Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 31.12.2020 23:06
Aftenen var hurtigt forsvundet, i festlighederne, Tribunepladsen var ikke kun død og henrettelser, tider som disse var det faktisk en af de mere behagelige steder i Dianthos. Festen havde været i gang længe, og væsnerne der havde samlet sig her blev kun flere og flere som timerne gik, musikken fra de mange barder spillede højt, stemningen var vidunderlig, festlig og livlig. Alkoholen blev kastet rundt som væsner i en livlig dans og det var mere almindelig at være fuld end ædru og Josefine var ikke i en meget anden situation. Langt fra fuld, men tydeligt påvirket af alkoholen træk hun sig væk fra festlighederne, som midnats slaget kom nærmere.

Rart med noget ro, tænkte hun dybt som hun satte sig på bænken og lod sine vinger danne et dejlig blødt ryglen som de blev bøjet ind bag om hende, og faktisk dækket det meste af ryglænet på bænken som hun faldt ind i sin egen dun. "Ro." Det var altid, hårdt at deltage i festligheder, men nytår var stadig en tid som skulle nydes. Fest, alkohol, og selvskab var hvad der skulle til, og nu med kun en time tilbage til det nye år. Sad hun der alene og beskuet festlighederne med et smil på læberne og en flaske af gyldent rum, som var halv fuld, som hun svingede den forsigtigt frem og tilbage i let hånd, og lod blikket falde imod den magiske beslutning som mødte den mørke nattehimmel i alle regnbuens farve. Håber mine børn får det set og kommer godt ind i det nye år. Tænkte hun med et smil på læberne som hun lod flasken møder læberne i en kort slurk som blev fuldt af et afslappet suk som blikket falde tilbage på festlighederne. mon man skulle se om man kunne holde til en time eller to mere? undrede hun sig, som blikket kom i god hast tilbage på himlen som et brag af magisk lys belyste festlighederne mere end månes beroligende blå skær, det farverige lys tvang et smil frem på hendes læber.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Handler med og fremstiller olier (til madlavning og til kroppen)

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 02.01.2021 18:21
 Frederik var taget til Dianthos for Midvinterballet, og selvom det var et par dage siden, befandt den mørkhårede mand sig stadig i hovedstaden. Dianthos var altid et godt sted at skabe relationer og kontakter - især i forhold til forretningen - men det var også her mange samlede sig, og mulighederne for at arbejde sig mod et ægteskab, var også store. Ikke at det var noget han glædede eller frydede sig over, men det var en nødvendighed. Rigtige mænd blev gift og fik børn, og selvfølgelig var det også den vej Frederik skulle gå, om han brød sig om det eller ej!
 Det var også derfor han havde valgt at blive i Dianthos for at fejre at Krystallandet var kommer igennem alle fire sæsoner endnu en gang, og det hele ville begynde forfra igen. Frederik havde set bunden af hans glas flere gange, og mest fordi han havde brugt det meste af aften med en noget så snaksagelig pige. Hun var i hvert fald 3-5 år yngre end Frederik, og selvom han havde det mærkeligt med det var det vel normalt. Man skulle jo finde de kvinde der kunne give mange børn, og det kunne de unge jo. 

Som natten lagde sig over hovedstaden, var pigen blevet noget mere nærgående, og var begyndt at hviske lokkende ord i Frederiks øre. Lokkende ord, som mest af alt bare fik ubehaget til at løbe ham koldt ned af ryggen. Alligevel var han gået med til at følge med lidt væk fra Tribunepladsen til et sted hvor de kunne være mere alene. Selvom Frederik smilte som pigen fnisende trak ham med så, var det bare en facade. Han vidste han skulle gøre det, hun kunne sikkert blive en god mor. De kunne få nogle smukke oldebørn til Mormor Helke. 
 Da de kom ud hvor der var lidt mere ro, var pigen hurtig til at nærmest kaste en arm og Frederiks hals, og lod en finger glide i cirkler på hans brystkasse mens hun hviskede søde ord. Frederik lagde hænderne mod hendes hofter, og bed tænderne lidt sammen som det hele i hans vendte sig ham og han måtte kæmpe for ikke at lade væmmelsen vise sig i hans ansigt. Han var glad for de stod i mørket, så havde det være lyst omkring dem, ville pigebarnet nok kunne se der var et eller andet galt. 
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 07.01.2021 22:37
Hun smilte som hun så par trække sig væk, traditioner var vel traditioner og nytåret skulle vel startes med et kys som altid. Flasken mødte hendes mundvige som hun begyndte at planlægge sin rute tilbage til pladsen, håbet var at undgå flere af de unge par. At trække nyforelskelse og lyst til sig, som hun kom tilbage til en beruset gruppe væsner var ikke en tanke der vækkede meget lyst i hende, specielt ikke da hun kunne mærke sine egne sanser og følelser blive let løse grundet flaskens behagelige indhold. Derfor gik hun pænt uden om, og fandt sig en rute med kun et enkelt par, en ung herre, med en ung kvinde som tydeligt vidste hvor hun ønskede natten begik sig hen hvis man læste hendes kropssprog bare en smule.

