Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 14.12.2020 20:07
Efter at have gået rundt på markedspladsen i noget tid, besluttede hun sig at stoppe op henne ved en bod der solgte vaser, og glas. Der var nogle ganske flotte ting der blev solgt i boden, og Zaika kunne ikke undgå at nyde synet af de flotte vaser, og de mange slags glas. Alligevel følte hun at hun manglede noget andet, noget anderledes end bare glas og vaser. Måske hun skulle vandre lidt mere rundt, bare for at undersøge om der var andre ting som kunne friste. Hun var iklædt det sædvanlige, nogle bukser, en trøje, med en langærmet trøje udenover. Det blonde hår hang løst, og hun var heldig det var en lidt mørk aften så hun behøvede ikke tænke, eller bekymre sig om at få sig noget blod.

Hovedet lagde hun på skrå, som hun betragtede de mange glas, og vaser, men efter få minutter valgte hun at gå lidt væk fra boden. Lod hendes blik studere de mange folk der gik rundt, og selvom der var så mange mennesker så var der ingen hun kendte, eller havde set før. Et bredt smil spredte sig over hendes ansigt, som hun kunne dufte noget lækkert. Hun gik lidt i retningen af duften, og endte henne foran en bod hvor der blev solgt mad. Hun var ikke vildt sulten, så hun kunne sagtens vente men alligevel overvejede hun lidt noget at spise"Hmm"mumlede hun for sig selv, som hun lagde armene hvilende over kors. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 14.12.2020 20:20
Han var på vej tilbage til vognen. De to heste, Nat og Dag var blevet opstaldet på en kro hvor de kunne stå i varme og få god mad. Han havde solgt nok varer til at få dem opstaldet med mad i en uge men han havde glemt at gemme lidt krystaller til sigselv så han kunne få mad. Han gik gemmen den mørke aften og  snusede til alt maden. Nå, det blev næppe i aften at han kunne gøre brug af alle de gode madsteder som byen indeholdt. Han var klædt simpelt. Han var klædt i mørke bukser, en lys skjorte og en sorte frakke. En pæn frakke omend den var noget slidt. Den var blevet købt en dag hvor der var blevet solgt meget. Han brugte ofte pengene som de kom ind. Hans mørke hår var sat op med træpinde med udskårne roser. Smukke spæmder farvet i sort og sølv. Håret var sat skødesløst hvilket stod lidt i kontrast til hvor fine spænderne så ud. Han stoppede op ved en bod hvor der duftede specielt godt. Ved boden stod også en kvinde der let tog Hans opmærksomhed. Han sendte hende sit varme, charmerende smil. " Det dufter virkeligt lækkert" han ville gerne byde hende på mad men det ville have krævet at han ikke havde ofret alt på hestene.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 15.12.2020 21:19
Efter at have haft øjnene på det lækre mad der blev solgt i boden, hørte hun en stemme i nærheden. Det fik hende til at dreje hovedet, og hun vendte kroppen en smule. Stod og kiggede på en ganske nydelig mand, som hun ikke havde set før eller kendte. Hun gav ham et nik til at det duftede godt, for hun var helt enig. Det havde været svært at kigge væk fra det, og fjerne opmærksomheden fra det.Kun fordi maden duftede så godt, og Zaika holdte sit blik hvilende på manden, før hun betragtede ham lidt nøje. Gad vide hvem han var, og hvad han lavede her på markedspladsen"Det dufter virkelig godt, det er svært ikke at føle sig tvunget til at købe noget"svarede hun med et bredt smil. Efter lidt tid fjernede hun blikket fra ham, og skulede hen over skulderen til kvinden bag mad boden, hun kunne godt overveje at købe noget mad i boden, selvom det ikke ligefrem var, hvad hun var på jagt efter. Smilet forsvandt ikke, som hun kiggede tilbage på manden ved hendes side"Kommer du tit her på markedspladsen"spurgte hun undrende men i en venlig tone.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 15.12.2020 22:45
Han smilede bredt ved hendes ord. Det havde hun ret i og han kunne da også høre sin mave rumle krævende ved duften af den lækre mad. Han så på boden med et længselsfuldt blik i de lyse øjne. "Mm du har ret, men det er lettere når man lige har brugt de sidste krystaller" indrømmede han uden at føle den mindste smule medlidenhed med sig selv over det. nogle gange var der mange krystaller og nogle gange få. Efter en tid i hovedstaden vidste han at der ville komme mange. Lige nu var der ikke nogen men der var vidst nok noget brød og ost tilbage i vognen så det gjorde ikke så meget. Men maden duftede nu herligt. "Jeg er handlende. Jeg handler med de smukkeste træting du nogensinde har set" Hans smil var bredt og tydeliggjorde at han ikke tog sig selv så højtideligt som sætningen ellers kunne få det til at lyde, men der var også en stolthed i stemmen der fortalte at han gerne stod inde for ordene. Han kendte ingen der kunne lave lige så smukke ting som han selv lavede. Nogen kunne måske skære lige så smukt men hvem kunne give det så vidunderlige, levende og detaljerede farver som han kunne. "Og hvad med dem, hvad lokker dem til markedspladsen? " spurgte han med varm nysgerrighed.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 15.12.2020 23:14
Indimellem mødte hendes blik kvinden bag boden, og det kunne godt se ud som om at hun ventede på, at de ville købe noget. Zaika vidste ikke helt om hun burde købe noget lige nu, selvom hun nok ville ende med at blive sulten på et tidspunkt. Dog behøvede hun måske ikke købe noget lige nu, men måske bare vente til senere. Hun tænkte lidt over valgmulighederne. Som hun kunne høre hans stemme lyttede hun interesseret til ham, som han fortalte om sig selv. Det virkede spændende i hendes øjne, og hun følte sig nysgerrig, for hun kunne godt forestille sig, at der måtte være nogle smukke ting han solgte.

