere på ham”Du er Bane, er du ikke” et lille smil spredte sig på det halvt våde ansigt. Hele hendes påklædning var våd, og hun var ligeglad med det. 

They Call me A.x... 

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 19.03.2022 10:39
Regnen var begyndt at dale ned, og bane havde slået et lille telt op, og fået gang i et bål som stod i lå af regnen, det var efterhånden langtid siden han havde været aktiv omkring de væreste ting, dog havde han ikke regnet med at han skulle møde nogen her ude på disse kanter, så ide han hørte hans navn blive kaldt, vente han sig og imod den talende.

Til hans store overraskelse var det en kvinde, som ikke just var klædt på til dette vejr, ikke fordi Bane selv var, da han kun havde bukser på, men igen han havde sin grund.

Bane kiggede på kvinde, “ hvem spørger om jeg må spørger “ sagde han roligt, som han kort betragtede denne kvinde.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 19.03.2022 11:47
Et lille kort kast med håret lavede hun, mest af alt for at få det lidt væk fra øjnene. Det var ikke nemt, at se personen tydeligere, når håret var lidt i vejen. De grønne øjne gled ned over ham, og hun lod smilet vokse en smule. Det var sikkert ham hun havde ledt efter herude, hun havde skam også hørt om ham. Dog huskede Amy ikke om, hun faktisk havde mødt denne person før.

"Amy fra banden kragerne" svaret var kort, og hun gik tættere på ham. Valgte at stå foran ham med krydset arme. Normalt var hun vant til fjendtlige bander, og grupper. Men hun havde skam gjort sit gode arbejde, og undersøgt noget omkring den bande denne Bane var leder for. De havde begge to ikke den mest tilpassende påklædning på, og hun prøvede at fange hans øjne"Jeg skal bruge dig til noget" det lød både lokkende, og  en smule hviskende. 

Hun behøvede ikke sige, hvad det præcis var hun skulle bruge denne bandeleder til - endnu. Men hun håbede på, at han i det mindste var frisk på hendes tanker, og planer. Dog vidste hun det ikke helt endnu.

They Call me A.x... 

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 20.03.2022 13:18
Kvinden der havde opsøgt ham, havde tydeligvis hørt om ham, men han havde ikke hørt om hende, men nu havde han også levet under jorden i noget tid, men igen hvad ville denne kvinde med ham, det var ham en gåde og det havde fået han til at blive mere interesseret i hendes gøremål, “ jeg lytter “ sagde han roligt og kiggede hende kort i øjne, han prøvede på et kort sekund at læse hendes tanker, men han kunne ikke på nogen måde komme ind i hovedet på hende, måske hun besad samme evne som ham eller måske bare en anden grund.

Han vende ryggen til hende og satte sig ved bålet, “ kom sæt dig ned og få varmen, dit tøj ser ikke ud til at være klar til regn “ sagde og hentyd til hende påklædning.

Hende bande sagde ham virkelig ikke noget, men det var jo heller ikke sikkert at det var sandt, så han var lidt påpasselig men igen hun kunne i dolke ham på nogen måde, så frygt var der intet af i hans øjne, men heller ikke fordi han så noget i hendes.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 20.03.2022 14:02
Øjenkontakten holdte hun i et øjeblik, og lagde hovedet en anelse på skrå. Som han satte sig ned ved bålet, valgte hun blot at følge efter. Tog en plads ved siden af ham. Bålet var dejligt varmt, og hun tillod sig at varme sig på det. Det hjalp en helt del, når hele hendes tøj var klistret fast til hendes krop, og gennemsigtigt.

Hun frøs en smule, og det var også derfor hun bare valgte at holde rundt om sig selv"Nej er helt drivvåd.. Det klistrer sig hurtigt til kroppen" svarede hun, som hun tog et kig ned sig selv. Det var virkelig efterhånden begyndt, at føltes koldt. Enlig kunne hun godt bruge denne bandeleder til mange ting, men der var specielt én ting, som hun godt kunne bruge hans hjælp til.

Hun trak benene lidt op under sig, og strakte begge sine hænder frem imod bålet. Sørgede for at holde lidt afstand, så hun ikke ville brænde sig på ilden. Det ville kun gøre utrolig ondt, og det ønskede hun ikke. Selvom smerten var ligegyldigt, hun var vant til det. Hendes grønne øjne faldt hen på personen ved hendes side, og hun fik et lille smil frem"En fjendtlig bande, holder øje med mig, og leder efter mig.. Jeg vil ikke have de finder ud af at jeg er her"det var sandt, og hun havde nogle idéer til, hvordan den fjendtlige bande kunne gå deres vej igen. Enlig gjorde det nok ikke noget, hvis de faktisk ville opdage hende, hun sad jo sammen med en bandeleder, fra en bande hun godt kendte til, og kunne lide.

They Call me A.x... 

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 20.03.2022 16:44
Tænkt at blot efter så langtid under jorden, så snart man kom frem for sit skjul, så var der bud efter en.