Hun træk på smilet som hun kom nær, og hun havde ret, kvindens følelser var ikke til at tage fejl af, lyst, spænding, glæde, og den lette skam ved at trække et flirt til siden grundet ens lyster og ønsker. Benet som snoet sig ind uden om hans, fingren på hans bryst, og læberne nær hans hals og øre. En fortryllet kvinde, og en smuk måde at ende året på, ny forelsket. Som Josefine træk sig letter forbi det unge par, og holdt vingerne til den modsatte side af parret. Men som manden kom hende nær stoppede hun og lod blikket falde i han retning, blikket gled op og ned af ham, som hun slugte tilstede værelses til sig, hans følelser, var langt fra som kvindens. Hun vidste hvor uhøfligt det var at beglo dem i denne stund, ikke at kvinden virkede til at opdage det, men det var svært at lade værre, med et dybt suk, vendte hun fronten til dem og mærkede Isaris pirrende opgave trække sig ud i hendes fingre.

"Undskyld mig unge herre?" spurgte hun for at trække opmærksomheden på hende. "Syntes du selv du kan være det bekendt? At behandle hende sådan?" Smilet på hendes læber var væk, og et skuffet blik var rettet i hans retning. Vingerne daskede let til luften omkring hende. Den ene hånd mødte hendes hofte, den anden hang langs hendes side, og uniformen lyste op som endnu et magisk brag og fortryllende lys, belyste himlen. "Føler du afsky? Eller hvad er den..følelse du har?" tilførte hun før de fik mulighed for at kommentere.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 08.01.2021 15:33
 Som pigens ben gled om hans, gled Frederiks hænder lidt længere og lagde sig lidt mod hendes baller, så han kunne holde hende lidt, så hun stod mere sikkert. Et kunstigt smil lagde sig over de spinkle læber, som han grinte let til hendes ord og hviskede noget tilbage der fik hende til at fnise og rødme. Han vidste - nogenlunde i hvert fald - hvordan man gjorde for at få pigerne på hans side, men det betød ikke han nød det. 
 Deres læber skulle til at presse sig sammen i et kys, da de blev afbrudt af en anden kvinde. En lille del af Frederik var lettet over at de blev afbrudt, mens en anden del af ham, fandt det dybt irriterende - en kvinde var nok at skulle forholde sig til. Han forsatte dog med at holde utilfredsheden skjult for andre end hans tanker.

" Jeg ved ikke hvad De snakker om.." Lød det næsten en smule oprigtigt, for han mente da ikke han ligefrem behandlede hende dårligt. Han var vel og mærket ikke helt så oprigtig, som hun måske troede, men han havde ingen intentioner om at behandle hende dårligt. 
 " Undskyld mig, men synes De ikke De bare skal blande Dem udenom?" lød det skarpt fra pigen om Frederiks hals, der tydeligvis ikke var imponeret over at de var blevet afbrudt. Frederik løftede det ene bryn lidt, og så på kvinden der havde afbrudt dem, en smule afventende på at hun fik sin vej. Det gjorde hun dog ikke. 
 Frederik måtte bide tænderne lidt sammen da hun ramte sømmet på hovedet, og det fik pigen om hans hals til med det samme at vende hovedet mod ham, med et forarget udtryk.
 " Afsky!? " lød det nu skinger fra den yngre pige. Frederik flyttede blikket hen på hende og sendte hende et prøvende smil.
 " Selvfølgelig ikke, min lille sommerfugl! Jeg aner ikke hvem denne fremmed kvinde er, hun ved ikke hvad hun snakker om! " Pigen fnøs, men blev alligevel stående, nu med hænderne lidt mere løst om den mørkhårede mand. Frederik vendte blikket tilbage på kvinden.
 " Jeg tænker det er bedst De går, " selvom Frederik virkede rolig i hans ord, osede væmmelsen og ubehaget stadig ud af ham, som pigen forsatte med at hænge op af ham. Urgh han hadede kvinder og kulde.
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 12.01.2021 13:07
Det øjeblik hvor hun følte lettelse fra ham, var nok, nok til at vide at hun i hvert fald ikke kunne forlade de to sammen. Tænk at være så modbydelig. Tilførte hendes tanker til de ord der kom hendes vej, aner ikke hvad jeg snakker om? hun hævede et øjebryn til den udtalelse og stirret blot tomt tilbage på ham. At ungmøen også var hård i tonen overrasket hende ikke, og for hende var det faktisk rart at føle vrede frem for lyst, men hun var ikke den vigtige nu det var han, og derfor faldt blikket tilbage på ham. bland mig uden om? Søde..du har ingen ide om hvad du er midt i. Tankerne endte dog som kvinden skreg afsky i hans retning. Sommerfugl? Aner ikke hvad jeg taler om? Hun lo let af deres dialog, netop som hun selv blev bedt om at gå.