"Jeg vil ikke have noget imod at betale hvis du ønsker noget mad, og du behøver ikke betale mig tilbage"sagde hun efterfulgt af et venligt smil, som hun stod med en hånd i siden. Hun stod meget afslappet, og lagde så hovedet på skrå. Heldigvis knurrede hende mave ikke endnu, og lysten til blod var heller ikke så slem lige nu. Hun havde sit blik hvilende på manden, før hun var mere og mere interesseret i disse træting"Jeg vil meget gerne se nogle af de træting hvis jeg må"sagde hun håbfuldt, før hun efter få minutter vendte sit blik rundt. Betragtede nogle af de folk der gik rundt, og nogle af de mange boder"Intet specielt, jeg er på udkig efter et eller andet særligt, noget andet end mad"sagde hun og tænkte lidt over hvad det nærmere var. Hun følte det skulle være et eller andet, ikke noget mad eller vaser.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 15.12.2020 23:33
Han smilede varmt til hende da hun tilbød mad. "Mad fra en smuk kvinde, det kan jeg bestemt ikke sige nej til" hvilken tåbe ville sige nej til det. Han havde på fornemmelsen at han stod overfor en kvinde der ikke hørte nej specielt ofte og han ville da nødig bryde hendes stime. Måske var han bare ikke for fin til at tage imod lækker mad i stedet for at spise det tørre brød hjemme i vognen. "Hmm, vi kan jo altid lave en handel" foreslog han med et smil. "Du giver mad og jeg giver noget fra min bod" Det lød da som et godt bytte mente han. Både for hende og for ham. Måske kunne han tjene langt mere på at sælge en ting men lige nu havde han lyst til den lokkende mad. "Noget særligt? Det tror jeg sagtens at jeg kan hjælpe med. Jeg har mange særlige ting" han mente nok at han kunne byde hende på noget hun ikke kunne finde nogen andre steder på det store marked. Noget særligt. Han kunne i hvert fald byde hende på noget hun aldrig før havde set.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 16.12.2020 01:27
Aktivt stod hun og lyttede til ham, som han fortalte omkring hans bod som i hendes ører lød utrolig godt. Hun havde aldrig haft noget imod forhandlinger, især ikke en handel med en ganske nydelig mand. Det ville enhver kvinde sikkert tage imod, hvis man ikke ville det ville man især være dum. Zaika tænkte lidt nærmere over, hvad det var hun enlig var udkig efter. Det var ikke en vase, eller glas måske det kunne være noget træ som hun faktisk havde brug for. Det var en mulighed uden tvivl, og hun holdte sit blik hvilende på manden. 

