1 2
A littel light ind the Dark
jack 01.08.2021 15:56
Det var en lidt mærklige dag Vejeret kunne ikke helt bestmme sig for hvad det skulle være men dog va varmen ikke så slem som man ikke kunne holde den ud. Der var mange mennsker ud den dag dog nogle gode ander ikke helt så gode jack vidste tog sig stille til hovde for han hadet haft det lidt under lidt efter at have mødt Setiran to eller måske 3 personligheder var lidt for meget for jack men han kunne ikke bare efter lade henden hun var hans ven. Jack kikket stille ned på stigen for at sikker sig for der ikke var nogle som helt så ham. Jacks væsen kunne let skramme nogle jack stoppet dog stille op og kikket på et skildt og vendte sig rundt Teater han læste skildte to gange han hadet ikke været der inden kun hørt om folk der arbajdet der. Jack hadet ikke noget våben med det behøvet han ikke her han kunne dufte sig til mange af tinge dog var der et eller andet som sagde ham at han skulle være her. Dog vidste han ikke helt hvorfor folk begyndte at gå og skubbe lidt til ham de hadet ikke set ham om han gad ikke ” T..Tea..ter ” svaret han lav meld det kunne være sjovt
at se hvem der arbejdet sådan nogle steder eller se teater han hadet set folk på gaden optade men ikke somsådan i så stor en bygningen som den der
TheEvilQueen 01.08.2021 18:49
Polaris var netop blevet færdig med at optræde for denne aften. Folk var på vej ud af teateret, så hun ventede lidt, til gaderne var mere til at være på. Til der var færre mennesker. Hun brød sig nemlig ikke om, at der var mennesker alle vegne. For hun var så bange for at blive trampet ned, eller bortført af onde mænd. Det var nok det hun var allermest angst for.
I teaterstykket havde hun spillet en Mørkelver prinsesse, som blev bortført af onde orker (spillet af lidt for spinkle mænd med grøn kropsmaling på), og det havde endnu en gang sat gang i hendes mest paranoide tanker. Og de løb så af med hende som de plejede.
Så da der endelig var blevet lidt mere ryddeligt, så sneg hun sig ud af bagdøren, og gik gennem gyden. Hun endte ude på gaden, hvor der stadigvæk var en del mennesker, men hun kunne gemme sig lidt i blandt dem. Troede hun da, for pludselig var gaden ryddet, inden hun nåede at tænke for meget. Der kom en hestevogn kørende med høj fart, og folk sprang til side.
Hun gav et bange hvin fra sig, og sprang selv til side, for ikke at blive kørt ned.
I teaterstykket havde hun spillet en Mørkelver prinsesse, som blev bortført af onde orker (spillet af lidt for spinkle mænd med grøn kropsmaling på), og det havde endnu en gang sat gang i hendes mest paranoide tanker. Og de løb så af med hende som de plejede.
Så da der endelig var blevet lidt mere ryddeligt, så sneg hun sig ud af bagdøren, og gik gennem gyden. Hun endte ude på gaden, hvor der stadigvæk var en del mennesker, men hun kunne gemme sig lidt i blandt dem. Troede hun da, for pludselig var gaden ryddet, inden hun nåede at tænke for meget. Der kom en hestevogn kørende med høj fart, og folk sprang til side.
Hun gav et bange hvin fra sig, og sprang selv til side, for ikke at blive kørt ned.