"Nu har jeg aldrig..du har en køn kvinde om halsen og..du er lettet over at blive afbrudt?" hun rystede hovedet som et dybt suk hang i luften lige efter hendes ord, og et tog et halvt skridt nærmere de to. "Hør her, jeg tillader meget..Men jeg kan ikke gå forbi sådan noget her..Jeg mærker dine følelser..jeg er empath, så vil du forklare dig selv? Se hende i øjne og sig, du ikke var lettet da jeg reddet hende." reddet, var det endelig det jeg var i gang med? tænkte hun kort, som hun lod blikket forlade de to, og falde imod den himmel som her tæt på midnatten faldt til ro, stilhed før stormen som det var hvert år. Reddet ved at ødelægge deres aften? For at befri hende for sorg i fremtiden. "Kan du det..så skal jeg nok gå." blikket forlod himlen, og faldt tilbage på de to som det blev sagt. Flasken blev hævet og med et irreteret puf i vingerne mødte den læberne som hun afventede hans reaktion.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 12.01.2021 15:24
 Det var da irriterende som denne kvinde bare virkede til at kunne trykke på alle Frederiks knapper. Tænderne blev bidt lidt hårdt sammen, som hun forsat hold fast i at hun vidste noget om ham. Noget han var i utrolig god træning i at skjule. Frederik fnøs og himlede med øjnene, som om han fandt det fuldstædig uhørt at blive lettet over afbrydelsen.
 " Selvfølgelig er jeg ikke lettet, det er jævnt irriterende sådan at have en fremmed kvinde blande sig i ens sager! " pointerede han med en veludført løgn. Da hun kom tættere på rettede Frederik sig lidt op. Hun skulle ikke tro han var intimideret af hende, også selvom det ikke gjorde ubehaget mindre, at have to kvinder tæt på sig, og med deres fokus vendt mod ham. 

Kvindens næste ord ramte Frederik lidt mere som en næve i maven. Han vidste ikke om han skulle tro på hende, men det ville forklare hvordan hun vidste som hun gjorde. Han nåede dog ikke at reagere eller svare hende, for selvom Frederik var en smule tvivlende i hendes ord, var den unge pige bestemt ikke, og hun fik hurtigt udtrykket sin mening i form at en syngende lussing, inden hun med et fnys vendte sig rundt og forlod dem med hastige skridt. 
 Frederiks ansigt var kun blevet endnu mere stramt at kigge på, og han stod nu med det ene hånd lidt gnidende mod kinden. Kulden gjorde kun lussingen endnu værre, og Frederik hadede sig selv for at have valgt at bruge denne dag til at måske arbejde sig mod oldebørn til mormor Helke. 
 Blikket fulgte den unge pige som hun stormede væk, men følte også med det samme sig noget mere tilpas i situationen. Efter et par sekunder hvor Frederik havde gnedet kinden lidt og set efter pigen, som ærgrede han sig over hun gik, kiggede han på kvinden.
 " Glad nu..? " brummede han en smule irriteret. Hånden kom ned at hænge langs siden igen.
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 18.01.2021 21:33
Hun var på ingen måde i tvivl om parret ikke var besynderligt glad for hende i denne stund, faktisk så langt fra som det næsten kunde værre, men det var også langt fra første gang hun stod sådan her. Dog var det første gang hun havde ødelagt stemninger af denne type, dog var dette første gang hun havde gjort dette nytsårs aften. Manden kommentar gjorde ondt, der var ingen sød måde at gøre dette på, og det blev aldrig behageligt på trods af hvor mange gange stunder som dette havde været over hende. Men før Josefine selv kunne ligge ord til hans kommentar, gjorde den unge kvinde som hun lagde hånd på hans kind og gik. Josefine fik et sært blik tilsendt fra kvinde som var mindst lige så irreteret som manden var...er.. Men på samme tid mærkede hun en let glæde, og så snart den ramte hendes sind rystede hun hovedet og lod blikket falde tilbage på manden.

glad nu? tonen var på ingen måde behagelig, og hånden på kinden hjalp ikke på hendes humør. Med let rystende hoved, og vinger som faldt lavt til jorden.
"Nej..endelig ikke." kommenteret hun og lod blikket falde imod festlighederne ikke langt fra dem.
"Men er du." tilførte hun nærmest øjeblikket efter hendes første ord. Blikket faldt over kvinden som var på vej imod festlighederne, sine veninder?
"Så..hvad er der galt med hende?" spurgte Josefine, ud af det blå. Noget måtte der jo være galt, for hvorfor ville han ellers være lettet, over at blive afbrudt, hvilken mand, nydt ikke at have en lystig ung kvinde om halsen? Blikket gled langsomt tilbage til manden. Hovedet vippede, som hun ventede og håbede  på svar.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 24.01.2021 14:55
 Kinden blev hurtig rød, og som Frederik gned på den, blev det ikke ligefrem bedre. Det sveg i huden, og kulden fik det kun til at prikke endnu mere. Hånden flyttede sig dog som kvinden pointerede at Frederik var glad, og kom ned langs side at hænge, samtidig med han fnøs og slog blikket ud til siden.
 " Som om... " mumlede ham, selvom han havde det noget bedre med ikke at have en ung pige hængende om halsen. Det var en nødvendighed. Det var det eneste rigtige, lige godt hvor væmmeligt eller ubehageligt han fandt samværet med kvinder. 