Det var måske også på tide snart med en præsentation. Før hun ville glemme det, selvom dette nok ville være umuligt. Hun var altid god til at huske at præsentere sig selv, og hvis hun skulle glemme det gik der tit ikke lang tid, før hun pludselig kunne huske det igen"Jeg siger bestemt heller ikke nej til sådan en handel"sagde hun med et bredt smil, for det var ærligt sagt. Hun så allerede frem til, at se hvad han solgte i hans bod. Som han nævnte at han sagtens kunne hjælpe med det særlige noget hun ledte efter, fik nærmest det brede smil til at vokse"Det lyder virkelig dejligt, jeg ser frem til det"svarede hun som hun holdte sit blik på ham. Dog efter lidt tid vendte hun sin opmærksomhed hen på kvinden bagved mad boden, hun kiggede på alt det mad der blev solgt, og vidste ikke helt hvad for noget af det som hun skulle vælge. Der var mange muligheder, men måske hun bare skulle ende med at købe lidt af hvert. Der var krystaller og generelt penge nok til det.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 16.12.2020 09:33
Han smilede med et glimt i de lyse øjne, drenget og charmerende, fyldt med hans spontane livsglæde. "Så lad os købe lidt mad og gå hen til min vogn, der kan vi side og spise indenfor" foreslog han. Vognen holdte ikke langt væk så maden ville stadig være varm når de nåede derhen. Han så sultent på maden. Han syntes det lød som en ret så god plan og i vognen kunne hun se på alle hans vare og se om der var noget hun brød sig om. Han mente nu nok der ville være noget for han havde så meget blandet. Han havde en fuldkommen tillid til det han lavede selvom der selvfølgelig var folk der ikke brød sig om det.men hvad vidste de så også. "Og jeg ser frem til at finde noget til dig som er særligt" sagde han uden at lyve. Han elskede når han fandt noget til folk som de virkeligt elskede. Noget hvor han vidste at det han havde skabt ville bringe glæde til en anden mange år frem. " Men jeg må advare, der ligger nok en nussesyg kat i boden" siger han med en let ru men varm latter. En latter der måske ikke var den smukkeste men som var fyldt med ægte glæde.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.12.2020 18:42
Mandens øjne betragtede hun et øjeblik, kunne nærmest ikke undgå det. De fangede hende lige pludselig, og hun fastholdte smilet på ansigtet. Som foreslaget kom fra manden, gav hun ham et nik som svar til at lød som en rigtig god idé. Hun følte sig allerede lidt spændt på at se, hvilke træting han solgte, for det havde aldrig været noget hun havde tænkt meget over. Generelt ikke træting, men måske det virkelig var hvad hun manglede, og havde gået rundt og ledt efter. "Det lyder som et rigtig godt foreslag, lad os gøre det"svarede hun med venlig stemme, og betragtede ham lidt mere, før hun havde fået det svært ved at ignorere duften fra mad boden. Hvor var det en herlig duft, bestemt en hun sagtens kunne stå og nyde i lang tid. Da hun så endelig fik købt noget mad, som blev til lidt af hvert i boden. For hun var ikke sikker på, hvad manden ville spise så hun havde bare valgt lidt af det hele"Ej katte det er så søde, jeg har intet imod at nusse den lidt"svarede hun efterfulgt af et lille grin.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 17.12.2020 18:54
Da kvinden havde købt maden begyndte han at lede hende mod vognen. Den var let at kende i sine farvestrålende malerier. For tiden var den malet med sommerfugle i alle mulige strålende farver og et portræt af den grå kat Tusmørke. Da de nåede vognen åbnede han døren ind til det dunkelt belyste indre. "Bare skub til tingene på bordet" Arbejdsbordet var fyldt med værktøj og træspåner. Han tændte for en ekstra olielampe og der kom mere lys til at oplyse de mange hylder med alskens træting i de mest fantastiske, levende farver. Figurer, fade, skåle,alt hvad man kunne forestille sig, sirligt udskåret og farvet som kun naturen selv kunne gøre det. Han fandt en stol frem til hende og tørrede den af men før hun kunne nå at sætte sig sprang Tusmørke op på den og så afventende på dem. Han ville nusses og have noget af maden, det var helt tydeligt. "Tjah, hvis du gerne vil nusse katte så er han altid klar på at blive forkælet. Han hedder Tusmørke men han gør ikke som man siger alligevel" Sagde han leende og tog katten fra stolen og satte den på gulvet så den ikke fyldte. "Jaja jeg ved du hellere vil have din egen stol" Sagde han og nussede katten inden han fandt en flaske vin og to udskårne krus på stilk frem. De lignede vinglas i form og var farvet i sort med stjerner. 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 17.12.2020 19:17
Selvom Zaika slet ikke havde troet at hendes mave ville begynder at knurre, så begyndte den at lyde som et monster. Det var tæt på hvertifald, så det var nok meget godt at hun havde købt noget at spise. Der var lidt af hvert, og der var nok til dem begge to. Et kort glimt ned på posen hun havde i hånden med madvarerne. Men da hun hørte hans stemme kiggede hun op på ham, og sendte ham et bredt smil"Det gør jeg så"svarede hun til at hun bare skulle skubbe til tingene på bordet. Da han så havde fundet en stol frem til hende, satte hun sig ned, og lagde det ene ben over det andet. Kun for at ville sidde lidt mere tilpas, og afslappet. Mandens ord om at katten altid var frisk på at blive nusset fik hende til at grine, det var lidt morsomt. Hun mødte ellers aldrig katte, men når hun endelig gjorde var det altid meget hyggeligt.

