Jinx 09.12.2021 16:17
"Nej nej nej! det ser helt forkert ud!" udbrød den unge, og friske fyrstesøn. Han stod foran fire tjenestepiger, som alle mente at tøjet de havde fundet frem til ham. Tilmed også, prøvede at få til at passe på ham, var perfekte for Dain. Ganske utilfreds, undslap han et suk over tøjet. Det var slet ikke, som han havde forestille sig. Ganske sikker på, at pigerne slet ikke kendte hans stil, eller vidste hvad de skulle tilbyde ham.Hovedet tiltede Dain en smule, og lod sine lyserøde øjne glide ned over sig selv. Tøjet var slet ikke i den kvalitet som han havde regnet med. Hvad havde disse tjenestepiger ikke tænkt sig. At en fyrstesøn som han gad iklæde sig tøj, som ikke var af det fineste materiale. Han spejdede kort rundt i håb om, at kunne finde sin fader et eller andet sted. Var han mon i nærheden? stod han og flirtede med diverse hunkøns væsner igen? eller var han igang med noget helt andet.
Pigerne kiggede alle bekymrede, og insisterede på, at fyrstesønnen skulle afprøve lidt mere tøj, selvom Dain efterhånden var blevet træt af pigerne. De havde ingen sans - det mente han ikke. Han krydsede armene, og skulle lige til at beklage sig, over hvor dårlige pigerne var, før han mærkede et prik imod sit ben"Av! hvor vover de at prikke mig med den nål, kan de ikke holde øjnene på andet end min hud"tydeligt, var fyrstesønnen ikke tilfreds. Hvis der var nogen i nærheden, ville de sikkert tro, at den kække prins havde fået det forkerte ben ud af sengen.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?