Skulderne skuttede sig lidt op om ørene, og hænderne fandt ned i lommerne på bukserne, på grund af kulden. Han hadede kulde, og det hjalp bestemt ikke på hans humør. Blikket fandt tilbage til kvinden og Frederik trak lidt på skuldrene.
 " Ikke noget.. Jeg ved ikke hvad du snakker om.. " benægtede han, selvom hun allerede havde mere end bevist at hun vidste hvad hun snakkede om. Det ændrede dog ikke på at Frederik ikke nogensinde havde i sinde at indrømme hvordan han egentlig havde det. Hvordan han væmmes ved kvinder og alt de var. 
 I stedet for at blive stående i kulden og snakke med denne irriterende, fremmede kvinde, drejede Frederik om på hælene, for at gå inden for. Han gad ikke stå ude i kulden og diskutere med en han ikke kendte, der bare ville blande sig i hvordan han var. Alligevel stoppede han op midt i det hele, for at vende rundt og gik tilbage mod hende. 
 " Du har ingen ret til at blande dig i andres sager eller liv! " den ene hånd havde løftet sig fri af lommen og han pegede mod hende som han gik mod hende. 
 " Du kender mig ikke, du ved ingenting om mig..! Hvem jeg er, hvad jeg kan lide og ikke lide! " Han var irriteret og frustreret over igen at møde en kvinde der vidste mere om ens egne følelser end han brød sig om. Den pegende finger blev pakket væk, mens han rystede en smule på hovedet. Og så vendte han rundt igen og begyndte at gå tilbage mod et varmere sted, mens han kørte hånden gennem håret. 
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 26.01.2021 18:43
Blikket hvilede på hans kind som han holdt om dem, og lidt efter hans hånd forlod den, hans benægtende udbryd blev mødt med et kort ryst på hendes hoved. Kan det være så svært at indrømme? Uden at tænke over det rullede hun kort sine øjne af hans udbryd. Hun rystede flasken en smule for at mærke hvor langt hun var i den, blikket faldt til den med et skuffet mime som den nærmede sig det sidste af flaskens levetid. Han næste kommentar og hans lukket stilling, høje skuldre, hænderne i lommen. Tydeligt han ikke ønskede at snakke om det, og hendes spørgsmål ville falde for døve øre. Men alligevel lå blikket på ham, og hun håbede han ville dele sit sind bare en smule med hende. Ikke mange følte afsky når de stod sådan, og langt fra mange følte så forskellige følelser som deres 'partner', nærmest modsatte som det var her. Hun var ikke overrasket som han søgte at gå, gjorde tegn til det.

Hvad der overrasket hende denne aften var at han skiftede mening, kom tilbage til hende dog var det ikke nogle behagelig følelser han mødte hende med, og langt fra venlige ord. Hun havde ikke flyttet sig, og flyttet sig heller ikke som han talte, eller, rettere kastede ord i hendes retning. Vingerne løftede sig irriteret over hans ord og hendes mime havde tydeligt præg af det samme.
"Hvad? Så jeg skal bare gå forbi og lade dig ligge med en kvinde mens du føler afsky over for hende?" igen rullede hun øjne af ham.
"Og hvem er du så? Siden du kan være så -ondsindet- at gøre sådan noget over for en ung kvinde som hende?" hånden blev kastede til side og pegede i retningen kvinden gik.
"Hvordan kan du være det bekendt! og ikke hade dig selv! Mænd som dig er de værste!" hun frys og tog blikket fra ham, armene blev sat over kors, og vingerne faldt til jorden og lå lavt som hun skamte sig en smule over sine ord.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 29.01.2021 22:06
 Det var en sand kamp for den høje, mørkhåret mand ikke at rulle med øjnene og fnyse over kvindens ord. Hun kendte han ikke. Han kendte ikke hende. Hun kendte tydeligvis ikke en gang kvinden han havde stået med. Hvorfor hun skulle blande sig i hans ting var et ligegyldigt mysterie, også selvom hun tydeligvis havde andre tanker.
 " Eh.. Ja? Du ved intet om hvad jeg føler, du står og digter ting..  " fnøs han som han gik væk. Han endte dog med at stoppe som hendes ord alligevel forsatte, trods han tydeligvis var på vej væk. Han rystede frustreret på hovedet over hende og gned ansigtet lidt. 

" Jeg gjorde hende ikke noget ondt! Jeg havde ikke tænkt mig at gøre hende ondt..! Hvad har du af beviser, hm? Det eneste bevis på noget som helst, er du fik hende til at gøre ondt på mig! " bed han, inden han vendte rundt igen. Øjnene smallede sig lidt som de så på hende. Han kunne selvfølgelig godt se, hun ikke var tilfreds med ham eller hvad han sagde, men det var han ligeglad med. Hun havde ingen ret til at blande sig. Og uanset hvad hun mente eller synes hun mente så var Frederik uenig. 
 " Og hvad er det du mener jeg gjorde ved hende? Kyssede hende ondskabsfuldt? Holdt om hende ondsindet? Uuuh nej, jeg ved det, gjorde hende glad og opstemt.. Hvor kunne jeg dog.. " lød det sarkastisk fra de spinkle læber, mens han løftede hænderne lidt op, som om han prøvede at se ekstra forarget ud.
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 31.01.2021 23:16
Hvor tyg pandet var han, dette kunne da umuligt være så svært at fatte, at hun følte det han gør! Denne irritation ville på ingen måde gøre natten nemmere for den ene eller den anden.
"Det er jo netop det jeg gør din tåbe.." lyd det efter han som han kort gik væk, og i samme øjeblik gik hun lidt tættere ham. Flasken mødte igen hendes mundvige som han forsøgte at forklare sig, og blev ikke fjernet derfra før den sidste dråbe var væk, i et opgivende suk. Gjorde hende ikke noget ondt? Nej..gjorde du ikke..ikke lige nu...
hun rystede kort hovedet af hans håbløse forklaring.
Beviser? hun træk på smilet, som ordet blev sagt og pegede på hendes ene kind, den selv samme kind som han lige havde fået et slag på. Må være bevis nok.
"Ja...uh..ha..smerte fra et slag. Så ondt sådan noget gør!" sarkastisk rullede hun med øjne og hævede sine skuldre kort til sine øre.
Hvis der nogle der kendte til smerte var det hende, så hvem troede han at han var, at komme og belærer hende om smerte! Hvis bare han faktisk vidste hvad smerte var.