jack 01.08.2021 22:11
jack stod i sin engen lille verden men da han skulle til at vende sig om hørte han en masse folk der lamet og skreg og hoppet til side han vendte sig om han fosøgte at hoppe forbi men bliv ramt i hovde af hesten der gik panik i hesten mens manden prøvet at be rolige den folk stod i chok over det der var sket. jack åbnet kun lige øjne og Prøvet at løfte sig selv op med armene men de slap ham og jack lå liv løs på jorden hætten var kommet af så folk kunne se at det var et halv dyr manden stod lammet i chok og folk skreg fordi de trode at han hadet kørt ham ned " hvad pokker stor den halv dyr også der for " svaret manden surt og gik hen for at studeren da han tog sig sammen han kikket ned mod den " dumme Køter ved ikke hvad der er bedst for den og nu for jeg en helves balade på grund af dig " svaret han og satte sig ned på hug for at mærke efter men ansiget var lidt mere Bleg han kunne ikke mærke nogle plus overhovet. jack lå bare der og kunne ikke gøre noget det hele var sort for ham kroppen var stor
der var nolge folk som begyndte at skælde manden ud og sagde også at han kunne ha sloget dem alle sammen ihjel men det kunne jo ikke hjælpe jack lige nu han kunne kun håbe på nogle var god hjeret nok til at hjælpe ham våbne skjoldet hang om hans hals der var en knytte hånd med ild symbol rundt om den
der var nolge folk som begyndte at skælde manden ud og sagde også at han kunne ha sloget dem alle sammen ihjel men det kunne jo ikke hjælpe jack lige nu han kunne kun håbe på nogle var god hjeret nok til at hjælpe ham våbne skjoldet hang om hans hals der var en knytte hånd med ild symbol rundt om den
TheEvilQueen 02.08.2021 11:44
Polaris var nået at hoppe til side, da hestevognen kom, men en ung mand var ikke lige så heldig. Han blev ramt i hovedet af en af hestene. Med store, forskrækkede øjne så hun til, og blinkede et par gange. Kunne sådan noget virkelig ske i Dianthos' fredelige gader? Det var skrækkeligt!
Uden at tænke over det søgte hun hen til manden, som viste sig at være et halvdyr. Hun så det dog først, da hun var kommet tæt nok på. Det fik hende til at synke en klump og vige tilbage. I hendes øjne så han uhyggelig ud. Lignede et ugudeligt møde mellem mand og ulv af en art. Og det skræmte hende ret meget.
Alligevel fandt hun sig selv spørge dem omkring sig, "Er han okay?"
Uden at tænke over det søgte hun hen til manden, som viste sig at være et halvdyr. Hun så det dog først, da hun var kommet tæt nok på. Det fik hende til at synke en klump og vige tilbage. I hendes øjne så han uhyggelig ud. Lignede et ugudeligt møde mellem mand og ulv af en art. Og det skræmte hende ret meget.
Alligevel fandt hun sig selv spørge dem omkring sig, "Er han okay?"

jack 12.08.2021 15:05
Manden der var blivet lidt navøs og så op på en kvinde er Snakket til ham han stod lidt stille da han så hvem det var han sukket lidt og kikket ned på halvdyret " ja han trækker stadige været men han er sloget ud " svaret han med en rysten stemme han kunne jo ikke der og fylde han så på polaris stille og sagde med så rolige stemme manden kunne " har du et sted hvor han kan være ind til han vånger "svaret han lige så stille
jack tænke begyndte at røger lidt på sig men det var mere et ømt suk og lidt sved ned fra panden det var begyndt at blive varmt for ham. manden kikket igen ned på jack og fik øje på våbenskjolet "åå nej " svaret han stille og satte sig ned igen og viste våbenskjoldet stille op" nej nej de slå mig ihjel vis hans far finder ud af at jeg har kørt ens af deres ned" manden satte sig på hug og viste polaris stille våben mærkdet " det her er Demon slægten" svaret han med lidt bange miner han begyndte nu at svede lidt
" jeg har hørt rygter....at det er en folk halvdyr der holder til i ammazon skoven de er fredelige Stemplet men deres leder er vist ikke så glad for fremdet... de giver også Problemer med slave fanger der køre til de mørke lande" svaret han kvinde stille og gibset lidt af det kvinden kikket hen mod polaris " men jeg har hørt at hans søn er flink nok " sagde hun med et stille og rolige smil på læben
jack tænke begyndte at røger lidt på sig men det var mere et ømt suk og lidt sved ned fra panden det var begyndt at blive varmt for ham. manden kikket igen ned på jack og fik øje på våbenskjolet "åå nej " svaret han stille og satte sig ned igen og viste våbenskjoldet stille op" nej nej de slå mig ihjel vis hans far finder ud af at jeg har kørt ens af deres ned" manden satte sig på hug og viste polaris stille våben mærkdet " det her er Demon slægten" svaret han med lidt bange miner han begyndte nu at svede lidt
" jeg har hørt rygter....at det er en folk halvdyr der holder til i ammazon skoven de er fredelige Stemplet men deres leder er vist ikke så glad for fremdet... de giver også Problemer med slave fanger der køre til de mørke lande" svaret han kvinde stille og gibset lidt af det kvinden kikket hen mod polaris " men jeg har hørt at hans søn er flink nok " sagde hun med et stille og rolige smil på læben
TheEvilQueen 14.08.2021 16:49
"Mig?" svarede hun i forbavselse. Hun ønskede ikke at få sådan et halvvildt dyr indenfor sine døre. Så hun rystede på hovedet, "Den kan ikke være hos mig." Det kunne ikke falde hende ind, overhoved, at lukke fremmede ind i sit hjem. Det var hendes fæstning og frihed.