"Det er et flot navn, hvordan kom du på netop det navn"spurgte hun undrende og en smule nysgerrig, som hendes blik betragtede katten en smule. Som hun fik kælet lidt for katten, satte hun posen med mad på bordet ved sig, og tog et kig rundt på de nye omgivelser. Her var meget hyggeligt, og flot og der var også mange flotte ting"Årh det var jeg ved at glemme, jeg hedder Zaika"fik hun endelig præsenteret sig. 

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 17.12.2020 19:43
"Tjah" Svarede han med sit varme smil. "Det er faktisk ikke så inspireret som man skulle tro. Jeg har en sort hest der hedder nat og en hvidlig der hedder Dag... og nu en grå kat så det passede med Tusmørke" Forklarede han mens han hældte vin op i krusene til dem. "Jeg håber du kan lide vin, selvom den ikke er så fornem" Det var en almindelig, lidt sød rødvin men ikke en som de fleste ville huske. Den slags vine som man husker havde han sjældent penge til. Han kunne ellers godt lide en god vin når han havde pengene til det. "Åh jeg havde også helt glemt at præsentere mig, hvor er mine manerer blevet af. Mit navn er Kaevan" Han sagde det med et smil og et legende glimt i øjet. Han havde faktisk glemt det, hvilket på nogen måder gjorde ham til en lidt dårlig forretningsmand. Eller i hvert fald en uhøflig forretningsmand. "Hvis du ser noget du kan lide så siger du bare til" Sagde han og fandt to tallerkner frem til dem, samt bestik. Det hele var lavet i træ, smukt og sirligt skåret, dekoreret med smukke blomster og sommerfugle og klare farver med et helt vidunderligt farvespil. Han så sig omkring i vognen. Han skulle finde noget særligt til hende. Hvad skulle det være. Der var mange særlige ting i vognen mente han selv. Hun virkede som en kvinde der ville sætte pris på noget lidt ud over det sædvanlige, ikke bare et skrin eller sådan noget. Noget ualmindeligt. 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 19.12.2020 00:31
Et kort øjeblik tillod hun sig at betragte omgivelserne, før hun hørte hans stemme. Det fik hende automatisk til at kigge på ham. Da han fortalte at han havde en hest der hed nat, og en hvid en som hed dag sendte hun ham et bredt smil. Det var i hendes øjne nogle gode navne, selv havde hun ingen dyr. Hun vidste heller ikke hvad slags dyr hun ville have, hvis hun skulle have et"Det er nogle gode navne"sagde hun med et nik med hovedet, som hun lagde hovedet lidt på skrå. Hun lod sit blik falde på katten, som hun fulgte dens bevægelser. Katte var utrolig søde, og så med et navn der passede god til den. Hun kunne ikke andet end at smile. Som spørgsmålet kom om hun kunne lide vin, gav hun et nik med hovedet og lod sit blik hvile sig på ham"Det kan jeg, vin er noget jeg drikker meget af, på nær blod"sagde hun efterfulgt et btedt smil. Håbede ikke at det ville skræmme ham, for hun var bare ærlig jo. Da han præsenterede sig og nævne at hvis hun så noget hun kunne lide, og fandt interessant skulle hun bare sige til. Som hendes øjne faldt på bestik, og tallerkener var hun imponeret. Alting var så flot, og det var svært at kigge væk fra det"Kaevan, det lyder som et specielt navn"sagde hun som hun blinkede kort til ham, og lod hendes blik glide lidt rundt på de flotte træ ting hun kunne se.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 19.12.2020 09:38