"Du har intet gjort i nu." lyd det overraskende roligt, som blikket blev snævert. "Men der er netop problemet! Hør dig selv! 'jeg gjorde hende glad og opstemt." hun rystede hovedet, som mere og mere følelse blev lagt i stemmen. "Hvad med dig? ER det ikke vigtigt du er glad for det? nyder det? er opstemt? At du kan se dig selv..gøre sådan noget! Hvordan ville du have det, hvis en..lå med dig! og faktisk følte afsky imod dig! Og stadig gjorde det? Du har intet ondt gjort imod hende! ganske rigtigt, men i morgen tidlig..ville du have været det ondeste mand i hendes verden!" hun frys og presset luft ud mellem sine tænder som hun bidt sammen, hun slog hænderne ud til siden, og opgivende på ham. Igen baskede vingerne som vreden gik igennem hende, i takt med et kort stamp i jorden.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 08.02.2021 13:35
 Frederik fnøs som hun gjorde grin med ham. Han havde sådan en lyst til at vende sig om og bare gå. Et eller andet sted var der jo ingen grund til at blive stående og diskutere med hende. Han kunne godt se hun var en vagt af en art. Enten en byvagt eller en del af Lysets hær, men sådan som hun stod og nærmest krammede og kyssede med den flaske, forventede han også hun var ganske beruset og ude af stand til at gøre så meget ved at han gik sin vej. 
 Alligevel var der noget over hende der fik ham til at blive. Måske var det nysgerrigheden omkring det at hun mente hun kunne føle hvordan han havde det. Normalt var han ligeglad, og ikke spor interesseret. Ingen skulle blande sig i hans tanker og følelser, men efter mødes med Lily til Midvinterballet, kunne han ikke lade hver med at være en smule nysgerrig over hvad denne kvinde foran ham var for en. 

" Jeg havde ikke tænkt mig at gøre hende ondt! " afbrød han hende med det sammen hun sagde han ikke havde gjort pigen noget endnu. Han forstod ikke hvorfor hun var så insisterende over for at han skulle gøre pigen ondt. Et øjeblik tænkte han om det i virkeligheden var fordi hun ønskede at han gjorde hende ondt, og irriteret over hun blandede sig skulle han til at træde frem og sætte spørgsmålstegn ved det.
 Det skete dog ikke da hun kort efter sagde noget der fik ham til at stoppe op. Munden åbnede og lukkede sig lidt, inden han slog blikket væk med et sammenbidt udtryk. Hvordan ville du have det, hvis en lå med dig? Sætningen fik Frederiks mund til at blive tør og hans hjerte til at banke hårdt i hurtigt i brystkassen. Han hørte ikke rigtig efter, efter det. Han vidste hvordan det var, hvis nogen lå med han, og han ikke ville. Hvordan det føltes hvis de blev ved og ved, og han ikke kunne gøre noget. Hans mor havde gjort det, og det var derfor han havde det så stramt med kvinder nu. 
 Der var ikke meget over Frederiks holdning der afslørede hvilken afmagt og foragt han stod og følte. Han havde det som om han var en lille dreng igen, og han mor gjorde ting ved ham, han ikke brød sig som. Hænderne var knyttet, kæben sammenbidt - ikke noget han ikke havde gjort før i deres samtale - men der var noget panisk over hans blik. 
 " Bland dig udenom... " mumlede Frederik lavt og en smule fraværende, inden han sank en klump, blinkede et par gange og meget pludseligt vendte sig rundt og begyndte at gå væk. 
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 09.02.2021 03:12
Hun havde forventet at han ville sur, at høre ham skrige og råbe af hende for at have blandet sig og gjort hvad hun gjorde, og alt hvad hun fornemmede beskæftiget hendes forventning. Hans ord, at han ikke havde tænkt sig at gøre hende ondt, lyd i hendes sind som intet andet end en løgn for enhver måtte da vide hvad de havde gang, hvad der ville ske og hvis han virkelig ikke følte nogle tiltrækning til hende så...og der døde de tanker som følelsen i samtalen ændrede sig helt, vingerne faldt til jorden som en sær følelse, en følelse hun virkelig blev overrasket over. Hans ord, hans tone, det øjeblik han vendte sig om sendte en trist fornemmelse igennem hende og huntog få hastige skridt for at nå ham. Ligge en hånd på hans arm, og..hvad. Nu stod hun der med hans arm i hendes hånd og en forfærdelige følelse der gik igennem hende, og nok også ham.
"Hej..du.." mumlede ud med en helt anden tone end tidligere, trist, tilbageholdende.
"jeg..er glad for du indså..at du gjorde noget forkert..og har det dårlig over det." hun klemte hans arm lidt mere, og forsøgte at få ham til at vende sig om.
"Men..jeg ønskede ikke..jeg..beklager." mumlede hun ud i en tøvende knækkende stemme som hun modvilligt slap hans arm. Fornemmelse skreg stadig igennem hende som hænderne samlede sig foran hendes bryst, og vingerne lå stadig og fejlede jorden som hun ikke kunne samle modet til at ville vise dem frem, de ønskede lige som resten af hende og pakke sig ned i en dyne eller tæppe i ly fra verden.
"Ønskede..ikke du skulle føle..sådan her." tilførte hun som blikket faldt til jorden mellem dem, og hænderne rystede som hendes egen skyld træk igennem og lå med den forfærdelige fornemmelse og skreg i hendes sind.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 09.02.2021 20:37
 Selvom Frederik ikke havde lyst til at snakke mere med kvinden, stoppede han alligevel op da hun tog fat i hans arm. Han drejede sig dog ikke eller flyttede sig. Han blev stående som han havde stået, da han stoppede, stirrende frem for sig. Hænderne forsatte han med at knytte hårdt sammen, og tænderne var stadig bidt sammen. 
 Det irriterende ham, at hun blev ved med at antage at hun vidste hvad han tænkte. Det gjorde hun tydeligvis ikke, for hvad hun sagde var forkert. Det var ikke fordi han gjorde noget forkert. Det var ikke fordi han gjorde pigen ondt. Eller ville gøre hende ondt. Og han havde det bestemt ikke dårligt over, hvordan han havde haft det. Det var bare sådan det var. Det var sådan det skulle være. For mænd og kvinder skulle være sammen, lige godt hvordan Frederik havde det med det. 