Bane lyttede til hvert ord hun sagde, som han sad og stirrede på hende, han kunne godt se hvad hun mente med hendes tøj, bane rejste sig op og gik hen til hans telt, hvorefter han hev et bjørneskinds frakke frem, han gik hen og satte sig igen, hvor efter han rakte det til hende “ her tag det “ sagde han roligt, og sende et venligt smil til hende, inden han vendte tilbage det til mere seriøse spørgsmål.

At en anden bande var efter hende, var egentlig ikke hans problem, og heller ikke noget han normalt vil tag sig af, men han var dog stadig nysgerrig, “ så hvad konkret er det du vil have mig til? Og hvorfor mig ? “ sagde han søgende efter en form for reaktion i hendes blik, for under normale omstændigheder havde han bare læst hendes tanker, men det kunne han stadigvæk ikke rigtig komme til, hvilket han stadigvæk undrede sig over.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 20.03.2022 17:59
Et større smil dukkede op på hendes ansigt, som han fandt en bjørneskinds frakke frem. Hun tog den omkring sig, og varmede sine hænder en smule ved bålet foran sig. Den fjendtlige bande, ville sikkert ikke tro at hun var i selskab med denne bandeleder ved hendes side. Men det skabte nu en eller anden form for tryghed, som hun ikke kunne forklare. 

"Den fjendtlige bande, vil aldrig gætte eller tro at det er mig, hvis vi laver noget sammen" det var sandt nok. Hvis hun faktisk endte med, at klæde ham af, og omvendt, samt de begge to gav efter lystelser, og fristelser, så ville ingen vide at det var hende. Men at denne bandeleder, bare var sammen med en eller anden tilfældig kvinde.

Det var ikke fordi at hun normalt gjorde, sådan noget, som at nævne at denne Bane bare skulle give efter, og bruge charmen han havde, og hans teknik og flirteri i forhold til kvinder generelt. Men Amy havde bestemt ikke lyst til, at blive opdaget, det ville kun ende galt. Hun havde brug for at gemme sig lidt, og det kunne hun sammen med denne bandeleder her, hvis han frisk på det. Ellers kunne hun finde en anden, eller bruge en anden metode"Hvis du ikke vil give efter... Så er det okay, så finder jeg på noget andet" hun varmede sig lidt med bjørneskindsjakken.

They Call me A.x... 

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 20.03.2022 20:26
Han kiggede bestemt på hende som hun snakkede, det havde han gjord siden hun kom, han kunne ikke lade være med lige at studere hendes krop, og påklædning kort inden han smilede, “ der er du nok nød til at uddybe dig selv lidt, hvem er efter dig? Og hvad har du gjord ? “ blev der sagt bestemt, Bane vidste ikke helt om han kunne stole på denne kvinde, hun virkede på oprigtig men så alligevel ikke, hun kende ikke engang bane, men alligevel var hun klar til at ligge hendes liv i hans hænder.

“ de kender mig ikke engang, ved de hvem jeg er overhovedet ? Og hvem er de egenlig ? Og hvad er det konkret jeg skal gøre med dig “ sagde han roligt 

Han var nød til at vise hvad hun konkret ville med ham, “ give efter ligefrem “ sagde han og kiggede ned af hende igen og op, han slikkede  sig kort om munden.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 26.03.2022 14:25
Hovedet lagde hun på skrå, og holdte sit blik på ham. Det var ikke fordi, at han ikke var tiltrækkende. Det var han bestemt, men hun havde ikke tænkt sig at kaste sig over ham. Sådan var hun slet ikke, måske andre kvinder var det. Men ikke Amy. Spørgsmålene fik hende til at smile lidt, og hun varmede sig en smule ved bålet.

"En fjendtlig bande, jeg har ikke gjort andet end at forsvare mig selv og min bandeleder" svarede hun. Det var ganske enkelt meget sandt, eftersom hun havde risikeret rigtig mange slemme skader, hvis hun ikke havde beskyttet sin bandeleder. Hendes grønne øjne vendte sig hen på denne bandeleder. Det var sjovt, at han var sikker på, at hun ikke vidste hvem han var.

Smilet voksede sig en smule, og hun rettede lidt på sit våde hår. Tøjet var træls, eftersom det fortsat var drivvådt. Følelsen af at det klistrede så godt fast til hendes krop, var ret træls. Men sådan var det jo, når vejret var som det var"Jeg ved godt hvem du er, men du kender nok ikke mig. Jeg hedder Amy, jeg er bandemedlem af banden Kragerne" fortalte hun kort, og stræk sig en smule, hvorefter hun holdte rundt om sine knæ. 

They Call me A.x... 

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 28.03.2022 17:58
Han nikkede til hendes ord kort “ lyder rimeligt alligevel, men det er da altid noget du ved hvem jeg er “ sagde han med et smil på læben, i alt den tid alene og gemt under jorden havde gjord ham lidt mærkelig, og han havde lidt glemt hvordan han var som person, hvilke ting han besad af egenskaber, og det var faktisk først nu det gik op for han, hvad hun ville og hvem han var og hvad han ville, et lille smil kom frem på hans læber som han kom i tanke om det, han vende blikket på hende “ jeg skal nok beskytte dig, men hvad for jeg igen “ sagde han undrende, for igen hvorfor skulle han lade sit liv for hendes?