Dog var Polaris helt blank, da manden fortalte hvem dette halvdyr var. Hun kendte intet til halvdyr eller deres slægter. Havde de virkelig slægter? Var de farlige? Hun trådte et par skridt baglæns, og væk fra halvdyret. Hun ønskede ikke at blive blandet ind i det her. Overhoved ikke. Hendes tænder sank lidt ned i underlæben, og hun begyndte at ryste let.
"Jeg er ligeglad med hvem den er, eller hvor flink den er. Den skal ikke hjem til mig," sagde hun med fast stemme, selvom hendes hænder rystede. Hun turde ganske simpelt ikke at tage ham med sig hjem. Ikke tale om! De eneste der kom i hendes hus var hende.
Dog var Polaris helt blank, da manden fortalte hvem dette halvdyr var. Hun kendte intet til halvdyr eller deres slægter. Havde de virkelig slægter? Var de farlige? Hun trådte et par skridt baglæns, og væk fra halvdyret. Hun ønskede ikke at blive blandet ind i det her. Overhoved ikke. Hendes tænder sank lidt ned i underlæben, og hun begyndte at ryste let.
"Jeg er ligeglad med hvem den er, eller hvor flink den er. Den skal ikke hjem til mig," sagde hun med fast stemme, selvom hendes hænder rystede. Hun turde ganske simpelt ikke at tage ham med sig hjem. Ikke tale om! De eneste der kom i hendes hus var hende.

jack 15.08.2021 11:39
Madnen så igen på kvinden og så ned på halvdyret han kunne ikke ligge der nede han kunne komme mere til skade ” oki kender du så et sted hvor han kan ligge for han kan komme mere til skade for at ligge her ” svaret han men i det de var ved at få ham op vågnet jack han kikket lidt rundt der var mange mennesker. For mange mennesker omkring ham han Rejste sig hurrit op for at kikke det hele
kørte rundt i hovedet på ham han så på en et væsen han ikke hadet set før han stoppet stille op der var ikke noget turen i blikket eller turne adfærd hos ham han stod bare der og kikket på hende. Men så bevæget han sine læber lidt ” hvor er jeg” han hen tyde til den blå kvinden stille tog han sig til hoved og var ved at vældede tilbage men manden grab ham igen
jack vendte sig rundt og så på hestevågen han gøs lidt og stødte lidt tilbage den hadet ramt ham manden så lidt undskylde ud ” det må de altså virkelige undskylde det var mig der køre dem ned der var lidt for meget fart på ” manden tog hatten af og kørte lidt rundt i hænderne. Jack kikket lidt på manden og nikket til ham men han kunne kikke lide der var så mange der så på ham det gjorder ham utrykt også fordi han ikke
plaget at få den form for opmærksomhed
plaget at få den form for opmærksomhed
TheEvilQueen 15.08.2021 15:43
Polaris så på manden, og undrede sig lidt over, at det var hende, som pludselig havde fået til opgave at passe på dette bæst. For det var sådan hun så halvdyret, som et bæst. Det var også et bæst. En vederstykkelighed, som var halv mand, halv hund eller noget i den stil. Det var også et mærkeligt væsen. Nok vidste hun, at hendes slags ikke ligefrem var normale i Krystallandet, men dette væsen var decideret grimt, hvis man spurgte hende.
"Du kan jo sætte ham af på den lokale kro," foreslog hun eftertænksomt, og tappede sig selv på underlæben med pegefingeren.
"Du er i Dianthos. Ude foran mit teater," svarede hun stolt med rank ryg. Nok var hun ikke tryg i situationen, men hun vidste da alligevel så meget som, at hun var mere værd her. Hun havde en høj rang som skuespillerinde, og derfor forekom hun måske lidt snobbet eller storsnudet.
"Du kan jo sætte ham af på den lokale kro," foreslog hun eftertænksomt, og tappede sig selv på underlæben med pegefingeren.
"Du er i Dianthos. Ude foran mit teater," svarede hun stolt med rank ryg. Nok var hun ikke tryg i situationen, men hun vidste da alligevel så meget som, at hun var mere værd her. Hun havde en høj rang som skuespillerinde, og derfor forekom hun måske lidt snobbet eller storsnudet.