Han smilede lidt da hun sagde det var gode navne. Dengang han fik dem havde hans forældre kaldt det meget uinspirerede navne men han kunne lide dem. Han kunne lide de to hestes forskellighed, Dags temperament og Nats milde sind. "De er gode heste. De har trukket vognen nærmest over hele landet" Der var ikke mange steder han ikke havde været med sin vogn siden dengang han forlod forældrenes gård. Han havde endda været tilbage på besøg på gården enkelte gange siden han drog hjemmefra. Nu var det mest hans bror og hans kone der styrede gården og forældrene havde trukket sig en smule tilbage men alligevel var alt som det plejede. Året gik sin gang og man vidste altid hvad der skete på en gård hvornår. 
"Blod" Gentager han, overrasket men ikke dømmende. Han blev ikke bange for hun virkede ikke til at ville ham noget ondt. "Er du vampyr?" Spørger han, lidt nysgerrigt. Nogen ville blive skræmte og nogen ville dømme men han så ikke nogen grund til nogen af delene men han var dog nysgerrig for så mange vampyrer mødte man jo ikke i sin hverdag. Han studerede den smukke kvinde mens han tog en tår af sin vin. Måske var der endda noget spændende ved det hele. "Jeg er opkaldt efter min fars oldefar men jeg bliver ofte kaldt Kaela... som er en form for forvanskning af navnet man kalder små børn men det har bare altid hængt lidt ved" Fortalte han med et smil mens han begyndte at spise af den lækre mad. "Det smager ligeså godt som det dufter" Sagde han glad. Han havde altid været lidt af en livsnyder. God mad, god vin og en ualmindeligt smuk kvinde, så kunne aftenen da ikke blive bedre. 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 21.12.2020 22:12
Hun valgte at drikke lidt af vinen, som hun lyttede til ham. Det var rart nok at han ikke følte sig skræmt af hende, eller løb væk for det kunne der være mange som gjorde. Så det var et rart syn for hende, at han ikke havde valgt at gøre det. Hans spørgsmål fik hende til at nikke, som hun lagde hovedet på skrå og lænede sig lidt tilbage i stolen. Før hun valgte at svare ham tænkte hun lidt som hun lod hendes fingre kærtegne glasset, som hun et øjeblik betragtede vinen. Den duftede fantastisk, og smagte ligeså godt. 

"Ja det er jeg, men lad det ikke skræmme dig"lød det så fra hende efterfulgt af et bredt smil. Normalt ville hun ikke have noget imod at skræmme andre, men lige på denne her aften var hun i et ganske fint humør, et hvor det ikke gik ud på at dræbe løs. Da han forklarede nærmere omkring sit navn gav hun et nik og lod sit blik falde hen på ham. Hun drak lidt mere af vinen, før hun lod blikket falde rundt på de mange flotte og interessante ting"Det er uden tvivl et flot navn"sagde hun som hun betragtede omgivelserne en smule. Dog efter lidt tid, faldt hendes opmærksomhed og fokus tilbage på ham igen.

Vinen var utrolig god, og hun elskede virkelig en god vin. Det kunne nærmest være ligeså godt som blod, og man kunne næsten ikke andet end at elske blod, især ikke når man var en vampyr. Men derfor var vin en god erstatning når man ikke var blod tørstig. 

