Sunny 26.02.2021 13:40
Sikke en fantastisk dag i Balzera. Den milde vinter var altid så behagelig i byen. Heden var ikke så voldsom, så det var til at holde ud at være udendørs ved middagstid. Men det var ikke derfor at det var en fantastisk dag. Nej, dagen var fantastisk fordi han havde en aftale med sin skønne forlovede. De skulle bruge eftermiddagen sammen i dag. Han havde mange planer forude. De skulle selvfølgelig ud og gå på promenaden, fordi selvfølgelig skulle Balzeras favorit par ses i byen. Hans fans ville elske at se dem sammen. Så skulle de ud og spise sammen. Han havde allerede aftalt med stedet hele menuen. Det ville blive fantastisk. Men først så skulle de bare lige bruge lidt tid sammen alene, inden de ville gå ud, og han havde allerede fundet den perfekte gave til Kaatima. Han havde fundet en fantastisk skrædder. De brugte det smukkeste azurblå silke, og deres sølvbroderinger og perlestik var imponerende. Noget der ville se så godt ud på hans kommende hustru. Han havde sørget for at det var bestilt, så han netop kunne tage det med til i dag.Han ankom til Kaatimas hjem med sin tjener der bar på pakken, og han blev ledt ind til Kaatima som virkede til allerede at have ventet på ham.
"Det er altid en fornøjelse at lægge mine øjne på dig, min forlovede. I sandheden er du Balzeras perle. Jeg ved at jeg aldrig ville kunne gøre noget der kan gøre dig endnu smukkere, men jeg har bragt dig noget, som jeg håber vil bringe dig glæde."
Han gav tegn til sin tjener der gik op og lagde gaven frem for Kaatima.