jack 15.08.2021 15:54
jack kikket lidt rundt og op på et teatar det var det han hadet kikket på lige før folk begyndte at gå da han så ud til at være i oki stand til at stå op jack tog sig lidt til hoved" jaa jaa.. det var ..det jeg stod og tænke over hvad et Teater war " svaret han blidt og vendte blikket op mod stede som hun snakket om det var altså den fremmet persons teater den måtte være stor han hadet alridge i sit liv været i en teatar før jack snakket nomal til polaris han håbet lidt det ville blødkør hinden stille vendte han hvodet mod hinden igen "deet.det et smuk hus" svaret han blidt og bukket sig lidt for hinden han ville gøre et godt indtryk på polaris til så hun ikke skulle være bange for ham " men dog er du den smukkeste " svaret han blidt og lage ørne op med et stille smil på læben jack kikket lidt på hvordan hun så på ham han kendte de øjne alt for godt men han bedt det af sig han ville godt lære hende beder at kende og på en eller anden måde kunne han ikke lade vær med at tænke på om det måske var skæbnen der hadet gjrot de skulle mødes i dag TheEvilQueen 16.08.2021 12:15
"Det er ikke et hus," svarede hun spidst, og fortsatte, "Det er et teater. Et hjem for kunst."
Det irriterede hende en del, at han kaldte det et hus, for det var det altså ikke! Det var et sted for kunst og hvor kunstnere kunne udføre deres smukkeste danse eller skuespil. Begge dele var velkomne. Hun selv både dansede og spillede skuespil. Hendes yndlings forestillinger var balletter, hvor hun kunne få lov til at gøre begge dele.
"Smir vil ikke få dig nogen vegne, halvdyr," kom det skarpt fra hende, mens hun kneb øjnene sammen, og så indgående på ham. Hun stolede ikke på ham, fordi han lignede et dyr, men gik på to ben som et menneske. Det var skræmmende at se sådan et væsen, men lige nu lod hun bare som om, at han irriterede hende mere end noget andet.
Det irriterede hende en del, at han kaldte det et hus, for det var det altså ikke! Det var et sted for kunst og hvor kunstnere kunne udføre deres smukkeste danse eller skuespil. Begge dele var velkomne. Hun selv både dansede og spillede skuespil. Hendes yndlings forestillinger var balletter, hvor hun kunne få lov til at gøre begge dele.
"Smir vil ikke få dig nogen vegne, halvdyr," kom det skarpt fra hende, mens hun kneb øjnene sammen, og så indgående på ham. Hun stolede ikke på ham, fordi han lignede et dyr, men gik på to ben som et menneske. Det var skræmmende at se sådan et væsen, men lige nu lod hun bare som om, at han irriterede hende mere end noget andet.

jack 30.08.2021 20:01
jack kunne godt fornærme at blikke så hen på ham han bliv nervøst dog men kikket så på hende igen de stod nu kun de to jack gik stille til siden mens heste vågende stille kørte sin vej " um...hvad form for kunst... jeg har kun hørt lidt om det undskyld jeg kommer fra Amazon skoven " svaret han stille og kløet sig lidt i nakken mens han kikket hende i øjne vis man så i dem ville man kunne fornærme varme og i møde kommode øjne men også søg og en vis trang til at vise sit værd over for Fremmet jack kunne godt forstå hvorfor denne kvinde måske syntes han var ja lidt sær men han måtte jo prøve at forander hendes synspunkt på en eller anden måde jack flytte ikke sit blik hun var nu også et smuk væsen han kunne ikke lade være med at smile selv om han følte sig lidt dårlige men han prøvet at holde det tilbage
jack var do gald for hun valgte ikke at løbe fra ham. jack kikket stille ned og lod halen fale til ro
jack var do gald for hun valgte ikke at løbe fra ham. jack kikket stille ned og lod halen fale til ro
TheEvilQueen 31.08.2021 22:41
Polaris rullede med øjnene af det ignorante halvdyr. Vidste sådan et bæst da ingenting? Det irriterede hende uden ende, at han, den, ikke forstod, hvad hun snakkede om. Hun var nemlig vant til at blive elsket og også genkendt af folk i byen, når hun gik ud. Dette... denne ugenkendelighed kendte hun ikke til, og hun brød sig bestemt ikke om den!
