Bailey
Sælger i en blomster bod på Festivalspladsen & Så passer hun dyr indimellem.
Det gik først nu op for Bailey, at hun måske havde været for ivrig og bare havde grebet fat i kvindens hænder, selv uden at kende hende. Det var måske rimelig direkte gjort af hende, men Bailey kunne ikke lade være, hun var bare altid så imødekommende overfor alt og alle. Da hun hørte spørgsmålet, havde hun netop fået duften af noget mad i nærheden. Havde hun haft en hund med sig, havde den sikkert spurtet hen imod mad boden, men der var flere boder som solgte mad, så meget var hun da sikker på. Et øjeblik stod hun bare i sin egen verden, og nød den herlige duft af mad, før spørgsmålet kom om hun havde ventet på kvinden, og vidste hvem hun var.
"Åh nej nej, det har jeg ikke!"skyndte hun sig at svare, som hun endnu engang viftede lidt febrilsk med hænderne foran sig. Hun havde virkelig aldrig set kvinden før, selvom hun så meget venlig ud. Hun var i sandheden også en ganske køn kvinde
"Beklager meget at jeg tog fat i dine hænder, jeg ved ikke hvem du er... Og ehm..."fløj det usammenhængen ud af hendes mund. Hvad skulle hun lige svare, rettere sagt hvordan skulle hun forklare sig. Det havde måske været rimelig dumt bare at slynge ord ud som om at Bailey havde ventet på denne kvinde, og hun kiggede forlegent ned i jorden
"Undskyld...Jeg var nok lidt for ivrig og direkte"nævnte hun lidt lavt, før hun efter få minutter løftede blikket op så hun kiggede på kvinden igen.
Som præsentationen kom, sendte Bailey hende et stort smil, og hun stod afslappet og fastholdte sin opmærksomhed, og blik på hende. Navnet sagde hende ikke noget, men det lød som et meget flot navn, lidt specielt også. Hendes eget navn var knap så specielt, ikke i hendes egne hvertifald
"Hyggeligt at møde dig, jeg hedder Bailey, og du kalder mig bare hvad du lige har lyst til"nævnte hun med en glad og venlig stemme, som hun betragtede kvinden en smule. Da Bailey så hørte ordene om spændende ting, og ting som man bare kunne tage, rystede hun på hovedet, og lænede sig lidt frem imod kvinden
"Jeg tror mange tyve snupper ting fra de mange boder, men hvis vagterne høre det, vil de nok holde øje med os"sagde hun som hun stod og tænkte lidt. Efter lidt tid trak hun sig lidt tilbage, og vendte rundt, for at vende fronten ud imod nogle af de forbigående mennesker, og de enkle dyr hun lige kunne se.