Frederik sagde ikke noget før hun pointerede at det ikke havde været de gamle minder og følelser hun ville bringe frem i ham. Her fnøs han og rystede lidt på hovedet. Han havde ikke lyst til at snakke om det, og han havde ikke lyst til hun skulle blande sig i noget som helst hun ikke vidste noget om. 
 " Jeg aner ikke hvad du snakker om..    " mumlede han sammenbidt. Selvfølgelig ville han ikke kende ved hans følelser. Og bestemt ikke dem omkring hans barndom. 
 " Og lad hver med at tro du ved noget som helst om mig.. Lad hver med at tro du ved hvad jeg tænker. Eller hvad jeg havde tænkt mig at gøre. Du ved ingenting. Du forstår mig ikke. Du kender mig ikke. Du har ingen ret til at antage noget som helst.. " Først nu så han sig over skulderen og skulede ned mod hende.
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 19.02.2021 21:15
Det var ikke svært at mærke han havde lyst til at gå, specielt ikke med de følelser der gik igennem ham og den stive krop hun både så og mærkede i hans arm, fik mimen til at falde, og følelsen, den følelse gjorde intet for at rede stemningen mellem dem, og gjorde hun heller ikke som hun modvilligt slap hans arm som han rystede på hovedet. Hvad skete der i hans hoved, sådan som han kastede om sig med ubehagelige fornemmelser, det var vel ikke kun grundet følelser relateret til den kvinde var det? hvis han havde det så skidt her grundet hende, grunden at have opdaget hvad han lavede så var der langt flere problemer i denne samtale end hvad hun først var gået ind til. At han påstod at han ikke anede hvad hun talte om var en tydelig løgn som fik hende til at trække vejret dybt og lytte til hans næste ord.

"Nej..som sagt så kender jeg dig ikke." hun hævede hånden og håbede kort at flasken på magisk vis havde fået bare en smule mere alkohol i sig siden hun tømte den, men desværre blev den hånd sænket igen som det viste sig at flasken ikke havde fuldt sig selv.
"Men jeg forstår folk." lyd det lettere irreteret som hun tog hænderne til sig.
"Så forklar mig det, hvorfor, hvad, og hvad det er jeg tager fejl i?" Nu måtte han tage sig sammen, hvordan kunne han stadig tvivle på at der var mere hun vidste end man ville forvente.
"Så slipper du også for at jeg antager, ud fra dine..følelser." kommenteret hun modvilligt på sin egne ord, og rullede igen opgivende øjne af ham.
"Og jeg kommer også til at kende dig. Puf, ikke alle disse problemer du nævner." skulderne blev hævet og faldt i samme øjeblik og vingerne dansede med skulderne. og armene mødte igen hinanden under hendes bryst som hun bedrevidende hævede et øjenbryn.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 20.02.2021 15:50
 Frederik kunne ikke helt sætte fingeren på hvad det var ved hende der virkelig sådan gik ham på nerverne. Alt hun gjorde irriterede ham. Han kunne ud af øjenkrogen se hende løfte den allerede tomme flaske op, og at hun blev ved med at fokusere på den, gjorde ham bare endnu mere irriteret. Ville hun snakke med ham eller drikke? I en hurtig bevægelse vendte Frederik sig rundt, greb ud efter flasken og flåede den ud af hendes hånd, for smide den fra sig. Flasket ramte et eller andet, så den knuste. Lorte flaske.