"Skuespil selvfølgelig!" svarede hun selvfølgeligt, og rullede øjne af ham igen, "Men det kender dyr som du vel ikke til, gør du Halvdyr?"
Desuden havde hun ikke et navn på ham, så hun kunne ikke så godt kalde ham andet end halvdyr for nu. Selvom hun ikke var sikker på, at hun var interesseret i at få hans navn heller. Men tiden måtte jo vise, om hun fik det.
"Jeg er Frøken Polaris. Dette teaters største skuespillerinde," forklare hun så det uuddannede dyr.
Hun stak snobbet næsen i sky, og så på ham fra nedover sin næse. Normalt ville hun ikke værdige et væsen som ham så meget som et blik, eller den give ham den mindste smule opmærksomhed, men nu havde han jo slået sig, så hun ville - et eller andet sted - være sikker på, at han var okay.
"Skuespil selvfølgelig!" svarede hun selvfølgeligt, og rullede øjne af ham igen, "Men det kender dyr som du vel ikke til, gør du Halvdyr?"
Desuden havde hun ikke et navn på ham, så hun kunne ikke så godt kalde ham andet end halvdyr for nu. Selvom hun ikke var sikker på, at hun var interesseret i at få hans navn heller. Men tiden måtte jo vise, om hun fik det.
"Jeg er Frøken Polaris. Dette teaters største skuespillerinde," forklare hun så det uuddannede dyr.
Hun stak snobbet næsen i sky, og så på ham fra nedover sin næse. Normalt ville hun ikke værdige et væsen som ham så meget som et blik, eller den give ham den mindste smule opmærksomhed, men nu havde han jo slået sig, så hun ville - et eller andet sted - være sikker på, at han var okay.

jack 02.09.2021 16:26
jack kunne godt høre hun var stolt han sig stille og rolige ned og sagde med venlige stemme " mit navn er jack...jack Demon " svaret han blidt og lod halen gliden lidt rundt ørne vifte frem og tilbage men i det han bukket sig ned følte han at han skulle til at falde ned han bliv vid i ansigtet og tog sig lidt til hoved " nøje det slag.. var vist lidt mere ind hvad jeg kunne klare " forklaret han sig stille og rolige mens han kikket rundt han tænke lidt igen mens han kikket på polaris " um ville du med et sted at have noget a drikke jeg giver " svaret han høflige og peget ned af gaden blidt han ville godt høre mere om hendes liv " jeg ville godt høre mere om dig Frøken polaris Du lyder som om du har et interessant liv.." svaret han glad og kikket ind i hendes øjne
han håbet på hun svaret ja også så hun kunne få en fornæmlse af at han ikke var farlige eller noget som helst jack to ikke snop heden i sig men han viste hende dog Respket han tog sig i nakken og smilte varmt som han overhovet kunne " såå du er altså skue spiller inde..... du må være regtit god siden du har dit eget teater " svaret han blidt og venligen mens han kikket på teatert blidt med et stille smil han måtte prøve at komme der ind en dag for at se hvordan det så ud
han håbet på hun svaret ja også så hun kunne få en fornæmlse af at han ikke var farlige eller noget som helst jack to ikke snop heden i sig men han viste hende dog Respket han tog sig i nakken og smilte varmt som han overhovet kunne " såå du er altså skue spiller inde..... du må være regtit god siden du har dit eget teater " svaret han blidt og venligen mens han kikket på teatert blidt med et stille smil han måtte prøve at komme der ind en dag for at se hvordan det så ud
TheEvilQueen 05.09.2021 18:02
Polaris så på Jack med et løftet øjenbryn, ud over sin næse. Halvdyret hed Jack? Jack Demon? Hvor underligt. Var den så også en dæmon? Hun forstod det ikke helt, men fandt sig selv kommentere på det alligevel.
"Så du er også en dæmon?" Hun sprang forskrækket baglæns, for nok vidste hun ikke alt, men hun vidste da, at dæmoner som regel var onde, og onde folk? Ja, dem ville hun ikke omgive sig med. Nope! Det var for farligt, og man kunne risikere at blive kidnappet! Især når man var så sjældent et væsen, som en stjerneæder. Nej, det her var altså for farligt.