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 21.12.2020 22:35
Han sendte hende sit charmerende smil som hun sagde han ikke skulle lade sig skræmme. "Jeg lader mig sjældent skræmme" Det var sandt nok, han var ikke sådan at skræmme. De fleste folk han mødte ville ham det jo godt så hvorfor skulle han lade sig skræmme. "Der skal mere til end lidt blodtørst for at så smuk en kvinde skræmmer mig væk" Der var varme og latter i hans stemme men der var ingen tvivl om at han mente sit kompliment til hende. Han måtte indrømme at han holdte meget af smukke kvinders selskab og selvom han måske ikke var en stor skønhed selv så blev han ikke intimideret af deres skønhed. Han tog en tår af vinen så på hende med et varmt, legende blik. Han kunne godt lide at flirte, ikke at det nødvendigvis skulle lede til noget men han kunne godt lide det. 
"Tak... somme tider ville jeg ønske det havde en fin betydning jeg kunne fortælle folk" Sagde han med en lille latter. Han havde ikke noget imod navnet men det kunne være sjovt hvis det havde en betydning. Eller, en betydning der ikke var gået i glemmebogen gennem hundreder af år. "Så, Zaika, at du er vampyr forklarer vel hvorfor du så tillidsfuldt går med fremmede mænd hjem. De kan ikke gøre dig noget" Det kunne selvfølgelig også være fordi enhver kunne mærke på ham at han ikke var den farlige type. Han havde aldrig været den farlige type eller haft et ønske om at være det. Han var mere hyggetypen der holdt af at møde nye venner hvor end han gik. 
Han spiste noget mere af maden, sulten og glad for den lækre mad. "Tænk, hvis jeg ikke var stødt på dig havde den stået på tørt brød i dag" Sagde han leende. 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 01.01.2021 20:40
Et grin forlod hendes mund af ordene fra ham omkring, at hvis han slet ikke var stødt på hende havde han fået noget tørt brød. Med vilje svarede hun ham ikke på de ord, men valgte i stedenfor at spise lidt af den gode mad, for det smagte virkelig godt. Efter nogle bidder tog hun noget at drikke også, bare for at maden ville glide lettere ned også. Denne mad her foran dem begge to, var hun næsten sikker på var bedre end hvis det havde været noget tørt brød. 

"Det lyder jo meget godt, jeg skulle nødig skræmme dig væk"Sagde hun lidt kækt, som hun også fik blinket lidt til ham. Hun tog så nogle flere bidder af den gode mad, og valgte også at drikke lidt af den smagfulde og fantastiske vin. Hvor havde hun næsten glemt, hvor godt vin kunne smage. Hun kunne næsten sidde og nyde den i flere timer, hvis det var for den smagte virkelig godt.

Efter ordene om navne betydningerne, kastede hun et hurtigt blik på katten, og op på ham igen. Hun forstod ham godt, det var vel også en god ting at give et betydningsfuld navn til sit kæledyr. Hun havde ikke selv et, men hvis hun havde haft et havde hun sikkert give det et navn også. Hun drak lidt mere af vinen, før hun hørte hans ord og det fik et stort bredt smil frem på hendes ansigt, og hun lagde hovedet på skrå"Tja i forhold til så mange andre vampyrer så er jeg vel"tænkte hun lidt som hun holdte sit blik hvilende på ham, men lænede sig lidt ind imod ham"Men det er ikke tit man møder folk som ikke frygter eller er bange for os vampyrer"fik hun så sagt og endnu engang blinkede til ham, før hun trak sig lidt tilbage.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 02.01.2021 17:49
Han drak lidt af vinen, nød smagen mens han tænkte lidt over det med at han ikke lod sig skræmme af at hun var vampyr. Måske talte det mest om at han faktisk ikke var den mest intelligente man kunne finde. Men samtidig så så han heller ingen grund til at lade sig skræmme af nogen der ikke havde gjort ham noget eller lod til at ville gøre ham noget. "Mig får du ikke skræmt væk" Sagde han med sit charmerende varme smil. "At det måske betyder at jeg er lidt dum, det snakker vi ikke om" Tilføjede han med en lille latter. 
"Men må jeg spørge dig om noget?" Spurgte han roligt. Han ville ikke trænge sig på eller spørge om noget der ikke var passende men han valgte at spørge alligevel. "Er det ikke svært at man skræmmer folk væk? Jeg mener, mange bliver jo bange for vampyrer og har nogle bestemte ideer om hvordan alle vampyrer er" Han havde selv en forestilling om at alle væsner, vampyrer eller mennesker eller alle andre, var så forskellige at man ikke kunne dømme nogen på deres race. Men han forestillede sig at det måtte være svært at blive dømt på sin race altid. Selv var han bare et simpelt menneske og det var der ikke så mange der dømte. 
Han smilede ved hendes lille blink. Et absolut charmerende blink som det var svært ikke at smile af. Han lænede sig lidt mod hende, ikke påtrængende men bare lidt. Hun var en kvinde som man gerne ville være tæt på. Vampyr eller ej så var der noget dragende over hende. En del af det dragende var selvfølgeligt hendes unægtelige skønhed men det var også noget andet, noget mystisk og forførende. 
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 29.01.2021 21:12
Hans ord fik hende til at grine lidt, og hun spiste lidt af den gode mad, det var jo svært at lade være med det. Det duftede også utrolig godt, så hun var nød til at spise noget af den. Efter at have spist lidt besluttede hun sig for at drikke lidt, som hun lyttede til ham. Hans spørgsmål omkring at spørge hende om noget, fik hende til at løfte et øjenbryn og hun sendte ham et bredt smil.