Han lagde godt mærke til hvordan hun stadig trak på kroppen på grund af kulden, “ vent her “ sagde han og rejste sig op, han gik over til hans telt, han lynede langsomt ned og gik ind i teltet, og begynde at rode i sin taske.

Han var en ond person normalt, men igen så kunne der også godt være en venlig side af ham, og den ville han vise hende, hvis han kunne finde det han lede efter.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 28.03.2022 19:14
"Jeg tror dig, og din bande er en de fleste har hørt eller kender. Jeg har uden tvivl hørt om den før" hun fik et lille smil frem, og betragtede ham kort. Det var faktisk hyggeligt, at bare sidde her ved siden af ham. Man skulle ikke klage over selskab, når det handlede om en køn person. Det undrede hende slet ikke, at han gerne ville have noget for, at beskytte hende. Normalt ville hun beskytte hende selv, men hvis man kiggede på hende og ham, så havde han størst chancer.

Smilet voksede lidt, og hun lod de grønne øjne hvile sig på bålet. Hun vidste slet ikke, hvad han ville have for at beskytte hende. Amy var nysgerrig, og hun skulede derfor også kort hen til ham"Hvad med, at du må gøre lige hvad du vil med min krop i to timer" spurgte hun som hun strækkede sig en smule. Enlig var hun slet ikke sikker på, om det var nok. Ellers havde hun andre tilbud klar til ham, som hun lod sine øjne låse sig fast på ham.

Da han bad hende vente, undrede hun sig kort, hvor han skulle henne. Men hun sagde ikke noget til det, hun sad bare og ventede på han kom tilbage. Var det noget ondt, hun begyndte straks at lade sin hånd gribe fat rundt om en af knivene i sit ben hylster. Det var slet ikke til, at vide hvor ond, eller god han var. Amy kunne ikke ignorere kulden, den var næsten begyndt at blive alt for træls for hende. Hun rystede lidt, men holdte sig klar, i tilfælde af at hun blev nødt til at tage sin kniv frem.

They Call me A.x... 

Bane Five Sagan

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 192 cm

KraveKage 03.04.2022 15:03
Bane fik rodet sig færdig og havde kort hørt hvad hun havde sagt, at tilbyde sin krop til ham i to timer, det var alligevel lidt billigt hvis du spurgte ham, men altså en køn kvinde i to timer sagde man vel heller ikke nej til, han gik tilbage til hende hvor hun sad ved bålet, han satte sig lidt tættere på hende denne gang, end han var før “ hvis jeg skal beskytte dig, så kræver det at du er beskyttet på forhånd sagde han, og hev en hvid brynje frem men det var ikke en tung brynje, det var en drageskæl brynje, det lignede nærmest bare en bluse, det vejet heller ikke rigtig noget, men den kunne beskytte hende.

“ denne her vil beskytte dig når du går rundt med mig, så behøver jeg ikke tænke så meget på hvad der sker, hvis en pil kommer imod din krop, så vil du være beskyttet og hvad der angår dit tilbud “ sagde han kort, hvor efter han lagde brynjen ved siden af hende, tog han fat om livet på hende og løftede hende over på ham, sådan hun sad på ham med fronten imod ham, han kiggede på hende som hun sad foran ham nu “ så acceptere jeg dit tilbud “ sagde han med blikket fast i hendes 
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 04.04.2022 19:39
Synet af ham som han, havde valgt at rykke tættere på hende fik et tilfreds smil frem på hendes ansigt. Det var ikke fordi, at hun ikke klagede over det. Hvorfor skulle hun også klage over det, eftersom en ganske lækker person som ham var så tæt på hende. Man skulle være dum, hvis man ikke kunne lide sådan noget. Amy holdte sit blik på bålet i et øjeblik, og lyttede aktivt efter, hvad han sagde"Det er godt tænkt, jeg er ikke ligeså god som dig, til at beskytte mig selv" indrømmede hun, selvom det var svært for hende at overhovedet indrømme sådan noget.

Men det var sande ord, og hun lagde hovedet en anelse på skrå. Kunne mærke, hvordan dråberne fra hendes hårspidser dryppede. Hele hendes hår var vådt, ligesom resten af hende. Vejret var ikke det bedste, selvom Amy godt kunne lide det. Hun kunne godt lide, hvor forfriskende det faktisk var, og hun var vild med, hvordan følelsen af kulden blandet med varmen fra bålet, bare rørte hendes krop, uden at røre hendes krop"Tak Bane, det er jeg glad for.. Jeg ville nødig ende i slemme skader fra fjenderne" et lille suk forlod hendes mund, og hun kunne så pludselig mærke, at han havde løftet hende. 

Hendes grønne øjne gled ind i hans, og hun bed sig nysgerrigt i underlæben. Hun lagde en hånd rundt om hans nakke, og lod en finger glide hen over hans kraveben. Hvad der lige var med denne bandeleder vidste hun ikke, men hun kunne godt lide det som der skete lige nu. Tilbuddet havde han sagt ja til, hvilket hun godt kunne lide.

They Call me A.x... 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2