Hun trådte et par skridt mere bagud. For hun brød sig ikke om, at dette halvdyr interesserede sig for hende. Det var næsten klamt, og hun fik en følelse af, at hun var ved at blive kvalt, så hun sprang yderligere et par skridt baglæns, og havde nu lagt tre meter imellem dem.
"Jeg er ikke interesseret i at tage med dig nogen steder hen, halvdyr. Hvis du vil snakke, så bliver det inde på teateret," svarede hun ham spidst, og nikkede i retning af teateret. Normalt ville hun aldrig tage en så dyrisk som Jack med derind, men hun følte sig mere sikker derinde, end noget andet sted i Dianthos.
"Jeg ejer ikke teateret, fjollede halvdyr. Jeg er blot dets største stjerne!" fortalte hun ham, og rullede med øjnene, hvorefter hun gik tættere på teateret, og længere væk fra Jack, baglæns.
"Så du er også en dæmon?" Hun sprang forskrækket baglæns, for nok vidste hun ikke alt, men hun vidste da, at dæmoner som regel var onde, og onde folk? Ja, dem ville hun ikke omgive sig med. Nope! Det var for farligt, og man kunne risikere at blive kidnappet! Især når man var så sjældent et væsen, som en stjerneæder. Nej, det her var altså for farligt.
Hun trådte et par skridt mere bagud. For hun brød sig ikke om, at dette halvdyr interesserede sig for hende. Det var næsten klamt, og hun fik en følelse af, at hun var ved at blive kvalt, så hun sprang yderligere et par skridt baglæns, og havde nu lagt tre meter imellem dem.
"Jeg er ikke interesseret i at tage med dig nogen steder hen, halvdyr. Hvis du vil snakke, så bliver det inde på teateret," svarede hun ham spidst, og nikkede i retning af teateret. Normalt ville hun aldrig tage en så dyrisk som Jack med derind, men hun følte sig mere sikker derinde, end noget andet sted i Dianthos.
"Jeg ejer ikke teateret, fjollede halvdyr. Jeg er blot dets største stjerne!" fortalte hun ham, og rullede med øjnene, hvorefter hun gik tættere på teateret, og længere væk fra Jack, baglæns.

jack 10.09.2021 16:57
jack bliv helt forbavset over at hun næsten sprang baglands hun så nærmeste bange ud for ham men da hun spurte om han var en Demon kunne han ikke lade være med at grine at få tåre i øjne " Ha ha ha ha ... nej dog ikke det kun et efter navn... men det Likker til vores families evne " svaret han og Tåret øjne han vidste ikke helt om han skulle gå med hende men bevæget sig stille op på de første par trin "jeg er ikke stor fan af Dæmoner de gør halvdyr til slaver i deres land vilket jeg forhindre " svaret han og med en dyster mine... Jack så dog lidt ned mod stenene og bed tænderen lidt sammen hvor mange gange hadet han ikke set slavefanger døde i vågne lugten der kom fra dem var vemlige noget jack ikke ville glemme lige med det samme han Rystede det af sig igen.
" he må komme ind ig se dig optræde en dag jeg håber jeg kan for overtalt min famille til det " svaret han dog sødt jack opførte sig det bedste han kunne for ikke at gøre person mere bange han ville smadder godt se et stykke med hende på senen men da hun så måske inviteret ham inde for kunne han ikke lade vær med at smile og sige " iii ja det ville jeg da gerne " jack gik stille op mod hende og kikket lidt rundt han ville være sikker på at han ville kunne komme ud igen halen vifte Glad rundt og han kikket også på polaris stille med et varmt smil
" he må komme ind ig se dig optræde en dag jeg håber jeg kan for overtalt min famille til det " svaret han dog sødt jack opførte sig det bedste han kunne for ikke at gøre person mere bange han ville smadder godt se et stykke med hende på senen men da hun så måske inviteret ham inde for kunne han ikke lade vær med at smile og sige " iii ja det ville jeg da gerne " jack gik stille op mod hende og kikket lidt rundt han ville være sikker på at han ville kunne komme ud igen halen vifte Glad rundt og han kikket også på polaris stille med et varmt smil
TheEvilQueen 11.09.2021 13:32
Polaris trådte yderligere et par skridt baglæns, også selvom Jack fortalte, at han ikke var en dæmon. Hun kunne ikke finde på så meget at sige til det, andet end, "Godt."
