Min elskede Lumine
Jeg håber mine tidligere gaver har fundet dig, og at de er blevet brugt og værdsat. Jeg vedsender kun en buket blomster denne gang, og jeg håber du ikke brænder dem op, da jeg kun har sørget for at du ikke kan gøre det med dette brev.
Jeg ønsker ikke at vi skændes mere. Du er mit et og alt, og jeg ønsker for os at dele livet som vi engang gjorde, men jeg forstår også at tingene ikke blot kan gå tilbage til hvordan de var. Jeg håber derfor i stedet for, at vi kan finde en måde hvor vi kan tilse begge vores behov, for jeg ønsker ikke en verden uden dig.
Jeg giver aldrig drageværket op, og jeg vil aldrig kunne permanent bo udenfor Kzar Mora. Det er mit hjem, og jeg vil kæmpe for at få det opbygget igen så det var det mægtige rige det engang var, men jeg har overvejet nogle løsninger til vores komplicerede problem.
Den første mulighed er at forbinde vores to huse med portaler. Jeg kan ikke have en portal fra et sted udenfor Kzar Mora direkte til drageværket, men vi kunne forbinde vores to huse med en, så jeg kan tage portalen videre fra vores hus i Kzar Mora til drageværket, og dermed ikke gøre det unødvendigt langt fra det ene sted til det andet. Jeg ville dog også håbe at vi kunne dele tiden mellem husene.
Den anden mulighed handler lidt mere om at gøre Kzar Mora til stedet du ønsker. Der er stadig meget tumult i riget, og jeg ved hvor kærlig en hånd du kan have. Så hvorfor ikke giv riget en kærlig hånd? Det var et pragtfuld rige inden vi blev lukket inden. Når man har magten og indflydelsen, kan man gøre som man vil. Det er selvfølgelig et større projekt, men det kunne gøre dagene mindre ensomme.
Orpheus
Orpheus kiggede en sidste gang på brevet inden han kaldte en af dæmonerne i riget ind. En dragefødt ville nok blive mistet hvis den overbragte brevet, så i stedet for en af hans håndlangere, med teleportationsmagi fik overdraget brevet, og væk var han.
Nu var det bare om at vente.