Da hun hørte spørgsmålet, tænkte hun lidt som hun tog en stor tår af vinen. Den var virkelig god, og hun slikkede sig tilfreds rundt om munden. Spørgsmålet var ikke et hun havde hørt før, men det undrede hende ikke at sådan et spørgsmål ville komme. Smilet spredte sig lidt mere, som hun vendte sit blik hen på ham"Der er mange der har bestemte tanker om os, det har du ret i"svarede hun med et nik, som hun drak lidt mere af vinen. Glasset satte hun ned på bordet, og løftede en hånd op imod den højre kind. Så sad hun lidt mere afslappet lige nu, og hun tænkte lidt som hun lagde hovedet på skrå.

"Men mange bliver skræmte bare de hører hvad vi er"nævnte hun ærligt, som hun sukkede lavt, for det var typisk. Men på den anden side, så forstod hun det enlig godt. Det var tit noget der var sket for hende, og det havde dog aldrig været noget hun havde noget imod enlig. Sommetider kunne det undre hende, men på den anden side hun var hvad hun var, og det kunne være skræmmende for mange.

Kaevan Aran

Kaevan Aran

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 181 cm

Kat 03.02.2021 19:05
Han nød lyden af hendes latter. Han drak lidt af vinen og lod bare hendes stille latter klinge i rummet som var det lyden af ualmindeligt god musik. Det var en smuk, indtagende latter. "Er det ikke svært?" Spørger han med en åben og ærlig nysgerrighed. Han ville finde det svært hvis folk mødte ham med frygt eller værre. Folk så gerne vampyrer som en gruppe, som en slags der alle var ens og han forstod jo på en måde godt deres frygt men han tænkte også at det måtte være svært at beholde sig selv og sin lyst til at være mellem andre når man altid blev mødt sådan. "Tilgiv mig hvis jeg går alt for langt i mine spørgsmål men jeg møder faktisk ikke så mange vampyrer der har lyst til at snakke med mig" Måske burde han stadig ikke stille alle de spørgsmål. Det var ikke høfligt og tænk hvis det gjorde hende ubekvemt til mode. Det ønskede han bestemt ikke men samtidig måtte man nogle gange spørge om ting når man havde chancen for hvem vidste hvornår den kom igen. Så han satte sig til rette ved bordet og valgte alligevel at stille de spørgsmål der trængte sig på hos ham. "Jeg tror jeg ville føle mig alene hvis folk mødte mig med frygt. Holder du det nogensinde hemmeligt?" Det ville han nok selv gøre. Ikke fordi han var en mand der var god til at holde på hemmeligheder. Faktisk var han eledig til hemmeligheder og glad for at han sjældent behøvede at holde noget hemmeligt. Han ville ikke egne sig til at have så stor en ting at holde hemmeligt når han mødte folk. Han kunne godt lide at snakke ærligt og åbent med folk, selv de fremmede han mødte, mødte han med en næsten naiv og fuldkommen ærlighed. Han spiste lidt mere af maden som hastigt svandt ind som de spiste. Han smilte lidt. Det var nu pudsigt som man aldrig kunne vide hvor en aften bar henaf før den var ovre. Man kunne ikke vide om den stod på tørt brød alene eller lækker mad med en smuk, mystisk kvinde. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 7