Hun løftede et øjenbryn, da han snakkede om at tage sin familie af halvdyr ind og se et skuespil med hende. Det huede hende ikke. Halvdyr var ikke velkomne, hvis det stod til hende. Ikke normalt i hvert fald, for hun brød sig ikke om, at de var så dyriske. Kunne hun så ville hun udrydde halvdyr, eller i det mindste forhindre dem i at komme ind i Dianthos. Tåbelige halvdyr...
"Så kom da med," sukkede hun irriteret, og gik ind af den store dør til teateret. Normalt gik hun ind af bagindgangen, men ikke tale om, at hun ville fanges i gyden bag teateret med dette halvdyr. Tænk hvis den angreb hende?
Inde i teateret førte hun ham ind på det rum, hvor hun normalt klædte om. Der var andre deromme også, så hun i det mindste ikke var alene med Jack.
"Hvad er det så du vil?" spurgte hun skeptisk, og lagde armene over kors.
Hun løftede et øjenbryn, da han snakkede om at tage sin familie af halvdyr ind og se et skuespil med hende. Det huede hende ikke. Halvdyr var ikke velkomne, hvis det stod til hende. Ikke normalt i hvert fald, for hun brød sig ikke om, at de var så dyriske. Kunne hun så ville hun udrydde halvdyr, eller i det mindste forhindre dem i at komme ind i Dianthos. Tåbelige halvdyr...
"Så kom da med," sukkede hun irriteret, og gik ind af den store dør til teateret. Normalt gik hun ind af bagindgangen, men ikke tale om, at hun ville fanges i gyden bag teateret med dette halvdyr. Tænk hvis den angreb hende?
Inde i teateret førte hun ham ind på det rum, hvor hun normalt klædte om. Der var andre deromme også, så hun i det mindste ikke var alene med Jack.
"Hvad er det så du vil?" spurgte hun skeptisk, og lagde armene over kors.

jack 18.09.2021 19:08
jack så sig lidt omkring men da hun pluslige stoppet op og ind i et rum kikket han lidt rundt. så det var altså sådan en stjerne boet han smile skævt og kikket rundt der var mange intersante ting her og en særlige duft også. jack prøvet at opføre sig så godt han kunne hans øre vifte sig rolige til den ene side da hun spurte om hvad han ville han tog sig selv i nakken og tænke sig om han hadet enlige ikke renget med at han ville se hvordan det så ud inde i så hurtit " hmme kan...... " han bed sig i læben og så ned i gulvet han kunne godt mærke hun ikke brød sig om halv dyr så måske skulle han passe på med hvad spurte om han så en violien han stoppet op og stivnte lidt han fik tilbage blik for den gang han spillet for sine søster mens hans far stod og så på det var den gang han kunne med sin far. jack gik stille hen og så på den og strog den over med en finger " spiller du eller er det bare til en af dine kartere " svaret han blidt det klide sådan i fingerne for at få lov til at spille på den
jack sukket men vendte sig rundt " jeg tænke på om.. du kunne vise mig rundt her inde " svaret han med et stille og rolige smil på læben
jack sukket men vendte sig rundt " jeg tænke på om.. du kunne vise mig rundt her inde " svaret han med et stille og rolige smil på læben
TheEvilQueen 18.09.2021 19:25
Polaris så undersøgende og mistroisk på Jack. Hun stolede ikke på halvdyret, langt fra. Men igen, så stolede Polaris ikke på ret mange personer i den her verden. Det havde været bedre dengang hun boede inde i meteoren. Der havde hun kunne passe sig selv, og ingen forstyrrede hende. Ikke før nogen undersøgte meteoren i sin tid altså.
"Mig?" Hun løftede det ene øjenbryn af ham, og så på violinen, "Jeg spiller ja, men ikke for hvem som helst."
Det virkede til at Jack havde større forståelse for, hvad skuespil var, end hvad han havde givet udtryk for tidligere. Det gjorde hende lidt utryg, og hun så med mistroiske øjne på ham igen. Hun spillede da nok violin, men ikke for et ukultiveret halvdyr som Jack. Det ville bare ikke komme til at ske, nej!
"Vise dig rundt? Og hvad i alverden får dig til at tro, at jeg gider bruge min tid på det?" spurgte hun med et løftet øjenbryn, og så indgående på ham.
"Mig?" Hun løftede det ene øjenbryn af ham, og så på violinen, "Jeg spiller ja, men ikke for hvem som helst."