En lav brummen efterfulgt af et fnys lød fra den mørkhårede mand inden han trådte hen og tårnede sig ind over hende. Forskellen i deres højde var tydelig når han stod så tæt på ham, men det samme var ubehaget og væmmelsen ved at stå så tæt på en kvinde også. Det var ikke lige så tydeligt som da han havde stået med pigen, men de havde også været noget mere tæt. 
 " Hvis du forstår folk burde det ikke være nødvendigt at forklare mig.. " bed han irriteret af hende, mens han så ned på hende med et hårdt blik. Øjnene smallede sig lidt og Frederik stak hænderne i lommerne for at køre det sværere for ham at pludselig gribe fat i hende og skubbe hende op af det første han kunne støde på. Det var nok ikke smart at gøre et mindre overgreb på en vagt eller hvad hun nu var. Han kunne se på uniformen at hun var en eller anden i hvert fald. 
 " Du ved ÅH så meget, hvad med du fortæller mig hvad du tror du ved om mig. Hvem du tror jeg er?" Det gik lidt mod at han lige havde brokket sig over at hun netop lige hvad gjort dette,  men han var alligevel en smule nysgerrig på hvad hun tænkte hun vidste. 
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 01.03.2021 18:07
Hans pludselige bevægelse registeret hun ikke før det var for sent og flasken var i hans, var, det vigtige ord som flasken hurtigt forlod den igen. Hendes blik blev på flasken hele vejen på dens korte rejse, dens korte rejse der endte med flasken i flere dele smadret imod en tilfældig væg. Josefine hævede hånden og i kort trist mine kiggede hun imod sin nu smadret følgesvend. Den triste fornemmelse, forsvandt dog sekundet efter som en dyb irritation spredte sig igennem hende.
"Gider du?" brummede hun med et ryst på skudrende, og vidste godt at der ikke kom en undskyldning eller forklaring, og den var jo også tom så hvad godt ville der komme ud af at brokke sig yderligt. Blikket gik op som han kom tæt på hende, helt tæt, og med det var den forbandet afsky igen - denne gang mere forståelige end tidligere, men afskyen blev hurtigt gemt i irritation som spredte sig, noget af den tydeligvis hendes egen.
"Du hører virkelig skidt gør du ikke?" lyd det lidt under hans hage som hun selv tog et skidt nærmere og kiggede op.
"Fint." mumlede hun irreteret som det grønne blik gik i og hun fokuseret på sine følelser, eller rettere på hans. Hun rystede hovedet flere gange i det korte øjeblik før hun åbnede øjne igen.
"Hvad..zalen er der galt med dig." lyd det nærmest vredt som igen kiggede op på ham.
"Aner ikke hvad du tænker, men jeg kan mærke hvad du føler. Jeg aner ikke en skidt om hvorfor, men hva i alle gudernes navn..får dig til at kaste så mange negative følelser fra dig? Næsten hadefulde følelser." hun rystede hovedet og tog en dyb indånding.
"Jeg..hva foregår der? afsky er ikke noget alle føler...og du peger den følelse mod to kvinder samme dag? Mens du havde en kvinde om halsen? Hva.." hun tog forsigtigt et skidt tilbage. "Din vrede forstår jeg..irritationen også..men..forbandet afsky?" Nogle gik igennem livet uden den følelse, og han..følte den nemmere end nogle følte glæde. En ubehagelig fornemmelse gik igennem hende, som mulige årsager kom til hendes blik, og en af dem fjernede lysten til endelig at være alene med denne mand, og vingerne spejlede dette som de faldt til jorden, og fejlede kort flisernes støv til side.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 08.03.2021 17:24
 Klynkede hun over en ødelagt, tom flaske? Frederik fnøs og rystede lidt på hovedet over hende med himlende øjne. Hvorfor var det han spildte sin tid med hende? 
 Hendes kommentar omkring hvordan han hørte, fik han til meget pludselig at rette sig lidt op da han blev noget mere irriteret. Hvad vidste hun om hans hørelse? Han hørte helt fint, og ingen skulle prøve at sige andet! Hænderne knyttede sig lidt langs siden, men inden han nåede at reagere på kommentaren var hun allerede på vej videre i samtalen. 

Hun startede dog ikke ud med at sige noget, og lukkede i stedet øjnene i. Noget der fik den mørkhårede mand til at rynke brynene lidt. Da hun så bare stod et lille stykke tid med lukkede øjne, og rystede på hovedet, kiggede Frederik lidt rundt, og overvejede om han bare skulle gå. Hun var jo tydeligvis blevet ramt af galskab. Bedst som han havde tænkt tanken åbnede hun øjnene igen.

En smule overrasket over den vrede der pludselig osede ud af den lille dame, trådte Frederik et halv skridt bagud og så ned på hende. Overraskelsen blev dog hurtigt erstatte af irritation og Frederik fnøs lidt over hendes ord, inden han så sig rundt. Han rynkede lidt på næsen over det hun sagde - mest fordi hun havde ret. Eller.. Vidste hvad hun snakkede om.. Eller.. Frederik vidste ikke hvad han skulle kalde det, men det var sandt. En smule frustreret over hun pludselig kendte så meget til ham, uden overhovedet at vide hvad han hed, kørte han den ene hånd gennem det mørke hår. 
 " Intet af det kommer dig ved.. " mumlede han bare uden at se på hende. 
 " Du er mere fuld end en tønde fisk i Fristavn.. Du ved ikke hvad du snakker om... " Lød det så afvisende fra ham, dog stadig uden han så på hende. Han nægtede at indrømme noget som helst. Det var mere end rigeligt hvad Lily vidste. 
 " Hvad får dig til at tro du ved noget som helst, at du føler det? " fnøs han og så endeligt på hende med smallede, irriterede øjne.
 " Jeg føler vinden blæser, betyder det så jeg er vind elemental? Hm? " lød det provokerende fra ham. 
Josefine Solberg

Josefine Solberg

Diplomat for lyset.

