Jinx 01.12.2021 16:51
Handelsbyen, var et fantastisk sted. Især når man hed Dain, og generelt var en fyrstesøn. Alt det som han ikke kunne gøre. Han var desværre ikke alene i byen, hvilket ikke behagede ham særlig meget. Han ville bare generelt ønske, at han var alene. Men tre tjenestekvinder stod klar, til at opfylde den kække fyrstesøns ønsker. Et stort tilfreds smil foldede sig over Dain' ansigt, og han betragtede alle mennesker som gik rundt. Han kendte absolut ingen af dem, og maven rumlede på fuld tryk. Utilfredsheden voksede, og Dain kiggede surt på de tre tjenestekvinder."Stå dog ikke bare der, skaf mig noget at drikke!" beordrede han nærmest de stakkels kvinder, som bare kiggede på fyrstesønnen. Det var tydeligt, hvor meget de hadede deres job - hvem ville ikke det, når man skulle sørge for en fyrstesøn. Specielt Dain, fordi selvom den unge knægt, havde respekt for sin fader, og familie. Så var han alligevel en møgunge, som selvfølgelig fik sin vilje, og nød hvergang det skete. De gange det ikke skete, ville han blot bare ligne en utilfreds og muggen teenager.
Han stod med armene krydset, og trippede afventende med den ene fod. Ventede tydeligvis på, at tjenestekvinderne ville komme i sving"Sig mig, står i her endnu! tjep tjep, jeg bliver ikke yngre"fløj det hårdt, og nærmest spydigt ud af Dains mund. Den unge fyrstesøn var ikke tilfreds, og havde i følge sig selv ikke tid, til at stå og høre på sin mave rumle dagen lang. Han skulle også tjekke markedet ud, især når vejret var så godt, og alle de spændende boder bare ventede på ham.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?