Det virkede til at Jack havde større forståelse for, hvad skuespil var, end hvad han havde givet udtryk for tidligere. Det gjorde hende lidt utryg, og hun så med mistroiske øjne på ham igen. Hun spillede da nok violin, men ikke for et ukultiveret halvdyr som Jack. Det ville bare ikke komme til at ske, nej!
"Vise dig rundt? Og hvad i alverden får dig til at tro, at jeg gider bruge min tid på det?" spurgte hun med et løftet øjenbryn, og så indgående på ham.

jack 18.09.2021 19:34
jack bed sig i læben og kikket lidt hen på polaris hvordan kunne han ender hendes syn på at han var god nok han smilte dog da hun sagde ja og ikke for hvem som helst " jeg spillet for min søsknede den gang de var små " svaret han og vendte sig rolige jack kendte ikke noget til skue spiller som sådan det var bare et vildt gæt han kom med hans hale vifte lidt rundt han måtte prøve at få hendes øjne op for at halvdyr ikke var så slemme som rygterne siges det var" jeg har.. kun hørt lidt om det " svaret han stille og rolige men det var ikke nok han tænke lidt og så rundt på polaris " må...må jeg spillet for dig " svaret han blidt jack vidste ikke hvorfor det lige pluslige kom ud men måske hans musik kunne få hende til at føle det som han følte.. den tom hed som han hadet inden i sig
jack kikket med varem øjne mod polaris han håbet hun ville give bare lidt efter ind til videre hadet han jo ikke gjort hende noget. lod sig vende lidt rundt og kikket lidt op og ned af polaris igen
jack kikket med varem øjne mod polaris han håbet hun ville give bare lidt efter ind til videre hadet han jo ikke gjort hende noget. lod sig vende lidt rundt og kikket lidt op og ned af polaris igen
TheEvilQueen 03.10.2021 17:09
Polaris syntes helt bestemt, at der ikke var noget værre end orker, mørkelvere, dæmoner og så disse monstre, som nogen kaldte halvdyr. Og at ændre hendes mening om det ville blive sværere end svært, hvis man spurgte Polaris. Hun brød sig ikke om den slags mørke eller bestialske væsner, og holdt derfor stor afstand til dem normalt. Men det her var ikke normalt. Halvdyret Jack havde slået hovedet, og hun kunne jo ikke bare smide ham på porten sådan lige.
At han havde spillet for sine søskende, imponerede hende ikke ret meget. Den slags dyrisk skuespil kunne ikke kaldes teater på nogen måde. Ikke i hendes øjne i hvert fald, for det interesserede hende ikke, hvordan vilde dyr spillede skuespil. For det var jo ikke skuespil. Det var en slags dyrisk version af noget, som burde være smukt. Men ikke med halvdyr. Der var det altså ikke smukt...
"Spille for mig? Hvad i al-Zaladins for port får dig til at tro, at jeg gider kigge på din ynkelige udgave af noget, som skulle være smukt?" Hun skævede til violinen, og overvejede om hun skulle fjerne den fra hans nærhed, så han ikke bare kunne snuppe den. Men så rynkede hun på næsen, rullede med øjnene, og gestikulerede i retning af violinen, "Så spil da, halvdyr. Hvis du kan!"
Endnu brugte hun ikke hans navn, for hun syntes ikke sådan et bæst som ham burde have et menneskenavn. Det var nok en ting hun aldrig ville komme til at forstå.
At han havde spillet for sine søskende, imponerede hende ikke ret meget. Den slags dyrisk skuespil kunne ikke kaldes teater på nogen måde. Ikke i hendes øjne i hvert fald, for det interesserede hende ikke, hvordan vilde dyr spillede skuespil. For det var jo ikke skuespil. Det var en slags dyrisk version af noget, som burde være smukt. Men ikke med halvdyr. Der var det altså ikke smukt...
"Spille for mig? Hvad i al-Zaladins for port får dig til at tro, at jeg gider kigge på din ynkelige udgave af noget, som skulle være smukt?" Hun skævede til violinen, og overvejede om hun skulle fjerne den fra hans nærhed, så han ikke bare kunne snuppe den. Men så rynkede hun på næsen, rullede med øjnene, og gestikulerede i retning af violinen, "Så spil da, halvdyr. Hvis du kan!"
Endnu brugte hun ikke hans navn, for hun syntes ikke sådan et bæst som ham burde have et menneskenavn. Det var nok en ting hun aldrig ville komme til at forstå.

1 2
Chatboks
IC-chat▽