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 166 cm

Hope 13.03.2021 12:13
Hvorfor gik hun ikke bare! Han var en ubehagelig mand som kastede om sig af de mest forfærdelige følelser og hendes fulde tanker om hvor disse tanker kom fra gjorde intet mere behageligt, for hvad kunne få en mand til at kaste sådan om sig med vrede, og afsky. Hun vidste intet om ham, og med disse følelser burde hun tydeligt trække sig væk fra ham. Hans ord holdt hende dog fanget, for hun ønskede afklaring, nogle svar på det hele.
"Næh, det gør det endelig ikke." kommenteret hun provokerne, og dybt irreteret, hun rystede frustreret på hovedet som han kommenteret på hendes tilstand, han tog jo både fejl og ikke på samme tid, så hvad var det at sige til det, hun var jo fuld, men så fuld? Nok ikke, men hun vidste hvad hun snakkede om, for filtret var væk. Alles følelser var hendes når hun var sådan, så hendes beruset tilstand var jo netop det der fik hende til at være så sikker på hans følelser.
Hun svaret dog ikke på dette, hun ikke tid før han bevæget sig længere ud i sine anklager, havde hun ikke forklaret ham flere gange at hun vidste alt til hans følelser? Så hvorfor blev han ved med at hoppe i det, blev ved med at spørge hun havde jo svaret flere gange! Vindelement? hvad havde de med noget at gøre til alt dette!
"Nu må du zalens snart tænke dig om." rystede hun hovedet. "Først..er det en af de mest behaget fornemmelser i verden..altså et vind element som mærker vinden imod dem, de føler sig hjemme, tilpas, et med verden når det er sådan. At sige "jeg føler vinden" ville fornærme dem, for de føler så meget mere, når vinden hviler imod deres hjem, som en kærlig hånd imod deres kind, omsorg, og kærlighed." hun sukkede ved mindet, og huskede det behagelige fornemmelse som hun mærkede den ene gang. Det var så sandelig en oplevelse som hun måtte opsøge igen, samt ville det måske være det vær at opsøge de andre elementer? Mærke dem, mærke deres elementer.
"Men for at gøre det helt klart, så føler jeg, hvad andre føler sammen med mine egne følelser. Så ja, jeg VED hvad jeg snakker om, fordi jeg føler det samme som dig! afsky...dog overfor dig!" hun puste vredt ud og tvang blikket fra ham.
Frederik Ludvik

Frederik Ludvik

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

Que 13.03.2021 16:34
 Hænderne knyttede sig hårdt sammen, ligesom Frederiks udtryk blev noget mere  sammenbidt, da hun bare svarede ham igen. Åh hvor kunne hun bare komme ind under huden på ham. 

Endnu et fnys pressede sig ud da hun pointerede han skulle tænke sig om. Det var netop hvad han gjorde, og hun var dem og bedrevidende at høre på. Som om hun vidste alverdens, og det gjorde hun ikke. Måske hun kunne mærke hvad han følte, men det betød ikke hun vidste noget, og det holdt Frederik fast i, selvom hun ramte rigtigt på mange punkter. 
 Han kunne dog ikke lade vær med at smile en smule fornøjet over hvor dum hun var at høre på, da hun begyndte at forklare hvorfor hans analogi. Den ene hånd  løftede sig op, og hans gned hagen lidt med et kort, lettere hånende grin, mens hun plaprede. Tanken om bare at efterlade hende, så hun kunne sejle sin egen sø og fuldskab og unødvendige forklaringer virkede mere fristende, inden han nåede at handle på det, fandt hun tilbage til emnet. 
 Utålmodigt trippede Frederik lidt på stedet inden han igen rystede på hovedet over hende og lod endnu en kort, hånlig latter lyde mellem dem. Han lod stilheden vare et par sekunder mellem dem inden han så på hende med et bryn løftet og trak på skuldrene.
 " Måske er det bare dine egen følelser.. Måske er det dig der afskyer mig? " pointerede ham som en tanke slog ham, og trods ubehaget ved hvem hun var, trådte han tættere på hende. Han vidste jo godt han så godt ud. Han vidste godt kvinderne ville have ham. 
 " Måske er det dine utilfredse følelser over at det ikke var dig der var i mine arme, hm? " Jalousi var en grim ting, men også ganske normalt med kvinder. Han havde set det før. Hånden han havde gnedet hagen med, løftede sig op for at stryge hende blidt over kinden. 
 " Nu har du skræmt den anden væk, så kan du få pladsen, " mumlede han, med ansigtet millimeter fra hendes. Det var dog alt sammen blot for at skifte emnet. Frederik havde på ingen måde lyst til hende. Lyst til alt væmmelsen og ubehaget ved at være så tæt på hende. Han ville bare have hende til at glemme alt om at det var han der følte noget som helst.
2 2 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Dragonflower, Krystal Administrator
Lige nu: 2 | I dag: 12